-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ναι αλλα η μαζντα εχει το χρημα?
παντα θα εχω την απορια τι θα γινοταν αν καποια πιο πλουσια αυτοκινητοβιομηχανια ασχολουνταν με τους wankel και τους ειχε εξελιξει ολα αυτα τα χρονια
πλεον ομως καμια δε φαινεται να θελει
Εχει περασει και απο αλλες εταιριες ,πχ μερσεντες,αλλα η μονη που δειχνει ενδιαφερον για την εξελιξη του ειναι η μαζντα που εχει αγορασει τα δικαιωματα του (νομιζω).Οσο θα δημιουργουνται νεα υλικα και τροποι κατεργασιας τους θα λυνονται και τα προβληματα που εχει ο βανκελ.
νομιζω πλεον δεν ισχυει η πατεντα μπορει να τον χρησιμοποιει οποιος θελει, απλα οι αλλοι εμειναν πισω και πλεον δεν ασχολουνται
αν κανω λαθος διορθωστε με
Το RX8 είναι ένα από τα καλύτερα σπορ αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει.
Σε καμία όμως περίπτωση δεν κάνει για καθημερινό αυτοκίνητο. Η κατανάλωση του γονατίζει.
Αν το έχεις όμως μόνο για στρίψιμο και κάνεις 100 άντε 200χλμ την εβδομάδα αξίζει, μιας και έχει και χαμηλά πάγια έξοδα (μόνο 1300cc). Οπότε με αυτό το σκεπτικό δεν αξίζει 20-40€ την εβδομάδα η ψυχαγωγία μας;αυτο ειπα κι εγω, αλλα μονο ετσι
Κατανάλωση: ναι όντως είναι μεγάλη για το 230 και αρκετά μεγάλη για το 190. Μπορεί για τις επιδόσεις του να μην δικαιολογεί τέτοιες καταναλώσεις αλλά για δες και από μεριά τούρμπο καταναλώσεις. Εκτός και αν σωθείς με 2-3 λίτρα λιγότερο στα 100χλμ.
εδω εχεις λαθος , τα τουρμπο με συντηρητικη οδηγηση καινε πολυ λιγο και δε μιλαμε μονο για 2-3 λιτρα κατω
μην κοιτας μονο τι καινε στο σκισιμο , σε ενα τουρμπατο η ελαχιστη με τη μεγιστη καταναλωση μπορει να εχει διαφορα πανω απο 10 λιτρα/100 χλμ, σε μενα η διαφορα ειναι ειναι σχεδον 20 λιτρα
σημερα btw πηγα πειραια με 11.2 και γυρισα με 19 και αν δεν ειχα κινηση να με κοβει θα εφτανα κανα 25αρι χαλαρα
-
Απο μια ματια που εριξα πρεπει να εχεις δικιο ,μαλλον ισχυουν μονο οι πατεντες για τις βελτιωσεις που εχει κανει η μαζντα.
Ενα λινκ που δειχνει ποιες εταιριες εχουν ασχοληθει με βανκελ http://www.der-wankelmotor.de/Motoren/motoren.html ,αν καταλαβα καλα γιατι δνε ξερω γερμανικα.
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Οτι δεν είναι ξένιαστο δεν είναι...αλλα τέτοιες τιμές βρε morpheus ούτε στο Α3 δεν βλέπω... σίγουρα μέσα στην πόλη καίει 15λ/100 το μικρό άλλα και το Α3 φλερτάρει με την ίδια οδήγηση στο 11αρι. Στην εθνική Αθηνα-Κομοτηνη το 8αρι το έριξα στα 11,5 με καλούτσικες ταχύτητες 140-160 με ξεσπάσματα φυσικά και το Α3 σε ένα στοίχημα κατανάλωσης ο πατέρας μου κατάφερε μετά βίας να το ρίξει στο 8 - 8,5όσο για τις επιδόσεις σε 'σχέση με το οποιοδήποτε ΡΧ8' κόψε κάτι... Πολλοί μαμίσιοι 2,0Τ (200hp) έχουν ξεμπροστιαστεί ακόμα και από το μικρό από στάση. Σίγουρα σε ρεπρίζ είναι άλλο το έργο
Επίσης αν το χόμπι του υποψήφιου αγοραστή είναι οι βελτιώσεις...απλά θα βάλω αυτό το emoticon...
ΡΧ8 και βελτιώσεις δεν πάνε μαζι...Δεν έχω λόγο να σου πω ψέματα, ούτε υπονοώ οτι αυτές οι καταναλώσεις είναι οι συνηθισμένες (τουλάχιστον όχι σε μένα, αφού δεν θα λεγα οτι οδηγώ οικονομικά) αλλά σου δίνεται η δυνατότητα εαν θέλεις να τις δείς...
Έχω κάνει Αθήνα - Ελαφόνησο με 2 άτομα + φουλ μπαγκάζια + 40 βαθμούς με τσίτα a/c (και για να σε προλάβω, όχι εντός ορίων ταχύτητας) με μέση 7,6 ... και το δεύτερο μισό της διαδρομής δεν είναι καθόλου ευθεία...
Επίσης έχω δει Παιανία - Γλυφάδα (όχι απο ΑΟ) μέρα μεσημέρι 8,7...
Ακόμα και στο δικό σου παράδειγμα, τα 15lt του RX με τα 'σχεδόν 11' (aka ψηλά 10) του Α3, είναι σεβαστή διαφορά... πόσο δε εαν αναλογιστούμε και οτι το δεύτερο αποδίδει περισσότερα ps και kgm...
Όπως επίσης σημαντική είναι και η διαφορά με έναν biturbo ανω των 300ps (βεβαια εκεί βοηθάει και το DCT) που έχει μέση στα 11 και κάτι...
Anyway... δεν θέλω να το πλατειάσω με τα περι κατανάλωσης, απλά απάντησα στον φίλο που ζήτησε παραπάνω να συγκρίνουμε τις καταναλώσεις του RX με συμβατικούς κινητήρες παραπλήσιας απόδοσης...Όσον αφορά στις επιδόσεις, το ΤΤ είναι γύρω στα 250ps και 36kgm και δεν υπάρχει επαφή ούτε απο στάση (αναφέρομαι φυσικά στο Cosmo) παρ'οτι rwd και lsd ξεκολάνε το mazda πολύ καλά ...
Τώρα θα μου πείς ναι αλλά είναι βελτιωμένο και είναι και πιο ελαφρύ... δεν θα διαφωνήσω (αν και ένα remap πλέον στο κάνουν μέχρι και οι αντιπροσωπείες) αλλά επι της ουσίας ο συνδυασμός απόδοσης / κατανάλωσης παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα...
Εαν στον αντίποδα βελτιωθεί το 'ροχι', η ήδη υψηλή κατανάλωση φτάνει σε δυσθεώρητα νούμερα... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είναι οργανωμένο το έγκλημα. Οι βανκελάκηδες φροντίζουν να διατυμπανίζουν έμμεσα το ρίσκο για να πέφτει η ζήτηση. Μετά σορτάρουν το όλο θέμα κανονικά και ανεβαίνουν τα spreads! Έτσι τελικά κανένας από τους απέξω δεν τολμάει να επενδύσει σε βάνκελ, οι τιμές φτάνουν στον πάτο και έτσι οι ευτυχείς κερδοσκόποι βανκελάκηδες μπορούν να βρουν και να αγοράσουν φτηνά ανταλλακτικά πχ κινητήρα που χρειάζονται κάθε 2-3 αλλαγές λαδιού!!και αμα θελουν να πουλησουν?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Οτι δεν είναι ξένιαστο δεν είναι...αλλα τέτοιες τιμές βρε morpheus ούτε στο Α3 δεν βλέπω... σίγουρα μέσα στην πόλη καίει 15λ/100 το μικρό άλλα και το Α3 φλερτάρει με την ίδια οδήγηση στο 11αρι. Στην εθνική Αθηνα-Κομοτηνη το 8αρι το έριξα στα 11,5 με καλούτσικες ταχύτητες 140-160 με ξεσπάσματα φυσικά και το Α3 σε ένα στοίχημα κατανάλωσης ο πατέρας μου κατάφερε μετά βίας να το ρίξει στο 8 - 8,5
όσο για τις επιδόσεις σε 'σχέση με το οποιοδήποτε ΡΧ8' κόψε κάτι... Πολλοί μαμίσιοι 2,0Τ (200hp) έχουν ξεμπροστιαστεί ακόμα και από το μικρό από στάση. Σίγουρα σε ρεπρίζ είναι άλλο το έργο
Επίσης αν το χόμπι του υποψήφιου αγοραστή είναι οι βελτιώσεις...απλά θα βάλω αυτό το emoticon...
ΡΧ8 και βελτιώσεις δεν πάνε μαζι...Δεν έχω λόγο να σου πω ψέματα, ούτε υπονοώ οτι αυτές οι καταναλώσεις είναι οι συνηθισμένες (τουλάχιστον όχι σε μένα, αφού δεν θα λεγα οτι οδηγώ οικονομικά) αλλά σου δίνεται η δυνατότητα εαν θέλεις να τις δείς...
Έχω κάνει Αθήνα - Ελαφόνησο με 2 άτομα + φουλ μπαγκάζια + 40 βαθμούς με τσίτα a/c (και για να σε προλάβω, όχι εντός ορίων ταχύτητας) με μέση 7,6 ... και το δεύτερο μισό της διαδρομής δεν είναι καθόλου ευθεία...
Επίσης έχω δει Παιανία - Γλυφάδα (όχι απο ΑΟ) μέρα μεσημέρι 8,7...
Ακόμα και στο δικό σου παράδειγμα, τα 15lt του RX με τα 'σχεδόν 11' (aka ψηλά 10) του Α3, είναι σεβαστή διαφορά... πόσο δε εαν αναλογιστούμε και οτι το δεύτερο αποδίδει περισσότερα ps και kgm...
Όπως επίσης σημαντική είναι και η διαφορά με έναν biturbo ανω των 300ps (βεβαια εκεί βοηθάει και το DCT) που έχει μέση στα 11 και κάτι...
Anyway... δεν θέλω να το πλατειάσω με τα περι κατανάλωσης, απλά απάντησα στον φίλο που ζήτησε παραπάνω να συγκρίνουμε τις καταναλώσεις του RX με συμβατικούς κινητήρες παραπλήσιας απόδοσης...Όσον αφορά στις επιδόσεις, το ΤΤ είναι γύρω στα 250ps και 36kgm και δεν υπάρχει επαφή ούτε απο στάση (αναφέρομαι φυσικά στο Cosmo) παρ'οτι rwd και lsd ξεκολάνε το mazda πολύ καλά ...
Τώρα θα μου πείς ναι αλλά είναι βελτιωμένο και είναι και πιο ελαφρύ... δεν θα διαφωνήσω (αν και ένα remap πλέον στο κάνουν μέχρι και οι αντιπροσωπείες) αλλά επι της ουσίας ο συνδυασμός απόδοσης / κατανάλωσης παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα...
Εαν στον αντίποδα βελτιωθεί το 'ροχι', η ήδη υψηλή κατανάλωση φτάνει σε δυσθεώρητα νούμερα...κοιτα αμα βρεθεις στην αναγκη κανεις θαυματα, οπως εγω μια φορα που ειχα μεινει βραδυ (αφραγκος) χωρις βενζινη και επρεπε να κανω αποσταση.. ευτυχως δεν ειχε κινηση
μετα απο αυτο , συγγνωμη κιολας , αλλα τα τουρμπο μπορουν να ειναι πολυ οικονομικα
(8.4 λεει η φωτο, σορρυ για τη θολουρα)νομιζω οτι ο vellerefontis στην απεργια των βενζιναδικων ειχε πετυχει πιο μικρο
-
Μονο 8,6 λτ? 6,4λτ εχω κανει το πιο οικονομικο!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Καλα απο ηχο δεν με τρελαινει..ουτε τα τρελα χερια θελει!
Οσο για την αξιοπιστια, αν το σκιζεις δε νομιζω οτι κραταει και παρα πολλα χλμ. εχω 2 φιλους που στα 63κ ο ενας και καμια 40-50κ ο αλλος βαλανε καινουριο μοτερ...ευτυχως στην εγγυηση (αυτος με τα 63 την προλαβε οριακα), βεβαια και οι 2 το πηγαινανε ταπα συνεχεια κοντρες, παντηλικια ΣΥΝΕΧΕΙΑ κλπ
Όπως είπα και παραπάνω οι λόγοι που μπορεί να αλλαχτεί ένα μοτερ είναι διάφοροι...απο ευπάθεια περιφερειακού υλικού (πολλαπλασιαστές) που δεν το παίρνουν χαμπάρι οι ιδιοκτήτες μέχρι να πάρουν το μοτέρ στο χέρι και μετά απο την συντήρηση. Το θέμα σκισίματος απλά δεν στέκει γιατί υπάρχουν άλλα τόσα ρχ8 με καθημερινά σκισίματα που πιάνουν και ξεπερνούν τις 100.000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα.
Και τα 2 παιδια πιστεψε με δεν ειναι χθεσινοι!Και οι 2 εχουν πολλα κανταρια χερια! Ηταν και σε ενα rx8 φορουμ-κλαμπ δεν ξερω σε ποιο γιατι υπαρχουν 2-3 και μπορει να τους ξερεις και εσυ!
-
ΟΚ ratanplan (Στέλιος αν θυμάμαι καλά) όλα αν τα πας χωρις αύριο τα παίζουν, για πες μου κάθε πόσες ΚΚΜ θέλεις κιβώτιο (έστω κατέβα-ανέβα άνοιγμα και αλλαγή στο συχρονιζέ της 3ης) αν πας συνέχεια τάπα το ραλάκι που γενικά είναι πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο ;
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Πολλοί μαμίσιοι 2,0Τ (200hp) έχουν ξεμπροστιαστεί ακόμα και από το μικρό από στάση.Oύτε κατά διάνοια.
Εδώ του ψιλορίχνω εγώ με το όχημα της φωτό μου, όχι μόνο δεν έχει ελπίδα με 2λιτρα τούρμπο, αλλά θα φάει και αρκετό ξύλο.
Το cosmo ναι, είναι περίπου στα ίδια (στάση πάντα), με ένα Golf π.χ. ή και λίγο αργότερο.
-
Με καλή εκκίνηση το Cosmos γράφει άνετα κάτω από 7... μόνο Scirocco 2.0 ή TT 200 με DSG το ακολουθούνε...
-
Το αντίστροφο, το cosmo τα ακολουθεί. Ειδικά το ΤΤ είναι 100% μπροστά παντού, δεν υπάρχει καμία απολύτως αμφιβολία επ' αυτού.
Με τα άλλα 200άρια, παίζεται, πάνω-κάτω στα ίδια.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Μονο 8,6 λτ? 6,4λτ εχω κανει το πιο οικονομικο!Φάε ένα μπαν κι'εσυ...
Το αντίστροφο, το cosmo τα ακολουθεί. Ειδικά το ΤΤ είναι 100% μπροστά παντού, δεν υπάρχει καμία απολύτως αμφιβολία επ' αυτού.
Με τα άλλα 200άρια, παίζεται, πάνω-κάτω στα ίδια.Με καλή εκκίνηση το Cosmos γράφει άνετα κάτω από 7... μόνο Scirocco 2.0 ή TT 200 με DSG το ακολουθούνε...
Επειδή είχα ανοίξει πολλές φορές και σε στοκ μορφή με 'ροχι' τα πράγματα σε γενικές γραμμες απο στάση έχουν ως εξής:
RX8 192 vs TT 200 = παντού και πάντα μπροστά το ΤΤ
RX8 231 vs ΤΤ 200 = κόβονται άσχημα μέχρι τα 120-140, απο εκεί και πάνω το ΤΤ ανοίγει σιγά σιγά (ή καλύπτει αν είναι λίγο πίσω)...
Cosmo vs remaped TT δεν έχουν επαφή...Το RX8 έχει καλό 'μπάμ' αν οδηγός δεν είναι κουλομαρία ελεώ κίνησης και μπλοκέ... εξου και τα καλά νούμερα που γράφει στο 0-100... απο εκει και πάνω όμως δεν συνεχίζει με τον ίδιο ρυθμό...
-
Πσοσωπικά σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή του ΜΧ-5 με ένα RX-8...
Απλά θα περιορίσω τα χλμ που θα γίνονται με πετρελαιοκίνητο...
Αυτοκίνητο για λίχα χλμ και όχι για μεταφορικό μέσο. Το 'μειονέκτημά' του, είναι ότι το έκαναν τετράπορτο με μεγάλο χώρο αποσκευών. Και δημιούργησε την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να τα κάνει όλα. Οι ιδιαιτερότητές του όμως, το κάνουν απλά να μπορεί. Γιατί ο χρήστης του δεν θα θέλει -
Κυριάκο αν θέλεις καινούριο, με το ζόρι προλαβαίνεις. Η παραγωγή του σταματάει...
-
Δε με νοιάζει για καινούριο. Υπάρχουν πολλά μτχ στην αγορά με λίγα χλμ. Και φυσικά θέλουν έλεγχο, όπως και κάθε μτχ. Έχω και τρόπο να μάθω όλο το ιστορικό του από τον αριθμό πλαισίου του. Επίσης θα αγοράσω κάποιο που έχει συντηρηθεί ΜΟΝΟ εντός αντιπροσωπείας. Και κάποιο που θα είναι εντελώς μαμά.
Το αμάξι είναι κορυφή και κάνει παπάδες. Οδηγικά πολύ καλύτερο από ΜΧ-5. Προσωπική γνώμη και μόνο εκφράζω -
@morpheus: κοίτα δεν πάω να αποδείξω οτι δεν είναι ελέφαντας...καίει και παρα καίει και είναι σε κάθε μέτρηση πάνω απο τους συμβατικούς κινητήρες. Αλλα όποιος ψάχνει για οικονομία απλά δεν κοιτάει προς ρχ8 μεριά...
τώρα για τις συγκρίσεις επιδόσεων και εννοείται απο στάση ο λόγος έγινε για μαμίσια φυσικά αμάξια και για τα 2λιτρα 200αρια. Τα άλογα στα τούρμπο δίνονται εύκολα με λίγα λεφτά αν πάμε στην βελτίωση. Και επειδή ούτε εγώ έχω λόγο να σου πώ ψέματα υπάρχουν παιδιά που με το μικρό γράφουν 7,2 και 7 0-100 μετρημένα και έχουνε πατήσει με 200αρια TFSi και σφάζονται τουλάχιστον στα 3 πρώτα γεμίσματα. Θα μου πείς...ράδιο αρβύλα...αλλά υπήρχαν και βιντεάκια τα οποία αδυνατώ να βρώ. Όπως επίσης πολλά ραλί την έχουν πατήσει από μικρό ρχ8… Το θέμα είναι οτι σε κάθε κόντρα μπορεί ένας απο τους δύο να μην ξέρει να πάει το αμάξι όπως πρέπει και πίστεψέμε το ρχ8 στην εκκίνηση είναι δύσκολο. Η θα κάψεις πολύ λάστιχο ή θα το κρεμάσεις... δύσκολο να του βρείς το ιδανικό.
Μπορεί στην κοντρογλώσσα ακόμα και η διαφορά ενός προφυλακτήρα και μιας κενής να είναι νίκη... ουσία όμως δεν υπάρχει έτσι ώστε να χαρακτηριστεί απόλυτα αργό ένα αμάξι 25.000€ και περι τους 170 ίππους τροχό συγκρινόμενο με ένα αμάξι 40.000+ και καμιά 25αρια 30αρια άλογα παραπάνω και πιο ελαφρύ… δεδομένου βέβαια ότι φτιάχτηκε και με άλλο γνώμονα. Τα στριψίματα.
Τεσπα… εγώ έχω το καλύτερο αμάξι απ’ολους και πάω για ύπνο ήσυχος!
Καλό Βράδυ σε όλους!
Υ.Γ: Στις επόμενες μέρες θα σας παραθέσω αριθμό λογαριασμού για την μείωση του ελλειμματος στο πορτοφόλι μου λόγω αύξησης της τιμής της βενζίνης. Εγώ τουλάχιστον δεν έκλεψα τίποτα απο εσάς
-
RXristos δεν διαφωνούμε πουθενά....
Απλά οταν αναφέρομαι στις δυνατότητες του κάθε αυτοκινήτου παίρνω πάντα ως δεδομένο την καλύτερη επίδοση που εγώ έχω δεί... αυτό για μένα είναι το καλυτερο δείγμα του τι μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο... όλες τις άλλες περιπτώσεις απλά δεν θα τις αναφέρω καν ή δεν θα τις λάβω σοβαρά υπ'οψιν γιατί είναι ξεκάθαρο οτι ο οδηγός 'έπνιξε' το αυτοκίνητο...
Έτσι, όπως έχουν πατήσει (όπως λες και σε πιστεύω) κάποιοι με το μικρό RX και πήγαιναν κόπιες με 200άρια ΤΤ, έχω ρίξει κι εγώ με στοκ 200άρι μερικές κενές σε cosmo... αλλά δεν θα με δείς να το αναφέρω πουθενά αφού δεν είναι αντιπροσωπευτικό των αυτοκινήτων, αλλά του οδηγού (του οδοστρώματος... του ανέμου... και του ανάδρομου Δία )...
Ακριβώς με την ίδια λογική θα σου πω οτι το μικρό 'ρο-χι' δεν κόβεται με 200άρι ΤΤ... ακόμα και αν οι πιο γρήγοροι το μέτρησαν (που συμφωνoύμε οτι έχει καλό μπάμ) στα 7.2' για τα 100... το ΤΤ έχει μετρηθεί απο μένα 6.8' σε στοκ μορφή, που δεν είμαι και το πιο γρήγορο πιστόλι εκει έξω... και πάνω απο τα 100 δεν συγκρίνεται με το challenge...
Καλο βράδυ και σε σένα -
η σταση λεει πολλα ψεματα , μονο ρεπριζ
μπας και εχετε καμια ελπιδα οι δικινητοι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η σταση λεει πολλα ψεματα , μονο ρεπριζ
μπας και εχετε καμια ελπιδα οι δικινητοιΚοπιάστε κοπιάστε... έχουμε καιρό να μυρίσουμε δίσκο...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
η σταση λεει πολλα ψεματα , μονο ρεπριζ
μπας και εχετε καμια ελπιδα οι δικινητοιΚοπιάστε κοπιάστε... έχουμε καιρό να μυρίσουμε δίσκο...
και εγω εχω καιρο να μυρισω και μαλλον θα περασει κι αλλος μεχρι να ξαναμυρισω
ειμαι αλλωστε σε κρισιμο σημειο της ζωης του , ειμαι και απο τα πρωτα μοντελα , τα οποια ειχαν δισκο απο αφρολεξ και ειναι θαυμα οτι μου εχει κρατησει ακομα
Mazda RX-8 μεταχειρισμένο - Η γνώμη σας?