-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
πραγματικά η επιτάχυνση και η κίνησή του γενικότερα μου θυμίζει βενζινοκίνητο αμάξι μοντελισμού (1:18 που πάνε σα δαιμονισμένα).1:8 θες να πείς
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
πραγματικά η επιτάχυνση και η κίνησή του γενικότερα μου θυμίζει βενζινοκίνητο αμάξι μοντελισμού (1:18 που πάνε σα δαιμονισμένα).
1:8 θες να πείς
ούτε ένα λάθος τυπογραφικό δε ξεφεύγει εδώ μέσα.
Καλά τα έγραψα εγώ στα ανέκδοτα. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Διαλειμμα για διαφημισεις!
http://www.youtube.com/watch?v=0V2K1X97 ... r_embedded
πραγματικά η επιτάχυνση και η κίνησή του γενικότερα μου θυμίζει βενζινοκίνητο αμάξι μοντελισμού (1:18 που πάνε σα δαιμονισμένα).
+Brera
Τρομερό!
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
+Brera
αυτό τώρα τι το ανέφερες και μου έκοψες την όρεξη?
ΥΓ:no offence αλλά οπτικά μου φαίνεται πανάσχημο αμάξι.δεν το έχω οδηγήσει και δεν ξέρω πώς πατάει αλλά οπτικά δε με πείθει ούτε στο ελάχιστο για οποιαδήποτε ευχαρίστηση μπορείς να νιώσεις μέσα σ'αυτό το αμάξι (εκτός από το in car sex ).
-
Η ομορφιά του Quattro είναι η brutallιά που βγάζει... χωρίς να σημαίνει οτι ήταν άσχημο την εποχή του...
Εμένα για ένα περίεργο λόγο, όσο περνάν τα χρόνια μου αρέσει όλο και πιο πολύ... -
εχει ενας στη γειτονια μου ενα τελεια διατηρημενο με γερμανικες πινακιδες και καθε φορα που περναει το χαζευω πρεπει να παω καμια μερα να του ζητησω να βγαλω φωτο
-
Mo*&ναρος είναι, και επιπλέον ο λόγος που αγαπήσαμε αυτή την εταιρία... Το αμάξι ήταν θρίλερ... το κοντό....
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Η ομορφιά του Quattro είναι η brutallιά που βγάζει... χωρίς να σημαίνει οτι ήταν άσχημο την εποχή του...
Εμένα για ένα περίεργο λόγο, όσο περνάν τα χρόνια μου αρέσει όλο και πιο πολύ...εμένα το μυαλό μου πήγε στην AR Brera
Υποθέτω εσύ εννοούσες κάτι άλλο?
-
ψαρωσες εσυ με τη brera
παντως κι εμενα που παλια δε μου αρεσε οσο περναει ο καιρος μου αρεσει και αυτο και αλλα παλια αυτοκινητα brutal κουτια οπως η ιντεγκραλε
τα καινουρια που ειναι καμπυλωτα ειναι gay
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Η ομορφιά του Quattro είναι η brutallιά που βγάζει... χωρίς να σημαίνει οτι ήταν άσχημο την εποχή του...
Εμένα για ένα περίεργο λόγο, όσο περνάν τα χρόνια μου αρέσει όλο και πιο πολύ...εμένα το μυαλό μου πήγε στην AR Brera
Υποθέτω εσύ εννοούσες κάτι άλλο?
Όχι ρε συ την Brera εννούσα, μπορείς να το μεταφράσεις και σαν +1... απλά η Brera κολλάει με όλα...
-
Όταν ακούς αυτή την υπέροχη μουσική που βγάζει το 5κύλινδρο μοτέρ ξεχνάς τα πάντα.
-
**Audi R8 V10 GT **
100 κιλά ελαφρύτερο... 560ps... 0-100 @ 3.6'
http://www.worldcarfans.com/11005022596 ... t-revealed -
και εχει και πατακια, οχι σαν κατι ελαφρωμενα ιταλικα μου κατω εχουν λαμαρινα
-
τρομαζω με τετοια αυτοκινητα.... πως ειναι αραγε να οδηγεις απο τα ο στα 100 σε 3 δευτερα και κατι.
τοσο κανω για να κανω τρεις γυρους γυρω απο τον εαυτο μου -
μαλλον ειναι θεικα να οδηγεις τετοια αυτοκινητα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
μαλλον ειναι θεικα να οδηγεις τετοια αυτοκινηταΑτμόσφαιρα....
-
ε καλα σε τετοια μοτερ παραβλεπεις αυτο το μειονεκτημα
ασε που τοσα αλογα τουρμπατα μου φαινονται τρομακτικα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ασε που τοσα αλογα τουρμπατα μου φαινονται τρομακτικα
Έπεσες στα μάτια μου....
-
ναι ντροπη μου με επηρεαζουν οι φιλοι της ατμοσφαιρας
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Mo*&ναρος είναι, και επιπλέον ο λόγος που αγαπήσαμε αυτή την εταιρία... Το αμάξι ήταν θρίλερ... το κοντό....Ισως το έχω αναφέρει και άλλη φορά στο 4TF: ράλι Ακρόπολις 1981 και πιτσιρικάς κάνω τερματισμό Καρρούτες στο ομώνυμο χωριό βοηθός κριτή του μπαμπά. Για όσους δεν έχουν πάει είναι στην άκρη μιας ελατοσκέπαστης κοιλάδας πάνω από το Λιδωρίκι. Το συναίσθημα που ένιωσα όταν άκουσα να βροντολαλούν τα βουνά από το 5κύλινδρο turbo και να κουτρουβαλάει το 4κίνητο A1 Quattro του Mikkola είναι πιθανότατα ο λόγος που έχω σήμερα το αυτοκίνητο που έχω. Το γεγονός ότι δεν είναι Audi δείχνει το στραβό το δρόμο που πήρε η εταιρεία.
AUDI FORUM