-
ωραια,αν μενεις αθηνα θα σε στειλω να παρεις πενασολ γερμανικα(εγω θα τα κοψω λογω γερμανικης συμπεριφορας με τα οικονομικα ) στα 50 ευρω το δοχειο.
πες μου τι τυπο λαδιου θελεις.
-
Δε μένω Αθήνα δυστυχώς, σ' ευχαριστώ πάντως. Αυτά τα Lamco http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=486&category_id=92&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el κάνουν για τη δουλεία που τα θέλω? Δηλαδή βαριά χρήση σε γεωργικό μηχάνημα. Ξέρει κάποιος? Έστειλα mail στον Λαπμρίδη αλλά δεν απάντησε.
-
Τα λιπαντικά που προορίζονται για μοτοσυκλέτα, τι παραπάνω έχουν από τα αντίστιχα που προορίζονται για κινητήρα αυτοκινήτου?
Εν ολίγοις, Αυτό το 10W40 κάνει για μοτοσυκλέτα. Το Amsoil ΑΜΟ για αυτοκίνητο.
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το AMO σε μοτοσυκλέτα ή μήπως το εξειδικευμένο λάδι για μοτοσυκλέτα έχει κάποιες πιο ειδικές ιδιότητες, ώστε να παίζει καλύτερα το ρόλο του και ως λιπαντικό στο κιβώτιο της (εν προκειμένω παπάκι ) ?
-
Τα λιπαντικά μοτοσυκλέτας δέν έχουν αντιτριβικά πρόσθετα για να μην πατινάρει ο συμπλέκτης (είναι και αυτός εμβαπτιζόμενος στο λάδι της μηχανής)
-
Τα λιπαντικά που προορίζονται για μοτοσυκλέτα, τι παραπάνω έχουν από τα αντίστιχα που προορίζονται για κινητήρα αυτοκινήτου?
Μπορεί να έχουν και λιγότερα.
Εν ολίγοις, Αυτό το 10W40 κάνει για μοτοσυκλέτα.
Εν ολίγοις, γιατί υπάρχει και μοτοσυκλέττα με κινητήρα αυτοκινήτου , οι προδιαγραφές λιπαντικού που απαιτεί Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΣΤΗΣ της μοτό, καλύπτονται από το συγκεκριμένο λιπαντικό που σε ενδιαφέρει?
Από εκεί ξεκίνα, και όλα θα αποκαλυφθούν στην πορεία ως δια μαγείας.
-
καλά τα λέει ο dstou αλλά ας σε βοηθήσω λίγο
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Εν ολίγοις, Αυτό το 10W40 κάνει για μοτοσυκλέτα. Το Amsoil ΑΜΟ για αυτοκίνητο.
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το AMO σε μοτοσυκλέτα ή μήπως το εξειδικευμένο λάδι για μοτοσυκλέτα έχει κάποιες πιο ειδικές ιδιότητες, ώστε να παίζει καλύτερα το ρόλο του και ως λιπαντικό στο κιβώτιο της (εν προκειμένω παπάκι ) ?
To link που έχεις βάλει δεν είναι στο AMO αλλά στο MCF! To AMO ικανοποιεί προδιαγραφές JASO MA αλλά δεν αναφέρει JASO MΑ2.
These standards, especially JASO-MA and JASO-FC, are designed to address oil-requirement issues not addressed by the API service categories.
http://en.wikipedia.org/wiki/Motor_oil#JASO
Τα μοτοσυκλετισικά λάδια της amsoil είναι εδώ http://www.amsoil.com/a/synthetic-motorcycle-oil όπου συμβαίνει το περίεργο το 30άρι να έχει καλύτερο Noack Volatility από το 40άρι! -
Δεν είναι και τόσο περίεργο μιας και το 40άρι έχει μεγαλύτερο άνοιγμα ιξώδους δηλ. χρησιμοποιεί περισσότερους βελτιωτές ιξώδους (Viscosity improvers).
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Δεν είναι και τόσο περίεργο μιας και το 40άρι έχει μεγαλύτερο άνοιγμα ιξώδους δηλ. χρησιμοποιεί περισσότερους βελτιωτές ιξώδους (Viscosity improvers).Σωστό αυτό αλλά συνήθως όσο παχαίνει το λάδι το νούμερο αυτό βελτίωνεται. Όπως φαίνεται πολύ καθαρά και από εδώ http://www.redlineoil.com/content/files ... 20Data.pdf αυτό που λες εσύ παίζει μεγαλύτερη σημασία (π.χ. 0w40 vs 5w20)
-
Παίδες, σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας!
Εγώ απλώς ενδιαφέρθηκα να μάθω τι παρενέργιες θα υπάρξουν, αν στο μοτέρ( **+ **κιβώτιο, εδώ ίσως 'στραβώνει το θέμα', λόγω απαίτησης από το λιπαντικό, να παίζει και το ρόλο της βαλβολίνης, λιπαίνοντας και το κιβώτιο ) ενός παπακιού βάλουμε ένα σύγχρονο, ποιοτικό λιπαντικό που προορίζεται για αυτοκίνητο (Amsoil AMO), αντί της πιο ενδεδειγμένης λύσης, του προτεινόμενου λιπαντικού για τη μοτοσυκλέτα (Amsoil Motorcycle Oil 10W30/10W40).
Κι αυτό επειδή, έχω κανά δυο μπουκαλάκια AMO στην ντουλάπα μου, stock.
Αλλά μάλλον θα προτιμήσω την πιο ενδεδειγμήνη επιλογή, για να είμαστε σίγουροι!
-
Οι μηχανές που μπορούν να χρησιμοποιούν λάδι για αυτοκίνητα το γράφουν καθαρά στο βιβλιαράκι.
Αν δεν το γράφουν, δεν το χρησιμοποιείς. -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Δεν είναι και τόσο περίεργο μιας και το 40άρι έχει μεγαλύτερο άνοιγμα ιξώδους δηλ. χρησιμοποιεί περισσότερους βελτιωτές ιξώδους (Viscosity improvers).
Σωστό αυτό αλλά συνήθως όσο παχαίνει το λάδι το νούμερο αυτό βελτίωνεται. Όπως φαίνεται πολύ καθαρά και από εδώ http://www.redlineoil.com/content/files ... 20Data.pdf αυτό που λες εσύ παίζει μεγαλύτερη σημασία (π.χ. 0w40 vs 5w20)
Δεν ξέρεις πως φτιάχνει ο κάθε κατασκευαστής το λάδι. Μπορεί το 10W40 να τους βγήκε λίγο περισσότερο παχύρευστο και να πρόσθεσαν ένα πολύ λεπτό λάδι για να το κατεβάσουν σε 10W40 και γι αυτό το χαμηλό NOACK.
-
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί στις προηγούμενες σελίδες (είναι και πολλές) αλλά έχω μια απορία...
Η ημερομηνία που αναγράφεται επάνω σε (μερικά) λάδια είναι παραγωγής ή λήξης...?
Αν είναι το πρώτο, τα συνθετικά λάδια λήγουν και αν ναι, πότε...? -
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Κι αυτό επειδή, έχω κανά δυο μπουκαλάκια AMO στην ντουλάπα μου, stock.
Αλλά μάλλον θα προτιμήσω την πιο ενδεδειγμήνη επιλογή, για να είμαστε σίγουροι!Στο παπί, είτε AMO βάλεις, είτε MCF θα δουλέψει, αλλά θα είναι και overkill...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Κι αυτό επειδή, έχω κανά δυο μπουκαλάκια AMO στην ντουλάπα μου, stock.
Αλλά μάλλον θα προτιμήσω την πιο ενδεδειγμήνη επιλογή, για να είμαστε σίγουροι!Στο παπί, είτε AMO βάλεις, είτε MCF θα δουλέψει, αλλά θα είναι και overkill...
Κατάλαβα! Σ'ευχαριστώ για την απάντηση.
-
KALHSPERA EIMAI KAINOYRGIOS STO INTERNET..ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΛΦΑ ΜΙΤΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΤΟς ΑΠΟ ΤΑ SELENIA..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟς???ΤΑ AGIP EINAI KALA???
-
selenia 5-40 η agip5-40???poio einai kalytero gia alfa romeo mito???
-
Καλως ηλθες στο φορουμ αλλα γραφε με ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα greeklish απαγορευονται[mod]
-
ok δε το ηξερα να πω την αληθεια...
-
σχετικα με ALFA ROMEO MITO ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ SELENIA...TA AGIP ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ????
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
ποιος στο ειπε αυτο;εγω στο υδραυλικο βαζω ντιζελ απλο 30αρι.
στο τρικουβερτο ενος φορτωτη βαζαμε παλι ντιζελ λαδι.
σχετικα με ALFA ROMEO MITO ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟς ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΛΛΑ ΛΑΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ SELENIA...TA AGIP ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ????
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]