-
Περίπου 300ε οι ζάντες και 200ε η ανάρτηση απο GTi.
-
Σουμα δλδ για ενα 3θυρο highline 1,2Τ;
-
15850 για 3-θυρο higline με ζάντες και ανάρτηση από GTi Χωρίς λοιπά έξοδα και χωρίς μεταλλικό χρωμα..
Υ.Γ. drdine εισαι υπερβολικά γρήγορος στο ποστάρισμα!
-
Την περισσότερη δουλειά την κάνει η ανάρτηση (από Gti) που δεν κοστίζει πολύ.
Απλά, συμπληρωματικά με ενα κλικ μεγαλύτερες ζάντες βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Πάντως, η διαφορά λόγω αναβαθμισμένης ανάρτησης και μόνο, είναι σημαντική στο πάτημα και στην συνολικότερη αίσθηση στο δρόμο (ενώ αρχικά το Highline μου είχε φανεί και εμένα αρκετά μαλακό για τα γούστα μου).
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
15850 για 3-θυρο higline με ζάντες και ανάρτηση από GTi Χωρίς λοιπά έξοδα και χωρίς μεταλλικό χρωμα..Υ.Γ. drdine εισαι υπερβολικά γρήγορος στο ποστάρισμα!
Αυτό τιμολογικά το θεωρώ καλό πακέτο σχετικά.
@drdino δεν ξέρω, δεν τον ρώτησα καν! Είχε μπει συνοδηγός και τον ρώταγα πράγματα του τύπου 'πως πάνε οι δουλειές τώρα με την κρίση?', 'πως βλέπεις την φάση με το ΔΝΤ?'. Γενικά επικρατούσε μια βαρεμάρα από μέρους μου.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ποιότητα κύλησης απογοητευτική για την κατηγορία στην οποία πλασάρεται, με πολύ μεγαλύτερο θόρυβο κύλισης απο οτι το ταπεινο clio μου, και πολύ πιο φασαριοζο κινητηρα, αν και με πολύ ομορφο ηχο (ακουγοταν καθαρα και η τουρμπίνα).
Τα οργανα δεν ηταν και πολύ ευαναγνωστα, θελουν αρκετη συνηθεια, αλλα ηταν πολύ όμορφα, καταναλωση δεν ειδα..Φρενα δεν τα πιεσα, και δεν εχω αποψη, κιβωτιο με πολύ καλη αισθηση, αλλά εχω την εντυπωση οτι δεν πολύγουσταρει γρηγορες αλλαγες αν και δεν το δοκιμασα..η ποιότητα κύλισης σου είναι αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας...
οι αναρτήσεις είναι το δυνατό σήμείο του αυτοκινήτου(και μάλλον και της κατηγορίας)
το κιβώτιο δεν έχει πρόβλημα με βίαιες αλλαγές...
το μοτέρ τίποτα το ιδιαίτερο όπως και τα φρέναΕμενα η κυλιση του μου φανηκε εξαιρετικη και ηταν τοσο καλη που καποια στιγμη πηγαινα με 150 και βαριομουν γιατι δεν ακουγα τιποτα και παρολο που ειχα και μισανοιχτο παραθυρο, πληρη απουσια τριγμων ακομα και σε λακουβες, πολυ καλη συναρμογη και καλη ποιοτητα στο εσωτερικο ακομα και σε σημεια που δεν φαινονται, η αναρτηση αν και σκληρη για τα δικα μου γουστα (ειμαι απο υδρ/κο) δεν κοπαναγε καθολου ουτε σε δυο τρεις κρατηρες που επεσα (!!!!!!!!!!), η ηχομονωση παρα παρα πολυ καλη εως αψογη, αισθηση τιμονιου πολυ καλη, τα φρενα ανταξια της μηχανης του, οι χωροι του πολυ ικανοποητικοι για την κατηγορια του. τα καθισματα ειναι λιγο σφιχτα αλλα ετσι ειναι η φιλοσοφια του μοντελου μαλλον, αν ηθελα πολυθρονα θε επρεπε να δοκιμαζα το c3
Την τουρμπινα την ακουγα λιγο οταν ημουν εντος πολεως και το μοτερ του δεν ειναι καθολου φασαριοζικο ισα ισα που θα ηθελα να ακουγα λιγο την μηχανη γιατι δεν ακουγοταν σχεδον καθολου!!!!!μιλαω για την εκδοση sport chic 156 THP -
Εκανα και εγω test drive το ιδιο DS3 THP που εκανες ο φιλος rafi στα Χανια σημερα. Το test drive το δικο μου ηταν αρκετα πιο συντομο κα χωρις στροφες δυστυχως, φανταζομαι ο rafi θα του ζητησε να παει σε στροφες αλλιως δε νομιζω να τον πηγε μονος του ο πωλητης μιας που και αλλος φιλος που το εκανε πριν μερες δεν πηγε σε διαδρομη με στροφες.Η δικια μου διαδρομη ηταν στα περιξ της πολης και στην εθνικη οδο με το διαχωριστικο στη μεση. Ποιοτητα εσωτερικου πολυ καλη, θεση οδηγησης καλη αλλα χειροτερη απο του κορυφαιου Cupra, τιμονι δεν μπορω να πω πολλα αλλα οσο καταλαβα δεν περνουσε το μεσο ορο, κιβωτιο μια χαρα, φρενα πολυ καλα, μοτερ . Καλο, γραμμικο, ελαστικο αλλα περιμενα λιγο μεγαλυτερη εκρηξη στις μεσαιες, δηλαδη το μπαμ του Punto Abarth και της MiTo 155 δεν το ειχε στις μεσαιες.Μπορει με το vbox στο χερι να ειναι ταχυτερη απο τα παραπανω αλλα σε αισθηση δεν ηταν. Το πηγα μεχρι 180 περιπου και ηταν παρα πολυ σταθερο και στις καμπες της εθνικης ευθυβολο. Απο ανεση επισης καλη για το χαρακτηρα του με μαλακη το δυνατον αποσβεση ενω δεν ακουσα κανενα τριγμο απο το εσωτερικο.Απο ποιοτητα κυλησης στο μεσο ορο.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
...αλλά το περίμενα πιο τσαχπίνικο, ευέλικτο και σφιχτό.Τώρα εσύ και καλά μας λες για το αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
...αλλά το περίμενα πιο τσαχπίνικο, ευέλικτο και σφιχτό.
Τώρα εσύ και καλά μας λες για το αυτοκίνητο?
Αφού μας βγήκε milf, εγώ το περίμενα να είναι εκεί στην ενηλικίωση, πατημένα 17
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Εκανα και εγω test drive το ιδιο DS3 THP που εκανες ο φιλος rafi στα Χανια σημερα. Το test drive το δικο μου ηταν αρκετα πιο συντομο κα χωρις στροφες δυστυχως, φανταζομαι ο rafi θα του ζητησε να παει σε στροφες αλλιως δε νομιζω να τον πηγε μονος του ο πωλητης μιας που και αλλος φιλος που το εκανε πριν μερες δεν πηγε σε διαδρομη με στρ....Εμενα με εβγαλε εθνικη, αλλα προς Ρεθυμνο μερια,και αυτο ηταν δικη του ιδεα, (και γω νομιζα οτι θα με παει προς διαζωμα) λιγο το δρομο προς Καλύβες και γυρισμο απο την πρωτη εισοδο Σουδας που εχει μερικες ωραιες στροφες... Μεγαλη ταχυτητα δεν επιασα,μερχι 130χλμ αλλα στις στροφες οσο δε σκεφτομουν οτι ειμαι με πωλητη το πίεζα.. Για τους τριγμούς δεν εννοω κατι μεμπτο, αλλα κατι ανεπαισθητα τσικ τσικ, οταν το clio μου στα 330χλμ ηταν σαν 7σφραγιστο χρηματοκιβωτιο(νομιζετε οτι υπερβαλλω, αλλα ουτε ο ημιακαμπτος δεν ακουγοταν καλα καλα).
Κατα τα άλλα με το DS3 που εχουμε δει γυρω στα 4-5 review, βλεπετε πως ο καθενας κρινει με διαφορετικα κριτηρια και αλλα μετρα συγκρισης. Αυτο θα πει πολυφωνια και ανταλλαγη αποψεων
Αν ήσουν 10 χρόνια μεγαλύτερος, θα έβαζες και 2 χιλιάρικα ακόμη για μια C5 THP !!
πολυ σωστο και αυτο, αν και θα ηθελα και ενα δευτερο για να παιζω..
αλλα τωρα με το ΔΝΤ σε 10 χρονια ουτε μτχ BX δε θα αγοραζω -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αλλα τωρα με το ΔΝΤ σε 10 χρονια ουτε μτχ BX δε θα αγοραζωΚαι δεν χαίρεσαι;
-
Ημουν με έναν φίλο μου και καιγόμασταν στο lfs με τιμονιερες κλπ,και ακουω την πορτα και ηρθε η γιαγια μου,κανει το μέγα λάθος και αφήνει στο γκαραζ το αμάξι με τα κλειδιά και σβηστο....με το που ανεβαινει κατεβηκαμε,μπηκαμε,κλειδωσα και αρχισα τις καγκουριες
Στην αρχή μαρσαρίσματα και μετά τα λάστιχα κάτω,μετα το πήρε χαμπάρι και άρχισε 'χρήστο βγες,χρηστο δεν ηρθα να το χαλασεις,χρηστο θα το σπασεις'
Το παρακάτω βιντεο ειναι τραβηγμένο ακριβως την ιδια φάση με την σημερινή ακριβώς ομως,ακουστε τι λεει η γιαγια μου
-
Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:
Ημουν με έναν φίλο μου και καιγόμασταν στο lfs με τιμονιερες κλπ,και ακουω την πορτα και ηρθε η γιαγια μου,κανει το μέγα λάθος και αφήνει στο γκαραζ το αμάξι με τα κλειδιά και σβηστο....με το που ανεβαινει κατεβηκαμε,μπηκαμε,κλειδωσα και αρχισα τις καγκουριεςΣτην αρχή μαρσαρίσματα και μετά τα λάστιχα κάτω,μετα το πήρε χαμπάρι και άρχισε 'χρήστο βγες,χρηστο δεν ηρθα να το χαλασεις,χρηστο θα το σπασεις'
Το παρακάτω βιντεο ειναι τραβηγμένο ακριβως την ιδια φάση με την σημερινή ακριβώς ομως,ακουστε τι λεει η γιαγια μου
Εχει καμια σχεση αυτο που εγραψες με το θεμα;Υπαρχει και η pub/σουβλατζιδικο για αναλαφρη κουβεντα.Λιγη αυτοσυγκρατηση δεν βλαπτει.[mod]
-
edit [Mod]
-
Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:
Φυσικα και έχει σχέση,οδήγηση είναι και αυτό (ο θεός να την κάνει)Επειδη δεν ξερω μετεφερε το στα σουβλακια και στην μπαμπ
-
Όσο πάει και μεταλάσεται η έννοια και η πρακτική της οδήγησης....
-
Για τελευταία φορά τέλος τα edit [Mod]
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Την περισσότερη δουλειά την κάνει η ανάρτηση (από Gti) που δεν κοστίζει πολύ.Απλά, συμπληρωματικά με ενα κλικ μεγαλύτερες ζάντες βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Πάντως, η διαφορά λόγω αναβαθμισμένης ανάρτησης και μόνο, είναι σημαντική στο πάτημα και στην συνολικότερη αίσθηση στο δρόμο (ενώ αρχικά το Highline μου είχε φανεί και εμένα αρκετά μαλακό για τα γούστα μου).
Το πρόβλημα δεν είναι η σκληρότητα της ανάρτησης, άλλωστε υπάρχουν πολλά μαλακά αυτοκίνητα που πιπώνουν κανονικά άλλα με σκληρή ανάρτηση και ευμεγέθεις τροχούς. Το highline που οδήγησα εγώ ήταν φουλ στην υποστροφή, παντελής έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν αυτό αλλάζει με την ανάρτηση του GTI και τις 16αρες, πασο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Την περισσότερη δουλειά την κάνει η ανάρτηση (από Gti) που δεν κοστίζει πολύ.
Απλά, συμπληρωματικά με ενα κλικ μεγαλύτερες ζάντες βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.
Πάντως, η διαφορά λόγω αναβαθμισμένης ανάρτησης και μόνο, είναι σημαντική στο πάτημα και στην συνολικότερη αίσθηση στο δρόμο (ενώ αρχικά το Highline μου είχε φανεί και εμένα αρκετά μαλακό για τα γούστα μου).
Το πρόβλημα δεν είναι η σκληρότητα της ανάρτησης, άλλωστε υπάρχουν πολλά μαλακά αυτοκίνητα που πιπώνουν κανονικά άλλα με σκληρή ανάρτηση και ευμεγέθεις τροχούς. Το highline που οδήγησα εγώ ήταν φουλ στην υποστροφή, παντελής έλλειψη ρυθμισιμότητας. Αν αυτό αλλάζει με την ανάρτηση του GTI και τις 16αρες, πασο.
το γνωρισες αμεσως λογω 307?
-
Πού κολλάει το 307 τώρα;
Οδήγησα....