-
μικρος ινδιάνος - χοντρή μπουρούχα, θα λεγα εγώ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
μικρος ινδιάνος - χοντρή μπουρούχα, θα λεγα εγώβρε αντε πεσε απο τον γκρεμο ανοητε
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
μικρος ινδιάνος - χοντρή μπουρούχα, θα λεγα εγώ+1, απορώ τι σχέση βλέπετε στα δύο πέρα από το σήμα, που ούτε και αυτό είναι ίδιο
-
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Στο Milano στον διάσημο δρόμο via MontenapoleoneAlba γιατί εμένα αυτός ο πίνακας μου θυμίζει κάποιον.... αν και από αυτή την γωνία λήψης δεν μπορώ να διακρίνω καλά...είναι ο Pietro?
κυκλοφορεί το 5ooc??
είδα ένα στην γλυφάδα...η οδηγός του χάζευε την ιταλίδα μου και εγώ τη δικία της??
η μήπως εμένα και εγώ αυτήν?? -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
tsargy ευχαριστώ που μου έλυσες την απορία μου για την κατανάλωση.
το συγκεκριμένο panda είναι ένα διαμάντι της fiat.με έναν κάτοχο που είχα βρεί κάποια στιγμή, μου είχε πει οτι είναι τραίνο στις στροφές και έχει πολύ σίγουρο πάτημα, αλλά σκληρό σαν 'κούτσουρο' και ήταν το μόνο μειονέκτημα που μου ανέφερε.
όσο για τον κινητήρα, ξύριζε για ατμοσφαιρικο 100αρι και σε συνδιασμο με το βάρος του πήγαινε 'αέρα'.
φοβάμαι μην πετύχω κανα σε καμια ορεινή στροφοδιαδρομή και με ξεφτιλήσει!!!Οπτικοποιώ το δίλημμα,
φοβερή φωτογραφία!!
to bravo μου είναι έτσι ακριβως, όπως αυτό της φωτό, αν έπαιρνα το panda και αυτο θα ήταν σε κόκκινο!
τι καλά θα ήταν να τα έχω και τα δύο στο γκαράζ..........!!!μου φαίνεται ότι ακόμα και τώρα αν πήγαινα να αγοράσω αυτοκίνητο θα ήμουν στο ίδιο δίλημμα, με αυτό που είχα πριν ένα χρόνο και 2 μήνες όπου απέκτησα το bravo!!
ποιο απο τα δύο?? -
Είπαμε!!! και τα δύο!!!
Με το ένα θα κάνεις την διαδρομή της Εθνικής οδού και όταν θα είσαι έτοιμος να μπείς στο επαρχιακό-αγροτικό οδικό δίκτυο...σε περιμένει εκεί το άλλο... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Είπαμε!!! και τα δύο!!!
Με το ένα θα κάνεις την διαδρομή της Εθνικής οδού και όταν θα είσαι έτοιμος να μπείς στο επαρχιακό-αγροτικό οδικό δίκτυο...σε περιμένει εκεί το άλλο...πάντως και το bravo σε ορεινη στροφοδιαδρομή μπορεί να κινηθεί !!
αλλά δεν έχω μέτρο σύγκρισης με το panda, μιας και δεν το έχω οδηγήσει.
το καλύτερο θα ήταν αυτό που λες, να υπήρχαν και τα δύο και το καθένα να το οδηγούσες εκεί που σου 'κάθεται' καλύτερα
-
Μιά που δεν το έχεις οδηγήσει, θα σου πω την αίσθηση...
Πως είναι στο τρενάκι του Λουνα παρκ? Όταν βλέπεις την ράγα να στριβει και εσύ να πηγαίνεις με 1000 ευθεία? Που τελικά στρίβει σαν να είναι σε ράγα? (σε ράγα είναι)
Αυτό αισθάνεται ο συνοδηγός στο Panda, στις πρώτες στροφές (λέει τον Δεσπότη Παναγιώτη)...μέχρι να το συνηθήσει ή να το δώσεις να το οδηγήσει...
Μιλάω όμως για πολύ κλειστό στροφιλίκι με πολύ στενό δρόμο....Όχι ότι δεν μπαίνει το Μπράβο, αλλά γλεντάς καλύτερα με το μικρό... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μιά που δεν το έχεις οδηγήσει, θα σου πω την αίσθηση...
Πως είναι στο τρενάκι του Λουνα παρκ? Όταν βλέπεις την ράγα να στριβει και εσύ να πηγαίνεις με 1000 ευθεία? Που τελικά στρίβει σαν να είναι σε ράγα? (σε ράγα είναι)
Αυτό αισθάνεται ο συνοδηγός στο Panda, στις πρώτες στροφές (λέει τον Δεσπότη Παναγιώτη)...μέχρι να το συνηθήσει ή να το δώσεις να το οδηγήσει...
Μιλάω όμως για πολύ κλειστό στροφιλίκι με πολύ στενό δρόμο....Όχι ότι δεν μπαίνει το Μπράβο, αλλά γλεντάς καλύτερα με το μικρό...Πάντα (Panda) με τα μικρά.....γλεντάς καλύτερα κύριοι!!!
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Είπαμε!!! και τα δύο!!!
Με το ένα θα κάνεις την διαδρομή της Εθνικής οδού και όταν θα είσαι έτοιμος να μπείς στο επαρχιακό-αγροτικό οδικό δίκτυο...σε περιμένει εκεί το άλλο...νταξ, σιγά το αριστούργημα (για το μπράβο λέω)
-
Σε Punto του 2000 στο πρόγραμμα City αλλάζει και η απόκριση του γκαζιού ή μόνο το τιμόνι;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Σε Punto του 2000 στο πρόγραμμα City αλλάζει και η απόκριση του γκαζιού ή μόνο το τιμόνι;Στην εκδοση Sporting αλλαζει και η αποκριση γκαζιου.
-
Τιμόνι μόνο.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σε Punto του 2000 στο πρόγραμμα City αλλάζει και η απόκριση του γκαζιού ή μόνο το τιμόνι;
Στην εκδοση Sporting αλλαζει και η αποκριση γκαζιου.
Εντάξει. Άρα δεν τρελάθηκα ακόμα.
Το κατάλαβα σήμερα μετά από 3 χρόνια....
-
εγώ δεν το χω καταλάβει ακόμα, μετά από 7 χρόνια.
(αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει το ψιτυ για πάνω από 60 δευτερόλεπτα συνολικά )
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
εγώ δεν το χω καταλάβει ακόμα, μετά από 7 χρόνια.(αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει το ψιτυ για πάνω από 60 δευτερόλεπτα συνολικά )
Εγώ πάλι από όταν το πήρα το είχα μόνιμα στο City...
-
Την πρώτη ημέρα που είχα πάρει το Punto , κόντεψα να σκοτωθώ.
Πάτησα το κουμπί του city για να δω τι κάνει....εεε...το αυτοκίνητο παραέστριψε!
Έκτοτε και για 307000 χλμ δεν το πάτησα ξανά. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
307000 χλμ
(αν υποψιαστώ ότι θα το κρατήσω τόσο ...104Κ and going )
ποιό είχες;
-
Εγώ είμαι στα 111.000χλμ περίπου και λειτουργεί ακόμα.
Ελπίζω να το έχω δώσει πριν τις 130.000χλμ.
FIAT FORUM