-
Κωνσταντίνε επειδή βαριέμαι να βλέπω τα βιντεάκια θέλω απλά να σε ρωτήσω αν υπάρχει κομβίο απενεργοποίησης του συστήματος.
-
ναι υπαρχει κουμπι και το απενεργοποιεις, απο προεπιλογη το συστημα ειναι ανοιχτο και αν θελεις το κλεινεις
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ναι υπαρχει κουμπι και το απενεργοποιεις, απο προεπιλογη το συστημα ειναι ανοιχτο και αν θελεις το κλεινειςΕυχαριστώ Γιώργο! Άρα μια χαρά συστηματάκι είναι αφού κλείνει (μισώ οτιδήποτε μου κάνει κουμάντο...).
-
Περα απο το κουμπακι, που οπως και τα υπολοιπα preventive συστηματα του αυτοκινητου απενεργοποιουντε, δεν επεμβαινει αν λειτουργησεις σωστα και φρεναρεις στην ωρα σου, αν κανεις αποτομη αποφυγη εμποδιου, ή αν επειδη εισαι μαζοχας πατησεις το γκαζι
....δεν ξερω ποσο καλα θα λειτουργουσε σε toyotaΠαντως για να επισκιασουν καπως την αποτυχια τους περιμενω κατι spectacular, αλλιως.....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Σχετικά με τα σχόλια περί κινέζικων αυτοκινήτων, είναι ατυχή, μιας και οι Κινέζοι, δεν έχουν εμπλακεί ακόμα.Μα τι λες χριστιανε μου? Εγω ατυχης? Κατω απο την νταλικα κατεληξε... Τι παραπανω θες για να καταλαβεις οτι οι κινεζοι δωσανε τα μηχανολογικα τους φωτα στους Σουηδους? Να παθαινανε και ηλεκτροπληξια αυτοι που πλησιαζαν το αμαξι?
Ελεος ποια... ελεος... λιγο αντικειμενικοτης! Βγαλτε τους παραμορφωτικους φακους
-
από που βγάζεις το συμπέρασμα, ότι οι κινέζοι, έδωσαν τα 'φώτα', στους Σουηδούς και όχι ότι με τα δικά τους, Σουηδικά 'φώτα' δεν κατέληξαν κάτω από την νταλίκα ??? Αν, αν λέω διαβάζεις πριν ποστάρεις θα δεις ότι κατακρίνω +1000 την πατάτα της Volvo, αλλά όχι να λέμε ότι... ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΗΚΕ από το κεφάλι ότι φταίνε οι Κινέζοι ....
Αν έχεις 'σοβαρά' επιχειρήματα να κατηγορήσεις για κάτι τους Κινέζους, να τα ακούσουμε.
Πρώτος θα συμφωνήσω μαζί σου, αν έχεις κάτι να πεις ...... -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μα τι λες χριστιανε μου? Εγω ατυχης? Κατω απο την νταλικα κατεληξε... Τι παραπανω θες για να καταλαβεις οτι οι κινεζοι δωσανε τα μηχανολογικα τους φωτα στους Σουηδους? Να παθαινανε και ηλεκτροπληξια αυτοι που πλησιαζαν το αμαξι?Ελεος ποια... ελεος... λιγο αντικειμενικοτης! Βγαλτε τους παραμορφωτικους φακους
Δεν θελω να σου χαλασω την φαντασιωση, αλλα μεχρι στιγμης μονο η συμφωνια εχει υπογραφει...Οταν και εφοσον πεσει και το χρημα κατα το 3 τριμηνο του 2010 τοτε θα αλλαξει το καθεστως...προς το παρον ακομα under Ford ειναι.
Φιλικα σου συνιστω να διαβαζεις περαν απο τις επικεφαλιδες...ακομα και οταν αλλαξει το καθεστως εχει ανακοινωθει οτι η εταιρεια θα λειτουργει ανεξαρτητα υπο το Geely Holding Group και οχι υπο το Geely Automotive ως μια ξεχωριστη ανεξαρτητη επιχειρηση...αν αυτο δεν συμβει η Volvo πεθανε. So simple...μεχρι τοτε ομως (καπου στο 2012-14 που θα ερθουν τα πρωτα εξελιγμενα οχηματα υπο το νεο καθεστως αυτοκινητα καθως ακομα και τα αναμενομενα V30/XC30/V60 ειναι ηδη ετοιμα..) ας περιμενουμε...
Επισης τετοιου ειδους fail εχουν συμβει κατα το παρελθον και απο αλλους κατασκευαστες (Μερκ)...μερικα ακομα χειροτερα και σε αυτοκινητα παραγωγης (toyota)...μηπως και γι αυτα φταινε οι Κινεζοι? Ή μηπως το κινητο σου, το ipod σου, το laptop σου κτλ καθε φορα που τα αγγιζεις σε τιναζουν απο το ρευμα?Και να ρωτησω και κατι τελευταιο....εχεις επαφη με τους Κινεζους? Γνωριζεις τη βιομηχανικη τους κουλτουρα, την εξελιξη τους κτλ? Εχεις δουλεψει ποτε μαζι τους σε σχετικα θεματα?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Και να ρωτησω και κατι τελευταιο....εχεις επαφη με τους Κινεζους? Γνωριζεις τη βιομηχανικη τους κουλτουρα, την εξελιξη τους κτλ? Εχεις δουλεψει ποτε μαζι τους σε σχετικα θεματα?
οχι, δεν εχω καμια επαφη με τους Κινεζους, αλλα μου αρεσει να τρολαρω fans... Ο Drunkard με πηρε πρεφα αμεσα... Εσυ παλι την ξαναπατησες Μου αρεσει που τρεχεις να υπερασπιστεις την Α.Ε. σε τετοιες σαθρες αιτιασεις οπως οι δικες μου... Μα καλα ρε γμτ... μετοχες εχετε και δείχνετε τοσο ζηλο?
Μην ανησυχείς... κανεις δεν τα θεωρει κινεζικα και απο μια αστοχια δεν κρινεται καμια εταιρια...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Και να ρωτησω και κατι τελευταιο....εχεις επαφη με τους Κινεζους? Γνωριζεις τη βιομηχανικη τους κουλτουρα, την εξελιξη τους κτλ? Εχεις δουλεψει ποτε μαζι τους σε σχετικα θεματα?
οχι, δεν εχω καμια επαφη με τους Κινεζους, αλλα μου αρεσει να τρολαρω fans... Ο Drunkard με πηρε πρεφα αμεσα... Εσυ παλι την ξαναπατησες Μου αρεσει που τρεχεις να υπερασπιστεις την Α.Ε. σε τετοιες σαθρες αιτιασεις οπως οι δικες μου... Μα καλα ρε γμτ... μετοχες εχετε και δείχνετε τοσο ζηλο?
Μην ανησυχείς... κανεις δεν τα θεωρει κινεζικα και απο μια αστοχια δεν κρινεται καμια εταιρια...
Στο πρωτο ποστ δεν εδωσα σημασια....στο δευτερο ψαρωσα.
Παντως δεν προσπαθω να υπερασπιστω καμια εταιρεια...εχω ξαναπει ουτε μετοχος ειμαι ουτε αν κατι δεν με καλυπτει θα το αγορασω στα τυφλα μονο για να υποστηριξω τον ορο fan.
Για τους Κινεζους ουσιαστικα τους κινεζους υπερασπιζομαι και οχι την Volvo..τυχαινει λογω δουλειας να τους ζω εδω και 10 χρονια, και πραγματικα ειναι αξιομνημονευτος ο τροπος εργασιας τους, η ταχυτητα με την οποια αφομοιωνουν πραγματα και εξελισσοντε, και ο ζηλος τους...ειχα και μια σχετικη κουβεντα σημερα με ενα συναδελφο εδω...that's all.
-
χώρος αποσκευών S40 404 lt
xώρος αποσκευών S60 340 lt -
340lt αποκλιεται και με τιποτα....
Μηπως εχει μεταβαλλομενο χωρο αποσκευων και αυτο ειναι το minimum?
-
κι όμως ..... κι όμως !!!! , δεν ξέρω μήπως είναι για το AWD, αλλά κι έτσι να είναι ..... είναι
-
Πραγματικα απορω...εντωμεταξυ στις πρωτες δημοσιευσεις ηταν 380 τωρα εγινε 340...αντι να μεγαλωνει μικραινει...Αν ειναι τελικα οντως αληθεια δεν μπορω να καταλαβω πως τα καταφεραν
Αν παλι το νουμερο αυτο ειναι για το awd τοτε με χαμηλο πατωμα και tyre puncture repair kit ή fwd θα ειναι το πολυ 420-430...και παλι απογοητευτικο αν δεις τι προσφερει το Α4 ή ακομα και η 3αρα...Αυτο κι αν ειναι epic fail! -
Πολυ καλο συστηματακι πιστευω εκεινο για την πολη.Ειναι οτι πρεπει για εναν οικογενειαρχη με δυο πιτσιρικια πισω αν πηγαινει μονος του και εχει τον νου του στα πιτσιρικια.
Βασικα δεν καταλαβα κατι.Ελεγε για το φασμα απο 0-19 μιλια το αμαξι σταματαει ολικα δηλαδη δεν χτυπαει τον μπροστινο.
Απο τα 9-19 μιλια το αμαξι παλι σταματαει ολικα!
Αλλα απο τα 0-9 μιλια απο οτι καταλαβα απλα κοβει δηλαδη δεν σταματαει στα 0 μιλια..Μηπως καταλαβα εγω λαθος?
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πολυ καλο συστηματακι πιστευω εκεινο για την πολη.Ειναι οτι πρεπει για εναν οικογενειαρχη με δυο πιτσιρικια πισω αν πηγαινει μονος του και εχει τον νου του στα πιτσιρικια.Ο οδηγος πρεπει να εχει την προσοχη του στον δρομο και οχι στα πιτσιρικια.Δεν ειναι μονο τα εμποδια μπροστα αλλα και παραβιαση του στοπ ή του φαναριου και εκει δεν τον γλυτωνει τιποτα.
Το συστημα αυτο της Βολβο μεχρι τι μεγεθους αντικειμενα αντιλαμβανεται ως προβλημα για να σταματησει;Δηλαδη τον πεζο τον 'βλεπει';
-
Φυσικα και πρεπει να υπαρχει προσοχη στον δρομο δεν αντιλεγω.Αλλα οσο ειναι ανθρωποι ειμαστε καπου μπορει να ταξιδεψουμε.
-
Cargo volume, including under floor storage (ISO V210) (380+8)lt
https://www.media.volvocars.com/global/ ... 2_1_5.aspx
λέει εδώ και πάλι όμως, είναι μικρότερο του S40
-
ε ! τα 380 τρώγονται
-
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /96233.asp
Από 30Κ λεέι το 2λιτρο
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/96233.aspΑπό 30Κ λεέι το 2λιτρο
Καλη τιμη για διλιτρο, ειδικα μετα τα νεα μετρα φορους κλπ (αν πραγματι ισχυει)
Συγκριτικα ακριβο το 1600 (μονο -2000 το 180 Hp) με πλεονεκτημα του τo μειωμενο τεκμηριο(τα τελη θα τα καταργησουν απο οτι λενε και θα περασουν στη βενζινη)
Θεωρω (προσωπικα) θετικο πως δε γιγαντωθηκε σε διαστασεις (οπως συνηθιζεται τελευταια) και παρεμεινε στα 4.63m. Βεβαια την πληρωσε ο χωρος αποσκευων, οπως γραφτηκε παραπανω!
Συνολικα ενδαφερον σε σχεδιαση, κινητηρες και σε τιμη (για Volvo).
Y.Γ. Συμφωνα με το παραπανω αρθρο του autotriti :
'Τέλος, δεν πρέπει να ξεχάσουμε και την παγκόσμια πρωτιά του συστήματος Pedestrian Detection το οποίο μπορεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο εάν ανιχνεύσει ότι εμπρός του βρίσκεται πεζός, και ότι ο οδηγός δεν σταματά (λειτουργεί έως την ταχύτητα των 35 χ.α.ω.)!'
Μηπως τελικα το συστημα δε λειτουργησε επειδη απλα η ταχυτητα ηταν πανω απο 35 km/h? Και για αυτο εχει γινει και το ζητημα/μπερδεμα με ποσα χιλομετρα πηγαινε??
Nέο VOLVO S60