Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Agora tou neou Toyota Corolla T-Sport, apopseis?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Agora tou neou Toyota Corolla T-Sport, apopseis?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    25
    81
    451
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
      Για παράδειγμα τα κρύσταλα του (τζάμια) είναι σε επίπεδο Ε8 όταν το αποδεκτό είναι απο Ε3 μέχρι Ε5 κλπ.

      Τί? Το Ε σημαίνει οτι έχει πάρει πιστοποίηση ασφαλείας απο την Ευρωπαική Ένωση. Το νούμερο που ακολουθεί μετά το Ε είναι ένας κωδικός που αντιστοιχεί στη χώρα στην οποία έχει γίνει η πιστοποίηση.

      http://www.nsai.ie/Certification_Servic ... hicle.html
      http://www.minibus.co.uk/minibus_index. ... tbelts.htm

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        babisp last edited by

        Ως κάτοχος της TS μπορώ να πω τα εξής.

        Ποιότητα από τις καλύτερες στην κατηγορία αυτή τη στιγμή.
        Αδιάφορη οδηγική συμπερίφορά με σαφή προσανατολισμό προς την άνεση η οποία πάντως δε θα σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση.
        Περνάς από λακούβες ή καρόδρομο και δεν καταλαβαίνεις τίποτα
        Μεγάλο ύψος από το έδαφος. Αν το δεις δίπλα σε άλλα αυτοκίνητα νομίζεις ότι είναι 4χ4. Πλεονέκτημα αν κινηθείς λίγο σε καρόδρομο ή περνάς από σαμαράκια ή λακούβες ελληνικών προδιαγραφών. Δεν θα ψάχνεις τίποτα από το αμάξι μετά. Ούτε θα φοβάσαι αν είναι φορτωμένος να το ανεβάσεις σε ράμπα πλοίου ή κάπου αλλού.
        Φρένα από τα ΤΟΠ της κατηγορίας. Από τα λίγα οχήματα χωρίς BREΜBO ή άλλες μάρκες που έχει πάνω από 1g επιβράνδυση.
        Σχετικά οικονομικό σε νορμάλ ρυθμούς (όρια + λίγο) και κανά ξεμπούκωμα σε ανοικτό δρόμο με μέση κατ. περίπου 8λ/100 χλμ.

        Κινητήρας super. Χωρίς τεχητές αναπνοές τραβάει από τις 1000 μέχρι τις 8500 και μετά τις 6200 ήχος τέλειος. Ξεκινάς με 2α και με 5 άτομα και δεν χαμπαριάζει.

        Σχετικά φτηνό service. 5 λ συνθετικό φίλτρο λαδιού και εργασία 80 €.

        Μετά αν θές το κάτι παραπάνω υπάρχουν πολλά καλούδια για το αμάξι από TRD μεριά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

          Για παράδειγμα τα κρύσταλα του (τζάμια) είναι σε επίπεδο Ε8 όταν το αποδεκτό είναι απο Ε3 μέχρι Ε5 κλπ.

          Τί? Το Ε σημαίνει οτι έχει πάρει πιστοποίηση ασφαλείας απο την Ευρωπαική Ένωση. Το νούμερο που ακολουθεί μετά το Ε είναι ένας κωδικός που αντιστοιχεί στη χώρα στην οποία έχει γίνει η πιστοποίηση.

          http://www.nsai.ie/Certification_Servic ... hicle.html
          http://www.minibus.co.uk/minibus_index. ... tbelts.htm

          Το Ε αναφέρεται στη χώρα η οποία έχει εκδώσει δελτίο αναγνώρισης (homologation) για συμμόρφωση με το αντίστοιχο πρότυπο (πχ. για ζώνες, κράνη, τζάμια κτλ.), ουσιαστικά σε ποιάς χώρας τα εργαστήρια έχουν γίνει οι δοκιμές συμμόρφωσης με το πρότυπο:

          E1 = Germany
          E2 = France
          E3 = Italy
          E4 = Netherlands
          Ε5 = Sweden
          E6 = Belgium
          E7 = Hungary
          E8 = Czech Republic
          E9 = Spain
          E10 = Yugoslavia
          E11 = UK
          ...
          Ε14 = Switzerland
          ...
          E23 = Greece
          ...
          E40 = Macedonia
          ...
          E43 = Japan
          E45= Australia

          http://www.de.tuv.com/germany/en/products/mobility_and_transport/international_vehicle_approval/homologation_service/economic_commission_for_europe_ece.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            takiskoym last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:

            Για παράδειγμα τα κρύσταλα του (τζάμια) είναι σε επίπεδο Ε8 όταν το αποδεκτό είναι απο Ε3 μέχρι Ε5 κλπ.

            Τί? Το Ε σημαίνει οτι έχει πάρει πιστοποίηση ασφαλείας απο την Ευρωπαική Ένωση. Το νούμερο που ακολουθεί μετά το Ε είναι ένας κωδικός που αντιστοιχεί στη χώρα στην οποία έχει γίνει η πιστοποίηση.

            http://www.nsai.ie/Certification_Servic ... hicle.html
            http://www.minibus.co.uk/minibus_index. ... tbelts.htm

            Το Ε αναφέρεται στη χώρα η οποία έχει εκδώσει δελτίο αναγνώρισης (homologation) για συμμόρφωση με το αντίστοιχο πρότυπο (πχ. για ζώνες, κράνη, τζάμια κτλ.), ουσιαστικά σε ποιάς χώρας τα εργαστήρια έχουν γίνει οι δοκιμές συμμόρφωσης με το πρότυπο:

            E1 = Germany
            E2 = France
            E3 = Italy
            E4 = Netherlands
            Ε5 = Sweden
            E6 = Belgium
            E7 = Hungary
            E8 = Czech Republic
            E9 = Spain
            E10 = Yugoslavia
            E11 = UK
            ...
            Ε14 = Switzerland
            ...
            E23 = Greece
            ...
            E40 = Macedonia
            ...
            E43 = Japan
            E45= Australia

            http://www.de.tuv.com/germany/en/products/mobility_and_transport/international_vehicle_approval/homologation_service/economic_commission_for_europe_ece.html

            Μάλλον πιάστικα αδιάβαστος σε αυτό το θέμα. Πάντως όπως και να έχει το πράγμα αυτο δεν αλλάζει την ποιότητα κατασκευής του που για την κατηγορία του είναι next to none!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lefos last edited by

              Να συμπληρωσω πως αν η TS δεν ειχε το (ενοχλητικο) VSC θα ηταν απο τα πλεον υπερστροφικα προσθιοκινητα. Το πως αντιδρα σε αφημα γκαζιου ή 'τσιμπημα' φρενου ειναι εντυπωσιακο (και επικινδυνο).

              Να παραθεσω και τη δικια μου αποψη:

              Κινητηρας
              Κιβωτιο (αν και θελει προσοχη και 'γλυκες αλλαγες')
              Φρενα
              Ποιοτητα
              Παθητικη ασφαλεια
              Χωροι
              Εξοπλισμος
              Ομορφο σχημα
              _

              'Περιεργη' οδικη συμπεριφορα (ουτε σπορ, ουτε 'ταξιδιαρικη') η οποια κατα τη γνωμη μου ισως να γινοταν πολυ καλη με παχυτερες αντιστρεπτικες, 17αρια ζαντολαστιχα και αλλα ελατηρια.

              Πολλα αλογα μπροστα (torque steer)

              Σχετικα μακριες σχεσεις με αποτελεσμα οι μεσαιες στροφες να φαινονται ψοφιες. Με ενα κοντυτερο κιβωτιο πιστευω πως το αυτοκινητο θα 'σκοτωνε'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                osfp last edited by

                Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
                Σχετικα μακριες σχεσεις με αποτελεσμα οι μεσαιες στροφες να φαινονται ψοφιες. Με ενα κοντυτερο κιβωτιο πιστευω πως το αυτοκινητο θα 'σκοτωνε'.

                Ειχα ακουσει οτι οι σχεσεις μεχρι και την πεμπτη ειναι αρκετα κοντες ωστε να μπορεις να διατηρεισαι πανω απο τις 6.000 στροφες (οπου και εχεις τα 192 αλογα και το αμαξι πεταει).....τι ισχυει τελικα?

                Εντωμεταξυ σχετικα με την υπερστροφη που λες, εχω ακουσει οτι δυστυχως ειναι εντονη, επειδη δεν εχει βαλει καλες αναρτησεις πισω η Toyota και γι'αυτο του εβαλε το ESP για να περιορισει τα προβληματα...αν και δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη τους....οταν πουλανε ενα αμαξι 26.000 ευρω πληρως εξοπλισμενο....και τσιγγουνευονται στην πισω αναρτηση??? και πανε και του βαζουν ESP για να διορθωσουν κατι που θα διορθωνοταν ευκολοτερα εξαρχης (και φτηνοτερα μαλλον απο το ESP)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lefos last edited by

                  Αν καποιος γνωριζει το... αντικειμενο, η υπερστροφη ειναι πιστευω κατι θετικο. Απο εκει και περα, με λιγες βελτιωσεις στο στησιμο (η ΤΤΕ και TRD εχουν απιστευτα aftermarket accessories) εχω την εντυπωση οτι το αυτοκινητο μπορει να γινει πολυ καλο γιατι το πλαισιο του ειναι πολυ καλο.

                  Το κιβωτιο ειναι μεν κοντο (η 6η ΔΕΝ ειναι overdrive) αλλα με κοφτη μετα τις 8,000 δεν ειναι αρκετα κοντο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stradale last edited by

                    Παρακολουθώ από την αρχή αυτό το post μιας και μ' ενδιαφέρει η συγκεκριμένη Corolla.
                    Ήθελα να ρωτήσω κάτι.

                    (ουτε σπορ, ουτε 'ταξιδιαρικη')

                    Κατά πόσο είναι κακό το παραπάνω; Ρωτάω γιατί πολλοί οδηγοί άλλες φορές θα ήθελαν μιας μορφής ηρεμία μέσα στο αυτοκίνητο, άλλες θα ήθελαν να κινηθούν σε πιο έντονους ρυθμούς. Με τα παραπάνω καταλήγω στο ότι ένας οδηγός θα μπορούσε να ικανοποιηθεί και στις 2 περιπτώσεις μέσα σε λογικά πάντα πλαίσια. Π.χ ένα CTR θα ικανοποιούσε μόνο τη δεύτερη περίπτωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      osfp last edited by

                      Ο χρήστης stradale έγραψε:
                      Παρακολουθώ από την αρχή αυτό το post μιας και μ' ενδιαφέρει η συγκεκριμένη Corolla.
                      Ήθελα να ρωτήσω κάτι.

                      (ουτε σπορ, ουτε 'ταξιδιαρικη')

                      Κατά πόσο είναι κακό το παραπάνω; Ρωτάω γιατί πολλοί οδηγοί άλλες φορές θα ήθελαν μιας μορφής ηρεμία μέσα στο αυτοκίνητο, άλλες θα ήθελαν να κινηθούν σε πιο έντονους ρυθμούς. Με τα παραπάνω καταλήγω στο ότι ένας οδηγός θα μπορούσε να ικανοποιηθεί και στις 2 περιπτώσεις μέσα σε λογικά πάντα πλαίσια. Π.χ ένα CTR θα ικανοποιούσε μόνο τη δεύτερη περίπτωση.

                      Δεν ειναι απαραιτητα κακο, και δεν νομιζω οτι οι προλαλσαντες το αναφερουν ως κακο...απλα το αναφερουν σωστα και κρινει ο καθενας αν του αρεσει η οχι...οπως εσενα σου αρεσει...

                      Εμενα ας πουμε δεν μου πολυαρεσει που ο κινητηρας ειναι διπροσωπος (με σημειο αλλαγης τις 6.000 στροφες) αλλα οταν σκεφτομαι το ποσο ευεργετικο ειναι αυτο για την καταναλωση καυσιμου και σε σχεση με το ποσο θα το τρεχω το αμαξι και ποσο θα κανω απλα τη δουλεια μου μεσα στην πολη, καταλαβαινω οτι μαλλον ειναι καλυτερα ετσι...
                      Ας πουμε το παρακατω μου το ειπε γνωστος μου με Type-R :

                      'Το αμαξι φυσαει, το πηρα εθνικη, πηγαινα συνεχεια με 210-220 και εκανα τα 2/3 του χρονου που εκανα συνηθως με το απλο civic και τα 150χμ/ω......αλλα απο βενζινη ειναι αχορταγο....διπλα λεφτα εδωσα'

                      Λοιπον θα μου πει κανεις οτι οταν θες να πας γρηγορα δεν σε νοιαζει η καταναλωση, συμφωνω, αλλα τελικα ποσες φορες το γκαζωνουμε και ποσες δεν κινουμαστε μετρια μεσα στην κινηση της πολης? Εκει νομιζω ειναι το μεγαλο προσον της corolla TS...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefos last edited by

                        Ο χρήστης stradale έγραψε:
                        Παρακολουθώ από την αρχή αυτό το post μιας και μ' ενδιαφέρει η συγκεκριμένη Corolla.
                        Ήθελα να ρωτήσω κάτι.

                        (ουτε σπορ, ουτε 'ταξιδιαρικη')

                        Κατά πόσο είναι κακό το παραπάνω; Ρωτάω γιατί πολλοί οδηγοί άλλες φορές θα ήθελαν μιας μορφής ηρεμία μέσα στο αυτοκίνητο, άλλες θα ήθελαν να κινηθούν σε πιο έντονους ρυθμούς. Με τα παραπάνω καταλήγω στο ότι ένας οδηγός θα μπορούσε να ικανοποιηθεί και στις 2 περιπτώσεις μέσα σε λογικά πάντα πλαίσια. Π.χ ένα CTR θα ικανοποιούσε μόνο τη δεύτερη περίπτωση.

                        Προσωπικα αυτο δεν μου αρεσει γιατι ενω στα λιγα km/h το αυτοκινητο δειχνει να εχει αρκετα σκληρη αναρτηση (οταν πχ περναει απο σαμαρακια, λακκουβες κτλ), οταν το πιεσεις γερνει αρκετα και σε κουραζει. Εχει και ψηλα το κεντρο βαρους... Κατα τη γνωμη μου, με ελατηρια χαμηλωματος (εχει η ΤΤΕ) μπορει να γινει πολυ καλυτερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          osfp last edited by

                          Γενικοτερα παρατηρω οτι τα περισσοτερα αρνητικα σχολια γυρω απο την T-sport ειναι για την αναρτηση και το κρατημα της. Επειδη υποθετω οτι τα σχολια αυτα αφορουν το παλιο μοντελο, και επειδη στο νεο διαβαζω οτι εχουν κανει βελτιωσεις ειδικα σε αυτους τους τομεις (φαινεται το πηραν το μυνημα), ξερει κανεις να μας πει κατα ποσο εχει βελτιωθει η κατασταση? Κανενα review online (ξενο η ελληνικο) για το facelift 2004 T-sport ισως?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefos last edited by

                            Να προσθεσω οτι τα 8,4 δευτερολεπτα που λενε για την TS ειναι παραμυθια. Χτες ετυχε να ανοιξω με ενα Leon 20VT που εχει 7.7 0-100 και μαλιστα ανοιξαμε ρολλαριστα και ημουν μπροστα. Οσο αυξανονταν τα χιλιομετρα αυξανοταν και η διαφορα.

                            OSFP, το αυτοκινητο εχει κρατημα απλα δεν σε εμπνεει για 'τεζα' ρυθμους. Χτες πχ οδηγουσα το Impreza, το αφησα σπιτι και πηρα την TS. H μερα με τη νυχτα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              osfp last edited by

                              Επειδη αυτα ειναι και καπως υποκειμενικα, για να καταλαβω με νουμερα για τι διαφορα μιλαμε, αν εσυ θεωρεις οτι το Impreza εχει 100% στο κρατημα, στο TS ποσο % βαζεις?

                              Βεβαια το Impreza ειναι και τετρακινητο, αλλα μαγκια του...

                              Επισης μιας και εισαι κατοχος και των 2 θα ηθελα να μου πεις απο καταναλωση πως τα πανε συγκριτικα? γιατι ακουω οτι το γενικα τα turbata καινε τα κερατα τους, ενω ο κινητηρας του corolla ειναι αρκετα οικονομικος ακομα και πανω απο τις 6000 στροφες (συγκριτικα παντα με αυτοκινητα που βγαζουν ομοια αλογα αλλα με turbo). Επισης, ποιο Impreza εχεις?

                              Για το 0-100 το ξερω οτι στην πραγματικοτητα ειναι καπου στο 7.5, και δεν καταλαβαινω γιατι η Toyota δινει παραπανω....καπιοι λενε για να μην εχει ανταγωνισμο η corolla TS με την Celica TS....αλλα δεν νομιζω οτι απευθυνονται στο ιδιο κοινο ετσι και αλλιως...

                              Επισης επαναλαμβανω οτι οποιος βρει review σε ξενο/ελληνικο περιοδικο, ή online για την ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ TS ας μου πει παρακαλω....γιατι σε λιγες μερες θα παω να την παραγγειλω, και οποιαδηποτε πληροφορια ειναι ανεκτιμητη...26.500 θα πεσουν....δεν ειναι λιγα για εμενα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagelis-rallye last edited by

                                η corolla TS καιει παρα πολυ......και σας το λεω αυτο εχοντας εμπειρια και απο 106 rallye και απο punto GT......ε λοιπον καιει παραπανω και απ τα 2 οδηγουμενη απο τον ιδιο οδηγο (εμενα).....αν θυμαμαι καλα 20 ευρω ultimate καισαριανη-χαλκιδα-καισαριανη απο Α.Ο. με χαλαρους ρυθμους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lefos last edited by

                                  Οσο δε τη λιωνεις (οπως και το Impreza) καιει σαν νορμαλ 1800αρι. Με σκισιμο βεβαια καιει αρκετα αλλα οχι σαν το Impreza (το οποιο ομως με εξεπληξε ευχαριστα οταν με αρκετα γρηγορη οδηγηση εκαψε Αθηνα-Λαμια 23 ευρω. Μια χαρα δηλαδη ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vagelis-rallye last edited by

                                    καλα αμα καιγανε ολα τα 1800αρια τοσο θα ειχανε καταστραφει πολλοι

                                    εχει δικο ο λεφος....αν δεν περνας τις 3000 στροφες δεν καιει πολυ....το παρατηρησα χθες που την ειχα σχεδον ολη μερα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stradale last edited by

                                      Επισης επαναλαμβανω οτι οποιος βρει review σε ξενο/ελληνικο περιοδικο, ή online για την ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ TS ας μου πει παρακαλω

                                      OSFP, αν κι έψαξα, το μόνο που βρήκα είναι το παρακάτω (πολύ περιληπτικό):

                                      http://www.channel4.com/4car/road-tests ... lla-2.html

                                      Σίγουρα όμως υπάρχουν κι άλλα reviews.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lefos last edited by

                                        Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
                                        καλα αμα καιγανε ολα τα 1800αρια τοσο θα ειχανε καταστραφει πολλοι

                                        εχει δικο ο λεφος....αν δεν περνας τις 3000 στροφες δεν καιει πολυ....το παρατηρησα χθες που την ειχα σχεδον ολη μερα

                                        Βρε ταριφα, στις 3 αλλαζεις εσυ ταχυτητες??

                                        Γενικα OSFP, σκεψου οτι οσο εισαι εκτος lift (δηλαδη κατω απο 6και κατι) το αυτοκινητο καιει φυσιολογικα... Δεν ειναι και σουπερμινι... Αρκετουτσικα κυβικα ειναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vagelis-rallye last edited by

                                          καλα μαλλον δεν εχεισ δει την οθονιτσα που γραφει ποσο καιει να δεις ποσο φυσιολογικα καιει....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
                                            Να προσθεσω οτι τα 8,4 δευτερολεπτα που λενε για την TS ειναι παραμυθια. Χτες ετυχε να ανοιξω με ενα Leon 20VT που εχει 7.7 0-100 και μαλιστα ανοιξαμε ρολλαριστα και ημουν μπροστα. Οσο αυξανονταν τα χιλιομετρα αυξανοταν και η διαφορα.

                                            8,4-7,7=0,7'' στα 100χλμ/ώρα αυτός ο χρόνος αντιστοιχεί σε περίπου 19,4 μέτρα δηλαδή πάνω 4,5 μήκη αυτοκινήτου. Αν η διαφορά ήταν μέχρι τόση, μπορεί να μοιάζει εντυπωσιακή αλλά είναι εντός των προδιαγραφών.
                                            Στο ρολαριστό απλά ευνοείται περισσότερο το Leon λόγω κατανομής της ροπής και αναμένεται ότι θα υπερέχει σαφώς σε ρεπρίζ και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία οπότε καλό είναι να μην το αναφέρεις σαν να του έκανες χάρη γιατί ξεκίνησες με γκόλ από τα αποδυτήρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr