Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σημαντικο τρακαρισμα και συνεπειες του
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σημαντικο τρακαρισμα και συνεπειες του
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    24
    38
    1616
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Για αρκετό καιρό περνούσα - πεζός - απο τα φαναρτζίδικα που είναι μαζεμένα κοντά στην Φραντζή (περιοχή Fix).

      Δεν άργησα να καταλάβω ότι υπήρχε συγκεκριμένο pattern στα μαγαζιά αυτά: κάθε Δευτέρα, όλα σχεδόν ήταν γεμάτα με Saxo-Rallye-Punto για επισκευές!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kouk last edited by

        Το 1992 είχα ενα πολύ σοβαρό ατύχημα με μια Delta μπροστά στην Coca-Cola στην Εθνική Οδό!
        Καραμπόλα 8 αυτοκινήτων που ξεκίνησε οταν κάποιος πάτησε το κουμπί για το κόκκινο φανάρι που είχε τότε η Ε.Ο. ( ) για πεζούς!!!

        Το αυτοκίνητο έπαθε 2.000.000 ζημιά...το έφτιαξα!!

        Τα 3 άτομα που είχα μέσα δεν έπαθαν τίποτα (λόγω ζώνης) όπως κι εγω!!

        Αλλά για πολύ καιρό δεν μπορούσα να οδηγήσω γρήγορα...φοβόμουν!!

        Το ξεπέρασα σε περίπου 6 μήνες!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • elteo
          elteo last edited by

          τώρα, αν σας πω ότι το αυτοκίνητο που μας χτύπησε ήταν saxo, θα με πιστέψετε ή θα πείτε ότι είμαι βαλτός;

          Χα χα ο κύριος είναι βαλτός!

          Η ζώνη μου έχει γίνει τόσο απαραίτητη που όταν μπαίνω στο Saxo μου και δεν την βάλω αμέσως αισθάνομαι σαν να μου λείπει κάτι!

          FASTEN YOUR SEATBELTS!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            n_olympios last edited by

            Ο χρήστης tazz έγραψε:
            πριν κάνα μήνα, ανεβαίνοντας για το ακρόπολις στη λαμία, είμαστε σταματημένοι ξημερώματα με τον ξάδερφό μου στο φανάρι των καμένων βούρλων. ξαφνικά ακούμε σφύριγμα ελαστικών από πίσω μας που δυναμώμει. πριν συνειδητοποιήσουμε τι έχει συμβεί, καρφώνεται αυτοκίνητο πίσω μας. αισθανόμαστε το χτύπημα πολύ έντονα, και τρανταζόμαστε. αν δεν φορούσαμε και οι δύο ζώνες, είμαι σίγουρος ότι θα είχαμε εκτοξευτεί μέσα από το παρμπρίζ.

            Aπό τέτοια έχω μεγάλη εμπειρία. Ειδικά με το δεύτερο ΒΧ που είχαμε, μας είχαν χτυπήσει 4 φορές από πίσω! Και ήμασταν κάθε φορά σταματημένοι είτε σε κίνηση είτε στο φανάρι.

            Εκείνο το αυτοκίνητο ήταν γενικά άτυχο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              andreas_7 last edited by

              Δεν νομίζω πάντως πως τα αυτοκίνητα είναι εξίσου ασφαλή μετά απο ενα μεγάλο τρακάρισμα. Τι γίνεται αν πάθει κάποιος μια μεγάλη ζημιά και μετά ξανατρακάρει? Εγώ πάντως δεν θα το επισκεύαζα. Και να αναφέρω πως είμαι τελείως αντίθετος στην λογική 'επισκευάζω το τρακαρισμένο για να το πουλήσω', σε κάποιον άλλο άμοιρο που θα πάρει ένα τελείως ανασφαλές αμάξι και ανα πάσα στιγμή θα κινδυνεύει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης Andreas_7 έγραψε:
                Δεν νομίζω πάντως πως τα αυτοκίνητα είναι εξίσου ασφαλή μετά απο ενα μεγάλο τρακάρισμα. Τι γίνεται αν πάθει κάποιος μια μεγάλη ζημιά και μετά ξανατρακάρει? Εγώ πάντως δεν θα το επισκεύαζα. Και να αναφέρω πως είμαι τελείως αντίθετος στην λογική 'επισκευάζω το τρακαρισμένο για να το πουλήσω', σε κάποιον άλλο άμοιρο που θα πάρει ένα τελείως ανασφαλές αμάξι και ανα πάσα στιγμή θα κινδυνεύει.

                Eξαρτάται από το μέγεθος της τράκας..

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  andreas_7 last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Eξαρτάται από το μέγεθος της τράκας..

                  Ναι βεβαίως! Εννοώ μεγάλες ζημιές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sharpshooter last edited by

                    Προσωπικά νομίζω ότι επισκεύαζονται οι περισσότερες βλάβες. Δεν μιλάω για περιπτώσεις που το αυτοκίνητο κόπηκε φέτες ή στράβωσε τοσο πολύ το σασί του. Αν χτυπηθούν και στραβώσουν υποπλαίσια φτιάχνονται. Αυτό που δεν φτιάχνεται -νομίζω- είναι ο κύριος σκελετός του αυτοκινήτου (να το πω έτσι).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Aν παρει σασι οτι και να κανεις στραβο θα ειναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Παιδιά, δεν ισχύει πια το 'αν πάρει το σασί δε φτιάχνεται'. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει και πλέον όλα φτιάχνονται και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις γίνονται και καλύτερα από πριν. Το θέμα είναι ότι συνήθως το κόστος είναι τόσο μεγάλο που δεν αξίζει να το φτιάξεις αλλά είναι καλύτερα να πουλήσεις για ανταλλακτικά ό,τι έχει απομείνει και να αγοράσεις άλλο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Χωρίς ζώνη... Ούτε για να μετατοπίσω τ'αυτοκίνητο από τη μια θέση στάθμευσης στην άλλη!

                          Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                          Εγώ πάντως στο τρακάρισμα φόραγα ζώνη και τώρα ούτε και όταν αλλάζω πάρκιν δεν οδηγό χωρίς ζώνη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            Aν παρει σασι οτι και να κανεις στραβο θα ειναι.

                            Σε πληροφορώ ότι το ΖΧ είχε χτύπημα στο πλάι με αποτέλεσμα να μπει η μεσαία κολώνα μέσα 3 εκατοστά και να σηκωθεί ο ουρανός ελάχιστα. Οταν επισκευάστηκε το αυτοκίνητο ήταν σαν καινούριο και 4 διαφορετικοί φαναρτζήδες που το είδαν δεν μπόρεσαν να βρουν ότι είναι χτυπημένο. Δεν ισχύει πάντα αυτό που λες, και αν η δουλειά της επισκευής είναι προσεγμένη, τότε δεν υπάρχει θέμα. Το αυτοκίνητο το πούλησα με τη συνείδησή μου καθαρή ότι δεν έχει πρόβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skullone last edited by

                              Να έχουμε πάντα υπ'όψιν όμως ότι υπάρχουν και όρια στο τι θα πάθει το αυτοκίνητο. Κάθε κάμψη στην οποία υποβάλλουμε τα μέταλλα (είτε κατά τη διάρκεια ατυχήματος είτε κατά τη διάρκεια επισκευής) οδηγεί σε συσσώρευση τάσεων, άρα και μείωση αντοχής. Από κάποιο σημείο και μετά, ενδέχεται να έχουμε μείωση της ακαμψίας του οχήματος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Σε παλαιότερα αυτοκίνητα που είχαν έτσι κι αλλιώς πρόβλημα ακαμψίας (π.χ. Alfa Romeo Spider, Saab Cabrio, Lancia Deltona) μπορεί να έχουμε και αύξηση της ακαμψίας μετά από επισκευή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kostasg18 last edited by

                                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                  Να έχουμε πάντα υπ'όψιν όμως ότι υπάρχουν και όρια στο τι θα πάθει το αυτοκίνητο. Κάθε κάμψη στην οποία υποβάλλουμε τα μέταλλα (είτε κατά τη διάρκεια ατυχήματος είτε κατά τη διάρκεια επισκευής) οδηγεί σε συσσώρευση τάσεων, άρα και μείωση αντοχής. Από κάποιο σημείο και μετά, ενδέχεται να έχουμε μείωση της ακαμψίας του οχήματος.

                                  Μετά από κάθε μεταβολή στο σχήμα κάποιου μετάλλου, με κατάλληλη διαδικασία, μπορεί να '' σκληρίνει'' το μέταλλο, δηλαδή να αυξηθεί η ακαμψία του!
                                  Η ''κατάλληλη διαδικασία'' είναι συνήθως ζέσταμα για κάποιο χρονικό διάστημα! που όμως πρέπει να γίνει οποιόμορφα και με σχετικά υψηλή θερμοκρασία! Αν η ζημιά είναι μικρή, δεν υπάρχει πρόβλημα ο κάθε μηχανικός-φαναρτζής ή οτιδήποτε, μπόρει να το κάνει αλλιώς και είναι μεγαλύτερη η ζημιά, θες μηχανίματα και αν φτιάξει. Δεν συζητάμε για αύξηση της ακαμψίας στη δεύτερη περίπτωση...
                                  Πάντως σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου, έχουν και όρια τα αμαξώματα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitrios2004 last edited by

                                    Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                    Σε παλαιότερα αυτοκίνητα που είχαν έτσι κι αλλιώς πρόβλημα ακαμψίας (π.χ. Alfa Romeo Spider, Saab Cabrio, Lancia Deltona) μπορεί να έχουμε και αύξηση της ακαμψίας μετά από επισκευή.

                                    Πράγματι μετά απο κατάλληλη διεργασία το μέταλλο μπορεί να σκληρήνει. Αλλά ποτέ δεν θα γίνει το αυτοκίνητο πιο ασφαλές απο ότι ήταν! Η εταιρεία το κατασκευάζει με τον καλύτερο δυνατό σχεδιασμό. Άν σε κάποιο σημείο το μέταλλο του αυτοκινήτου είναι περισσότερο σκληρό απο κάπου αλλού αυτό μπορεί να προκαλέσει πολύ άσχημες συνέπειες.

                                    Είναι λάθος η άποψη οτι ένα αυτοκίνητο μπορεί να γίνει περισσότερο ασφαλές μετά απο ένα ατύχημα (αναφέρομαι πάντα σε περίπτωση που υπάρχει παραμόρφωση σημαντικών του σημείων)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                                      Είναι λάθος η άποψη οτι ένα αυτοκίνητο μπορεί να γίνει περισσότερο ασφαλές μετά απο ένα ατύχημα (αναφέρομαι πάντα σε περίπτωση που υπάρχει παραμόρφωση σημαντικών του σημείων)

                                      Δημήτρη αυτό ισχύει για τα σημερινά αυτοκίνητα αλλά δεν ίσχυε για αρκετά παλαιότερα. Παλιά τα πλαίσια των αυτοκινήτων δεν ήταν τόσο μελετημένα όσον αφορά την ακαμψία, και τα παραδείγματα που αναφέρω δεν είναι καθόλου τυχαία. Όταν έχεις ένα ανοικτό αυτοκίνητο που έχει βασιστεί σε ένα κλειστό του οποίου η ακαμψία είναι ήδη τόσο προβληματική ώστε να στρεβλώνεται ορατά όταν περνά από ανωμαλίες, όπως τα παλαιότερα Saab Cabrio δε νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ασφαλές έτσι κι αλλιώς. Αν ενισχύσεις την ακαμψία π.χ. του πατώματός του κάτω από το διαμέρισμα των επιβατών (όχι με κατεργασία αλλά ίσως με προσθήκη μετάλλου σε κατάλληλα σημεία μετά την επισκευή/συγκόλληση) θα γίνει σίγουρα πιο ασφαλές, τουλάχιστον ενεργητικά (καλύτερη οδική συμπεριφορά) αλλά και παθητικά αφού θα έχει πιο στιβαρό διαμέρισμα επιβατών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Δηλαδη εσεις εμπιστευεστε ενα τρακαρισμενο το οποιο εχει περασει απο καλιμπρα οτι θα συμπεριφερθει σωστα σε ενα νεο τρακαρισμα;Ακομα και αν εχει ενισχυθει το τρακαρισμενο σημειο αυτο δεν θα αλλαξει την συμπεριφορα του αμαξιου στο νεο τρακαρισμα επιβαρυνοντας αλλα σημεια του αμαξωματος ,τα οποια υπο αλλες συνθηκες θα συμπεριφερονταν διαφορετικα;Δηλ :π.χ.σε ενα τρακαρισμα χτυπαμε την δεξια πλευρα (κολωνα ως βασικο δομικο στοιχειο του αμαξωματος) αυτη επανερχεται και ειναι καλλυτερα απο οτι πριν,σε δευτερο τρακαρισμα χτυπαμε μετωπικα η δεξια κολωνα ειναι πιο γερη οποτε η δυναμη που δεχεται καπου πρεπει να διοχετευθει ,αυτο δεν επιβαρυνει ανισομερως το υπολοιπο αμαξωμα;
                                        Αλλωστε οταν οι ιδιοι οι πελατες πιεζουν τους φαρνατζηδες να ριξουν το κοστος της ζημιας ποσο καλη δουλεια πιστευετε οτι κανουν;Τα πιο επικινδυνα βεβαια ειναι τα κομμενα ,αλλο μπροστινο και αλλο πισω μερος.Αλλο να χτυπησεις και να αλλαξεις ενα φτερο ή μια πορτα και αλλο να εχεις χτυπησει σασι .Αυτο ειναι αποτελεσμα πολυ μεγαλου τρακαρισματος .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitrios2004 last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                          Είναι λάθος η άποψη οτι ένα αυτοκίνητο μπορεί να γίνει περισσότερο ασφαλές μετά απο ένα ατύχημα (αναφέρομαι πάντα σε περίπτωση που υπάρχει παραμόρφωση σημαντικών του σημείων)

                                          Δημήτρη αυτό ισχύει για τα σημερινά αυτοκίνητα αλλά δεν ίσχυε για αρκετά παλαιότερα. Παλιά τα πλαίσια των αυτοκινήτων δεν ήταν τόσο μελετημένα όσον αφορά την ακαμψία, και τα παραδείγματα που αναφέρω δεν είναι καθόλου τυχαία. Όταν έχεις ένα ανοικτό αυτοκίνητο που έχει βασιστεί σε ένα κλειστό του οποίου η ακαμψία είναι ήδη τόσο προβληματική ώστε να στρεβλώνεται ορατά όταν περνά από ανωμαλίες, όπως τα παλαιότερα Saab Cabrio δε νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα ασφαλές έτσι κι αλλιώς. Αν ενισχύσεις την ακαμψία π.χ. του πατώματός του κάτω από το διαμέρισμα των επιβατών (όχι με κατεργασία αλλά ίσως με προσθήκη μετάλλου σε κατάλληλα σημεία μετά την επισκευή/συγκόλληση) θα γίνει σίγουρα πιο ασφαλές, τουλάχιστον ενεργητικά (καλύτερη οδική συμπεριφορά) αλλά και παθητικά αφού θα έχει πιο στιβαρό διαμέρισμα επιβατών.

                                          Σε σημερινά αυτοκίνητα αναφέρομαι και εγώ, αλλά στην περίπτωση που απλά κάποιος επιδιορθώνει το πλαίσιο επαναφέροντας το στην αρχική μόρφη και όχι αν προσθέσει κάτι επιπλαίον. Με απλή επαναφορά πλαισίου ακόμα και να σκληρήνει το μέταλλο το αυτοκίνητο** δεν **γίνεται πιο ασφαλές.

                                          Σίγουρα ένα αυτοκίνητο με ενισχύσεις μπορεί να γίνει ασφαλέστερο απο παθητικής άποψης. (και ενεργητικής)
                                          Ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα όμως που μπορεί να δημιουργηθεί σε μία τέτοια προσθήκη σκληρού μετάλλου, είναι άν θεωρήσουμε οτι το μέταλλο μπήκε σε χώρο όπου έπρεπε να γίνεται εσκεμένα παραμόρωση. (αυτό δεν είναι καθόλου καλή ιδέα ) Κατα τη διάρκεια της παραμόρφωσης, το υλικό που διαλύεται θα συναντίσει το μέταλλο. Αυτό δεν θα ακολουθήσει τη γραμμική παραμόρφωση και με δύναμνη θα πιέσει άλλα μέταλλα προς την καμπίνα του οδηγού, κάτι που μπορεί να είναι πολύ επικύνδηνο.

                                          Πάντως ακόμα και οι επιπλαίον δοκοί που προστίθονται, μπαίνουν πάνω σε ένα πλαίσιο που δεν είναι πλέον όπως αρχικά βγήκε απο το εργοστάσιο του.

                                          Η εταιρεία πάντα οταν επεξεργάζεται το μέταλλο το κατασκευάζει στην ιδανική του μορφή (για την αξία των χρημάτων του) Το να γίνει σκληρότερο το μέταλλο δεν στοιχίζει , αλλά δεν είναι τυχαίο που η εταιρείες δεν κάνουν όσο το δυνατόν σκληρά όλα τα υλικά

                                          Με εκτίμηση,
                                          Δημήτρης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr