Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL FORUM
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 157
    • 158
    • 9 / 158
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    3150
    65950
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ο χρήστης gio21 έγραψε:
      εχετε καμια πληροφορια σχετικα με το ποτε θα βγει το c2 90 ps?

      ΄τωρα και στο forum της OPEL....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosk last edited by

        Ο χρήστης KosmasF έγραψε:
        Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο Astra 1.6 Cosmo με ESP. To αμάξι έρχεται απο την εταιρία με ζάντες αλουμινίου 16'' (205/55/16). Επίσης δίνει extra ζάντα 17'' (215/45/17). Αναρωτίεμαι θα κόψει πολύ το αμάξι με το μεγαλύτερο πέλμα; Μήπως ήδη απο θέμα επιδόσεων είναι στο όριο με το στάνταρ ζαντολάστιχο και με την επιλογή του μεγαλύτερου δεν θα πηγαίνει μία;

        Άσε τις ζάντες και πάρε τίποτα άλλο πιο χρηστικό από τον μεγάλο κατάλογο των έξτρα. Ο κινητήρας που σ'ενδιαφέρει δεν είναι και τόσο δυνατός για αυτό το αμάξωμα ώστε να του βάζεις πιο δύσκολα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          interland-gr last edited by

          Ο χρήστης KosmasF έγραψε:
          Σκέφτομαι να αγοράσω το νέο Astra 1.6 Cosmo με ESP. To αμάξι έρχεται απο την εταιρία με ζάντες αλουμινίου 16'' (205/55/16). Επίσης δίνει extra ζάντα 17'' (215/45/17). Αναρωτίεμαι θα κόψει πολύ το αμάξι με το μεγαλύτερο πέλμα; Μήπως ήδη απο θέμα επιδόσεων είναι στο όριο με το στάνταρ ζαντολάστιχο και με την επιλογή του μεγαλύτερου δεν θα πηγαίνει μία;

          Μην οδηγείσε σε μεγαλύτερες υπερβολές απο τα ήδη υπερβολικά λάστιχα που φοράει. Με τα έξτρα χρήματα που σου μένουν μπορείς να βάλεις μια ηλιοροφή που θα την καραερωτευτείς. Άντε και καλές βόλτες... τυχεράκια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            betoven last edited by

            Κύριοι καλό μεσσημέρι σε όλους
            Είμαι κάτοχος δύο Opel
            Corsa 94b 1.200cc
            και ASTRA H 1.6 Elegance με ESP IDS+ Sport Switch χρώμα Πάπυρος
            Το ASTRA το έχω περίπου 1 μήνα 3000Km
            Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, δεδομένου ότι πριν από αυτό δεν είχα οδηγήσει άλλο 1.6
            Όμως όπως έχω αναφέρει σε άλλο topic http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7775
            παρούσιασε πρόβλημα με ηλεκτρινικό εξάρτημα στο τιμόνι, που όμως μετά από 3 εβδομάδες ταλαιπωρία πήρα ξανά το αυτοκίνητο στα χέρια μου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              interland-gr last edited by

              Ο χρήστης betoven έγραψε:
              Κύριοι καλό μεσσημέρι σε όλους
              Είμαι κάτοχος δύο Opel
              Corsa 94b 1.200cc
              και ASTRA H 1.6 Elegance με ESP IDS+ Sport Switch χρώμα Πάπυρος
              Το ASTRA το έχω περίπου 1 μήνα 3000Km
              Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, δεδομένου ότι πριν από αυτό δεν είχα οδηγήσει άλλο 1.6
              Όμως όπως έχω αναφέρει σε άλλο topic http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=7775
              παρούσιασε πρόβλημα με ηλεκτρινικό εξάρτημα στο τιμόνι, που όμως μετά από 3 εβδομάδες ταλαιπωρία πήρα ξανά το αυτοκίνητο στα χέρια μου.

              Και ποιο ακριβώς είναι το θέμα γιατί δεν κατάλαβα?!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                Και ποιο ακριβώς είναι το θέμα γιατί δεν κατάλαβα?!

                Μάλλον συστήθηκε και έκανε ταυτόχρονα αίτηση για συμμετοχή στο Opel Forum.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  betoven last edited by

                  Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                  Και ποιο ακριβώς είναι το θέμα γιατί δεν κατάλαβα?!

                  Δεν υπάρχει θέμα. Απλά δηλώνω την παρουσία μου σαν κάτοχος αυτοκινήτου Opel

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kosmasf last edited by

                    Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας μάλλον θα κινηθώ για άλλα εξτρά του Astra. Απλά πίστευα ότι αφού τη μαμά Opel δίνει 16' ζάντα , το πέρασμα σε 17' δεν θα ήταν επώδυνο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      Ο χρήστης KosmasF έγραψε:
                      Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας μάλλον θα κινηθώ για άλλα εξτρά του Astra. Απλά πίστευα ότι αφού τη μαμά Opel δίνει 16' ζάντα , το πέρασμα σε 17' δεν θα ήταν επώδυνο.

                      περισσοτερο απο ''μοδα'' την δινει την 16αρα και παρα για κανεναν αλλο λογο.

                      παντως οι 17αρες, με το χαμηλο αναγκαστικα προφιλ, μπορει να δινουν επιπλεον ''μουρη'' ομως ας ειναι και οποιος τις επιλεγει ετοιμος για να πληρωνει κατεστραμενα απο τις λακουβες ελαστικα και σπασμενες-στραβωμενες ζαντες........ο Πεττας εχει θυσαυρισει την τελευταια δεκαετια με τα ολο και χαμηλοτερα προφιλ που ομως δεν ταιριαζουν με τους ελληνικους δρομους [τους περισσοτερους τυλαχιστον].

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Να σας περιγράψω τη βλάβη που μου παρουσίασε το Astra μου (1400 του 98) προς γνώση περισσότερο. Τις τελευταίες τρις ημέρες κατά την εκκίνηση και για περίπου 15 με 20 δευτερόλεπτα ο κινητήρας έκανε θόρυβο σαν τα χτυπήματα που ακούγονται όταν εκκινεί πετρελαιοκινητήρας!!!! Μετά εξαφανιζόταν και όλα ήταν οκ. Μάλιστα ο θόρυβος αυτός δεν ακουγόταν σε κάθε εκκίνηση και δεν είχε σχέση αν ο κινητήρας ήταν κρύος ή ζεστός. Σήμερα για καλή μου τύχη κατάφερα συνδυάζοντας δουλειά της υπηρεσίας στο Ηράκλειο να επισκεφτώ το συνεργείο της Opel στην βιομηχανική περιοχή Ηρακλείου. Εξυπηρέτηση άμεση και καίρια από τον αρχιμηχανικό (να λέμε και τα καλά ) που κατάλαβε άμεσα το πρόβλημα. Πολύ απλά κολλάνε τα μπεκ μου είπε και έβαλε ένα προσθετικό στην βενζίνα για τον καθαρισμό τους. Μέσα σε τρία λεπτά και με δέκα τρία ευρώ είχα τελειώσει. Από την κουβέντα μαζί του ανακάλυψα ότι συχνά κολλάνε τα κεντρικά μπεκ του δευτέρου και τρίτου κυλίνδρου και αρκεί ένα χτύπημα με κάποιο σκληρό αντικείμενο στο κέντρο και προς τα πίσω της κεφαλής για να ξεκολλήσουν και να είναι όλα οκ. Αν ο ήχος που σας περιέγραψα είναι συνεχείς με ένα καλό χτύπημα όλα γίνονται όπως πρώτα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          interland-gr last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Να σας περιγράψω τη βλάβη που μου παρουσίασε το Astra μου (1400 του 98) προς γνώση περισσότερο. Τις τελευταίες τρις ημέρες κατά την εκκίνηση και για περίπου 15 με 20 δευτερόλεπτα ο κινητήρας έκανε θόρυβο σαν τα χτυπήματα που ακούγονται όταν εκκινεί πετρελαιοκινητήρας!!!! Μετά εξαφανιζόταν και όλα ήταν οκ. Μάλιστα ο θόρυβος αυτός δεν ακουγόταν σε κάθε εκκίνηση και δεν είχε σχέση αν ο κινητήρας ήταν κρύος ή ζεστός. Σήμερα για καλή μου τύχη κατάφερα συνδυάζοντας δουλειά της υπηρεσίας στο Ηράκλειο να επισκεφτώ το συνεργείο της Opel στην βιομηχανική περιοχή Ηρακλείου. Εξυπηρέτηση άμεση και καίρια από τον αρχιμηχανικό (να λέμε και τα καλά ) που κατάλαβε άμεσα το πρόβλημα. Πολύ απλά κολλάνε τα μπεκ μου είπε και έβαλε ένα προσθετικό στην βενζίνα για τον καθαρισμό τους. Μέσα σε τρία λεπτά και με δέκα τρία ευρώ είχα τελειώσει. Από την κουβέντα μαζί του ανακάλυψα ότι συχνά κολλάνε τα κεντρικά μπεκ του δευτέρου και τρίτου κυλίνδρου και αρκεί ένα χτύπημα με κάποιο σκληρό αντικείμενο στο κέντρο και προς τα πίσω της κεφαλής για να ξεκολλήσουν και να είναι όλα οκ. Αν ο ήχος που σας περιέγραψα είναι συνεχείς με ένα καλό χτύπημα όλα γίνονται όπως πρώτα.

                          Δεν αλλάζεις και βενζινάδικο καλού κακού γιατί για να ξεκολλήσει κάτι με προσθετικό στην βενζίνη σημαίνει ότι κάτι έλειπε απο την βενζίνη που έβαζες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gas last edited by

                            Να χαιρετισω και εγω με την σειρα μου ολους τους κατοχους Οpel.Ειμαι ικανοποιημενος και εγω με το astra sport 1,6 και εχοντας κανει 225000km λογω δουλειας.Οσο για το φιλο EMMANOYHL προσεχε που βαζεις βενζινα......την πατησα στην μεγαλοπολη απο πρατηρειο που η βενζινη του ηταν νερο και μου βουλωσαν και τα 4 μπεκ.Ο μηχανικος μου ειπε οτι τον μηνα αυτο εχουν παει δεκα πεντε astra με προβλημα στα μπεκ λογω βενζινης. ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΟΣΤΑΛΓΙΣΕΙ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sharpshooter last edited by

                              Αντιμετώπιση σε αυτές τις περιπτώσεις όπως του Εμανουήλ, είναι να γίνεται καθαρισμός συστήματος τροφοδοσίας και αλλάγή φίλτρου βενζίνης στο ετήσιο σέρβις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanos_astra last edited by

                                Θα ήθελα να αλλάξω το φίλτρο καμπίνας. Kαλώς ή κακώς δεν έχει αλλαχτεί ποτέ παρά τα 114.000km.

                                  Θα ήθελα να ρωτήσω πού βρίσκεται (...εννοώ την θέση του) και αν είναι εύκολη η αλλαγή του χωρίς να πάω σε συνεργείο.
                                

                                thanks!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  interland-gr last edited by

                                  Ο χρήστης thanos_astra έγραψε:
                                  Θα ήθελα να αλλάξω το φίλτρο καμπίνας. Kαλώς ή κακώς δεν έχει αλλαχτεί ποτέ παρά τα 114.000km.

                                   Θα ήθελα να ρωτήσω πού βρίσκεται (...εννοώ την θέση του) και αν είναι εύκολη η αλλαγή του χωρίς να πάω σε συνεργείο.
                                  

                                  thanks!

                                  Ξεβιδώνεις το ντουλαπάκι με πέντε βίδες και στο βάθος αριστερά το βλέπεις μέσα στην βρώμα. Εύκολο είναι με λίγο ιδρώτα. Το κόστος αλλαγής είναι 10-15 ευρω σε αντιπροσωπο. Κοστολόγησε τον χρόνο σου και πράξε αναλόγως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    emmanoyhl last edited by

                                    Ο χρήστης interland.gr έγραψε:

                                    Να σας περιγράψω τη βλάβη που μου παρουσίασε το Astra μου (1400 του 98) προς γνώση περισσότερο. Τις τελευταίες τρις ημέρες κατά την εκκίνηση και για περίπου 15 με 20 δευτερόλεπτα ο κινητήρας έκανε θόρυβο σαν τα χτυπήματα που ακούγονται όταν εκκινεί πετρελαιοκινητήρας!!!! Μετά εξαφανιζόταν και όλα ήταν οκ. Μάλιστα ο θόρυβος αυτός δεν ακουγόταν σε κάθε εκκίνηση και δεν είχε σχέση αν ο κινητήρας ήταν κρύος ή ζεστός. Σήμερα για καλή μου τύχη κατάφερα συνδυάζοντας δουλειά της υπηρεσίας στο Ηράκλειο να επισκεφτώ το συνεργείο της Opel στην βιομηχανική περιοχή Ηρακλείου. Εξυπηρέτηση άμεση και καίρια από τον αρχιμηχανικό (να λέμε και τα καλά ) που κατάλαβε άμεσα το πρόβλημα. Πολύ απλά κολλάνε τα μπεκ μου είπε και έβαλε ένα προσθετικό στην βενζίνα για τον καθαρισμό τους. Μέσα σε τρία λεπτά και με δέκα τρία ευρώ είχα τελειώσει. Από την κουβέντα μαζί του ανακάλυψα ότι συχνά κολλάνε τα κεντρικά μπεκ του δευτέρου και τρίτου κυλίνδρου και αρκεί ένα χτύπημα με κάποιο σκληρό αντικείμενο στο κέντρο και προς τα πίσω της κεφαλής για να ξεκολλήσουν και να είναι όλα οκ. Αν ο ήχος που σας περιέγραψα είναι συνεχείς με ένα καλό χτύπημα όλα γίνονται όπως πρώτα.

                                    Δεν αλλάζεις και βενζινάδικο καλού κακού γιατί για να ξεκολλήσει κάτι με προσθετικό στην βενζίνη σημαίνει ότι κάτι έλειπε απο την βενζίνη που έβαζες!

                                    Δυστυχώς δεν ήταν θέμα βενζίνης. Η βλάβη είναι μεγαλύτερη. Φλάντζα κεφαλής!!! Σε μόλις 75.000 χιλιόμετρα. Γερμανική αξιοπιστία σου λέει ο άλλος μετά!!!!
                                    Το κροτάλισμα ήταν από νερό που εισχωρεί στους κυλίνδρους ενώ είναι παρκαρισμένο το αμάξι. Μου αρέσει που βιάστηκα να παινέψω τον αρχιμηχανικό!!!
                                    Καλός εχόντων των πραγμάτων θα το έχω μεσημέρι Δευτέρας μιας και σήμερα τους το πήγα μετά τις τρις και δεν το ακούμπησαν καθόλου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Δέν φάνηκαν τά νερά στό λάδι Μανώλη;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        emmanoyhl last edited by

                                        Δεν φάνηκαν νερά στο λάδι γιατί τα «έκαιγε» στον κύλινδρο. Άφηνε χαρακτηριστικό άσπρο καπνό από την εξάτμιση. Το κακό είναι ότι όταν οδηγείς δεν βλέπεις την εξάτμιση σου!!! Μήπως να βάλω ειδικό καθρέπτη;
                                        Για να έρθω από το Τυμπάκι σήμερα συμπλήρωσα 4 λίτρα.

                                        Τι να πω αν τα παίρνεις όλα σοβαρά; Δεν βγαίνει πουθενά. Να είμαστε καλά και όλα φτιάχνονται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                                          Δυστυχώς δεν ήταν θέμα βενζίνης. Η βλάβη είναι μεγαλύτερη. Φλάντζα κεφαλής!!! Σε μόλις 75.000 χιλιόμετρα. Γερμανική αξιοπιστία σου λέει ο άλλος μετά!!!!
                                          Το κροτάλισμα ήταν από νερό που εισχωρεί στους κυλίνδρους ενώ είναι παρκαρισμένο το αμάξι. Μου αρέσει που βιάστηκα να παινέψω τον αρχιμηχανικό!!!
                                          Καλός εχόντων των πραγμάτων θα το έχω μεσημέρι Δευτέρας μιας και σήμερα τους το πήγα μετά τις τρις και δεν το ακούμπησαν καθόλου.

                                          Το θέμα είναι γιατί κάηκε η φλάντζα. Μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα με το θερμοστάτη ή το βεντιλατέρ ;;
                                          Ξέρω 2 περιπτώσεις σε Astra που ο θερμοστάτης είχε κολλήσει σε ενδοιάμεση θέση. Σε ανοιχτό δρόμο η θερμοκρασία έπεφτε λίγο κάτω από τους 80 και στην κίνηση πήγαινε στους 95+ με το βεντιλατέρ να λειτουργεί σχεδόν συνέχεια !!
                                          Μήπως πρέπει να το ψάξεις μην έχεις τα ίδια πάλι ;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            emmanoyhl last edited by

                                            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                            Δυστυχώς δεν ήταν θέμα βενζίνης. Η βλάβη είναι μεγαλύτερη. Φλάντζα κεφαλής!!! Σε μόλις 75.000 χιλιόμετρα. Γερμανική αξιοπιστία σου λέει ο άλλος μετά!!!!
                                            Το κροτάλισμα ήταν από νερό που εισχωρεί στους κυλίνδρους ενώ είναι παρκαρισμένο το αμάξι. Μου αρέσει που βιάστηκα να παινέψω τον αρχιμηχανικό!!!
                                            Καλός εχόντων των πραγμάτων θα το έχω μεσημέρι Δευτέρας μιας και σήμερα τους το πήγα μετά τις τρις και δεν το ακούμπησαν καθόλου.

                                            Το θέμα είναι γιατί κάηκε η φλάντζα. Μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα με το θερμοστάτη ή το βεντιλατέρ ;;
                                            Ξέρω 2 περιπτώσεις σε Astra που ο θερμοστάτης είχε κολλήσει σε ενδοιάμεση θέση. Σε ανοιχτό δρόμο η θερμοκρασία έπεφτε λίγο κάτω από τους 80 και στην κίνηση πήγαινε στους 95+ με το βεντιλατέρ να λειτουργεί σχεδόν συνέχεια !!
                                            Μήπως πρέπει να το ψάξεις μην έχεις τα ίδια πάλι ;;

                                            Βασίλη έχεις απόλυτο δίκιο. Αν και δεν έγινε καμία εργασία σήμερα στο αμάξι για να μάθουμε τι έγινε το πιο πιθανή για μένα είναι πρόβλημα στο θερμοστάτη. Ήταν τόσο ακαριαία η αύξηση της θερμοκρασίας που δεν το δικαιολογεί κάτι άλλο. Ευτυχώς που όταν οδηγώ τα μάτια πέφτουν διαδοχικά από το δρόμο στους καθρέφτες και τα όργανα. Θα ήταν πολύ εύκολο να τον κάψω τον κινητήρα αν σκεφτείς ότι όλα έγιναν σε ανοιχτό δρόμο που πιάνω μεγάλες ταχύτητες επομένως και υψηλούς ρυθμούς περιστροφής με 36 βαθμούς ντάλα μεσημέρι.
                                            Οι συνήθειες που έχουν μείνει από το Target φάνηκαν χρήσιμες. Πάντα έχω μαζί μου τουλάχιστον ένα τετράλιτρο νερό, πανάκια, εργαλεία και μερικά ψυλοανταλλακτικά!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 9 / 158
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr