-
Στην Αγγλία παρατηρούσα ότι όταν είχε αρκετό φορτίο ο δρόμος όλοι κινούνταν λίγο πιο γρήγορα από το όριο των 70 μιλίων (112χλμ) με την άδεια της αστυνομίας. Προφανώς αυτοί γνωρίζουν αυτό που λες, η δουλειά τους είναι, και το υποστηρίζουν. Έτσι χωρίς να αυξηθεί ο κίνδυνος πετυχαίνουν αύξηση του μέγιστου φορτίου του δρόμου αφού στο ίδιο χρονικό διάστημα θα χωρέσουν περισσότερα αυτοκίνητα.
Το 'λίγο πιο γρήγορα' που λέω πιο πριν αστεία αστεία ήταν +30χλμ και βάλε πάνω από το όριο! -
αυτό στην αγγλία το παρατήρησα κι εγώ, η δεξιά λωρίδα όταν είχε πολλή κίνηση γινόταν τρενάκι υπερταχείας
στους άδειους αυτοκινητόδρομους όμως καραδοκούσαν
-
Είναι κοινή λογική ότι όταν υπάρχει πυκνή κίνηση δεν επιχειρείς να σταματήσεις αυτοκίνητα για να βεβαιώσεις παραβάσεις. Είναι επικίνδυνο και δυσχεραίνει την κυκλοφορία. Αν παρόλα αυτά θέλεις όντως να υποχρεώσεις τους οδηγούς να κινούνται πιο αργά, γεμίζεις τον τόπο Gatso, ακριβώς αυτό που έχει κάνει η Μεγάλη Βρετανία.
-
Τα Gatso βέβαια δεν τα είχανε στους αυτοκινητόδρομους! Τα βάζουν στην πόλη και σε επαρχιακούς, εκεί δηλαδή που υπάρχει όντως θέμα κινδύνου από την υπερβολική ταχύτητα. Και μάλιστα υποχρεώθηκαν να τους βάλουν και αντανακλαστικά για να είναι εύκολα ορατά για να δικαιολογείται ο στόχος τους που πρέπει να είναι η ασφάλεια των πολιτών και όχι η εισπρακτική πολιτική...
-
Να ζητήσω κι εγώ με τη σειρά μου τη βοήθεια των ειδικών του Τopic ....Tο Σάββατο υπάρχει το ενδεχόμενο να κάνω το ταξίδι από Τρίκαλα για Θεσ/κη μέσω Τεμπών και αντίστροφα.Μετά τα Τέμπη λοιπόν που θα συναντήσω radar ή μπλόκα κλπ γαλαζοφορεμένα στρουμφάκια?
(μη μου δώσετε στίγματα κλπ επιστημονικά στοιχεία -δεν έχω GPS-).Ευχαριστώ. -
Λοιπόν, θα στα πω χοντρικά γιατί δεν τα θυμάμαι όλα. Ξεκινάω για μετά τα Τέμπη:
[list:3s22qpzg]1. Ραψάνη - συχνό
2. Βγαίνοντας προς Βόρεια και μπαίνοντας στο νέο κομμάτι του δρόμου (αυτό που γίνεται πάλι η παλιά Ε.Ο. μετά από λίγο), θα συναντήσεις μπλόκο στο 1ο parking δεξιά (αλλά και στο αντίθετο ρεύμα όταν γυρνάς) - **συχνά **και τα δύο
3. Νέους Πόρους στη διασταύρωση, αλλά συνήθως αυτό είναι στην κάθοδο - συχνό
4. Μέσα στον Αγ. Παντελεήμονα δεξιά που έχει χώρο για να σε σταματήσουν - σχετικά σπάνιο
5. Διόδια Λεπτοκαρυάς - σπάνιο
6. Πλάκα Λιτοχώρου στις εξόδους της Ε.Ο. - σπάνιο
7. Στη μεγάλη ευθεία πριν την Κατερίνη (προσοχή στα parking) - σπάνια
8. 2-3 σημεία στην ευθεία μετά το τούνελ Κατερίνης - σπάνια
9. Μετά την έξοδο για Μακρύγιαλο - σπάνιο
10. Στην έξοδο για Κλειδί - σπάνιο
11. Στη γέφυρα πριν τα διόδια Μαλγάρων - SOS πολύ συχνό και σε σταματάνε στα διόδια[/list:u:3s22qpzg]Κάμερες θα βρεις (αν και δε δουλεύουν) στην έξοδο για Σίνδο, στην έξοδο για Καλοχώρι και λίγο νωρίτερα στην έξοδο για Χαλάστρα (νότια) και στο ρεύμα προς Αθήνα (νότια) στο νέο κομμάτι της Ε.Ο. πριν τα Τέμπη. Τις κάμερες των Τεμπών τις εξαιρώ.
Ελπίζω να κάλυψα τα περισσότερα. Έχω μισό χρόνο να ανέβω προς τα πάνω και αρχίζω να τα ξεχνάω. Γενικά, αν κινείσαι μέχρι 140 δεν έχεις πρόβλημα. Από εκεί και πάνω... ο θεός και η ψυχή τους.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Λοιπόν, θα στα πω χοντρικά γιατί δεν τα θυμάμαι όλα. Ξεκινάω για μετά τα Τέμπη:[list:2kqnpn7w]1. Ραψάνη - συχνό
2. Βγαίνοντας προς Βόρεια και μπαίνοντας στο νέο κομμάτι του δρόμου (αυτό που γίνεται πάλι η παλιά Ε.Ο. μετά από λίγο), θα συναντήσεις μπλόκο στο 1ο parking δεξιά (αλλά και στο αντίθετο ρεύμα όταν γυρνάς) - **συχνά **και τα δύο
3. Νέους Πόρους στη διασταύρωση, αλλά συνήθως αυτό είναι στην κάθοδο - συχνό
4. Μέσα στον Αγ. Παντελεήμονα δεξιά που έχει χώρο για να σε σταματήσουν - σχετικά σπάνιο
5. Διόδια Λεπτοκαρυάς - σπάνιο
6. Πλάκα Λιτοχώρου στις εξόδους της Ε.Ο. - σπάνιο
7. Στη μεγάλη ευθεία πριν την Κατερίνη (προσοχή στα parking) - σπάνια
8. 2-3 σημεία στην ευθεία μετά το τούνελ Κατερίνης - σπάνια
9. Μετά την έξοδο για Μακρύγιαλο - σπάνιο
10. Στην έξοδο για Κλειδί - σπάνιο
11. Στη γέφυρα πριν τα διόδια Μαλγάρων - SOS πολύ συχνό και σε σταματάνε στα διόδια[/list:u:2kqnpn7w]Κάμερες θα βρεις (αν και δε δουλεύουν) στην έξοδο για Σίνδο, στην έξοδο για Καλοχώρι και λίγο νωρίτερα στην έξοδο για Χαλάστρα (νότια) και στο ρεύμα προς Αθήνα (νότια) στο νέο κομμάτι της Ε.Ο. πριν τα Τέμπη. Τις κάμερες των Τεμπών τις εξαιρώ.
Ελπίζω να κάλυψα τα περισσότερα. Έχω μισό χρόνο να ανέβω προς τα πάνω και αρχίζω να τα ξεχνάω. Γενικά, αν κινείσαι μέχρι 140 δεν έχεις πρόβλημα. Από εκεί και πάνω... ο θεός και η ψυχή τους.
Ευχαριστώ.
Φίλε pipinos
(αν και διαφωνώ με την οπτική που αντιμετωπίζεις κάποια θέματα) ευχαριστώ. -
Τον τελευταίο καιρό τα συχνά ίσως να μην είναι τόσο συχνά.... ίσως να φταίξανε και τα Τέμπη που απασχολούνε τους αστυνομικούς αλλιώς.Πιθανότατα βέβαια τώρα να επανέλθουν.
Επιβεβαιώνω ότι με 140 στον αυτοκινητόδρομο μοιάζει να είσαι ασφαλής!
Είσαι αστέρι pipine! -
Λίγο
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... rland.html
-
@Λαππας
Οταν το ιδιο το κρατος ΚΑΙ η ελ.ας εχει την νοοτροπια 'οτι αρπαξουμε, κουτοπονηρα κ ευκολα' που εφαρμοζει ανελλιπως με διαφορους τροπους στο θεμα του ΚΟΚ, περιμενεις απο τον πολιτη να εχει αλλη νοοτροπια ή να μην απαιτει να μην τον δουλευουν?
Ο ΚΟΚ λεει οτι πρεπει να υπαρχουν προειδοποιητικες πινακιδες για ρανταρ (αφου το ζητουμενο ειναι να μην τρεξεις στο σημειο επειδη ειναι επικινδυνο κ οχι να σε αφησουν να τρεξεις για να σε χρεωσουν - υποτιθεται) κ οι μπατσοι στηνουν μπλοκα ή ακριβως κατω απο την πινακιδα κ σε εχουν μετρησει απο 500 μετρα πριν, ή βαζουν την πινακιδα κ στηνουν το μπλοκο 10χλμ μετα λεγοντας σου μαλιστα 'μα υπαρχει πινακιδα'.
Αφηνουν ολοκληρα θανατηφορα κομματια δρομου ανελεγκτα για να κατσουν στην ατελειωτη ευθεια οπου ολοι θα κοιταξουν να αναπληρωσουν τον χρονο ωστε να μην κανουν 5 ωρες για ενα ταξιδι 3 ωρων.
Βγαινουν στην τηλεοραση κ λενε για 15 καμερες ενω υπαρχουν 3, επειδη δεν μπορουν να κανουν σωστα την δουλεια τους κ προσπαθουν να σε κανουν να την κανεις μονος σου για αυτους. Κ οταν ρωταει ο δημοσιογραφος 'που ειναι αυτα τα σημεια', ο καραβλαχος βυζματιας που εχουν βαλει για διοικητη τροχαιας λεει 'ξερουν οι οδηγοι'. Ναι ρε βλακα, ξερουμε οτι θα τις βαλετε εκτος των κατοικημενων περιοχων που πηγαινοντας με 100 σε παιρνει ο υπνος...
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
...ενστάσεις έχουν καταγραφεί από αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. για το σύστημα των ραντάρ. **Το ραντάρ μόνο φωτογραφίζει και δεν εκδίδει κανένα αποδειχτικό στοιχείο που να αναφέρει την ταχύτητα του οχήματος που έχει περάσει τα όρια. Οι άνδρες της Τροχαίας εξηγούν: «Πρέπει εκτός των φωτογραφιών, που κυρίως είναι σταθερά, να λειτουργούν ραντάρ που θα βγάζουν αποδείξεις για την καταγραφή της ταχύτητας». «Συνήθως οι οδηγοί δεν μας πιστεύουν και δεν υπάρχει τρόπος απόδειξης», συμπληρώνουν. **
Συγνωμη, καταλαβα καλα? Υπαρχουν καμερες ταχυτητας που φωτογραφιζουν το οχημα αλλα δεν γραφουν πανω στην φωτο με τι ταχυτητα πηγαινε ΚΑΙ το οριο? Κ υπαρχει κ κοσμος που τις πληρωνει αυτες τις κλησεις?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Φίλε pipinos
(αν και διαφωνώ με την οπτική που αντιμετωπίζεις κάποια θέματα) ευχαριστώ.Τον τελευταίο καιρό τα συχνά ίσως να μην είναι τόσο συχνά.... ίσως να φταίξανε και τα Τέμπη που απασχολούνε τους αστυνομικούς αλλιώς.Πιθανότατα βέβαια τώρα να επανέλθουν.
Επιβεβαιώνω ότι με 140 στον αυτοκινητόδρομο μοιάζει να είσαι ασφαλής!
Είσαι αστέρι pipine!Δεν κάνει τίποτε. Έχω περάσει από εκεί 1000 φορές και τα ξέρω απέξω (ούτε ανιχνευτές, ούτε jammers, ούτε τίποτε). Ωραία μέρη στη Μακεδονία, ωραίοι άνθρωποι και οι γυναίκες ντόμπρες και πολύ ξηγημένες. Μέσες άκρες όπως διαφέρουν οι Πειραιώτες από τους Αθηναίους.
Με 140 γλυτώνεις λίγο χρόνο, δε βαριέσαι, δεν καις υπερβολικό καύσιμο και δύσκολο να σε σταματήσουν για κλήση 20€.
Συγνωμη, καταλαβα καλα? Υπαρχουν καμερες ταχυτητας που φωτογραφιζουν το οχημα αλλα δεν γραφουν πανω στην φωτο με τι ταχυτητα πηγαινε ΚΑΙ το οριο? Κ υπαρχει κ κοσμος που τις πληρωνει αυτες τις κλησεις?
Δεν το κατάλαβες καλά. Οι φωτογραφίες από τις κάμερες έχουν και ταχύτητα πάνω. Αυτά που δεν έχουν τέτοια στοιχεία είναι τα πιστόλια. Τώρα, λοιπόν, ζητάνε πιστόλια με κάμερα, δηλαδή ζητάνε ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ το Trucam της LTi μιας και μόνο αυτή η εταιρεία παίζει ουσιαστικά στην Ελλάδα (90% των πωλήσεων). Το δημοσίευμα είναι εμφανώς πληρωμένο από τον αντιπρόσωπο. Θέλει να πουλήσει καμιά 200αριά πιστόλια των 5.000€, αντί να πουλήσει το απλό πιστόλι με προδιαγραφές ΗΠΑ που κοστίζει 1.500€. Απλά πράγματα για την Ελλαδίτσα όλα αυτά. Ήδη έχω αναφερθεί κι εδώ και στο bloka για το 'σκάνδαλο' της προσπάθειας πώλησης Truspeed (Trucam χωρίς την κάμερα) με προδιαγραφές Ευρώπης αντί για ΗΠΑ που κοστίζει 2 φορές περισσότερο. Και όλα αυτά σε χώρα που είναι στα πρόθυρα ολοκληρωτικής καταστροφής.
Ευχαριστώ.
-
Εχω χαθει μεσα στο τοπικ, τελικα για Ελλαδα τι να ψωνισουμε? V1 ?
-
Σειρά κατάταξης:
[list:2d3r4h1n]1. Escort X50 Euro
2. V1
3. Bel RX65e[/list:u:2d3r4h1n]Αν θέλεις ενημέρωση ότι σε έγραψαν με πιστόλι προτιμάς V1. Θα έχεις και μία πιθανότητα να πιάσεις ανακλάσεις από κάποιον μπροστά.
Αν θέλεις το απόλυτο στα ραντάρ, τότε X50.
Προσωπικά προτιμώ τα Bel, αλλά το RX65 είναι σίγουρα χειρότερο από το Χ50.
Από τιμές παίζουν στα 400-600€.
Αν πας για διαιρούμενο μοντέλο:
[list:2d3r4h1n]1. Bel STi-R plus
2. Stinger DSi
3. Bel 966r[/list:u:2d3r4h1n]Το 1ο δεν έχει Ku μπάντα, άρα μπορεί να την πατήσεις από κανένα τρίποδο, αν και όταν θα το συναντήσεις.
Το 2ο δεν έχει Χ μπάντα, οπότε σε κάνενα απομονωμένο χωρίο ή νησί ή στο κέντρο της Αθήνας καλοκαιριάτικα, άνετα την πατάς από πιστόλι ραντάρ.
Το 3ο δεν κάνει για σταθερές κάμερες πλέον. Ανιχνεύει πολύ αργά (βλ. τα βίντεο του sakoylini στο youtube).
Από τιμές, τι να πούμε; Τα πρώτα 2 παίζουν 1000++€. Το 3ο πιο φτηνό, αλλά δεν κάνει πλέον.
Αυτά που μπαίνουν στο παρπρίζ δεν έχουν προβλήματα με μπάντες, αλλά τα βρίσκει και εύκολα η ΕΛΑΣ.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Σειρά κατάταξης:[list:2ezr9g0m]1. Escort X50 Euro
2. V1
3. Bel RX65e[/list:u:2ezr9g0m]Αν θέλεις ενημέρωση ότι σε έγραψαν με πιστόλι προτιμάς V1. Θα έχεις και μία πιθανότητα να πιάσεις ανακλάσεις από κάποιον μπροστά.
Μια μεταφραση στο παραπανω παρακαλω.
-
Το V1 είναι ο καλύτερος ανιχνευτής στην ανίχνευση laser. Έτσι, αν βγάλουμε από τη μέση το TP XR, σε όλα τα άλλα πιστόλια θα σε ενημερώσει ότι σε μετράνε, αν βρίσκεσαι σε αποστάσεις > 200 m. Να γλυτώσεις την ώρα τη μέτρησης δεν το βρίσκω πιθανό, εκτός και αν σε μετρήσουν σε εξαιρετικά μεγάλες αποστάσεις ή αν ο αστυνομικός δεν έχει πολύ σταθερό χέρι ή αν μετράει σε σημείο με ελάχιστες ανακλάσεις (πχ μαύρες γρίλιες), οπότε ο χρόνος μέτρησης μπορεί να είναι και πάνω από 1 s = μπορεί να τσιμπήσεις φρένο. Πρακτικά, για να το δεις αυτό, θα πρέπει να σε μετρήσουν 100 φορές και τότε ίσως 1-2 φορές να έχουν δυσκολία. Άρα, το V1, όπως και οποιοσδήποτε άλλος ανιχνευτής (αν χτυπήσει), θα σε ενημερώσει ότι σε μετράνε ΤΩΡΑ, δηλαδή σε μέτρησαν ήδη...
Ευχαριστώ.
-
Για να καταλάβω (και μιλάω απολύτως σοβαρά ) Υπάρχει περίπτωση κάποιος να γλυτώσει το γράψιμο χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα αντιραντάρ ???? Υπάρχει περίπτωση να σε ειδοποιήσει κάποιο από αυτά και να προλάβεις να φρενάρεις ??? Και αν όχι, γιατί να πληρώσει κάποιος τα διόλου ευκαταφρόνητα ποσά που αναφέρεις για να αποκτήσει μία παράνομη συσκευή ?
-
Να ρωτησω.Οσοι εχετε iphone και γενικα gps.Στο κινητο μου που ειχα περασμενο ενα προγραμμα με χαρτες ελεγε και που ειναι τα radar.Ισχυει αυτο η τσαμπα ηλπιζα?
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Για να καταλάβω (και μιλάω απολύτως σοβαρά ) Υπάρχει περίπτωση κάποιος να γλυτώσει το γράψιμο χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα αντιραντάρ ???? Υπάρχει περίπτωση να σε ειδοποιήσει κάποιο από αυτά και να προλάβεις να φρενάρεις ??? Και αν όχι, γιατί να πληρώσει κάποιος τα διόλου ευκαταφρόνητα ποσά που αναφέρεις για να αποκτήσει μία παράνομη συσκευή ?Αναλογα με το τι ρανταρ ειναι, σαφως κ υπαρχει. Στα laser πιστολια ειναι δυσκολα τα πραγματα οπως εξηγει απο πανω, σε ολα τα αλλα ναι βοηθουν.
Απο κει κ περα εμενα με ενδιαφερουν κυριως οι σταθερες καμερες οταν ξεφυτρωνουν (αρα πριν ενημερωσουμε gps κλπ), γιατι αυτες συνηθως μπαινουν σε σημεια με υποδομες (για ρευματα) = μεγαλους δρομους που προδιαθετουν για μεγαλες ταχυτητες.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Για να καταλάβω (και μιλάω απολύτως σοβαρά ) Υπάρχει περίπτωση κάποιος να γλυτώσει το γράψιμο χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα αντιραντάρ ???? Υπάρχει περίπτωση να σε ειδοποιήσει κάποιο από αυτά και να προλάβεις να φρενάρεις ??? Και αν όχι, γιατί να πληρώσει κάποιος τα διόλου ευκαταφρόνητα ποσά που αναφέρεις για να αποκτήσει μία παράνομη συσκευή ?
Αναλογα με το τι ρανταρ ειναι, σαφως κ υπαρχει. Στα laser πιστολια ειναι δυσκολα τα πραγματα οπως εξηγει απο πανω, σε ολα τα αλλα ναι βοηθουν.
Απο κει κ περα εμενα με ενδιαφερουν κυριως οι σταθερες καμερες οταν ξεφυτρωνουν (αρα πριν ενημερωσουμε gps κλπ), γιατι αυτες συνηθως μπαινουν σε σημεια με υποδομες (για ρευματα) = μεγαλους δρομους που προδιαθετουν για μεγαλες ταχυτητες.
Και πάλι λέμε απλώς ότι βοηθούν...
Και συνήθως εκεί που μας γράφουν κατά 90 % νομίζω ότι είναι στις εθνικές με τα 'πιστόλια' τα οποία είναι από ότι καταλαβαίνω ανίκητα ....
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Για να καταλάβω (και μιλάω απολύτως σοβαρά ) Υπάρχει περίπτωση κάποιος να γλυτώσει το γράψιμο χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε από τα αντιραντάρ ???? Υπάρχει περίπτωση να σε ειδοποιήσει κάποιο από αυτά και να προλάβεις να φρενάρεις ??? Και αν όχι, γιατί να πληρώσει κάποιος τα διόλου ευκαταφρόνητα ποσά που αναφέρεις για να αποκτήσει μία παράνομη συσκευή ?Αν και το παρελθόν θα μου επέτρεπε να απαντήσω τελείως ειρωνικά, γράφοντας για διάφορα Msc κτλ, θα απαντήσω απολύτως σοβαρά.
Ξεχωρίζουμε ΔΥΟ (2) είδη συσκευών:
[list:12of3jv9]α. Ανιχνευτές (Radar Detectors)
b. Παρεμβολείς (Jammers)[/list:u:12of3jv9]Η αναφορά μου ήταν σε ανιχνευτές μόνο.
Οι ανιχνευτές χρησιμεύουν κυρίως για κάμερες, σταθερές και φορητές, εφόσον αυτές χρησιμοποιούν ραντάρ. Θα μου πεις ότι μπορούμε να βάλουμε gps για αυτή τη δουλειά. Η απάντηση είναι ότι ναι, το gps 99% σε σώζει από σταθερές κάμερες. Από on board ή τρίποδα, που αλλάζουν θέση, απλά δεν υπάρχει ελπίδα για σωτηρία με gps. Για αυτή τη δουλειά είναι χρήσιμος ο ανιχνευτής.
Οι ανιχνευτές, χρησιμοποιούν και ένα κύκλωμα ανίχνευσης IR ακτινοβολίας, δηλαδή θεωρητικά ανιχνεύουν τα πιστόλια όταν μας σημαδεύουν. Στην πράξη, ελάχιστοι θα ειδοποιήσουν (κορυφαίο το V1) και αν ειδοποιήσουν, θα είναι ήδη αργά. Μόνο σε μεμονωμένα περιστατικά μπορείς να γλυτώσεις με ανιχνευτή μόνο. Οι περιπτώσεις που γλυτώνεις είναι οι εξής:
[list:12of3jv9]1. Σε μετρούν 2 φορές με διαφορά μερικά s για να δούν αν έκοψες, πχ σε αλλαγή ορίου. Μου έχει τύχει και έχω γλυτώσει.
2. Προβληματική μέτρηση (μεγάλη απόσταση, κούνημα χεριού, λάθος περιοχή σκόπευσης, έντονη υγρασία ή ομίχλη ή βροχή κτλ). Μου έχει τύχει να με μετράει για πολύύύ χρόνο καθώς πλησίαζα και μου ήρθε να κατέβω να του πω ότι πηγαίνω με 65 σε όριο 50. Έντονη βροχή και υγρασία στη συνέχεια (Ιωάννινα).
3. Συνδυασμός παραγόντων, πχ χρήση veil + laser shield και μεγάλη απόσταση ή υγρασία + μεγάλα φώτα + Traffipatrol. Μου έχει τύχει, αλλά δεν υπήρχε λόγος να κόψω.
4. Ειδοποίηση όταν μετράνε προπορευόμενο όχημα. Είναι σπάνιο σε Ε.Ο. και μόνον ανιχνευτής ψηλά τοποθετημένος μπορεί να το πετύχει. Το V1 μπορεί να το κάνει αυτό, αρκετές φορές, αν είσαι λίγο τυχερός και να το πιστόλι βοηθά (UL, TP κτλ). Δε μου έχει τύχει ποτέ, μιας και δεν έχω V1[/list:u:12of3jv9]Ο λόγος, λοιπόν, χρήσης των ανιχνευτών δεν είναι τα πιστόλια, αλλά οι κάμερες. Όχι πως δε θα σωθείς, αλλά αν περιμένεις από ανιχνευτή να σωθείς, θα πρέπει να είσαι εξαιρετικά τυχερός και υπό συνθήκες που είναι μοναδικές, δηλαδή ένα ποσοστό 1-2 %. Πάντως, πάνω από 5% των περιπτώσεων, και ο Γκαστόνε να είσαι, δε θα σε σώσει και ο καλύτερος ανιχνευτής αν αντιμετωπίζει πιστόλι laser.
Ευχαριστώ.
Radar και πού βρίσκονται.