Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 131
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 939
    • 940
    • 133 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137034
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ioannis13 last edited by

      Παιδια για ελαστικα 195-60-15 τι πιεση πρεπει να χουν.Πρεπει να εχουν διαφορετικη πιεση τα μπροστινα απο τα πισω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Ioannis13 έγραψε:
        Παιδια για ελαστικα 195-60-15 τι πιεση πρεπει να χουν.Πρεπει να εχουν διαφορετικη πιεση τα μπροστινα απο τα πισω?

        Αναλογα το αμαξι .Το μανουαλ ή το αυτοκολλητο τι λεει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vellerefontis last edited by

          τα θερινά πιρελάκια που έβαλα έχουν είδη δείξει τα δόντια τους και είμαι πολύ ευχαριστημένος... μπορείτε να τα εμπιστευτείτε αν έχετε ανάλογο αυτοκίνητο...

          έτσι για input...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            govus last edited by

            Έχετε βρει καμμιά πληροφορία ή δοκιμή για τα Dunlop SP StreetResponse ;
            Θέλω να τα βάλω στο Saxo του αδελφού (σε 165/65/14 Τ) και τα βρήκα με 210 €...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bathan
              bathan last edited by

              Γιατί ειδικά αυτά ;

              Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                govus last edited by

                Περισσότερο για ...πείραμα !!
                Είχα κι άλλες επιλογές: PremiumContact 2 (230 €), Goodyear Duragrip (210 €), αλλά μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα τεχνικά του και είπα να δοκιμάσουμε και κάτι νέο και διαφορετικό...
                Ούτως ή άλλως σ' αυτή τη διάσταση οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pico last edited by

                  Ο χρήστης Govus έγραψε:
                  Περισσότερο για ...πείραμα !!
                  Είχα κι άλλες επιλογές: PremiumContact 2 (230 €), Goodyear Duragrip (210 €), αλλά μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα τεχνικά του και είπα να δοκιμάσουμε και κάτι νέο και διαφορετικό...
                  Ούτως ή άλλως σ' αυτή τη διάσταση οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα.

                  Ψάξε για Vredestein T-Trac Si.

                  Δεν το ξέρω το StreetResponse βέβαια..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    govus last edited by

                    Πρέπει να είσαι από τους λίγους 'εναλλακτικούς' στο φόρουμ ...
                    Το σκέφτηκα κι αυτό, αλλά τα αποτελέσματά του δεν ήταν και τίποτε σπουδαίο. Θα πήγαινα για τα Maloya Crono 465t, αλλά, όπως προείπα, το 13χρονο Saxo μπορεί να γίνει και για μια φορά πειραματόζωο !!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kam last edited by

                      Γράφω εδώ, αφού πρώτα ρώτησα στο forum της Skoda, επειδή δεν πήρα απάντηση στην ερώτησή μου. Αυτή είναι η εξής:

                      Ποια η διαφορά μεταξύ Pirelli P0, P0 Rosso και P0 Nero? Έχω Οκτάβια 1800 4x4 σεντάν και αναζήτησα στη μαμά Pirelli κατάλληλο λάστιχο. Ιδού τα αποτελέσματα

                      http://www.pirelli.co.uk/web/fitment/se ... mentanchor

                      Στο ελληνικό site δίνει άλλα αποτελέσματα στην ίδια αναζήτηση

                      http://www.gr.pirelli.com/web/catalog/c ... AR-SUV-VAN

                      αλλά θεωρώ σοβαρότερα αυτά της μαμάς.

                      Σημειώνω ότι υπάρχει ακόμη και το P0 System που κάποιος προλαλήσας θεωρεί ότι συμπίπτει με το P0, αλλά η μαμά θεωρεί ότι αυτά είναι διαφορετικά λάστιχα (συνολικά υπάρχουν 4 τύποι με ένδειξη P0, ο Σκέτος, ο Ρώσσος, ο Νέρων και το Σύστημα). Βλ.

                      http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-cata ... fault.page

                      Στα τεστ του Auto Zeitung του 2009 και του 2010 (αλλά και άλλων περιοδικών) το P0 βγήκε κορυφαίο λάστιχο. Σχετικά δες

                      http://www.pirelli.co.uk/web/car-suv-va ... fault.page

                      και (δεν ξέρω γερμανικά)

                      http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm

                      Το λάστιχο επομένως που βγήκε κορυφαίο είναι το 'σκέτο'. Ποια η διαφορά του με το Rosso που μου προτείνουν για την Οκτάβια?

                      Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον γνωρίζει και βρει το χρόνο να απαντήσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                        Περισσότερο για ...πείραμα !!
                        Είχα κι άλλες επιλογές: PremiumContact 2 (230 €), Goodyear Duragrip (210 €), αλλά μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα τεχνικά του και είπα να δοκιμάσουμε και κάτι νέο και διαφορετικό...
                        Ούτως ή άλλως σ' αυτή τη διάσταση οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα.

                        Ψάξε για Vredestein T-Trac Si.

                        σε μιζώνει η vredestein ή απλά είναι βίτσιο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pico last edited by

                          Είναι βίτσιο, αλλά διατηρώ μια κρυφή ελπίδα αφότου πήρα γραμμή, πως όλο και κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας θα με διαβάσει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης ΚΑΜ έγραψε:
                            Γράφω εδώ, αφού πρώτα ρώτησα στο forum της Skoda, επειδή δεν πήρα απάντηση στην ερώτησή μου. Αυτή είναι η εξής:

                            Ποια η διαφορά μεταξύ Pirelli P0, P0 Rosso και P0 Nero? Έχω Οκτάβια 1800 4x4 σεντάν και αναζήτησα στη μαμά Pirelli κατάλληλο λάστιχο. Ιδού τα αποτελέσματα

                            http://www.pirelli.co.uk/web/fitment/se ... mentanchor

                            Στο ελληνικό site δίνει άλλα αποτελέσματα στην ίδια αναζήτηση

                            http://www.gr.pirelli.com/web/catalog/c ... AR-SUV-VAN

                            αλλά θεωρώ σοβαρότερα αυτά της μαμάς.

                            Σημειώνω ότι υπάρχει ακόμη και το P0 System που κάποιος προλαλήσας θεωρεί ότι συμπίπτει με το P0, αλλά η μαμά θεωρεί ότι αυτά είναι διαφορετικά λάστιχα (συνολικά υπάρχουν 4 τύποι με ένδειξη P0, ο Σκέτος, ο Ρώσσος, ο Νέρων και το Σύστημα). Βλ.

                            http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-cata ... fault.page

                            Στα τεστ του Auto Zeitung του 2009 και του 2010 (αλλά και άλλων περιοδικών) το P0 βγήκε κορυφαίο λάστιχο. Σχετικά δες

                            http://www.pirelli.co.uk/web/car-suv-va ... fault.page

                            και (δεν ξέρω γερμανικά)

                            http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm

                            Το λάστιχο επομένως που βγήκε κορυφαίο είναι το 'σκέτο'. Ποια η διαφορά του με το Rosso που μου προτείνουν για την Οκτάβια?

                            Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον γνωρίζει και βρει το χρόνο να απαντήσει.

                            Τα P Zero (σκέτο) είναι το πιο καινούριο λάστιχο και θεωρείται ίσως το κορυφαίο σπορ ελαστικό παγκοσμιως (μαζί με τα καινούρια Bridgestone S001). Το P Zero System είναι συνδυασμός διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (για πολύ ζόρικα τουτούνια δηλαδή, βλέπε Ferrari, Lamborghini κλπ). Το P Zero Corsa (που δεν ανέφερες) είναι το ημισλίκ πιστάδικο της Pirelli και μπορεί να συνδυαστεί σε System κι αυτό. To P Zero Rosso ήταν μέχρι πρότεινως το κορυφαίο σπορ δρόμου της Pirelli (βγήκε το σκέτο P Zero τώρα αλλά το Rosso παραμένει λαστιχάρα). Το P Zero Nero είναι η πιο ήπια εκδοχή της σπορ σειράς ελαστικών της Pirelli.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Τα P Zero (σκέτο) είναι το πιο καινούριο λάστιχο και θεωρείται ίσως το κορυφαίο σπορ ελαστικό παγκοσμιως (μαζί με τα καινούρια Bridgestone S001). Το P Zero System είναι συνδυασμός διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (για πολύ ζόρικα τουτούνια δηλαδή, βλέπε Ferrari, Lamborghini κλπ). Το P Zero Corsa (που δεν ανέφερες) είναι το ημισλίκ πιστάδικο της Pirelli και μπορεί να συνδυαστεί σε System κι αυτό. To P Zero Rosso ήταν μέχρι πρότεινως το κορυφαίο σπορ δρόμου της Pirelli (βγήκε το σκέτο P Zero τώρα αλλά το Rosso παραμένει λαστιχάρα). Το P Zero Nero είναι η πιο ήπια εκδοχή της σπορ σειράς ελαστικών της Pirelli.

                              και γω μπερδευόμουν με την γκάμα της πιρέλλι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                Τα P Zero (σκέτο) είναι το πιο καινούριο λάστιχο και θεωρείται ίσως το κορυφαίο σπορ ελαστικό παγκοσμιως (μαζί με τα καινούρια Bridgestone S001). Το P Zero System είναι συνδυασμός διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (για πολύ ζόρικα τουτούνια δηλαδή, βλέπε Ferrari, Lamborghini κλπ). Το P Zero Corsa (που δεν ανέφερες) είναι το ημισλίκ πιστάδικο της Pirelli και μπορεί να συνδυαστεί σε System κι αυτό. To P Zero Rosso ήταν μέχρι πρότεινως το κορυφαίο σπορ δρόμου της Pirelli (βγήκε το σκέτο P Zero τώρα αλλά το Rosso παραμένει λαστιχάρα). Το P Zero Nero είναι η πιο ήπια εκδοχή της σπορ σειράς ελαστικών της Pirelli.

                                και γω μπερδευόμουν με την γκάμα της πιρέλλι

                                Εδώ ο Πρόεδρος της Pirelli που έχει μια Χ ηλικία δεν τα θυμάται να φανταστείς, τόσο μπερδεμένα που είναι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kam last edited by

                                  Πολλά ευχαριστώ Realzues.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    patro last edited by

                                    το nero ομως οι περισσοτεροι λενε οτι ειναι πιο hardcore απο το rosso, και η pirelli ετσι λεει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Ο χρήστης patro έγραψε:
                                      το nero ομως οι περισσοτεροι λενε οτι ειναι πιο hardcore απο το rosso, και η pirelli ετσι λεει.

                                      Που το είδες αυτό; Γιατί σύμφωνα με αυτό: http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-cata ... fault.page τα Rosso είναι πιο σπορτίφ (όπως βλέπεις η κατάταξη είναι από το πιο extreme προς το λιγότερο).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        patro last edited by

                                        αν κανεις κλικ πανω στο λαστιχο λεει

                                        Rosso:
                                        Optimum trade-off between high performance and comfort
                                        -Precise wet and dry handling
                                        -Unparalleled comfort in its class
                                        -High resistance to aquaplaning
                                        -Exceptional cornering power and even wear characteristics
                                        The ideal choice for car manufacturers, tuners and conversions
                                        The PZero Rosso concept:

                                        • PZero Rosso all round, or
                                        • PZero Rosso Direzionale front, PZero Rosso rear

                                        Nero:
                                        Ideal choice for tuners and racing enthusiasts
                                        -Precise cornering, excellent grip and high resistance to aquaplaning for the utmost driving enjoyment
                                        -Ideal for tyre/wheel conversions and plus-sizing
                                        -Specifically built for 'soft' and 'hard' tuning with extra load capability
                                        -Asymmetric tread design; exclusive styling

                                        γενικα παντως δεν νομιζω οτι ανταγωνιζονται στα ιδια μοντελα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 3
                                          307pavlos last edited by

                                          παιδια καλησπερα, εχω ενα 307 xsi 1600cc, 110 αλογα, και φοραω 205/55/r16. αυτη τη στιγμη εχω ~10000 km στα ελαστικα μου (dunlop sp sport με δεικτη V) αλλα εχω μεινει πληρως απογοητευμενος. Το λαστιχο δεν εχει καθολου πλαινα (υποστρεφει το αμαξι συνεχεια σε δυσκολες κ γρηγορες στροφες), δεν εχει επισης ουτε στην ευθεια κρατηματα (τρεμει το αμαξι οταν φρεναρω σταδιακα και γενικα δειχνει ασταθεια στο να κρατησει την ευθεια του χωρις διορθωσεις) και ζεστενεται πααααρα πολυ αργα λογω του δεικτη. Τα προηγουμενα που ειχα, pzero rosso με ιδια χαρακτηριστικα κρατουσαν πολυ καλυτερα το αμαξι ακομη κ λιγα Km πριν τα αλλαξω.
                                          σκεφτομαι λοιπον τα επομενα μου λαστιχα να ειναι pzero στις ιδιες διαστασεις αλλα και με μικροτερο δεικτη. πχ για 180km/h που ειναι κ η τελικη του αυτοκινητου.

                                          Τι λαστιχα μου προτεινετε εσεις?
                                          ΥΓ : Ξεχασα να το αναφερω, οτι για τα κιλα του 307 τα λαστιχα ειναι XL (extra load)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dbekos last edited by

                                            Ο χρήστης 307pavlos έγραψε:
                                            ............... εχω ~10000 km στα ελαστικα μου (dunlop sp sport με δεικτη V) ... υποστρεφει... δεν εχει επισης ουτε στην ευθεια κρατηματα.... ζεστενεται πααααρα πολυ αργα....

                                            Επαληθεύω. Το χειρότερο λάστιχο που έχω χρησιμοποιήσει (επι συνόλου 6-7 εταιρειών και τύπων), παρουσιάζοντας ακριβώς όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις, ενω και σε μικρές σχετικά ταχύτητες, το ΑBS δούλευε συχνότατα .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 133 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr