-
για το κιμπαριλικι
καλα εγω την τελευταια φορα ειχα πλησιασει min και στα 7.5
να ειχα παλια και νεα λαδια μεχρι τα 15
ασε που ετσι οπως εχει παει η βενζινη για να πιασω 15 θελω πανω χρονο πλεον
αρα θα με πιασει ο χρονος
8 μηνες μου πηρε να πιασω τα 7,5
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
το 2λιτρο συχνα μετα τα 10.000 χλμ θελει συμπληρωμα κανα λιτρο , καλο ειναι να μην περνας τα 10
δεν ισχύει αυτό για το καινούργιο 2λιτρο
δε ξερω ποιο εχει το παιδι
και μην το λες αυτο, το νεο 2λιτρο της αουντι (με τα 35 κιλα ροπης) στο q5 του stefan147 καιει τα κερατα του
βεβαια απο οτι εχω καταλαβει παιζει ρολο και η χρηση (μιας και δε μου καιει καθε φορα τα ιδια) και δε μιλαω μονο για πιεση ή οχι, αλλα εχει να κανει και με το ζεσταμα και με το αν κανεις συντομες διαδρομες ή οχι , αν τρως πολλη κινηση ή οχι και διαφορους αλλους παραγοντες
την τελευταια φορα που αλλαξα λαδια πχ το αυτοκινητο ειχε φαει πολλη κινηση σε ωρες αιχμης επειδη ετσι μου εκατσαν οι συνθηκες, ενω ηταν χειμωνας που χειμωνα κανονικα καιω λιγοτερο
το δικο σου ειναι ταξιδιαρικο κυριως αν δε κανω λαθος οποτε μου ακουγεται λογικο να μην καιει τιποτα μπαινει μπροστα , ζεσταινει σωστα (φανταζομαι) και βγαζει πολλα χλμ μεχρι να ξανασβησει και εκ των πραγματων δεν πιεζεται στον ανοικτο δρομο , αλλα ουτε παει 1η , 2α , νεκρα..
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τελος για τα δικα μου τουλαχιστον δεδομενα, το να μην ειναι Νο1 επιλογη (γενικα) μια μαρκα στο ευλογο παραδειγμα σου, δεν σημαινει (για εμενα) οτι εχει παρει στραβο δρομο, εκτος αν μιλαμε -και δεν εχω καταλαβει εγω τοση ωρα σε πιο επιπεδο αναφερομαστε για 'στραβο δρομο'- αποκλειστικα για τον χωρο των Ραλλυ, οπου εκει πλεον συνειδητα δεν ειναι Νο1 (ουτε καν δηλωνει παρον), αφου ηρθε, περασε, κατεκτησε, και εφυγε για αλλες αναμετρησεις (βλεπε Les Mans πχ).
Στο χώρο των καυλωτικών (στην οδήγηση, γιατί άλλοι μπορεί να καυλώνουν με δέρματα και navi -γούστα...) αυτοκινήτων, πόσο πιο απλά να το γράψω ?
(Και, για να προλάβω το vellerefonti, και η αποτελεσματικότητα μπορεί να είναι καυλωτική, δε μιλάω για παντιλίκια, αλλά υπάρχουν και πιο αποτελεσματικά αυτοκίνητα ανά κατηγορία από τα Audi)
εννοείται αλλά όχι Ιαπωνέζικα τενεκεδάκια.... εκτός αν πρέπει όλοι να εξυμνούμε υποχρεωτικά τη μια προσπάθεια(παρόλο ατελής σε πολλά της στοιχεία) της Nissan να φτιάξει μια φτηνή Ferrari! Ποτέ! απλά το σεβόμαστε και προχωράμε.... όταν με το καλό το κάνει επί όσα χρόνια το κάνουν κι άλλοι τότε και μόνο τότε θα αξίζει πραγματικά την πρωτιά... γιατί μια ποτέ δεν είναι αρκετή... πύραυλους έχουμε δεί πολλούς... όπως το αγαπήτο (πολύ πιο πολύ για μένα) σε μένα NSX που ΟΜΩΣ πραγματικά έθεσε νέα προοπτική στους Ιάπωνες κατασκευαστές αφού η συμμετοχή της μαμάς εταιρίας σε αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας αλλά και Formula ήταν και είναι μοναδική...
αυτά...
-
@vellerefontis
Δεν τιθεται θεμα συγκρισης και ουτε ταιριαζει στο thread, αλλα μιας και το πιασαμε σαν
σημειο αναφορας, σε σχεση με το R8 -που οπως ειπα και πριν, ευχαριστως θα επελεγα/προτιμουσα για την ιδανικη μου διαδρομη-, θεωρω οτι εισαι λιγο αδικος και υπερβολικος με τον Godgila. Eνταξει, δεν εχει ΤΟ τιμονι μιας GT3, TON ηχο και αισθηση μοναδικοτητας μιας 430, και την φιλικοτατη προσεγγιση για supercar, οπως του R8, αλλα 'δηθεν υπεραυτοκινητο σε φιλοσοφια EVO' δεν ειναι σε καμμια περιπτωση.
Εχει εντονο χαρακτηρα, και η αποτελεσματικοτητα του συνδεεται με αρκετη συμμετοχικοτητα. Σιγουρα οχι αυτη που εισπραττεις απο Porsche 911-Lambo-Ferrari, αλλα
αρκετη για να μην σου λειπει απο την εξισωση ενος supercoupe. (oxι supercar, αυτο δεν μπορει να ειναι, καθως δεν εχει την εξωτικη εικονα και δεν βγαζει την αισθηση για κατι τετοιο, μπορει ομως οπως αποδειχτηκε να ανταγωνιστει αρκετα απο αυτα σε οδηγικο επιπεδο αλλα και σε αριθμους, με μεγαλη επιτυχια) -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...εννοείται αλλά όχι Ιαπωνέζικα τενεκεδάκια.... ...
Και μόνο από αυτό κατάλαβα πολλά για το πως σκέφτεσαι, κρίνεις γενικότερα το θέμα αυτοκίνηση αλλά και τις γνώσεις σου γύρω από αυτήν. Συγχαρητήρια!
-
Ενα μικρο διαλειμμα για διαφημησεις.
Μιας και λεμε για Ρ8 το Σαββατο το βραδυ στο National Geo εχει αφιερωμα στην Αουντι και ειδικα
για το πως κατασκευαζεται το Ρ8 απο την αρχη μεχρι να πατησει τις ροδες του στο δρομο.
Ευχαριστω. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το 2λιτρο συχνα μετα τα 10.000 χλμ θελει συμπληρωμα κανα λιτρο , καλο ειναι να μην περνας τα 10
δεν ισχύει αυτό για το καινούργιο 2λιτρο
[δε ξερω ποιο εχει το παιδι
και μην το λες αυτο, το νεο 2λιτρο της αουντι (με τα 35 κιλα ροπης) στο q5 του stefan147 καιει τα κερατα του
quote]
Εχω το Α4 allroad 3/2010,και εδω και 3000χλμ δεν εχω δει καταναλωση λαδιου,βασει της ηλεκτρονικης σταθμης παντα.
Φυσικα ειναι νωρις ακομη...
Αλλα και να καψει,ειναι ενα διλιτρο μοτερ,που αποδιδει σαν τριλιτρο οποτε δε γ@μιεται... -
Guys, έχω σοβαρό προβληματισμό και πρέπει να βγάλω μία απόφαση ως την κυριακή το βράδυ.
Που μπορώ να βρω τεχνικές προδιαγραφές του (νέου) 2.0Τ με τους 211ps και τα 35,7kg ροπής (αυτός που μπαίνει στο Α5, Α5 sportback, Q5, A4 - ψιλοκαρφώθηκα )?Οι πωλητές και οι τεχνικοί σύμβουλοι κλασσικά λένε ψιλο-χοντρο-μπούρδες (άκουσα από μικροβλακείες μέχρι απίστευτες/ασυγχώρητες μπαρούφες από τεχνικό σύμβουλο εξουσιοδοτημένου service) και δεν έχω βρει (με google-μα) κάποια σοβαρή (και βασικά λεπτομερής) πηγή πληροφόρησης.
Επιπλέον ψάχνω και τι turbo φοράει πάνω.Φοράει το δικό 'μου' (Κ03), φοράει του S3 (κ04), φοράει κάτι υβριδικό?Φοράει κάτι εντελώς νέο?Τέλος...Το 7άρι DSG που συνδιάζεται με αυτόν τον κινητήρα υποθέτω είναι υγρού συμπλέκτη.Τι ανοχές έχουμε?
-
για να δεις αντοχες του dsg , κοιτα απλα τη ροπη του ντιζελ΄
με λιγα λογα αντεχει πολλη περισσοτερη απο το s3
αν θυμαμαι η τουρμπινα του συμφωνα με το στεφαν 147 ηταν ΙΗΙνα σου πω αφου ξερεις ποιον πρεπει να ρωτησεις, κανε τον κοπο
τι τα θες τα τεχνικα? ειναι σαφως καλυτερο μοτερ απο το προηγουμενο που αντικαθιστα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τι τα θες τα τεχνικα? ειναι σαφως καλυτερο μοτερ απο το προηγουμενο που αντικαθιστα
έχω έναν πολύ αμφιταλαντευόμενο αγοραστή και πρέπει να τον πείσω ότι είναι πολύ καλύτερος από τον 'απλό' 2.0Τ με τους 200ps όπως και από τον τουρμπάτο 1.800άρη (με τους 204) της merc.
-
Για της Μέρκας δεν ξέρω... ο 18άρης είναι πολύ δυνατός!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για της Μέρκας δεν ξέρω... ο 18άρης είναι πολύ δυνατός!το πήρα test drive.Καμία σχέση με τον 2.0Τ με τους 211.
για 1800άρης είναι πολύ δυνατός αλλά δυστυχώς 'έπεσε' σε σύγκριση με το α5 με τους 211 quattro stronic, οπότε τα βρήκε ΠΟΛΥ σκούρα. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για της Μέρκας δεν ξέρω... ο 18άρης είναι πολύ δυνατός!+1
Το διαπιστωσα σε Ε250 coupe, καταπληκτικο μοτερ!, αν δεν ειχε και ( ως μοναδικη επιλογη ) το ΜΑΠΑ αυτοματο 5αρι θα ηταν εξαιρετικη επιλογη για χλιδατο και σβελτο coupe...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το διαπιστωσα σε Ε250 coupe, καταπληκτικο μοτερ!, αν δεν ειχε και ( ως μοναδικη επιλογη ) το ΜΑΠΑ αυτοματο 5αρι θα ηταν εξαιρετικη επιλογη για χλιδατο και σβελτο coupe...
μια χαρά ρε συ είναι και το αυτόματο, απλά δεν αποπλέει ζζζπορ αίσθηση.
ΥΓ:προσωπικά απλώς το βρίσκω ξεπερασμένο και όταν δίνεις 55.000+ €, νομίζω ότι και μόνο τα χρήματά σου αξίζουν κάτι καλύτερο.
-
το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsi
παντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το τουρμπατο της ΜΒ ειναι πολυ καλο μοτερ ok, αλλα οχι και να συγκριθει με tfsiπαντως με εξεπληξε κι εμενα βλεποντας το σε δραση
αν συγκρίναμε 1800άρηδες (βλέπε το δικό μου μοτέρ ), τότε της ΜΒ είναι πολύ μπροστά και μακράν πιο αποδοτικός ενώ και σε καύσιμο δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητικός (αν και έτσι που το πήγαινα δεν μπορούσα να δω καταναλώσεις ).
Δεν ξέρω τι περιθώρια απόδοσης και ανοχής (και αντοχής) έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας (της ΜΒ).ΥΓ:Η ΜΤΜ για τον 2.0Τ με τους 211 (κάπου το πήρε τυχαία το μάτι μου ενώ έψαχνα για πληροφορίες για τον κινητήρα ) δίνει μόνο με πρόγραμμα:
270ps και 40kg ροπής. -
το 1800αρι ειναι επιτηδες περιορισμενο απο τη στιγμη που υπαρχει το 2λιτρο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το 1800αρι ειναι επιτηδες περιορισμενο απο τη στιγμη που υπαρχει το 2λιτροΓια τον κατασκευαστη. Στους βελτιωτες ομως δεν παει ετσι...Ηδη ο 1800αρης αποτελειται ακριβως απο τα ιδια 'συστατικα' τεχνολογιες κτλ με τον 2λιτρο, με την διαφορα οτι στον 'μικρο' εχει μειωθει η διαδρομη και οχι η διαμετρος, κατι που γινεται εμφανες και με το καλυτερο στροφαρισμα που εχει ο 1800αρης. Επιπλεον εχει και 2λιτρα/100km/h μικροτερη μεση καταναλωση, και minimum ποιοτητα βενζινης που δεχεται τα 95RON αντι 98RON (νομιζω) για το 2λιτρο...
Οποτε στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το 1800αρι ειναι επιτηδες περιορισμενο απο τη στιγμη που υπαρχει το 2λιτρο
Για τον κατασκευαστη. Στους βελτιωτες ομως δεν παει ετσι...Ηδη ο 1800αρης αποτελειται ακριβως απο τα ιδια 'συστατικα' τεχνολογιες κτλ με τον 2λιτρο, με την διαφορα οτι στον 'μικρο' εχει μειωθει η διαδρομη και οχι η διαμετρος, κατι που γινεται εμφανες και με το καλυτερο στροφαρισμα που εχει ο 1800αρης. Επιπλεον εχει και 2λιτρα/100km/h μικροτερη μεση καταναλωση, και minimum ποιοτητα βενζινης που δεχεται τα 95RON αντι 98RON (νομιζω) για το 2λιτρο...
Οποτε στην βελτιωση, -αναλογικα- τα αποτελεσματα μπορουν να ειναι αρκετα καλυτερα για τον μικρο tfsi.Από που και ως που...?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
εννοείται αλλά όχι Ιαπωνέζικα τενεκεδάκια.... ...
Και μόνο από αυτό κατάλαβα πολλά για το πως σκέφτεσαι, κρίνεις γενικότερα το θέμα αυτοκίνηση αλλά και τις γνώσεις σου γύρω από αυτήν. Συγχαρητήρια!
ευχαριστώ.... βλέπεις οι γνώσεις μου είναι πολύ περιορισμένες και γενικότερα λέω μ@λ@κίες, ειδικά όταν σκέφτομαι εσας, τους παντογνώστες... που όμως, δειλά και πονηρά, αφαιρούν από μια δήλωση μου τα 9/10 και την διαστρεβλώνουν στον φτωχό εγκεφαλικό τους σύστημα με μόνο σκοπό να φανούν πιο γνώστες...
αλλά επειδή μάλλον δεν κατάλαβες που το πάω, απλά θα μπορούσες να ρωτήσεις ή να απαντήσεις με επιχειρήματα κι όχι ειρωνίες και δηθενισμούς... όπως οι περισσότεροι κάνουν εδώ μέσα. Σε θεωρώ άξιο συνομιλητή αν κι εφόσον συνομιλείς...
ειδάλως προς τι το σχόλιο? Σιγά μην κατάλαβες όλες τις γνώσεις μου και τα πιστέυω μου από μια παράγραφο... μάλλον πολυ λίγες γνώσεις έχεις για να θεωρείς ένα τόσο μικρό δείγμα ικανό να με περιγράψει...
λυπάμαι...
AUDI FORUM