Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Schumacher επιστροφή #2
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Schumacher επιστροφή #2
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 45
    • 46
    • 14 / 46
    Formula 1
    85
    917
    705
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sparticle last edited by

      Ακόμα κι αν αλλάξει το μονοθέσιο προς το καλύτερο και αποκτήσει περισσότερη πρόσφυση εκεί που τη θέλει ο Schumacher, o Rosberg τι θα κάνει ? Θα κοιμάται ? Θα βρει κι αυτός τον τρόπο να την εκμεταλλευτεί. Μη σου πω θα αντιγράψει το στήσιμο του πολλάκις (όσο κι αν λένε ότι δεν μεταφέρονται δεδομένα) για να πάει πιο γρήγορα από εκείνον. Γιατί άλλο 41, άλλο 20πόσο είναι ο 'με Γερμανικό διαβατήριο'.

      Όπως και να 'χει, τα δεδομένα μέχρι στιγμής είναι ξεκάθαρα: Ο Schumacher πρέπει να προσπαθήσει πάρα μα πάρα πολύ για να φτάσει τον Rosberg και να τον ανταγωνίζεται σε κάποιους αγώνες. Κι αυτό τον κάνει εξ ορισμού δεύτερο σε δυναμικότητα πιλότο της ομάδας.

      Και η Ferrari του '96 ήταν απίστευτα δύστροπη, αλλά ο Γερμανός ήταν κάτι δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον Irvine, που δεν ήταν και άσχετος πιλότος. Δε νομίζω λοιπόν ότι υπάρχει σώφρων άνθρωπος που περιμένει να κάνει ο Schumacher των 41 ό,τι ο Schumacher των 27.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unicornf1 last edited by

        Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
        Αυτο δειχνει ποσο σημαντικος ειναι. Ηρθε για 3 χρονια και η Merc αλλαζει ολοκληρο το μονοθεσιο μονο γι αυτον!

        Αλλαγές χρειάζονταν στο μονοθέσιο ασχέτως Σούμι. Ακόμα και ο αποδοτικότερος ως τώρα Ρόζμπεργκ υστερεί έναντι των McLaren, RedBull, Ferrari ασχέτως αν είναι συνολικά στη 2η θέση. Αυτό το πέτυχε λόγω του ότι είναι consistent και όχι επειδή προσπέρασε κάποιον (έχει 0 προσπεράσματα)
        Τα Mercedes δε μπορούν να ανταγωνιστούν τους άλλους τρεις και για αυτό χρειάζεται μια δραστική αλλαγή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vassilisal last edited by

          Ναι αλλα για τον MS κανουν τοσο μεγαλη αλλαγη. Αν δεν ηταν αυτος απλα θα βελτιωναν το υπαρχον.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ripper last edited by

            Αν το κάνουν για τον MS, πολύ απλά κάνουν λάθος.
            Όταν έχεις το τέταρτο σε δυναμικότητα μονοθέσιο και ένας οδηγός σου είναι δεύτερος, στηρίζεσαι πάνω του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης ripper έγραψε:
              Αν το κάνουν για τον MS, πολύ απλά κάνουν λάθος.
              Όταν έχεις το τέταρτο σε δυναμικότητα μονοθέσιο και ένας οδηγός σου είναι δεύτερος, στηρίζεσαι πάνω του.

              Δηλαδή προτείνεις να αφήσει ο Brawn τον Σούμι και να στηριχτεί στον Rosberg?

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                greo last edited by

                Φανταζομαι οτι προτεινει οπως θα προτεινα κι εγω, να κανει οτι καλυτερο νομιζει για την ομαδα του για να ερθουν νικες χωρις να τον νοιαζει απο ποιον οδηγο θα ερθουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vassilisal last edited by

                  http://en.espnf1.com/mercedes/motorspor ... 15391.html

                  Τελικα οντως το κανουν για τον MS κυριως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
                    http://en.espnf1.com/mercedes/motorsport/story/15391.html

                    Τελικα οντως το κανουν για τον MS κυριως.

                    Μπα... Απλά βλέπουν ότι έχουν μείνει πίσω. Και ο Ρόσμπεργκ που τα πάει καλά, δεν μπορεί να κυνηγήσει τις άλλες 3 ομάδες.

                    Πάντως, από την δική μου εμπειρία (10^20 μικρότερη, έτσι?) πραγματικά όταν έχεις στα χέρια σου 'τιμόνι' έξω από το οδηγικό σου στυλ, ή όχι ρυθμισμένο στα μέτρα σου, απλά ΔΕΝ μπορείς να πας γρήγορα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      phaethon last edited by

                      Ο Michael συνεχώς προσπαθούσε να κάνει το πίσω μέρος να στρίψει με lift-offs στο γκάζι κι επακόλουθες κινήσεις στο τιμόνι. Ειδικά στις αργές στροφές που δεν έχεις και τη μεγάλη φόρα να εκμεταλλευτείς, ο χρόνος έμοιαζε ατελείωτος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                        Φανταζομαι οτι προτεινει οπως θα προτεινα κι εγω, να κανει οτι καλυτερο νομιζει για την ομαδα του για να ερθουν νικες χωρις να τον νοιαζει απο ποιον οδηγο θα ερθουν

                        Άρα κινείται στη σωστή κατεύθυνση.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kpsig moderator last edited by

                          Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                          Ο Michael συνεχώς προσπαθούσε να κάνει το πίσω μέρος να στρίψει με lift-offs στο γκάζι κι επακόλουθες κινήσεις στο τιμόνι. Ειδικά στις αργές στροφές που δεν έχεις και τη μεγάλη φόρα να εκμεταλλευτείς, ο χρόνος έμοιαζε ατελείωτος.

                          Ίσως... Από την άλλη μπορεί να δείχνει ότι 'φοβόταν' την υποστροφή...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kantoniou last edited by

                            Παντως το χειροτερο για τον Σουμαχερ πιστευω δεν ειναι οι κακες, μεχρι στιγμης, επιδοσεις, τις οποιες πιθανοτατα καποια στιγμη θα βελτιωσει.
                            Πιο πολυ (υποθετω θα) του τη 'βαρανε' οι δηλωσεις συμπαραστασης τυπου 'Schumacher will improve' απο τον Ροζμπεργκ, τον Εκλεστον και λοιπες δυναμεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coupeas last edited by

                              +1,,

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                Παντως το χειροτερο για τον Σουμαχερ πιστευω δεν ειναι οι κακες, μεχρι στιγμης, επιδοσεις, τις οποιες πιθανοτατα καποια στιγμη θα βελτιωσει.
                                Πιο πολυ (υποθετω θα) του τη 'βαρανε' οι δηλωσεις συμπαραστασης τυπου 'Schumacher will improve' απο τον Ροζμπεργκ, τον Εκλεστον και λοιπες δυναμεις.

                                κυνικε Νομιζω απο τη Βαρκελωνη θα φανει αν την αλλαγη την λανουν για να κερδισουν ή για να κερδισει ο MS το ομορφοπαιδο. Αν ειναι το δευτερο βλεπω την κατασταση στην ομαδα να γινεται ροντεο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vassilisal last edited by

                                  Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                  Παντως το χειροτερο για τον Σουμαχερ πιστευω δεν ειναι οι κακες, μεχρι στιγμης, επιδοσεις, τις οποιες πιθανοτατα καποια στιγμη θα βελτιωσει.
                                  Πιο πολυ (υποθετω θα) του τη 'βαρανε' οι δηλωσεις συμπαραστασης τυπου 'Schumacher will improve' απο τον Ροζμπεργκ, τον Εκλεστον και λοιπες δυναμεις.

                                  Για ποιο λογο? Ο MS ειναι πολυ εμπειρος για ν ασχολειται με κατι τετοια. Πιστευω ουτε καν δινει σημασια.

                                  Επισης πιστευω πως αν δεν το εκαναν για τον MS δεν θα ηθελαν οπωσδηποτε να το κανουν πιο υπερστροφικο. Τελος παντων, θα δειξει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:

                                    Παντως το χειροτερο για τον Σουμαχερ πιστευω δεν ειναι οι κακες, μεχρι στιγμης, επιδοσεις, τις οποιες πιθανοτατα καποια στιγμη θα βελτιωσει.
                                    Πιο πολυ (υποθετω θα) του τη 'βαρανε' οι δηλωσεις συμπαραστασης τυπου 'Schumacher will improve' απο τον Ροζμπεργκ, τον Εκλεστον και λοιπες δυναμεις.

                                    Για ποιο λογο? Ο MS ειναι πολυ εμπειρος για ν ασχολειται με κατι τετοια. Πιστευω ουτε καν δινει σημασια.

                                    Επισης πιστευω πως αν δεν το εκαναν για τον MS δεν θα ηθελαν οπωσδηποτε να το κανουν πιο υπερστροφικο. Τελος παντων, θα δειξει!

                                    Φαντάζομαι ότι δεν θέλουν να το κάνουν πιο υπερστροφικό. Μάλλον θέλουν να το κάνουν ουδέτερο σε τέτοιο βαθμό που οι ρυθμίσεις του κάθε οδηγού να το κάνουν υποστροφικό ή υπερστροφικό, ενώ τώρα το δεύτερο δεν γίνεται χωρίς απώλεια κρατήματος...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vassilisal last edited by

                                      Περιπου το ιδιο λεμε γιατι αν τωρα ειναι υποστροφικο για να γινει ουδετερο πρεπει να γινει πιο υπερστροφικο. Προφανως δεν γνωριζω στο τελος πως θα ειναι αλλα γνωριζω οτι ο MS θελει το μονοθεσιο του υπερστροφικο. Αλλα ναι το πιο λογικο ειναι αυτο που λες 😉

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ken11
                                        ken11 last edited by

                                        Αντε να δουμε μηπως οι αναβαθμισεις που εγιναν βοηθησουν τον Shumi στους επομενους 3-4 αγωνες να ανεβει στο βαθρο,καλη η 4η θεση σιγουρα αλλα πρεπει να υπαρξει κ διαρκεια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coupeas last edited by

                                          Εγω ειπα .Οι γεροπαραξενιές δεν ειναι τυχαίες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ikarus260 last edited by

                                            Και εγώ είμαι απ' τους φανατικούς οπαδούς του Μίκαελ, αλλά πιστεύω ότι ο καθένας στην εποχή του. Μετά από 3 χρόνια είναι πολύ δύσκολο να κάνει δυστυχώς κάτι καλό και φαίνεται. Εκτός από τα χρόνια του, είναι και η μεγάλη αποχή. Και όπως και να 'χει και τα δυο παίζουν μεγάλο ρόλο. Πάντως ελπίζω το καλύτερο για εκείνον γιατί είναι ο μόνος άνθρωπος που με έκανε να αγαπήσω αυτό το άθλημα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 14 / 46
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr