-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
...οχι και τοσο μεγαλη συνεισφορα...
Προφανώς εννοείς σε σχέση με τα υπόλοιπα... γιατί συνεισφορά είχαν (και όχι μικρή)...
Πες μου μια τεχνολογια στον τομεα της ασφαλειας στην οποια η Αουντι ή το γκρουπ ηταν/ειναι μπροστα απο την νομοθεσια/ανταγωνισμο? Φυσικα και ενσωματωσε τα παντα...αλλα στο τομεα αυτο τα τελευταια 20 χρονια που αναφερεις Volvo, Renault, Saab ειναι οι εταιρειες που πανε την εξελιξη ενα βημα πιο περα...
εδω και χρονια υποχρεωτικο στη βορεια ευρωπη, αρκετο καιρο τωρα βορεια αμερικη...Νομοθεσια της EU η οποια ξεκινησε απο την Σουηδια (σαν χωρα).
Η νομοθεσία της EU είναι για το 2011. Το τι γίνεται σε κάθε χώρα ξεχωριστά δεν αναγκάζει καμία εταιρία να αλλάξει το προϊον της σε όλες τις υπόλοιπες. Απ'οσο θυμάμαι, η Audi ήταν η πρώτη Ευρωπαϊκή που κυκλοφόρησε σε όλες τις χώρες με led drl και αυτή τη στιγμή η μοναδική που που έχει στον βασικό εξοπλισμό όλη την γκάμα της με drl...
Για τι μιλαμε, για τα led ή για τα drl? Drl βαση νομοθεσιας εχουν στην Σουηδια απο το 1977..Volvo/Saab απο το 1995 εχουν στο βασικο εξοπλισμο σε ολες τις αγορες drl (και απο 1995 side marker lamps σε ολες τις αγορες παρολο που ειναι νομοθεσια μονο στην Αμερικη)...στην Ελλαδα ακομα και τωρα η λειτουργια απενεργοποιειτε απο τους dealer κατα το PDI..Τα led χρησιμοποιηθηκαν για αυτη τη λειτουργια εξαιτιας της μικρης τους καταναλωσης και μακροζωιας...Τοποθετηθηκαν σχεδον παραλληλα και απο τους Σουηδους τουλαχιστον...βεβαια αφου ως γνωστο δεν εχουν μια και κανουν 200 χρονια να ανανεωσουν τα προιοντα τους σε αντιθεση με την Aουντι δεν εχει επεκταθει η χρηση σε ολα τους τα μοντελα...που ειναι η πρωτοπορεια?
Ολα καλα με την πορεια και την επιρροη της εταιρειας γενικα...τον δογματισμο και την υπερβολη δεν καταλαβαινω
Διακρίνεις κάποιο δογματισμό και υπερβολή σε αυτά που έγραψα...? Ή ήταν γενικό και αόριστο...?
No offense, αλλα περα απο τα δεδομενα σημεια οπου οντως ηγουντε των εξελιξεων (dsg, ευρεια χρηση τουρμπο και σε μικρα κυβικα κ.α) ανεφερες και καποια στα οποια απλα ακολουθουν (πραγμα απολυτως φυσιολογικο), αυτο δεν ειναι υπερβολη?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Απο την παθητική ασφάλεια και τον γαλβανισμό
...οχι και τοσο μεγαλη συνεισφορα...
άστο βολβοδία, τεράστια, η τρίτη μεγαλύτερη παγκοσμίως μετά από τη δική σου και τα αστέρια...και στο αμφιλεγόμενο θέμα του design,
...απο λιγο εως καθολου...
κατά πολύ περισσότερο από ότι εσύ προσωπικά αντιλαμβάνεσαι... για θυμίσου πως ήταν τα δικά σου παλιά και πως είναι τώρα... γνωρίζεις ότι σαν benchmar σχεδίασης την είχαν οι Σουηδοί πριν βρούν την δική τους σχεδιαστική γλώσσα στα Βολβο? το 'σουηδικό' design, κατεμέ που το έσω σπουδάσει και έχω διαβάσει και ιστορία της τέχνης και του σχεδιασμού, είναι ένα κομμάτι του καθαρού γερμανικού... sorry κιόλας....απο τα led drl (που πλεόν γίνονται υποχρεωτικά)
..εδω και χρονια υποχρεωτικο στη βορεια ευρωπη, αρκετο καιρο τωρα βορεια αμερικη...Νομοθεσια της EU η οποια ξεκινησε απο την Σουηδια (σαν χωρα).
δεν νομίζω να νομοθετήθηκε η χρήση LED στα DRL από κανέναν... μια επιλογή για τεχνολογική επίδειξη, όπως και τα full LED φώτα του R8...Ολα καλα με την πορεια και την επιρροη της εταιρειας γενικα...τον δογματισμο και την υπερβολη δεν καταλαβαινω
που ο δογματισμός και η υπερβολή... είναι, όπως είπαν και πιο πάνω, συνήθης τακτική να ανταγωνίζεσαι μέσα στην διαφήμιση ζωντανά τον ανταγωνιστή σου είτε συγκρίνοντάς τον με σένα και δείχνοντας τις διαφορές είτε δείχνοντας την σχετική υπεροχή, όπου αυτή υπάρχει! Κατεμέ πάλι, εκτός του ότι θα τονώσει τον εγωισμό όσων το έχουν, θα κάνει κι άλλους να ζηλέψουν αφού δεν θα ανήκουν σε αυτή την ελίτ ομάδα αγοραστών... το κάνανε και στίς BMW & Mercedes-Benz παλιότερα και σε πολλά άλλα προϊόντα γενικότερα...
δεν είμαι διαφημιστής αλλά ούτε κρύο ούτε ζέστη με τη προκειμένη περίπτωση... ένας ακόμη τρόπος...
εξάλλου η BMW και η Alfa Romeo μας τα έχουν πρήξει κατά καιρούς για το πόσο premium είναι χωρίς όμως να είναι...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...οχι και τοσο μεγαλη συνεισφορα...
Προφανώς εννοείς σε σχέση με τα υπόλοιπα... γιατί συνεισφορά είχαν (και όχι μικρή)...
πάντως για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί θα πρέπει να μπούμε στο history και των τριών εταιριών και να συγκρίνουμε ένα προς ένα τα στοιχεία που παραθέτουν γιατί δεν φτάνει αριθμητικά και μόνο να υπερισχύει ο ένας κατασκευαστής έναντι του άλλου στην ασφάλεια αλλά θα πρέπει να ζυγίσουμε και πόσο αξιόλογη είναι η κάθε προσφορά του στην ιστορία της ασφάλειας...
αυτό βέβαια μπορεί να το κάνει ο καθένας από μόνος του αλλά θα είχε ενδιαφέρον αν το κάναμε παράλληλα ή και μαζί σε κάποιο χώρο για να βλέπουμε κι οι τρείς τα ευρήματα...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
άστο βολβοδία, τεράστια, η τρίτη μεγαλύτερη παγκοσμίως μετά από τη δική σου και τα αστέρια...Vell μακαρι να ηταν δικη μου η συνεισφορα...θα ημουν ζαμπλουτος τωρα
κατά πολύ περισσότερο από ότι εσύ προσωπικά αντιλαμβάνεσαι... για θυμίσου πως ήταν τα δικά σου παλιά και πως είναι τώρα... γνωρίζεις ότι σαν benchmar σχεδίασης την είχαν οι Σουηδοί πριν βρούν την δική τους σχεδιαστική γλώσσα στα Βολβο? το 'σουηδικό' design, κατεμέ που το έσω σπουδάσει και έχω διαβάσει και ιστορία της τέχνης και του σχεδιασμού, είναι ένα κομμάτι του καθαρού γερμανικού... sorry κιόλας....
Δεν ειναι δικη μου η εταιρεια...ουτε μετοχες δεν εχω ρε συ (και παλι καλα, 3 χρονια θα ειχα χασει και τις καλτσες μου!!)
Σοβαρα τωρα, ιστορια της τεχνης δεν εχω σπουδασει. Το να εχει επηρεαστει οπως λες το Σκανδιναβικο ντιζαιν γενικα απο το γερμανικο καθολου απιθανο δεν το θεωρω και τελικα καθολου μεμπτο...διπλα ειναι! Το μινιμαλ παντως μαλλον με τους Σουηδους ειναι συνειφασμενο παρα με τους Γερμανους νομιζω.
Συγκεκριμενα τωρα το design της Volvo δεν εχει σχεση με την Audi (εκτος αν πουμε οτι ολα τα αυτοκινητα ειναι ιδια)...Δες λιγο αυτο το βιντεακι εξηγει αρκετα χαρακτηριστικα Volvo στοιχεια τα οποια στην τωρινη τους μορφη πρωτοεμφανιστικαν το 1992 με το ECC και το 1998 με το πρωτο S80...οπως την μασκα που ειναι ενα με τον προφυλακτηρα (προφιλ) και τα φωτα πιο πισω...σαν τα συγχρονα Αουντι!δεν νομίζω να νομοθετήθηκε η χρήση LED στα DRL από κανέναν... μια επιλογή για τεχνολογική επίδειξη, όπως και τα full LED φώτα του R8...
Μα δεν ειπα οτι νομοθετηθηκε εξαιτιας καποιας εταιρειας....Εξαιτιας των Σκανδιανβικων χωρων ειπα.
που ο δογματισμός και η υπερβολή... είναι, όπως είπαν και πιο πάνω, συνήθης τακτική να ανταγωνίζεσαι μέσα στην διαφήμιση ζωντανά τον ανταγωνιστή σου είτε συγκρίνοντάς τον με σένα και δείχνοντας τις διαφορές είτε δείχνοντας την σχετική υπεροχή, όπου αυτή υπάρχει! Κατεμέ πάλι, εκτός του ότι θα τονώσει τον εγωισμό όσων το έχουν, θα κάνει κι άλλους να ζηλέψουν αφού δεν θα ανήκουν σε αυτή την ελίτ ομάδα αγοραστών... το κάνανε και στίς BMW & Mercedes-Benz παλιότερα και σε πολλά άλλα προϊόντα γενικότερα...
Μα δεν εχω προβλημα με την διαφημιση...μου αρεσει! Στα σχολια που απορρεουν απο αυτη περι καθολικης υπεροχης της Αουντι ενισταμαι. Ολοι οι κατασκευαστες σε κατι πρωτοπορουν...αλλιως τι τα εχουν τα R&D?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
πάντως για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί θα πρέπει να μπούμε στο history και των τριών εταιριών και να συγκρίνουμε ένα προς ένα τα στοιχεία που παραθέτουν γιατί δεν φτάνει αριθμητικά και μόνο να υπερισχύει ο ένας κατασκευαστής έναντι του άλλου στην ασφάλεια αλλά θα πρέπει να ζυγίσουμε και πόσο αξιόλογη είναι η κάθε προσφορά του στην ιστορία της ασφάλειας...Zωνη ασφαλειας*, και crumple zones*...τελος
*Μιας που λεμε για διαφημισεις ειχε μια η Βολβο στην Μ Βρετανια παλια η οποια ελεγε σχετικα με τις ζωνες 'There is a little bit of Volvo in every car'...
*Ενας καθηγητης μου λοιπον εξηγοντας μας στο μαθημα τον τροπο με τον οποιο σχεδιαζετε το πλωραιο μερος των πλοιων λεει 'they are designed with crumple zones...like Volvos' ...και για να σας προλαβω ο τυπος ειχε toyota
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...οχι και τοσο μεγαλη συνεισφορα...
Προφανώς εννοείς σε σχέση με τα υπόλοιπα... γιατί συνεισφορά είχαν (και όχι μικρή)...
Πες μου μια τεχνολογια στον τομεα της ασφαλειας στην οποια η Αουντι ή το γκρουπ ηταν/ειναι μπροστα απο την νομοθεσια/ανταγωνισμο? Φυσικα και ενσωματωσε τα παντα...αλλα στο τομεα αυτο τα τελευταια 20 χρονια που αναφερεις Volvo, Renault, Saab ειναι οι εταιρειες που πανε την εξελιξη ενα βημα πιο περα...
Δεν μπορώ να διαφωνήσω πολύ σε αυτό... η συμβολή ειδικά των Volvo και Renault ήταν σημαντική... τώρα για τη Saab, ναι προσπαθούσε μεν, αλλά δύο αυτοκίνητα είχε όλα κι'ολα (και το 900 με 1.5 αστέρι στο euroncap) τότε...
Τώρα θα μου πείς και η Volvo είχε 3 όλα κιόλα... παρ'ολα αυτά ασχολήθηκε όντως πολύ με τη ασφάλεια...
Όμως δεν μπορείς να αρνηθείς οτι VW, Audi και Renault (διόρθωσε με αν μου διαφέυγει και κάποια άλλη) ήταν οι πρώτοι που πήραν στα σοβαρά την ασφάλεια στις mainstream κατηγορίες μικρομεσαίων και μικρών αυτοκινήτων. Στα 90's τα 4άστερα μικρομεσαία ήταν το Α3, το Golf και το Megane... ενώ τα Clio, Α2 και Polo ήταν τα πρώτα μικρά 4άστερα...Για τι μιλαμε, για τα led ή για τα drl? Drl βαση νομοθεσιας εχουν στην Σουηδια απο το 1977..Volvo/Saab απο το 1995 εχουν στο βασικο εξοπλισμο σε ολες τις αγορες drl (και απο 1995 side marker lamps σε ολες τις αγορες παρολο που ειναι νομοθεσια μονο στην Αμερικη)...στην Ελλαδα ακομα και τωρα η λειτουργια απενεργοποιειτε απο τους dealer κατα το PDI..Τα led χρησιμοποιηθηκαν για αυτη τη λειτουργια εξαιτιας της μικρης τους καταναλωσης και μακροζωιας...Τοποθετηθηκαν σχεδον παραλληλα και απο τους Σουηδους τουλαχιστον...βεβαια αφου ως γνωστο δεν εχουν μια και κανουν 200 χρονια να ανανεωσουν τα προιοντα τους σε αντιθεση με την Aουντι δεν εχει επεκταθει η χρηση σε ολα τους τα μοντελα...που ειναι η πρωτοπορεια?
Αναφέρομαι και στη χρήση led και στα drl γενικά. Στη Σουηδία προβλέπονται χρόνια τώρα λόγω καιρικών συνθηκών, αυτό δεν λέει κάτι για το ποιός/ποιοί κατασκευαστές προμηθεύουν όλα τους τα μοντέλα σε όλες τις χώρες με αυτά...
Και τέλοσπάντων δεν ξέρω ποιός τα φόρεσε πρώτος (το έγραψα και παραπάνω οτι δεν ισχυρίζομαι εφευρέσεις και πρωτιές) αυτό που ξέρω είναι πως τα τελευταία χρόνια όταν έβλεπες αυτοκίνητο με led drl ήσουν 99% σίγουρος οτι προέρχεται απο το Ινγκολσταντ... Επίσης αυτο που ξέρω είναι οτι πως η Audi είναι η μοναδική που εξοπλίζει αυτη τη στιγμή το 100% της γκάμας της (και δεν μιλάμε για 2 ή για 3 μοντέλα) με στανταρ drl...
Ένα autobild που έχω μπροστά μου με θέμα τα drl (στο οποίο λέει οτι υποχρεωτικά θα είναι απο το 2011) στην Saab δεν έχει κανένα μοντέλο με στάνταρ αλλά ούτε και εξτρά... στη Volvo έχει μόνο το S60 απο τον Ιούνιο του 2010... (δεν ξέρω κατα πόσο ίσχύουν αυτά)...
Anyway... σοβαρό θέμα πιάσαμε με τα πρωτοχρονιάτικα λαμπάκια λες και μιλάμε για καμια καινοτομία...No offense, αλλα περα απο τα δεδομενα σημεια οπου οντως ηγουντε των εξελιξεων (dsg, ευρεια χρηση τουρμπο και σε μικρα κυβικα κ.α) ανεφερες και καποια στα οποια απλα ακολουθουν (πραγμα απολυτως φυσιολογικο), αυτο δεν ειναι υπερβολη?
Αν απο όλα αυτά που ανέφερα γίνομαι υπερβολικός (!) και δογματικός (!!) για τα λαμπάκια... screw them... κράτα τα υπόλοιπα...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το μινιμαλ παντως μαλλον με τους Σουηδους ειναι συνειφασμενο παρα με τους Γερμανους νομιζω.Ας είναι καλά το ΙΚΕΑ και η B&O γι'αυτό...
Κατα τα άλλα, πιο κοντά στη Bauhaus σχολή είσαι παρά στη minimal (όχι πως ο μινιμαλισμός έχει ρίζες στη Σουηδία αλλά λέμε τώρα)... -
δε θυμαμαι ακριβως την επιχειρηματολογια, παντως το ρεζουμε ειναι οτι αν και το μοτερ προηλθε απο το ψοφιμι του jetta , στην ουσια -oι ριζες του οπως θα ελεγαν και οι ιταλοφιλοι - ειναι audi
-
Α καλά ναι... δεν το συζητάμε...
Σοφιστικέ λύσεις και αναβίωση του μυθικού 5κύλινδρου... -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
εξάλλου η BMW και η Alfa Romeo μας τα έχουν πρήξει κατά καιρούς για το πόσο premium είναι χωρίς όμως να είναι...
Άντε για την Alfa που όλοι αγαπάτε να μισήτε να το δεχτώ...αλλά όταν υπάρχουν αμφιβολίες και για τη BMW που τόσο θέλει να της μοιάσει η Audi, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ο αποπροσανατολισμός και το παραμύθι που έχουν υποστεί οι φαν της πολύ μικρής ακόμα μάρκας από το Ingolstadt!
-
το ποιος προσπαθει να μοιαζει σε ποιον -call me turbo - δεν ειναι οπως το νομιζεις
ισα ισα την ωρα που η bmw εχοντας χασει τα αυγα και τα πασχαλια τρεχει να βγαλει τουρμπατες Μ, η audi βγαζει τα κορυφαια της μοντελα πολυκυλινδρα ατμοσφαιρικα
οπως λεγατε και στο αλφιστι κατα τυχη δεν εγιναν μπροστοκινητοι, ετσι τους εχει απομεινει εστω και αυτο το ατου
-
Το turbo είναι απλά σημείο των καιρών και αναγκαίο κακό για λόγους που όλοι γνωρίζουμε! Επίσης δεν είναι ούτε ανακάλυψη ούτε καινοτομία της Audi. Από κει και πέρα είναι δεδομένη η αγωνία της Audi να αποκτήσει της πωλήσεις, το sportiness, το κύρος, την πολυτέλεια κτλ των BMW και Mercedes! Άλλα τα χει καταφέρει και με το παραπάνω (βλ. πωλήσεις) και για άλλα θέλει πολλά ψωμιά ακόμα...ή πολλά λίτρα castrol αν κρίνω από το δικό μας...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
εξάλλου η BMW και η Alfa Romeo μας τα έχουν πρήξει κατά καιρούς για το πόσο premium είναι χωρίς όμως να είναι...
Άντε για την Alfa που όλοι αγαπάτε να μισήτε να το δεχτώ...αλλά όταν υπάρχουν αμφιβολίες και για τη BMW που τόσο θέλει να της μοιάσει η Audi, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ο αποπροσανατολισμός και το παραμύθι που έχουν υποστεί οι φαν της πολύ μικρής ακόμα μάρκας από το Ingolstadt!
Εγώ νομίζω οτι εννοούσε bmw kai mercedes... (καλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά )
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
εξάλλου η BMW και η Alfa Romeo μας τα έχουν πρήξει κατά καιρούς για το πόσο premium είναι χωρίς όμως να είναι...
Άντε για την Alfa που όλοι αγαπάτε να μισήτε να το δεχτώ...αλλά όταν υπάρχουν αμφιβολίες και για τη BMW που τόσο θέλει να της μοιάσει η Audi, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ο αποπροσανατολισμός και το παραμύθι που έχουν υποστεί οι φαν της πολύ μικρής ακόμα μάρκας από το Ingolstadt!
Εγώ νομίζω οτι εννοούσε bmw kai mercedes... (καλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά )
Ακόμα χειρότερα τότες...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το turbo είναι απλά σημείο των καιρών και αναγκαίο κακό για λόγους που όλοι γνωρίζουμε! Επίσης δεν είναι ούτε ανακάλυψη ούτε καινοτομία της Audi. Από κει και πέρα είναι δεδομένη η αγωνία της Audi να αποκτήσει της πωλήσεις, το sportiness, το κύρος, την πολυτέλεια κτλ των BMW και Mercedes! Άλλα τα χει καταφέρει και με το παραπάνω (βλ. πωλήσεις) και για άλλα θέλει πολλά ψωμιά ακόμα...ή πολλά λίτρα castrol αν κρίνω από το δικό μας...Τα περισσότερα πράγματα στην αυτοκίνηση Stefan είναι σημεία των καιρών... είναι διαφορετικό όμως να τις αντιλαμβάνεσαι γρήγορα και διαφορετικό να τρέχεις να προλάβεις τις εξελίξεις προσπαθώντας ταυτόχρονα να καλύψεις δηλώσεις του πρόσφατου παρελθόντος σου σαν εταιρία...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
εξάλλου η BMW και η Alfa Romeo μας τα έχουν πρήξει κατά καιρούς για το πόσο premium είναι χωρίς όμως να είναι...
Άντε για την Alfa που όλοι αγαπάτε να μισήτε να το δεχτώ...αλλά όταν υπάρχουν αμφιβολίες και για τη BMW που τόσο θέλει να της μοιάσει η Audi, τότε φαίνεται ξεκάθαρα ο αποπροσανατολισμός και το παραμύθι που έχουν υποστεί οι φαν της πολύ μικρής ακόμα μάρκας από το Ingolstadt!
Εγώ νομίζω οτι εννοούσε bmw kai mercedes... (καλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά )
Ακόμα χειρότερα τότες...
Ε εντάξει αυτές οι 2 ήταν ανέκαθεν ο ορισμός των πρίμιουμ... το υπέθεσα γιατί η AR δεν νομίζω να μας έχει 'πρίξει' τόσο με την πριμιουμοσύνη της...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τα περισσότερα πράγματα στην αυτοκίνηση Stefan είναι σημεία των καιρών... είναι διαφορετικό όμως να τις αντιλαμβάνεσαι γρήγορα και διαφορετικό να τρέχεις να προλάβεις τις εξελίξεις προσπαθώντας ταυτόχρονα να καλύψεις δηλώσεις του πρόσφατου παρελθόντος σου σαν εταιρία...
Αυτό ισχύει για όλα τα καταναλωτικά αγαθά φίλε Μορφεά! Και η Audi με έχει πήσει ότι βλέπει τα κατασκευασματά της ακριβώς έτσι! Sales uber alles με άλλα λόγια!
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το turbo είναι απλά σημείο των καιρών και αναγκαίο κακό για λόγους που όλοι γνωρίζουμε! Επίσης δεν είναι ούτε ανακάλυψη ούτε καινοτομία της Audi. Από κει και πέρα είναι δεδομένη η αγωνία της Audi να αποκτήσει της πωλήσεις, το sportiness, το κύρος, την πολυτέλεια κτλ των BMW και Mercedes! Άλλα τα χει καταφέρει και με το παραπάνω (βλ. πωλήσεις) και για άλλα θέλει πολλά ψωμιά ακόμα...ή πολλά λίτρα castrol αν κρίνω από το δικό μας...
Τα περισσότερα πράγματα στην αυτοκίνηση Stefan είναι σημεία των καιρών... είναι διαφορετικό όμως να τις αντιλαμβάνεσαι γρήγορα και διαφορετικό να τρέχεις να προλάβεις τις εξελίξεις προσπαθώντας ταυτόχρονα να καλύψεις δηλώσεις του πρόσφατου παρελθόντος σου σαν εταιρία...
μιλας για τα αλογα που δε συμπιεζονται?
σημεια των καιρων ειναι φιλε στεφανε, αλλα οχι για την εταιρεια που εχει τουρμπο ευρειας παραγωγης σε οικογενειακα αυτοκινητα τα τελευταια 10+ χρονια
το castrol ειναι μια μικρη θυσια
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα περισσότερα πράγματα στην αυτοκίνηση Stefan είναι σημεία των καιρών... είναι διαφορετικό όμως να τις αντιλαμβάνεσαι γρήγορα και διαφορετικό να τρέχεις να προλάβεις τις εξελίξεις προσπαθώντας ταυτόχρονα να καλύψεις δηλώσεις του πρόσφατου παρελθόντος σου σαν εταιρία...
Αυτό ισχύει για όλα τα καταναλωτικά αγαθά φίλε Μορφεά! Και η Audi με έχει πήσει ότι βλέπει τα κατασκευασματά της ακριβώς έτσι! Sales uber alles με άλλα λόγια!
ενω η bmw και η mb τα βγαζουν για τη ψυχη της μανας τους? για να προχωρησει η αυτοκινηση?
μιλαμε για την εταιρεια που βγαζει 316 και που εκανε τη Z4 να μοιαζει στην slk (σορρυ μορφεα, αλλα αυτο μου εχει κατσει πολυ ασχημα ) την εταιρεια που ΒΓΑΖΕΙ Μ SUV
τουλαχιστον δε θα δεις το δικο σου αυτοκινητο ουτε καν ως s (θελω να πιστευω)
καλα τη mb με την ατελειωτη γκαμα που εχει φτασει να βαζει το σημα της πανω σε σκουπιδια οπως την a-class δε χρειαζεται να τη σχολιασω
-
Αφιερωμένο σε όσους έχουν 5θ και τους τη λένε ότι δεν είναι αρκετά ζζζπορ το αμάξι τους.
(προσέξτε ότι το concept εξελίσσεται πάνω στο 5θ )
ΥΓ:καταργήσανε τα προβολάκια όπως στο TTRS.Προσωπικά μου φαίνεται βλακεία καθώς δεν θα 'μπορεί' να το πάρει κάποιος που έχει ομίχλη (έστω και αραιά και πού) στην περιοχή του ή όσοι πάνε στα χιονοδρομικά κτλ.
AUDI FORUM