-
Η Ευρωπαϊκή οδηγία 1400/2002 (block exemption) καθως και αντιστοιχη γνωμοδοτηση της Ελληνικης Επιτροπης Ανταγωνισμου , απελευθερωνει την αγορα και δινει την δυνατοτητα επιλογης.
Παρ'ολα αυτα ,πολλοι θεωρουν πως η πιο ασφαλης λυση ειναι η επισημη αντιπροσωπεια (ιδιαιτερα οταν το αμαξι ειναι εντος εγγυησης), ενω αλλοι τοσοι ειναι αυτοι που απο το πρωτο σερβις επισκεπτονται καποιο εξειδικευμενο συνεργειο.
Αρκετοι ειναι αυτοι που δεν εμπιστευονται αλλο χερι εκτος απο το δικο τους.Εσεις τι επιλεγετε?
Γιατι?
Ειστε ευχαριστημενοι απο τις παρεχομενες υπηρεσιες και τιμες? -
Η Ευρωπαϊκή οδηγία 1400/2002 (block exemption) καθως και αντιστοιχη γνωμοδοτηση της Ελληνικης Επιτροπης Ανταγωνισμου , απελευθερωνει την αγορα και δινει την δυνατοτητα επιλογης.
Παρ'ολα αυτα ,πολλοι θεωρουν πως η πιο ασφαλης λυση ειναι η επισημη αντιπροσωπεια (ιδιαιτερα οταν το αμαξι ειναι εντος εγγυησης), ενω αλλοι τοσοι ειναι αυτοι που απο το πρωτο σερβις επισκεπτονται καποιο εξειδικευμενο συνεργειο.
Αρκετοι ειναι αυτοι που δεν εμπιστευονται αλλο χερι εκτος απο το δικο τους.Εσεις τι επιλεγετε?
Γιατι?
Ειστε ευχαριστημενοι απο τις παρεχομενες υπηρεσιες και τιμες? -
Η Ευρωπαϊκή οδηγία 1400/2002 (block exemption) καθως και αντιστοιχη γνωμοδοτηση της Ελληνικης Επιτροπης Ανταγωνισμου , απελευθερωνει την αγορα και δινει την δυνατοτητα επιλογης.
Παρ'ολα αυτα ,πολλοι θεωρουν πως η πιο ασφαλης λυση ειναι η επισημη αντιπροσωπεια (ιδιαιτερα οταν το αμαξι ειναι εντος εγγυησης), ενω αλλοι τοσοι ειναι αυτοι που απο το πρωτο σερβις επισκεπτονται καποιο εξειδικευμενο συνεργειο.
Αρκετοι ειναι αυτοι που δεν εμπιστευονται αλλο χερι εκτος απο το δικο τους.Εσεις τι επιλεγετε?
Γιατι?
Ειστε ευχαριστημενοι απο τις παρεχομενες υπηρεσιες και τιμες? -
Οσοι ψηφισατε, απαντηστε και στα ερωτηματα που τιθενται...
Αιτιολογηστε την ψηφο σας κοινως. -
Λάδια, φιλτρα, μπουζί, φρένα, λάστιχα, αμορτισέρ μόνος μου. Για πιό εξειδικευμένες εργασίες έχω κανα δυό συνεργειατζήδες φίλους μου και τα στέλνω εκεί.
-
Κοιτα επειδη ακομα δεν εχω αυτοκινητο θα αντιπροσοπευσω κατα καποιον τροπο τον πατερα μου.
Ο πατερας μου το παει στην επισημη αντιπροσωπια.Ο λογος...Πρωτα απο ολα πριν τελειωσει η εγγυηση(παει 6 χρονια το αμαξι) το πηγαινε εκει για να μην την χασει.Επισης τωρα που εχει σερβις τον Μαϊο πιστευω παλι εκει θα το παει.Επειδη εκει εχει τη σιγουρια του και το αυτοκινητο αμα πει και το πουλησει θα εχει στο book service ολα τα σερβις απο την εταιρια που πιστευω μετραει πολυ.
-
οντως μονο και μονο για την μεταπωληση του αμαξιου θα το πηγαινα στην επισημη αντιπροσωπεια
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ο πατερας μου το παει στην επισημη αντιπροσωπια.Ο λογος...Πρωτα απο ολα πριν τελειωσει η εγγυηση(παει 6 χρονια το αμαξι) το πηγαινε εκει για να μην την χασει.
Μα δεν χανει την εγγυηση απο τη στιγμη που υπαρχει η Ευρωπαϊκή οδηγία 1400/2002.
Πιθανον αυτο να γινεται μονο στις επεκτασεις που δινονται μεσω ασφαλιστικων ή του εκαστοτε εμπορου και εχουν σαν ορο να γινονται εργασιες συντηρισης στην αντιπροσωπεια.
Επισης τωρα που εχει σερβις τον Μαϊο πιστευω παλι εκει θα το παει.
Αρα να υποθεσω πως ειναι ευχαριστημενος...
Επειδη εκει εχει τη σιγουρια του και το αυτοκινητο αμα πει και το πουλησει θα εχει στο book service ολα τα σερβις απο την εταιρια που πιστευω μετραει πολυ.
Το ιδιο δε θα μετρουσε εαν ειχε σφραγιδα απο εξουσιοδοτημενο ή αδειουχο μηχανικο?
Η αν ειχε τα τιμολογια παροχης υπηρεσιων και αναλωσιμων? -
Τι να σου πω παντος στις προϋποθεσεις της εγγυησης λεει πως πρεπει να το πας στο συνεργειο της εταιριας για να σε καλυπτει σε μελλοντικη ζημια...
Οντως πρεπει να ειναι ευχαριστημενος απο το σερβις...Ο πατερας μου δουλευει σε βουλκανιζατερ και ειναι γενικα μεσα στα αυτοκινητα και αν θελει μπορει να το παει καπου αλλου αλλα θελει να εχει το κεφαλι του ησυχο αν τυχον γινει κατι.
Δεν νομιζω να μετραει το ιδο παντος να παω εγω το αυτοκινητο στη ford οσο να το παω σε καποιον μηχανικο εδω.Και τιμολογια συνηθως δεν υπαρχουν.Παιρνουν τηλεφωνα και μαθαινουν.
Αυτα βεβαια γυρω απο τον χωρο του κινητηρα.Τωρα οτι σχεση εχει με ακρα και αλλα τα φτιαχνει μονος του...
-
Εγω προτιμω εξειδικευμενο συνεργειο, λογω ελλειψης εξοπλισμου, χωρου και χρονου να ασχοληθω μονος μου με απλες εργασιες (πχ αλλαγη λαδιων, φιλτρων κτλ) Για τις υπολοιπες εργασιες δεν εχω γνωσεις και εμπιστοσυνη στον εαυτο μου.
Η εγγυηση δε χανεται.
Συνηθως γνωριζουν τα κουσουρια του καθε μοντελου καθως και τις λυσεις τους.
Ειναι οικονομικοτερα
Αρκετες φορες επισκευαζουν καποιο ανταλακτικο (πχ μιζα ή μοτερ υαλοκαθαριστηρα) αντι να σε προτρεψουν για αλλαγη με καινουργιο.
Δεν ειναι αρνητικοι στο να τους πας τα δικα σου ανταλλακτικα ή αναλωσιμα, παρ'ολο που αρκετες φορες εχουν μεγαλη ποικιλια και αρκετα καλες τιμες. -
Χμμμ τι να σου πω...Ειχε ποιο παλια αλλα δυο αυτοκινητα ενα ford escort mkIII και ενα hyoundai scoupe και γενικα ειχε μαθει καρμπουρατορι και δωσε...Το scoupe του φαινεταν τεχνολογια και επειδη το πηγαινε στα γυρω γυρω συνεργεια για ενα προβλημα το οποιο αν το πηγαινε κατευθειαν στη hyoundai θα το εβρισκαν κατευθειαν και οχι να το ψαχνει σχεδον εναν μηνα.
-
Σε εξειδικευμένο (αυτοκίνητο) και σε συνοικιακό 'γενικών καθηκόντων' (μηχανάκι)... Γνωριμία ετών, χαμηλές τιμές, αξιόπιστη επισήμανση βλαβών είναι μερικά πλεονεκτήματα για μένα .
Δεν υπάρχει λόγος (οικονομικός και ουσιαστικός) για 'επίσημα' συνεργεία ή αντιπροσωπείες κλπ. ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
αξιόπιστη επισήμανση βλαβών+1
Πολλες φορες μου εχει τυχει σε εξειδικευμενο ενω βρισκομουν στο χωρο και μπορουσα να διαπιστωσω ιδιοις ομασι τη βλαβη, κατοπιν υποδειξης του μηχανικου.
Σε αντιπροσωπεια σπανια γινεται ή τουλαχιστον δεν εχω ακουσει κατι τετοιο, περα απο εμφανης ζημιες πχ φουσκες κτλ.Πχ σε Golf GT , προεκυψε προβλημα σε καποια βαλβιδα (ή αισθητηρα, δε θυμαμαι) και αναψε λαμπακι. Στην αντιπροσωπεια, αφου δεν μπορεσαν να βρουν τι προκαλει τη βλαβη, προτειναν αλλαγη. Στο εξειδικευμενο ανακαλυψαν πως απλα ενα καλωδιακι ειχε κοπει. Κοστος 0.
-
Για 6-6,5 χρονια το cliaki μου το πηγαινα στο συνεργειο της αντιπροσωπειας. Γενικα ολα αυτα τα χρονια είχα και εμπιστοσύνη στα παιδια και αυτοι με προσεχανε και είχα και καλυτερες τιμες και αλλαγή εξαρτηματων με εγγύηση οταν αυτη ειχε ληξει και γενικα ημουν πολυ ευχαριστημενος. Μετα τις ανακαταξεις που εγιναν το πηγα κανα δυο φορες για αλλαγη λαδιων αλλα και πιο ακριβα μου φανηκαν αλλα και χαλαστηκα που ενοιωσα ξανα νεος πελατης και δεχομουν συμπεριφορα λες και ειμαι ξενος και αποφασισα να μην ξαναπαω. Εμαθα οτι αρχιμηχανικος που κοιτουσε το αυτοκινητο μου για ολα αυτα τα χρονια ανοιξε δικο του και πλεον παω εκει έχοντας μαλιστα πολυ καλες τιμες.
-
Σε οτι αφορα την εγγυηση,ισχυει η εργοστασιακη (συνηθως 2 χρονια) οπου και αν κανετε τα service.
Αν θελετε πχ την 6ετη τοτε ναι,πρεπει να γινονται σε εξουσιοδοτημενο,και αυτη η εγγυηση καλυπτει μονο βλαβες που ακινητοποιουν το αυτοκινητο.Οσο πιο ακριβο το service τοσο μικροτερη η αξια αυτη της εγγυησης.Τα αυτοκινητα τα παω σε συγγενη μου μηχανικο που κανει καλες τιμες και καλη δουλεια.
Αυτο που εχω με χρονομισθωση φυσικα παει στο εξουσιοδοτημενο. -
Εμένα το πάει σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο για VAG στο χαλάνδρι...
Μια χαρα ειναι,απο τιμές ειναι λίγο τσιμπημένα λίγο,αλλα απο δουλειά,εξυπηρέτηση,σκίζει....εδώ και 2 χρόνια εκεί πάει
-
Στην αντιπροσωπεία όσο ήταν στην εγγύηση (για να μην έχω μπλεξίματα με εγγύηση σε οποιαδήποτε περίπτωση), σε εξειδικευμένο συνεργείο με αποδεδειγμένα καλούς μηχανικούς πλέον.
Έχει σημασία το αίσθημα ευθύνης του μηχανικού απέναντι στον πελάτη. Η αντιπροσωπεία θα υπάρχει εκεί ακόμα κι αν εσύ ταλαιπωρηθείς μέχρι να φτιαχτεί σωστά μια βλάβη σου ή ακόμα κι αν δεν μείνεις ευχαριστημένος απ την δουλειά της σε ένα σέρβις. Ο ανεξάρτητος εξειδικευμένος μηχανικός αν δεν προσέξει το αμάξι σου και δεν φροντίσει να σου παρέχει υπηρεσίες σοβαρού επιπέδου, την επόμενη φορά δεν θα σε ξαναδεί. Κι αν το κάνει αυτό μία - δύο - τρεις φορές σε πελάτες, σε λίγο καιρό θα χάσει το μαγαζί του.Προσωπικά την πιο ποιοτική εργασία την έχω δει σε εξειδικευμένα συνεργεία. Οι αντιπροσωπείες δεν ασχολούνται πολύ με κάθε μεμονωμένο πελάτη. Πολλές φορές ούτε ποιος σου έκανε το σέρβις δεν ξέρουν απ τον πολύ κόσμο που μπαινοβγαίνει εκεί (και αλλάζει διαρκώς).
-
Τα αμαξια παραδοσιακα πηγαιναν σε μια 'τρυπα' στους αγιους αναργυρους.. Απο τη πρωτη μερα που ανοιξε το εν λογω μαγαζακι ο πατερας ηταν υπερ ευχαριστημενος αφου και οι 3 μαστορες ηταν στο δυναμικο του Καρ**** πριν αποσταστουν ,ονομα εγγυηση πανω στη φιρμα ακομα και σημερα και με παραδοση σε οτιδηποτε υδροπνευματικο αλλα αρκετα ακριβος και εκει μαλιστα πηγαινε αρχικα μεχρι να ανοιξει η 'τρυπα'. Πριν μπει η νεα χιλιετια ο αρχιμαστορας ο οποιος ηταν πραγματικα κορυφη απο αντιληψη και διαγνωση αποσυρθηκε λογω ηλικιας και απο τοτε εχει παρει την κατω βολτα η κατασταση.
Ωστοσο παραμενουμε εκει αφου δε τους περνει για λαμογιες ,κλεψιες και 'καθαριστικα παρπριζ' μετα απο 20 χρονια..Ακομη επειδη μπαινει μονο μεταχειρισμενο στην οικογενεια ολα βγηκαν αψογα μετα απο παροτρυνση αγορας τους απο το συνεργειο μετα τον ελεγχο.Γενικα..
Ειμαι της αποψης να πηγαινεις σε εξουσιοδοτημενο-εξειδικευμενο αλλα μακρια απο αντιπροσωπια..Τα πραγματα ειναι παντα απροσωπα εκει..Παραδιδεις το αυτοκινητο σου και απλα το παιρνεις πισω..Επισης θεωρω ανεπιτρεπτο να μη μπορω να παρισταμαι την ωρα των εργασιων αλλα και μην προσυμφωνειται σε ορισμενες περιπτωσεις ακομα και το τι θα αλλαχθει.. Επισης ειναι και πιο ακριβη συνηθως η αντιπροσωπια..
Ακομα για φιλτρα, λαδια και μπουζι το συνεργειο ειναι απαραιτητο αν βαριεσαι εσυ ο ιδιος..Τωρα που πλησιαζει το καλοκαιρι λεω το μικρο το service να το δοκιμασω με τη βοηθεια ενος πιο ψαγμενου φιλου ετσι να μουτζουρωθω και λιγο..
Εδω στη πατρα επισης αν και μου εχουν φανει αχρειαστοι υπαρχουν καλα ονοματα απ οτι διαβαζω ακουω και μαθαινω. Και γενικα υπαρχουν καλα συνεργεια για renault,citroen και alfa romeo εδω κατω.
-
Θεωρώ καλύτερη επιλογή το εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Παρόλ' αυτά από προσωπική εμπειρία:
Στην επισημη αντιπροσωπεια, δεν πέτυχα την άριστη ποιότητα εργασιών, δεν πέτυχα τις καλές τιμές, δεν πέτυχα την φιλική εξυπηρέτηση αλλά πέτυχα αρκετά καλή καταρτιση και γνώση σε προβλήματα. Σίγουρα μόνο για εντός εγγύησης του αυτοκινήτου και ίσως μόνο στο πρώτο γενικό σέρβις. (Σε μία μόνο εταιρία έφτασα να πηγαίνω μόνο εκεί για πολλά χρόνια μη έχοντας εμπιστοσύνη σε άλλους αλλά με μεγάλο μείον τις τιμές του).
Σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο, αρκετά καλή ποιότητα εργασιών, αρκετά πιο φιλική επικοινωνία, ίσως καλύτερες τιμές για εντός εγγύησης αλλά και ίσως μετά αν υπάρχει το δελεαρ των καλύτερων τιμών αλλά και η προσωπική γνωριμία και εμπιστοσύνη με τον μηχανικό.
Σε εξειδικευμενο συνεργειο, έως τώρα μόνο σε ηλεκτρολογικά θέματα έχω καταφύγει εκεί και σίγουρα σε γνωστό ή συστημένο.
Σε οποιονδηποτε αδειουχο μηχανικο. δεν έχω βρεθεί ποτέ.
Σε βενζιναδικο, μια φορά λάδια και το μετάνιωσα, δυο φορές για λάμπα που με δυσκόλευε η αλλαγή ή δεν συνέπιπτε με τακτική συντήρηση ή κάποια άλλη βλάβη που να με αναγκάζει να πάω σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Το συντηρω μονος μου ... με προοπτική κάτι να το χαλάσω παραπάνω απο να το φτιάξω ... το αποφευγω! Δεν είναι στα ταλέντα μου ... ούτε η περιγραφη μιας βλάβης πόσο μάλλον να την φτιάξω και μόνος μου! -
Εξειδικευμενο φυσικα αν πηγαινα σε καμια αντιπροσωπια θα επρεπε να φοραγα τσιγκινω σωβρακο αν και το απλο σερβις το κανω σε εναν φιλο που του ζηταω να αλλαξω λαδια-φιλτρα ο ιδιος και επειδη περσυ ειχα BMW εχω μονιμα στο συνεργειο να με περιμενει στολη ΒΜW, αν και πρεπει να βρω Mercedes
Σε ποιον εμπιστευεστε τη συντηρηση του αυτοκινητου σας?