-
Eίσαι τυχερός που έζησες live τέτοια εμπειρία. Εγώ από κοντά μόνο στο qoodwood είχα την τύχη να το δω και να το ακούσω και πραγματικά δάκρυσα... και κάθε φορά δακρύζω όταν το ακούω...
Το κοντό ήταν ψιλοχάρος όμως, τόσο το αγωνιστικό -αν θυμάμαι καλά ο Μπλόμκβιστ εξακολουθούσε να προτιμά το Α2-, όσο και το πολιτικό.Έχω ακούσει κι από τον Στεφανή ιστορίες για τότε που έτρεχε με τον Τζίγγερ με το κόκκινο-λευκό Αvin A1, πραγματικά ηρωϊκές εποχές για έναν από τους καλύτερους συνδυασμούς που πέρασαν ποτέ από τους ελλ. αγώνες.
Για την δε πορεία της εταιρίας, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα...
-
Μιας και το γυρίσαμε στα ρομαντικά, να σας ενημερώσω ότι αυτό το μήνα το αγγλικό Car έχει αφιέρωμα στην τεχνολογία quattro. Ξεκινά με το καινούριο RS5, έχει αφιέρωμα στο αγωνιστικό quattro και στο τελευταίο μέρος έχει ορισμένα τετρακίνητα Audi του παρελθόντος και του παρόντος (ανάμεσα σ' αυτά και το Quattro).
-
Ι'm in love again...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Mo*&ναρος είναι, και επιπλέον ο λόγος που αγαπήσαμε αυτή την εταιρία... Το αμάξι ήταν θρίλερ... το κοντό....
Ισως το έχω αναφέρει και άλλη φορά στο 4TF: ράλι Ακρόπολις 1981 και πιτσιρικάς κάνω τερματισμό Καρρούτες στο ομώνυμο χωριό βοηθός κριτή του μπαμπά. Για όσους δεν έχουν πάει είναι στην άκρη μιας ελατοσκέπαστης κοιλάδας πάνω από το Λιδωρίκι. Το συναίσθημα που ένιωσα όταν άκουσα να βροντολαλούν τα βουνά από το 5κύλινδρο turbo και να κουτρουβαλάει το 4κίνητο A1 Quattro του Mikkola είναι πιθανότατα ο λόγος που έχω σήμερα το αυτοκίνητο που έχω. Το γεγονός ότι δεν είναι Audi δείχνει το στραβό το δρόμο που πήρε η εταιρεία.
Μηπως καλυτερα να πουμε τον στραβο δρομο που πηρε και παιρνει η χωρα μας, σε θεματα
φορολογησης και κοστους ζωης?Το (80 coupe) S2 του 90' ηταν 'στραβος' δρομος που ακολουθησε η Audi?
5κυλινδρο 2.2 με 230ps και προηγμενη 4κινηση για την εποχη με κερασακι ενα ομορφο
κουπε αμαξωμα συν δυο παραλλαγες, sedan και kombi.
To ταχυτερο station παραγωγης μετεπειτα, το RS2 με 315ps και 'προικα' της porsche,
ή αργοτερα στα μεσα του 90' το πρωτο A4 turbo quattro (με τις μετεπειτα S4 εκδοσεις) ηταν και αυτα 'στραβος δρομος για την Audi'?
Δεν νομιζω... -
μιλαει για σημερα ο nass, δεν καταλαβαινω βεβαια ποια εταιρεια ειναι σημερα σε πιο σωστο δρομο..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μιλαει για σημερα ο nassΤο σημερινο S4 τι εχει 'στραβο' δηλαδη?
Τα 3λιτρα? Ή μηπως τον kompressor πλεον για καλυτερη αποκριση
και χαμηλοτερη καταναλωση σε σχεση με τον 4.2 που αντικατεστησε? -
ρε συ εμενα μου το λες? εγω δε βλεπω σχεδον τιποτα στραβο, ας σου εξηγησει ο ιδιος!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε συ εμενα μου το λες? εγω δε βλεπω σχεδον τιποτα στραβο, ας σου εξηγησει ο ιδιος!A, ειπα μηπως...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το σημερινο S4 τι εχει 'στραβο' δηλαδη?
Τα 3λιτρα? Ή μηπως τον kompressor πλεον για καλυτερη αποκριση
και χαμηλοτερη καταναλωση σε σχεση με τον 4.2 που αντικατεστησε?Αχχχ...το 'μπουρδέλο' εκτοξεύτηκε από τα 76.000€ ('γυμνό') στα 85.000€ (περίπου) με τους φόρους...
Από εκεί που ήταν όνειρο προς πραγματοποίηση προβλέπεται να γίνει όνειρο θερινής νυχτός με τις αυξήσεις έτσι όπως μπαίνουν 'για πλάκα'. -
επρεπε να ειχε τσιμπηθει ηδη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
επρεπε να ειχε τσιμπηθει ηδηο αγοραστής δεν έχει ακόμα πεισθεί ότι θα τον ευχαριστήσει το ίδιο με το τωρινό του όχημα.επίσης παίζει κι άλλη μία δυνατή πρόταση στο τραπέζι που δεν μπορεί να την παραβλέψει εύκολα, μιας και όντας πλέον κάπως μεγάλος για 'μεγάλα παιχνίδια' χωρίς luxury καταστάσεις, λοξοκοιτάζει και σε άλλα μοντέλα με πιο...lux(?) brand names (όχι λόγω ονόματος αλλά λόγω πολύ καλής αναλογίας του τι αγοράζεις με τα λεφτά αυτά και τι προσμένεις να αγοράσεις).
Αυτά μόνο επιτρέπεται να πω.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
μιλαει για σημερα ο nass
Το σημερινο S4 τι εχει 'στραβο' δηλαδη?
Τα 3λιτρα? Ή μηπως τον kompressor πλεον για καλυτερη αποκριση
και χαμηλοτερη καταναλωση σε σχεση με τον 4.2 που αντικατεστησε?Συνολικά για όλη την Audi: πολλή premium-σύνη και λίγο από το πνεύμα που δημιούργησε τα Quattro, S2 κτλ. Βασικά προσπαθούν να χτυπήσουν ΚΑΙ τη BMW (σπορ, driving experience κτλ.) και τη Mercedes (κυριλέ) και είναι κάπου στη μέση, μην πετυχαίνοντας τίποτα από τα δύο.
Για το S4: κάνει €25Κ (50%!) περισσότερα από το Evo μου, δεν είναι ταχύτερο στο δρόμο (βλ. συγκριτική δοκιμή 4Τ, τελείως άκυρη με τέτοια διαφορά τιμής αλλά και πάλι το συμπέρασμα ήταν σαφές) και με αυτά τα €30Κ αγοράζεις καλύτερο ride quality και 'ταξίδι', καλύτερο εσωτερικό και 'όνομα'. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω, και ας παραδέχομαι ότι, ασχέτως χρημάτων, είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο το S4.
Κανένα σύγχρονο Audi πλην RS4 και R8 δεν μου κάνει κλικ. Αλλά και αυτά, στα λεφτά που κοστίζουν υπάρχουν καλύτερες λύσεις (Μ3, GTR, Porsche διάφορες). Βασικά αν η Audi βγάλει καινούργιο RS4 με 3λιτρο μοτέρ θα είναι σοβαρά υποψήφιο για αντικαταστάτης του Evo σε μερικά χρόνια. Μέχρι τότε όμως...
-
εχεις δικιο στο οτι ακροβατει μεταξυ mb και bmw, αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο μια χαρα τα καταφερνει και στο κατω κατω μπορει καποιος να θελει 'λιγο απο ολα' και απο οτι φαινεται πολλοι θελουν
-
@nass
Για την πολλη Premiumσυνη δεν θα διαφωνησω, αλλα δεν το θεωρω και κακο, απο
την στιγμη που υπαρχει η γκαμα S (για το S4 και πανω αναφερομαι, ως κοντινοτερο ανταγωνιστη σε τυπο αμαξωματος και διαφορικων σε σχεση με το EVO... )
αλλα και η πιο 'oπωσπρεπει' RS, συμφωνα με την παραδοση του 'παππου' ur quattro.
Το ανεφερα και πριν, οτι δεν φταιει η Audi για το 'αρμεγμα' της χωρας μας σε οτιδηποτε ανω των 2λιτρων.
Στην Γερμανικη αγορα το χειροκινητο S4 ξεκιναει απο 51.400ευρω , οταν η αντιστοιχη βασικη εκδοση του EVO X εχει 40.590.
Σαφως και υπαρχει διαφορα τιμης, δικαιολογειται ομως απο την extra premiumσυνη
που ΣΑΦΩΣ εχει, κατι που αντικατοπτριζεται τοσο στην ανεση σε ταξιδι, στην ποιοτητα
εσωτερικων υλικων και βεβαια στην μεταπωληση.
Με αυτα τα δεδομενα δεν θεωρω γενικα στραβο τον δρομο της Audi.
Diversification σε ενα βαθμο και δημιουργια 2 κατηγοριων αντι μιας (τυπου 'extreme' οπως το sport quattro) του παρελθοντος με το αναλογο αντιτιμο ναι, το εχει κανει και μαλιστα με σωστη στρατηγικη marketing, βγαζοντας στην αγορα ολοκληρωμενα πακετα, για καθε γουστο.
Το οτι στην χωρα μας το S4 / 333ps κοστιζει οσο εναμιση EVO ειναι διαφορετικο πραγμα (τουλαχιστον στην δικη μου αντιληψη) απο το να
θεωρειται οτι βαδιζει στραβα πχ η Audi και εχει 'μαλακωσει' , σε σχεση με το παρελθον... -
γιατι τα παλια αουντι (δε ξερω για το quattro, αλλα audi δεν ειναι μονο αυτο) δεν ηταν 'μαλακα'?
τα σημερινα ειναι χαρντκοριες μπροστα τους
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
γιατι τα παλια αουντι (δε ξερω για το quattro, αλλα audi δεν ειναι μονο αυτο) δεν ηταν 'μαλακα'?τα σημερινα ειναι χαρντκοριες μπροστα τους
Για το ur quattro λεμε, που πρωταγωνιστουσε στα Ραλλυ, και τα
ομολογκαρισμενα Sport quattro (με κοντυτερο μεταξονιο, οπως η δευτερη γενια στα ραλλυ),
αλλα και το κλασσικο κουπε quattro ευρειας παραγωγης, το 10βαλβιδο και 20βαλβιδο στην συνεχεια.
Εκει υπηρχε η εννοια του πραγματικου σπορ, στην Audi. -
ναι οκ , αλλα πλεον δεν συμμετεχει σε αντιστοιχους αγωνες και δεν εχει λογους να κανει επιδειξη ισχυος γιατι σημερα να βγαλει κατι τετοιο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι οκ , αλλα πλεον δεν συμμετεχει σε αντιστοιχους αγωνες και δεν εχει λογους να κανει επιδειξη ισχυος γιατι σημερα να βγαλει κατι τετοιο?Απλα διαφωνησα με nass στο θεμα που ειπε οτι 'πηρε στραβο δρομο η Audi',
θεωρωντας οτι δεν πηρε (κατα την γνωμη μου) , απλα 'εσπασε' στην μεση το προφιλ αυτο που ειχε με το ur quattro, βγαζοντας στην αγορα ενα πιο 'κυριλε' υφος στα quattro αυτοκινητα της, κρατωντας τα πιο σπορ χαρακτηριστικα στις S και κυριως στις RS εκδοσεις.
Μιλαμε για το πιο extreme προφιλ που ειχε Αudi και που αυτο αναδειχτηκε κυριως μεσα απο τους αγωνες Ραλλυ. -
Και γιατί να μη βγάλει; Πιστεύεις ότι δε θα βρεθούν άνθρωποι να το αγοράσουν;
-
ναι ρε συ καταλαβα, απλα το extreme δεν εχει κανενα λογο υπαρξης στις μερες μας και αυτο φαινεται και απο αλλα αυτοκινητα , οχι μονο της audi
δε πας πιο γρηγορα με το extreme στο κατω κατω και απο οτι φαινεται ολο και λιγοτεροι αγοραστες το ζητανε πλεον
παντως αυτο που θυμιζει και τη περιπτωση της λαντσια με την ιντεγραλε δεν ειναι η λαντσια ιντεγκραλε ασχετα με το αν εβγαλε αυτο το αυτοκινητο με αφορμη τις τοτε επιτυχιες της στα ραλλυ
δεν ειναι η audi καμια εταιρεια που βγαζει 'καθαροαιμα' και θα ηταν ηλιθιο να το κανει ειδικα τωρα που και οι καθαροαιμοι γινονται ολο και πιο καθημερινοι
αρα το ποιος ειναι στο σωστο δρομο και ποιος οχι, μαλλον θελει επανεξεταση
AUDI FORUM