-
Ξερεις ποσες φορες απο σταση Ε46 Μ3 τιναζεται μπροστα την ωρα που εγω ενα κιτρινωπο φωτακι να αναβοσβηνει στον πινακα οργανων μου ? και μιλαμε οτι ειμαι stg2 δηλαδη παιζω σε ροπη πανω απο 50+ και σε αλογα το λιγοτερο 380.. ο αλλος με λιγοτερα νουμερα παντου πεταγεται μπροστα.. αν οχι λογω μεταδοσης τοτε τι ? 19αρα φοραω με μεγαλυτερο λαστιχο, 18αρα φοραει με μικροτερο λαστιχο..
Τι να πω κι εγω.. αυτο εχω δει στην πραξη και αυτο λεω
-
αυτοματος δεν εισαι? πού ειναι το προβλημα? συμφωνω με το μορφεα, πολυ νευρικες οι Μ3
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Ξερεις ποσες φορες απο σταση Ε46 Μ3 τιναζεται μπροστα την ωρα που εγω ενα κιτρινωπο φωτακι να αναβοσβηνει στον πινακα οργανων μου ? και μιλαμε οτι ειμαι stg2 δηλαδη παιζω σε ροπη πανω απο 50+ και σε αλογα το λιγοτερο 380.. ο αλλος με λιγοτερα νουμερα παντου πεταγεται μπροστα.. αν οχι λογω μεταδοσης τοτε τι ? 19αρα φοραω με μεγαλυτερο λαστιχο, 18αρα φοραει με μικροτερο λαστιχο..Τι να πω κι εγω.. αυτο εχω δει στην πραξη και αυτο λεω
Κίτρινο φωτάκι...? Με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα ξεκινάς...?
Το launch control το χρησιμοποιείς...? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ξερεις ποσες φορες απο σταση Ε46 Μ3 τιναζεται μπροστα την ωρα που εγω ενα κιτρινωπο φωτακι να αναβοσβηνει στον πινακα οργανων μου ? και μιλαμε οτι ειμαι stg2 δηλαδη παιζω σε ροπη πανω απο 50+ και σε αλογα το λιγοτερο 380.. ο αλλος με λιγοτερα νουμερα παντου πεταγεται μπροστα.. αν οχι λογω μεταδοσης τοτε τι ? 19αρα φοραω με μεγαλυτερο λαστιχο, 18αρα φοραει με μικροτερο λαστιχο..
Τι να πω κι εγω.. αυτο εχω δει στην πραξη και αυτο λεω
Κίτρινο φωτάκι...? Με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα ξεκινάς...?
Το launch control το χρησιμοποιείς...?μάλλον εννοεί ότι υπάρχει ακατάσχετο σπινιάρισμα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ξεκινήσει.
Επιπλέον με 50+kg ροπής στον πίσω άξονα, **εύκολα **ξεφτυλίζεις τα λάστιχα με μία εκκίνηση, οπότε σίγουρα η κίνηση απενεργοποίησης του anti-spin+esp+κτλ γίνεται πιο δύσκολα.
Προσωπική μου άποψη είναι πως πάνω από 250ps, η τετρακίνηση είναι υποχρεωτική στους δικούς μας δρόμους...
Ήδη το δικό μου αμάξι (220ps και 35kg ροπής) δυσκολεύεται πολλές φορές να βάλει τη δύναμη κάτω είτε μιλάμε για στάση είτε για full γκάζι από 2α.Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει με ένα αμάξι με 300ps χωρίς ΕΣΤΩ μπλοκέ διαφορικό κατά τις ίδιες συνθήκες... -
leon mk2 cupra με πρπ 48-49 κιλα ροπης=ουτε καν 60-160 χωρις σπιναρισμα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
leon mk2 cupra με πρπ 48-49 κιλα ροπης=ουτε καν 60-160 χωρις σπιναρισμαεδώ μπήκε ο αδερφός μου σε Golf Gti με 340+ ίππους ΜΕ μπλοκέ διαφορικό και πάλι το σπινιάρισμα ερχόταν για πλάκα ακόμα και στην εθνική οδό με επιτάχυνση 3ης (αν θυμάμαι καλά από αυτά που μου είπε), οπότε τι λέμε?
Χωρίς τετρακίνηση, δεν την 'παλεύεις' με τόσα άλογα δυστυχώς.Πρέπει να ανέβεις σε απαγορευμένες ταχύτητες για να μπορείς να πατήσεις τέρμα το γκάζι και να βγει όλη η δύναμη στο δρόμο.
Αχ...τι τραβάνε και τα 'δυνατά' αγόρια σ'αυτόν τον τόπο.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και η αουντι αν θυμαμαι εδινε σε ενα allroad (α4 νομιζω) αντοιστοιχες επιδοσεις με το σκετο Α4 (2λιτρα και τα 2) , οι οποιες δεν επαληθευονταν για κανενα λογο στο δρομο και μας κοροιδευαν οι volvisti με τον 'ταφο'Στην πραξη με 2.0 TFSi (200 και 211) χωρις προγραμμα μονο απο ΤΤ μενω πισω και μαλιστα απο αυτο με τα 200, φαντασου τι θα γινετε με τα 211...εξαιρειτε φυσικα και το S3, και δεν ξερω τι γινετε με GTi 6...δεν εχω κανενα γνωστο
Το αστειο με την επιδοση απο σταση που ανακοινωνει η Audi για το A4 allroad ειναι οτι περαν του βαρους, το αυτοκινητο με DSG δεν εχει launch control και ξεκιναει απο το ρελαντι, οποτε ειναι αδυνατο να κανει αυτα τα νουμερα!!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το αστειο με την επιδοση απο σταση που ανακοινωνει η Audi για το A4 allroad ειναι οτι περαν του βαρους, το αυτοκινητο με DSG δεν εχει launch control και ξεκιναει απο το ρελαντι, οποτε ειναι αδυνατο να κανει αυτα τα νουμερα!!
είσαι σίγουρος για το bold?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
leon mk2 cupra με πρπ 48-49 κιλα ροπης=ουτε καν 60-160 χωρις σπιναρισμα
εδώ μπήκε ο αδερφός μου σε Golf Gti με 340+ ίππους ΜΕ μπλοκέ διαφορικό και πάλι το σπινιάρισμα ερχόταν για πλάκα ακόμα και στην εθνική οδό με επιτάχυνση 3ης (αν θυμάμαι καλά από αυτά που μου είπε), οπότε τι λέμε?
Χωρίς τετρακίνηση, δεν την 'παλεύεις' με τόσα άλογα δυστυχώς.Πρέπει να ανέβεις σε απαγορευμένες ταχύτητες για να μπορείς να πατήσεις τέρμα το γκάζι και να βγει όλη η δύναμη στο δρόμο.
Αχ...τι τραβάνε και τα 'δυνατά' αγόρια σ'αυτόν τον τόπο.
Ειχαμε κανει για πλακα ενα ανοιγμα ρολαριστες 2ες με το Octavia 5 οταν δουλευε στα 320hp στη βουλιαγμενης στριβοντας απο αλιμου μεχρι το πρωτο φαναρι (βουτα)...οταν αρχισε να με μαζευει φρεναραμε για το φαναρι ..Βεβαια εκτος απο τα πολλα αλογα ειναι ακομα και με μαμα αναρτηση και ελαστικα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το αστειο με την επιδοση απο σταση που ανακοινωνει η Audi για το A4 allroad ειναι οτι περαν του βαρους, το αυτοκινητο με DSG δεν εχει launch control και ξεκιναει απο το ρελαντι, οποτε ειναι αδυνατο να κανει αυτα τα νουμερα!!
είσαι σίγουρος για το bold?
Γιωργο ο ιδιοκτητης εχει απο το 2006 Golf GTi με dsg με του οποιου το launch εχει κανει διατριβη
Λογικα αφου δεν μπορουσε να βρει τον τροπο να εκκινησει το allroad με αυτο τον τροπο, μαλλον δεν υπαρχει -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το αστειο με την επιδοση απο σταση που ανακοινωνει η Audi για το A4 allroad ειναι οτι περαν του βαρους, το αυτοκινητο με DSG δεν εχει launch control και ξεκιναει απο το ρελαντι, οποτε ειναι αδυνατο να κανει αυτα τα νουμερα!!
είσαι σίγουρος για το bold?
Γιωργο ο ιδιοκτητης εχει απο το 2006 Golf GTi με dsg με του οποιου το launch εχει κανει διατριβη
Λογικα αφου δεν μπορουσε να βρει τον τροπο να εκκινησει το allroad με αυτο τον τροπο, μαλλον δεν υπαρχειεντύπωση μου κάνει πάντως γιατί τα υγρού συμπλέκτη (διατίνονται κάποιο σκίζοντας τα ιμάτιά τους ότι) όλα έχουν launch control.
Προφανώς βέβαια ο κάτοχος γνωρίζει καλύτερα από όλους. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
εντύπωση μου κάνει πάντως γιατί τα υγρού συμπλέκτη (διατίνονται κάποιο σκίζοντας τα ιμάτιά τους ότι) όλα έχουν launch control.
Προφανώς βέβαια ο κάτοχος γνωρίζει καλύτερα από όλους.Δες εδω... (το βιντεο ειναι τραβηγμενο μεσα απο το οκταβια που αναφερω πιο πανω...ειδικα στη βροχη, ουτε καν προσπαθει )
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
δεν ξερω τι γινετε με GTi 6...δεν εχω κανενα γνωστοεχεις, εναν που σιχαινεται το αυτοκινητο του
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
leon mk2 cupra με πρπ 48-49 κιλα ροπης=ουτε καν 60-160 χωρις σπιναρισμα
εδώ μπήκε ο αδερφός μου σε Golf Gti με 340+ ίππους ΜΕ μπλοκέ διαφορικό και πάλι το σπινιάρισμα ερχόταν για πλάκα ακόμα και στην εθνική οδό με επιτάχυνση 3ης (αν θυμάμαι καλά από αυτά που μου είπε), οπότε τι λέμε?
Χωρίς τετρακίνηση, δεν την 'παλεύεις' με τόσα άλογα δυστυχώς.Πρέπει να ανέβεις σε απαγορευμένες ταχύτητες για να μπορείς να πατήσεις τέρμα το γκάζι και να βγει όλη η δύναμη στο δρόμο.
Αχ...τι τραβάνε και τα 'δυνατά' αγόρια σ'αυτόν τον τόπο.
Το μπλοκέ στην ευθεία δεν κάνει τίποτα (ίσα-ίσα κιόλας, ανάλογα με τον τύπο του, μπορεί να κάνει τα πράγματα χειρότερα λόγω εντονότερου torque steering). Αν βάζεις μπλοκέ για να μη σπινάρει
Λάστιχα-Ανάρτηση-Γεωμετρία για να μη σπινάρει. Και 4κίνηση φυσικά (αν είναι πολύ δυνατό το πολύ-πολύ να σπινάρει με τα 4)
-
σαν αυτο ενα πραγμα εχω σκασει να καταλαβω ιπποδυναμη και επιδοσεις
http://www.youtube.com/watch?v=zNdFk9BI ... IlbSRj92K8 -
Πόσες τέτοιες καγκουροεκκινήσεις να παλέψει άραγε, η σούπερντούπερΧάλντεξ 1ης γενιάς?
Μ@κ@κισμένος τρόπος για να χαρείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
-
Φοραει κοντρολλερ;
-
δε λεει τιποτα για το αυτοκινητο του, και εχει απαγορευσει και τα σχολια
δεν αποκλειεται να εχει controller
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Πόσες τέτοιες καγκουροεκκινήσεις να παλέψει άραγε, η σούπερντούπερΧάλντεξ 1ης γενιάς?Μ@κ@κισμένος τρόπος για να χαρείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
πισω διαφορικο θα αλλαζει το πολυ καθε 10Κ χλμ στο χαλντεξ 1 αμα επαιζες και πετουσες κωλους παρεδιδε πολυ ευκολα πνευμα ξερω 2 αυτοκινητα που χρειαστηκε να το αλλαξουν και δυστυχως αν θες καινουριο ανταλλακτικο πρεπει να αλλαξεις ολο το χαλντεξ, αλλιως ψαχνεις απο μεταχειρισμενο μονο το συγκεκριμενο ανταλλακτικο
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το μπλοκέ στην ευθεία δεν κάνει τίποτα (ίσα-ίσα κιόλας, ανάλογα με τον τύπο του, μπορεί να κάνει τα πράγματα χειρότερα λόγω εντονότερου torque steering). Αν βάζεις μπλοκέ για να μη σπινάρει
Λάστιχα-Ανάρτηση-Γεωμετρία για να μη σπινάρει. Και 4κίνηση φυσικά (αν είναι πολύ δυνατό το πολύ-πολύ να σπινάρει με τα 4)
έχεις δίκιο.Απλώς (ίσως λίγο άστοχα) ήθελα να πω ότι κίνηση σε 2 τροχούς δε βγαίνει τόση δύναμη στον Ελληνικό δρόμο καλώς ή κακώς και αναγκαστικά αν θες να τη 'βάζεις κάτω' (τη δύναμη) επιβάλλεται να πάρεις τετρακίνητο.
Σίγουρα από κάποια στιγμή και μετά, τα όρια της φύσης σε περιορίζουν και ό,τι και να κάνεις 700ps δεν γίνεται να μην σπινιάρουν με φούλ γκάζι με 2α και 3η.ΥΓ:Κιούση, το συγκεκριμένο video το είχα ανεβάσει εγώ (εδώ στο forum).Το αμάξι φοράει controler σίγουρα.
AUDI FORUM