-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
.Τελσπαντον λαζαρε και χριστο μολις ερθει η gt σας να τις βαλετε απο 30 bar πιεση στα λαστιχα απο τα 28 συντηριτικα που εχει....και γιατι αυτο Σακη? παραπανω απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης?
-
O kατασκευαστης για την GT λεει απο 28 μεχρι 32 bar.Kλασσικα οπως τα περισσοτερα αυτοκινητα ερχονται με τις πιο συντηριτηκες πιεσεις.Ο αντιπροσωπος της πατρας μου ειπε να βαλω 30 bar και τωρα το αυτοκινητο του παει γαματα-προσφυση-επιταχυνση-φρεναρισμα
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
O kατασκευαστης για την GT λεει απο 28 μεχρι 32 bar.Kλασσικα οπως τα περισσοτερα αυτοκινητα ερχονται με τις πιο συντηριτηκες πιεσεις.Ο αντιπροσωπος της πατρας μου ειπε να βαλω 30 bar και τωρα το αυτοκινητο του παει γαματα-προσφυση-επιταχυνση-φρεναρισμαΜάλλον εννοείς 30 psi. Αμα βάλεις 30 bar θα ανατιναχτεί το λάστιχο
-
Σάκη, δοκίμασε να βάλεις 2-3psi περισσότερα μπροστά από πίσω. Θα δεις μια μικρή αλλαγή στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προς το πιο υπερστροφικό. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει στην 147 με 34psi εμπρός και 32 πίσω αντί 32-32 που προτείνει ο κατασκευαστής.
ΥΓ: 1 bar ~ 14.5psi
-
dog80-ναι βρε psi εννοουσα.......
Kyan-οχι οχι δεν θελω υπερστροφες με αλφα ρομεο.Μπουχτησα τοσα χρονια με την 316 του πατερα μου-να μου λυπουν τα υπερστροφικα αμαξια-θα το κανω μονο και μονο σαν πειραμα για να δω τη συμπεριφορα του αυτοκινητου.....
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Μπουχτησα τοσα χρονια με την 316 του πατερα μου-να μου λυπουν τα υπερστροφικα αμαξια...τι έκανε λέει;;;; στην πυρά!!! στην πυρά!!!!!!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Eπισης εχω ακουσει οτι για τα πρωτα 1500 χλμ δεν πρεπει να φωρτονουμε το αυτοκινητο με περισσοτερα απο δυο ατομα.Αυτό είναι αλήθεια και το εφάρμοσα απ' το '92 που χα παρει το Honda.Λογικά θα τόχα διαβασει 4 τροχους η car&driver.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Eπισης εχω ακουσει οτι για τα πρωτα 1500 χλμ δεν πρεπει να φωρτονουμε το αυτοκινητο με περισσοτερα απο δυο ατομα.Αυτό είναι αλήθεια και το εφάρμοσα το '92 που χα παρει το Honda.Λογικά θα τόχα διαβασει 4 τροχους η car&driver.
-
tazz γουστα ειναι αυτα.Πιο πολυ ευχαριστιομουν τις μαγκιες με την ασφαλεια που σου παρεχει η πιστα με το καρτ παρα με τη μπεμπα στο δρομο
Να ρωτησω κατι αλλο σχετικα με το mp3.Μπορω να αποθηκευσω mp3 στο αυτοκινητο η μονο αναπαραγει cd με mp3?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Kyan-οχι οχι δεν θελω υπερστροφες με αλφα ρομεο.Μπουχτησα τοσα χρονια με την 316 του πατερα μου-να μου λυπουν τα υπερστροφικα αμαξια-θα το κανω μονο και μονο σαν πειραμα για να δω τη συμπεριφορα του αυτοκινητου.....Ε ρε και να το διαβάσει αυτό ο Ευριπίδης, τι έχει να σου σύρει...
Πάντως πέραν της πλάκας αυτό:
tazz γουστα ειναι αυτα.Πιο πολυ ευχαριστιομουν τις μαγκιες με την ασφαλεια που σου παρεχει η πιστα με το καρτ παρα με τη μπεμπα στο δρομο
είναι πολύ καλό και μπράβο σου.
Να ρωτησω κατι αλλο σχετικα με το mp3.Μπορω να αποθηκευσω mp3 στο αυτοκινητο η μονο αναπαραγει cd με mp3?
Αποθήκευση mp3 μπορείς να κάνεις μόνο αν υπάρχει ειδικό μηχάνημα με ενσωματωμένο σκληρό δίσκο (πχ Mstation ή Empeg) ή αν έχεις εγκαταστήσει πλήρες pc (δύσκολο έως ακατόρθωτο για τους περισσότερους). Αλλά έτσι κι αλλιώς ένα cd χωράει γύρω στα 100 κομμάτια mp3 σε αρκετά ανεκτή ανάλυση (192kbps και άνω). Αν μπορείς να ακούσεις χαμηλότερη ανάλυση τότε χωράει και τα διπλάσια.
Αλλη λύση είναι να πάρεις μια πηγή που διαβάζει dvd με mp3 (προς το παρόν μόνο τα καινούρια Kenwood) και θα έχεις 4,5GB με mp3 σε ένα δισκάκι. Αλλά αυτές οι πηγές κοστίζουν γύρω στις 3.000 ευρώ...
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Kyan-οχι οχι δεν θελω υπερστροφες με αλφα ρομεο.Μπουχτησα τοσα χρονια με την 316 του πατερα μου-να μου λυπουν τα υπερστροφικα αμαξια-θα το κανω μονο και μονο σαν πειραμα για να δω τη συμπεριφορα του αυτοκινητου.....Καλά, μη φανταστείς ότι ξαφνικά η GT θα γίνει GT-Veloce. Απλά θα γίνει λίγο πιο 'παιχνιδιάρα' η ουρά, με αποτέλεσμα να σε βοηθάει στην τοποθέτηση στις στροφές. Μιλάμε απλά για στιγμιαίες τάσεις υπερστροφής κατά την είσοδο στη στροφή, οι οποίες θα διορθώνονται από μόνες τους μετά από μισό δευτερόλεπτο. Κάτι σαν παθητική τετραδιεύθυνση φαντάσου. Υπερστροφή αποκλείεται να δεις, εκτός κι αν την προκαλέσεις επίτηδες σε κλειστή στροφή με γλιστερό οδόστρωμα.
-
Απλως ηθελα να μαθω ειδικα για το mp3 που εχει το hi-fi bosse της αλφα αν εχει σκληρο για αποθηκευση η απλως παιζει cd με mp3.Δε πειραζει θα ρωτησω τον αντιπροσωπο.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Απλως ηθελα να μαθω ειδικα για το mp3 που εχει το hi-fi bosse της αλφα αν εχει σκληρο για αποθηκευση η απλως παιζει cd με mp3.Δε πειραζει θα ρωτησω τον αντιπροσωπο.Στο λέω από τώρα, δεν έχει σκληρό.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σάκη, δοκίμασε να βάλεις 2-3psi περισσότερα μπροστά από πίσω. Θα δεις μια μικρή αλλαγή στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προς το πιο υπερστροφικό. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει στην 147 με 34psi εμπρός και 32 πίσω αντί 32-32 που προτείνει ο κατασκευαστής.ΥΓ: 1 bar ~ 14.5psi
Και τώρα το καλοκαίρι έχεις τόση πίεση στα λάστιχα;Μου κάνει εντύπωση γιατί το καλοκαιράκι θα πρέπει να βάζουμε λιγότερα psi.
-
Ο χρήστης f104 έγραψε:
Σάκη, δοκίμασε να βάλεις 2-3psi περισσότερα μπροστά από πίσω. Θα δεις μια μικρή αλλαγή στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου προς το πιο υπερστροφικό. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει στην 147 με 34psi εμπρός και 32 πίσω αντί 32-32 που προτείνει ο κατασκευαστής.
ΥΓ: 1 bar ~ 14.5psi
Και τώρα το καλοκαίρι έχεις τόση πίεση στα λάστιχα;Μου κάνει εντύπωση γιατί το καλοκαιράκι θα πρέπει να βάζουμε λιγότερα psi.
Σύμφωνα με παλαιότερο άρθρο των 4Τ αυτό είναι common misconception (κοινή λανθασμένη αντίληψη). Την ίδια πίεση πρέπει να βάζουμε και το καλοκαίρι και να είμαστε φορτωμένοι πρέπει να την αυξάνουμε κιόλας.
-
Paolo Massai, the brand’s vice-president comments on GT
AGILE, STEADY AND reactive, as well as being particularly enjoyable to drive. These are just some of the comments coming from motoring journalists who have tried the new coup coupι. Paolo Massai, the brand’s vice-president, Engineering, confirms that : “Alfa GT is ready to win over the public”.
“We wanted to create a real high-performance coupι in the best tradition of Alfa Romeo, but also a car that was comfortable and elegant – says Paolo Massai, vice-president, Alfa Romeo Engineering – a car capable of winning over a whole new sector of the public: those who love sportiness and perfect dynamic handling, but who will not put up with the compromises that are typical of coupιs in terms of comfort and spaciousness”. To reach this goal, the Alfa Romeo design department employed its best resources, drawing on the brand’s tremendous technical know-how.
“Alfa Romeo’s engineers-testers – Massai goes on to say – are accustomed to making virtual studies and calculations of the car’s behaviour on the road, and then physically testing it on the track. The results of this dedication are already there for all to see: all the specialist journalists who have tried the Alfa GT have been very positive in their praise”. And, with a touch of pride, he adds: “Along with compliments about the car’s style and dynamics, which are not really anything new for a real Alfa Romeo, there has also been high praise for the car’s “concept”, for the idea of a coupι that is sporting yet comfortable, and above all there has been praise for the perceived quality”.
Quality in terms of performance, advanced technology and safety. “The entire chassis-suspension system – explains Massai – has been developed to offer the maximum, not only in performance, but also in active safety. And this is independent of the contribution made by the electronics. The suspension, tires and chassis have all been designed to avoid understeering. The Alfa GT is driven by the accelerator: release it and the car enters a bend even more easily, press it again on exiting the bend and the car realigns itself”.
And just to demonstrate the dynamic safety of the new coupι, there is a test that, as Paolo Massai says, removes any basis for doubt. A hand-brake turn skids the car to about 45-50 degrees: if you release the steering wheel and pedals, (simulating the behaviour of a driver who panics) the Alfa GT realigns itself in only two “movements”. A result that demonstrates how the VDC device is essential but not intrusive, and does not interfere with driving pleasure.
-
Ας κανει κάποιος μια φιλότιμη μεταφραση
-
Προσπαθησε στον μεταφραστη
-
Λαζαρε και χριστο κοιταχτε πως θα πηγαινουμε
VIDEO-Δεξι κλικ και save target As...
http://www.granger-marketing.com/alfa33/MOV00278.MPG -
Ολοι οι alfisti υπογραψτε παρακαλω-Alfa romeo factory
Alfa Romeo GT