-
Παιδια για ελαστικα 195-60-15 τι πιεση πρεπει να χουν.Πρεπει να εχουν διαφορετικη πιεση τα μπροστινα απο τα πισω?
-
Ο χρήστης Ioannis13 έγραψε:
Παιδια για ελαστικα 195-60-15 τι πιεση πρεπει να χουν.Πρεπει να εχουν διαφορετικη πιεση τα μπροστινα απο τα πισω?Αναλογα το αμαξι .Το μανουαλ ή το αυτοκολλητο τι λεει;
-
τα θερινά πιρελάκια που έβαλα έχουν είδη δείξει τα δόντια τους και είμαι πολύ ευχαριστημένος... μπορείτε να τα εμπιστευτείτε αν έχετε ανάλογο αυτοκίνητο...
έτσι για input...
-
Έχετε βρει καμμιά πληροφορία ή δοκιμή για τα Dunlop SP StreetResponse ;
Θέλω να τα βάλω στο Saxo του αδελφού (σε 165/65/14 Τ) και τα βρήκα με 210 €... -
Γιατί ειδικά αυτά ;
-
Περισσότερο για ...πείραμα !!
Είχα κι άλλες επιλογές: PremiumContact 2 (230 €), Goodyear Duragrip (210 €), αλλά μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα τεχνικά του και είπα να δοκιμάσουμε και κάτι νέο και διαφορετικό...
Ούτως ή άλλως σ' αυτή τη διάσταση οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα. -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Περισσότερο για ...πείραμα !!
Είχα κι άλλες επιλογές: PremiumContact 2 (230 €), Goodyear Duragrip (210 €), αλλά μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα τεχνικά του και είπα να δοκιμάσουμε και κάτι νέο και διαφορετικό...
Ούτως ή άλλως σ' αυτή τη διάσταση οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα.Ψάξε για Vredestein T-Trac Si.
Δεν το ξέρω το StreetResponse βέβαια..
-
Πρέπει να είσαι από τους λίγους 'εναλλακτικούς' στο φόρουμ ...
Το σκέφτηκα κι αυτό, αλλά τα αποτελέσματά του δεν ήταν και τίποτε σπουδαίο. Θα πήγαινα για τα Maloya Crono 465t, αλλά, όπως προείπα, το 13χρονο Saxo μπορεί να γίνει και για μια φορά πειραματόζωο !! -
Γράφω εδώ, αφού πρώτα ρώτησα στο forum της Skoda, επειδή δεν πήρα απάντηση στην ερώτησή μου. Αυτή είναι η εξής:
Ποια η διαφορά μεταξύ Pirelli P0, P0 Rosso και P0 Nero? Έχω Οκτάβια 1800 4x4 σεντάν και αναζήτησα στη μαμά Pirelli κατάλληλο λάστιχο. Ιδού τα αποτελέσματα
http://www.pirelli.co.uk/web/fitment/se ... mentanchor
Στο ελληνικό site δίνει άλλα αποτελέσματα στην ίδια αναζήτηση
http://www.gr.pirelli.com/web/catalog/c ... AR-SUV-VAN
αλλά θεωρώ σοβαρότερα αυτά της μαμάς.
Σημειώνω ότι υπάρχει ακόμη και το P0 System που κάποιος προλαλήσας θεωρεί ότι συμπίπτει με το P0, αλλά η μαμά θεωρεί ότι αυτά είναι διαφορετικά λάστιχα (συνολικά υπάρχουν 4 τύποι με ένδειξη P0, ο Σκέτος, ο Ρώσσος, ο Νέρων και το Σύστημα). Βλ.
http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-cata ... fault.page
Στα τεστ του Auto Zeitung του 2009 και του 2010 (αλλά και άλλων περιοδικών) το P0 βγήκε κορυφαίο λάστιχο. Σχετικά δες
http://www.pirelli.co.uk/web/car-suv-va ... fault.page
και (δεν ξέρω γερμανικά)
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
Το λάστιχο επομένως που βγήκε κορυφαίο είναι το 'σκέτο'. Ποια η διαφορά του με το Rosso που μου προτείνουν για την Οκτάβια?
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον γνωρίζει και βρει το χρόνο να απαντήσει.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Περισσότερο για ...πείραμα !!
Είχα κι άλλες επιλογές: PremiumContact 2 (230 €), Goodyear Duragrip (210 €), αλλά μου φάνηκαν ενδιαφέροντα τα τεχνικά του και είπα να δοκιμάσουμε και κάτι νέο και διαφορετικό...
Ούτως ή άλλως σ' αυτή τη διάσταση οι επιλογές είναι μετρημένες στα δάχτυλα.Ψάξε για Vredestein T-Trac Si.
σε μιζώνει η vredestein ή απλά είναι βίτσιο;
-
Είναι βίτσιο, αλλά διατηρώ μια κρυφή ελπίδα αφότου πήρα γραμμή, πως όλο και κάποιος υπεύθυνος της εταιρείας θα με διαβάσει
-
Ο χρήστης ΚΑΜ έγραψε:
Γράφω εδώ, αφού πρώτα ρώτησα στο forum της Skoda, επειδή δεν πήρα απάντηση στην ερώτησή μου. Αυτή είναι η εξής:Ποια η διαφορά μεταξύ Pirelli P0, P0 Rosso και P0 Nero? Έχω Οκτάβια 1800 4x4 σεντάν και αναζήτησα στη μαμά Pirelli κατάλληλο λάστιχο. Ιδού τα αποτελέσματα
http://www.pirelli.co.uk/web/fitment/se ... mentanchor
Στο ελληνικό site δίνει άλλα αποτελέσματα στην ίδια αναζήτηση
http://www.gr.pirelli.com/web/catalog/c ... AR-SUV-VAN
αλλά θεωρώ σοβαρότερα αυτά της μαμάς.
Σημειώνω ότι υπάρχει ακόμη και το P0 System που κάποιος προλαλήσας θεωρεί ότι συμπίπτει με το P0, αλλά η μαμά θεωρεί ότι αυτά είναι διαφορετικά λάστιχα (συνολικά υπάρχουν 4 τύποι με ένδειξη P0, ο Σκέτος, ο Ρώσσος, ο Νέρων και το Σύστημα). Βλ.
http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-cata ... fault.page
Στα τεστ του Auto Zeitung του 2009 και του 2010 (αλλά και άλλων περιοδικών) το P0 βγήκε κορυφαίο λάστιχο. Σχετικά δες
http://www.pirelli.co.uk/web/car-suv-va ... fault.page
και (δεν ξέρω γερμανικά)
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
Το λάστιχο επομένως που βγήκε κορυφαίο είναι το 'σκέτο'. Ποια η διαφορά του με το Rosso που μου προτείνουν για την Οκτάβια?
Ευχαριστώ προκαταβολικά όποιον γνωρίζει και βρει το χρόνο να απαντήσει.
Τα P Zero (σκέτο) είναι το πιο καινούριο λάστιχο και θεωρείται ίσως το κορυφαίο σπορ ελαστικό παγκοσμιως (μαζί με τα καινούρια Bridgestone S001). Το P Zero System είναι συνδυασμός διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (για πολύ ζόρικα τουτούνια δηλαδή, βλέπε Ferrari, Lamborghini κλπ). Το P Zero Corsa (που δεν ανέφερες) είναι το ημισλίκ πιστάδικο της Pirelli και μπορεί να συνδυαστεί σε System κι αυτό. To P Zero Rosso ήταν μέχρι πρότεινως το κορυφαίο σπορ δρόμου της Pirelli (βγήκε το σκέτο P Zero τώρα αλλά το Rosso παραμένει λαστιχάρα). Το P Zero Nero είναι η πιο ήπια εκδοχή της σπορ σειράς ελαστικών της Pirelli.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα P Zero (σκέτο) είναι το πιο καινούριο λάστιχο και θεωρείται ίσως το κορυφαίο σπορ ελαστικό παγκοσμιως (μαζί με τα καινούρια Bridgestone S001). Το P Zero System είναι συνδυασμός διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (για πολύ ζόρικα τουτούνια δηλαδή, βλέπε Ferrari, Lamborghini κλπ). Το P Zero Corsa (που δεν ανέφερες) είναι το ημισλίκ πιστάδικο της Pirelli και μπορεί να συνδυαστεί σε System κι αυτό. To P Zero Rosso ήταν μέχρι πρότεινως το κορυφαίο σπορ δρόμου της Pirelli (βγήκε το σκέτο P Zero τώρα αλλά το Rosso παραμένει λαστιχάρα). Το P Zero Nero είναι η πιο ήπια εκδοχή της σπορ σειράς ελαστικών της Pirelli.
και γω μπερδευόμουν με την γκάμα της πιρέλλι
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τα P Zero (σκέτο) είναι το πιο καινούριο λάστιχο και θεωρείται ίσως το κορυφαίο σπορ ελαστικό παγκοσμιως (μαζί με τα καινούρια Bridgestone S001). Το P Zero System είναι συνδυασμός διαφορετικών διαστάσεων εμπρός και πίσω (για πολύ ζόρικα τουτούνια δηλαδή, βλέπε Ferrari, Lamborghini κλπ). Το P Zero Corsa (που δεν ανέφερες) είναι το ημισλίκ πιστάδικο της Pirelli και μπορεί να συνδυαστεί σε System κι αυτό. To P Zero Rosso ήταν μέχρι πρότεινως το κορυφαίο σπορ δρόμου της Pirelli (βγήκε το σκέτο P Zero τώρα αλλά το Rosso παραμένει λαστιχάρα). Το P Zero Nero είναι η πιο ήπια εκδοχή της σπορ σειράς ελαστικών της Pirelli.
και γω μπερδευόμουν με την γκάμα της πιρέλλι
Εδώ ο Πρόεδρος της Pirelli που έχει μια Χ ηλικία δεν τα θυμάται να φανταστείς, τόσο μπερδεμένα που είναι...
-
Πολλά ευχαριστώ Realzues.
-
το nero ομως οι περισσοτεροι λενε οτι ειναι πιο hardcore απο το rosso, και η pirelli ετσι λεει.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
το nero ομως οι περισσοτεροι λενε οτι ειναι πιο hardcore απο το rosso, και η pirelli ετσι λεει.Που το είδες αυτό; Γιατί σύμφωνα με αυτό: http://www.pirelli.co.uk/web/tyres-cata ... fault.page τα Rosso είναι πιο σπορτίφ (όπως βλέπεις η κατάταξη είναι από το πιο extreme προς το λιγότερο).
-
αν κανεις κλικ πανω στο λαστιχο λεει
Rosso:
Optimum trade-off between high performance and comfort
-Precise wet and dry handling
-Unparalleled comfort in its class
-High resistance to aquaplaning
-Exceptional cornering power and even wear characteristics
The ideal choice for car manufacturers, tuners and conversions
The PZero Rosso concept:- PZero Rosso all round, or
- PZero Rosso Direzionale front, PZero Rosso rear
Nero:
Ideal choice for tuners and racing enthusiasts
-Precise cornering, excellent grip and high resistance to aquaplaning for the utmost driving enjoyment
-Ideal for tyre/wheel conversions and plus-sizing
-Specifically built for 'soft' and 'hard' tuning with extra load capability
-Asymmetric tread design; exclusive stylingγενικα παντως δεν νομιζω οτι ανταγωνιζονται στα ιδια μοντελα...
-
παιδια καλησπερα, εχω ενα 307 xsi 1600cc, 110 αλογα, και φοραω 205/55/r16. αυτη τη στιγμη εχω ~10000 km στα ελαστικα μου (dunlop sp sport με δεικτη V) αλλα εχω μεινει πληρως απογοητευμενος. Το λαστιχο δεν εχει καθολου πλαινα (υποστρεφει το αμαξι συνεχεια σε δυσκολες κ γρηγορες στροφες), δεν εχει επισης ουτε στην ευθεια κρατηματα (τρεμει το αμαξι οταν φρεναρω σταδιακα και γενικα δειχνει ασταθεια στο να κρατησει την ευθεια του χωρις διορθωσεις) και ζεστενεται πααααρα πολυ αργα λογω του δεικτη. Τα προηγουμενα που ειχα, pzero rosso με ιδια χαρακτηριστικα κρατουσαν πολυ καλυτερα το αμαξι ακομη κ λιγα Km πριν τα αλλαξω.
σκεφτομαι λοιπον τα επομενα μου λαστιχα να ειναι pzero στις ιδιες διαστασεις αλλα και με μικροτερο δεικτη. πχ για 180km/h που ειναι κ η τελικη του αυτοκινητου.Τι λαστιχα μου προτεινετε εσεις?
ΥΓ : Ξεχασα να το αναφερω, οτι για τα κιλα του 307 τα λαστιχα ειναι XL (extra load) -
Ο χρήστης 307pavlos έγραψε:
............... εχω ~10000 km στα ελαστικα μου (dunlop sp sport με δεικτη V) ... υποστρεφει... δεν εχει επισης ουτε στην ευθεια κρατηματα.... ζεστενεται πααααρα πολυ αργα....Επαληθεύω. Το χειρότερο λάστιχο που έχω χρησιμοποιήσει (επι συνόλου 6-7 εταιρειών και τύπων), παρουσιάζοντας ακριβώς όλα τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις, ενω και σε μικρές σχετικά ταχύτητες, το ΑBS δούλευε συχνότατα .
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]