-
στην autobahn που εχεις 203 km ελεθευρα να πιασεις οσα θες ειναι βλακες μαλλον
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
στην autobahn που εχεις 203 km ελεθευρα να πιασεις οσα θες ειναι βλακες μαλλονΤα υπόλοιπα 49 κράτη της Ευρώπης όπου δεν μπορείς να πιάσεις όσα θες είναι βλάκες μάλλον
-
Συν ότι συγκρίνεις την οδηγική παιδεία και τις υποδομές των Γερμανών με τις δικές μας
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Συν ότι συγκρίνεις την οδηγική παιδεία και τις υποδομές των Γερμανών με τις δικές μαςβασικα δεν ειναι τοσο η παιδεια που εχουν οσο το μυαλο που διαθετουν τη στιγμη που ειναι στο τιμονι + οτι η διακριτικη διαρκης επιβλεψη της τροχαιας και η επιβολη προστιμων σε οποιονδηποτε παραβατη (ασχετα αν ειναι διασημος ή οχι με ferrari ή kadett).
Η ζωνη ασφαλειας πριν 10 χρονια ηταν κατι αγνωστο στον ελληνα. με το που επαιρνε το αμαξι απο την αντιπροσωπια κ του ελεγε ο πωλητης βαλτε ζωνη, η απαντηση θα ηταν καπως ετσι : μιλα καλυτερα νεαρε, φοραω ηδη ζωνη και κανει και 100χιλιαδες δραχμες! Ειναι δερματινη.
Πλεον αφου φαγανε πολλοι 700ευρω προστιμο αμα δε θελουν ας μη βαλουν!
Μονο ετσι καθοδηγεις τη μαζα (ολους μας) στη κατευθυνση που θελεις. Με την επιβολη 'ΠΡΕΠΕΙ' και οχι με το φιλοτιμο.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
στην autobahn που εχεις 203 km ελεθευρα να πιασεις οσα θες ειναι βλακες μαλλονΕπαγγελματίας τέστερ της Porsche με εμπειρία κτλ σε ένα γενικα πολύ καλό δρόμο. Μερικές φορές όλα μπορούν να συμβούν.
Πρόσφατα παραλίγο να δώ μπροστά μου μια Ε κλάς του κουτιού να καρφώνεται στο στηθαίο επειδή ένας ξέχασε να ελέγξει τον καθρέφτη του οταν βγήκε για να προσπεράσει στην αριστερή λωρίδα. Ναι, ναι στην Γερμανία σε δρόμο χωρίς όρια. Όλα είναι σχετικά. Ήταν τυχερός που τον είδε ο άλλος την τελευταία στιγμή και μαζεύτηκε στην λωρίδα του, ήταν τυχερός που το ESP μάζεψε το αυτοκίνητο από την απότομη αριστερή τιμονιά που έκανε ο οδηγός της Μερκ για να αποφύγει το άλλο όχημα. Αλλά ατυχήματα συμβαίνουν και εκεί και συνήθως με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα... -
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αλλά ατυχήματα συμβαίνουν και εκεί και συνήθως με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα...Είχε ένα ρεπορτάζ για τις autobahn και έλεγε ότι δεν έχουν συχνά ατυχήματα αλλά όταν συμβαίνουν λόγω των υψηλών ταχυτήτων συνήθως έχουν νεκρούς.
-
http://www.worldcarfans.com/11004272587 ... accident--
another one bites the dust
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Αλλά ατυχήματα συμβαίνουν και εκεί και συνήθως με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα...
Είχε ένα ρεπορτάζ για τις autobahn και έλεγε ότι δεν έχουν συχνά ατυχήματα αλλά όταν συμβαίνουν λόγω των υψηλών ταχυτήτων συνήθως έχουν νεκρούς.
Έχω πετύχει 3 φορές ατύχημα. Τις 2 ήταν απλά υλικές ζημιές στην δεξιά λωρίδα την τρίτη φορά ήταν ένα Punto στο οποίο το μπροστά τμήμα είχε φτάσει περίπου στο ύψος της μέσης των πίσω πορτών ενώ το μοτέρ ήταν παραδιπλα σε ένα χωράφι. Ο δρόμος είχε κλείσει και είχε έρθει και ελικόπτερο για να παραλάβει δεν ξέρω τι ακριβώς...Εγώ ήμουν στο αντίθετο ρεύμα στην αριστερή λώριδα μποτιλιαρισμένος αφού όλοι οι Γερμανοί κόβανε για να δούνε τι ακριβώς είχε συμβεί με αποτέλεσμα μια ουρά 1 χιλιομέτρου
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
http://www.worldcarfans.com/110042725877/2012-mercedes-m-class-prototype-in-autobahn-accident--another one bites the dust
Εδω ειναι το βιντεο , ποιος μπορει να καταλαβει το κομμενο στην μεση αμαξι τι ειναι ?
http://videos.t-online.de/crash-mit-erlkoenig/id_41434062/sid_41433378/index
-
Ο χρήστης bujinkan έγραψε:
Youtube Videoπολύ σωστό video!
θέλει πολύ καλή αίσθηση αποστάσεων και ταχυτήτων για να κινηθείς γρήγορα.
Σε ένα συνεχές γρήγορο ταξίδι θέλει επίσης προσοχή στις εξόδους όπου αν ταξιδέυες με πάρα πολλά πρέπει να είσαι σε θέση στην έξοδο να στρίψεις με 40 χλμ (πχ στην έξοδο για Ναύπλιο στην κορίνθου - Τριπόλεως). αν ταξιδέυεις για πολλή ώρα με μεγάλες ταχύτητες ο μόνος τρόπος για να στρίψεις με 40 είναι να κοιτάς το ταχύμετρο. Αλλίως θα μπεις με 80 και θα φύγεις στην γράνα. -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
στην autobahn που εχεις 203 km ελεθευρα να πιασεις οσα θες ειναι βλακες μαλλον
Τα υπόλοιπα 49 κράτη της Ευρώπης όπου δεν μπορείς να πιάσεις όσα θες είναι βλάκες μάλλον
αχεμ..
καμια χωρα δεν ειναι σαν την ιταλια-γερμανια στα ορια μονο αυτες οι δυο εχουν ελεθευρες autobahn για μικρες αποστασεις
αλλα καμια ευρωπαικη χωρα δεν μπορει να ειναι ουτε καν κοντα στην οδηγικη παιδεια των γερμανων..
δεν συγκρινω καν τους αμερικανους οπου ακομη και το πιο απλο (ανοιγμα μεσαιας σκαλας οταν πανε με λιγοτερα απο 50 χλμ το κανουν) -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Εδω ειναι το βιντεο , ποιος μπορει να καταλαβει το κομμενο στην μεση αμαξι τι ειναι ?
http://videos.t-online.de/crash-mit-erlkoenig/id_41434062/sid_41433378/indexMazda 3;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
πολύ σωστό video!
θέλει πολύ καλή αίσθηση αποστάσεων και ταχυτήτων για να κινηθείς γρήγορα.
Σε ένα συνεχές γρήγορο ταξίδι θέλει επίσης προσοχή στις εξόδους όπου αν ταξιδέυες με πάρα πολλά πρέπει να είσαι σε θέση στην έξοδο να στρίψεις με 40 χλμ (πχ στην έξοδο για Ναύπλιο στην κορίνθου - Τριπόλεως). αν ταξιδέυεις για πολλή ώρα με μεγάλες ταχύτητες ο μόνος τρόπος για να στρίψεις με 40 είναι να κοιτάς το ταχύμετρο. Αλλίως θα μπεις με 80 και θα φύγεις στην γράνα.Σωστός. Μια ερώτηση, υπάρχει οδηγός που όταν στρίβει δεν βλέπει το ταχύμετρο του;
-
Έχω την αίσθηση οτι οι περισσότεροι εδώ μέσα αυτό κάνουμε.
edit: oτι δεν το κοιτάμε εννοώ.
-
εγω θα φανω μαλ&* αμα πω πως δεν το βλεπω? δεν ξερω πως αλλα δεν χρειαζομαι να δω το ταχυμετρο απλα βλεπω το ποσο επιβραδυνω και το καταλαβαινω
-
Αναλογα που στρειβει καποιος... εγω ας πουμε αν θελω να δω το 'κρατημα' μου μιλαω για δρομο αδειο, με 3 λωριδες (κατι σαν τη Συγγρου) αλλα με δυνατοτητα U turn!!! σε καποια σημεια.... (εχει δλδ λωριδα επιβραδυνσης -επιταχυνσης) προετοιμαζομαι και κατεβαζω ταχυτητα .... κανω τι ειναι να κανω εχοντας και το ματι στην ταχυτητα... για να δω αποτελεσμα... Ομως σε ορθες καμπυλες η στροφες εκτος αν θελωνα το δω επιτηδες δεν προσεχω ταυτητα... αλλωστε αμα ξερεις με ποσα μπαινεις..... τι να δεις μετα σιγουρα θα ειναι λιγωτερα... οταν βγαινεις... εκτος αν κανεις δοκιμες... αλλα σε δημοσιο δρομο??? ενταξει οταν ειναι αδειος ισως...... Αυτα τα λεω γιατι εδω στο Καταρ εχεις τετοιες ευκαιριες....καλοι δρομοι αδειοι και με πολλες λωριδες... αλλα εχει και καμερες!!!! ετσι οτι κανεις ξερεις που να το κανεις.....
Παντως εχω βαρεθει λιγο αυτες τις δοκιμες....?? λετε να φταιει η ηλικια να παω να το κυταξω???
η μηπως οτι οταν τα κανεις με το ιδιο αυτοκινητο ξερεις το αποτελεσμα και δεν εχει ενδιαφερον πλεον το πραγμα...? -
οχι απλα παντα το εκανα μετα απο ορισμενο διαστημα με το αμαξι ηξερα με ποσο επιβραδυνε μαλλον εχει να κανει οντως επειδη ηξερα το αμαξι και την αναρτηση (καλα δεν ετρεχα κιολας μεσα στην πολη 40-50 εχω πιασει )
(στην πιστα παντα το εκανα αυτο αλλα εμαθα με αλλο τροπο το αμαξι μεσα απο τον ηχο του μοτερ καταλαβαινα σε σχεση παντα με ποια ταχυτητα ειχα μεσα το ποσο γρηγορα πηγαινα ) -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
εγω θα φανω μαλ&* αμα πω πως δεν το βλεπω? δεν ξερω πως αλλα δεν χρειαζομαι να δω το ταχυμετρο απλα βλεπω το ποσο επιβραδυνω και το καταλαβαινωΥπο νορμάλ συνθήκες δέν χρειάζεται να δείς το ταχύμετρο, μπορείς να υπολογίσεις την ταχύτητα με καλή ακρίβεια απο μόνος σου.
Αυτό που λέει ο cpp είναι όταν πάς με 200+++ για αρκετή ωρα ο εγκέφαλος σου μπαίνει σε άλλο mode και δέν μπορείς να υπολογίσεις ταχύτητες και αποστάσεις. Έτσι μπορεί να νομίζεις οτι έκοψες στα 40 για να βγείς στην έξοδο αλλά να έχεις 100+ στο κοντέρ.
-
Aυτές τις περιπτώσεις εννοούσα με την την ερώτηση μου. Προς Θεού, δε λέω σε κάθε στροφή τετραγωνου να κοιτάμε το ταχύμετρο...
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#