-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Η συζήτηση της ενότητας είναι 'Έρευνα Κατανάλωσης', τι δεν καταλαβαίνεις??
Εάν έχεις κανένα στοιχείο επ'αυτού, γράψτο στην ενότητα αυτή ντε....αλλιώς μην με πρήζεις.....Λάθος δεν κάνεις εσύ, το νεαρόν της ηλικίας σου φταίει που σε κάνει 'να τα ξέρεις όλα'......
ΥΓ:Μήπως έχεις πήξει στο Στρατό βρε και 'μπερδεύεσαι' ? Εισιτήριο για τα σύννεφα με Κ.Ε θέλεις??
ο εσ δεν μας έχει επηρεάσει όλους το ίδιο. περάσαμε και φύγαμε κάποιοι, δεν τον κουβαλάμε κάθε μέρα πανω μας.
δεν είμαι τόσο μικρός όσο νομίζεις.
ήθελα να γράψω και άλλο ένα αλλά κωλύομαι.
περι της ταμπακιέρας τίποτα, βλέπω
(θα πεταχτεί και ο μοδ τώρα και θα χει δίκιο)
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Επιπλέον, ούτε στο Αεροδρόμιο μπορεί να πάει (άλλος μεγάλος προορισμός) από τον Πειραιά.ΓΤΠ γενικώς η όλη φάση πιστεύω...Ακαδημαϊκή κουβέντα, εντελώς. Το πρωί είδα Corsa CDTi με πινακίδες ΝΗ* στο κέντρο της πόλης...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Επιπλέον, ούτε στο Αεροδρόμιο μπορεί να πάει (άλλος μεγάλος προορισμός) από τον Πειραιά.ΓΤΠ γενικώς η όλη φάση πιστεύω...
Ακαδημαϊκή κουβέντα, εντελώς. Το πρωί είδα Corsa CDTi με πινακίδες ΝΗ* στο κέντρο της πόλης...
κι εγώ 'γνωρίζω' μερικούς γείτονες μου που κυκλοφορούν με επαρχιακές πινακίδες και μένουν μόνιμα στην Αθήνα.
Η επίσημη δικαιολογία αν τους σταματήσουν είναι ότι...πήγαιναν στο λιμάνι (ή πήγαιναν προς Κόρινθο ή προς λαμία) και...χάθηκαν.
Απλά το σύστημα είναι ηλίθιο γιατί δεν έχει προβλέψει ο νομοθέτης του για το αυτονόητο:δεν είναι όλη η Ελλάδα η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη και στην υπόλοιπη Ελλάδα επιτρέπεται το diesel σε ΙΧ.
-
Αυτο που ειπε ο φιλος SV2.
Οσοι ηθελαν να παρουν πηραν.Εδω και χρονια στο πατρικο μου (Συκιες Θεσσαλονίκης) ολοι οι γειτονες που εχουν μεγαλα SUV τα εχουν σε πετρελαιο.
Τελευταια δε, κυκλοφορουν και μικρότερα
Απο τους πρωτους πετρελαιοκίνητους, αστυνομικος της ασφάλειας με παλιο Audi
(Βεβαια, ειμαστε πολυ κοντα στον περιφερειακό, κι αν μας πει κανεις τιποτα θα πουμε οτι...χαθήκαμε)
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Επιπλέον, ούτε στο Αεροδρόμιο μπορεί να πάει (άλλος μεγάλος προορισμός) από τον Πειραιά.ΓΤΠ γενικώς η όλη φάση πιστεύω...
Ακαδημαϊκή κουβέντα, εντελώς. Το πρωί είδα Corsa CDTi με πινακίδες ΝΗ* στο κέντρο της πόλης...
Ακαδημαϊκή η κουβέντα, μην αποφασίσουν να το κυνηγήσουν είναι το ζήτημα.
Το ξέρετε ότι υπάρχει φορουμάς που τον έχουν πιάσει για κάρτα καυσαερίων; Τα 30 ευρώ ακόμα τα κλαίω...ε, ο φορουμάς εννοώ...!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Επιπλέον, ούτε στο Αεροδρόμιο μπορεί να πάει (άλλος μεγάλος προορισμός) από τον Πειραιά.ΓΤΠ γενικώς η όλη φάση πιστεύω...
Ακαδημαϊκή κουβέντα, εντελώς. Το πρωί είδα Corsa CDTi με πινακίδες ΝΗ* στο κέντρο της πόλης...
Ακαδημαϊκά αλλά και πραγματικά κι εγώ οταν βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη μένω και κυκλοφορώ παντού στην πόλη με το πετρελαιοκίνητο ΙΧ. Συνειδητά παράνομος; μάλλον ναι, αλλά δεν είναι πρόκληση, επίδειξη ή 'εξυπνάδα'. Εϊναι ανάγκη μετακίνησης. Και για επαγγελματικούς και για ιδιωτικούς λόγους μετακινούμαι και εντός και εκτός πόλης, αλλά δε θέλω/ μπορώ να έχω 2 αυτοκίνητα και να 'αλλάζω' στα όρια του περιφερειακού. Ούτε βέβαια ρυπαίνω περισσσότερο (το αυτοκίνητο είναι euro 5) από τα taxi, λεωφορεία, αυτοκίνητα του δήμου, στρατιωτικά κλπ. Ειδικά στη Θεσσαλονίκη τα πετρελαιοκίνητα ΙΧ είναι αρκετά και συνχώς αυξάνονται και δε μιλάω μόνο για μεγάλα SUV ή ειδικές κατηγορίες (διπλοκάμπινα). Μονο στη 'γειτονιά' μου βλέπω smart, focus και Yaris.
... και καθώς το thread είναι για κατανάλωση, η αστική κατανάλωση του G. PUNTO multijet είναι γύρω στα 6 λίτρα/ 100 km
-
Χαχα, ετοιμαζόμουνα να σου πω ότι πολλά λες μόνο και μόνο για να δικαιολογήσεις την παρανομία και ότι δεν μπορείς όμως να τη δικαιολογήσεις παρά τα χίλια δίκια που έχεις... και ήθελα να σου ζητήσω να ξεπεράσουμε το θέμα αυτό και αφού την κάνεις που την κάνεις την παρανομία ας μας πεις και την κατανάλωση που έχεις στις αστικές σου μετακινήσεις! Και με χαρά είδα ότι την έβαλες μόνος σου!
Γενικά έχω καταλάβει ότι οι καταναλώσεις πόλης σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (όχι υπερδίτονα SUVοειδή φορτηγά) ανάλογα με συνήθειες, μέγεθος κινητήρα και οχήματος παίζουν από 5-6 για μικρά ως 9-10λτ για μεγάλα και ταξί που είναι όντως πολύ καλό. -
@ onyx^^^^^
Δεν μπορώ να είμαι απολύτως σαφής για την κατανάλωση μέσα στην πόλη γιατί κάνω λίγη αστική χρήση και όχι αποκλειστική, άρα δεν μπορώ να βγάλω καθαρό συμπέρασμα, όμως δεν κατεβαίνει κάτω από τα 6.0 αλλά ούτε υπερβαίνει τα 7.0 λτ/ 100 km.
Με δεδομένη την εξάρτηση της κατανάλωσης από τον τρόπο οδήγησης τα προσωπικά μου επίπεδα κατανάλωσης για τις ίδιες περίπου αστικές μετακινήσεις ήταν 9 λτ/ 100 km με το Clio II 1.4 100hp και πάντα >10 λτ/ 100 km με το Rallye 16V -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.....Γενικά έχω καταλάβει ότι οι καταναλώσεις πόλης σε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα (όχι υπερδίτονα SUVοειδή φορτηγά) ανάλογα με συνήθειες, μέγεθος κινητήρα και οχήματος παίζουν από 5-6 για μικρά ως 9-10λτ για μεγάλα και ταξί που είναι όντως πολύ καλό. -
ε, δεν είναι δυνατόν
έλα, πες αλήθεια...το κάνεις σκόπιμα έτσι;
-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
@ onyx^^^^^
Δεν μπορώ να είμαι απολύτως σαφής για την κατανάλωση μέσα στην πόλη γιατί κάνω λίγη αστική χρήση και όχι αποκλειστική, άρα δεν μπορώ να βγάλω καθαρό συμπέρασμα, όμως δεν κατεβαίνει κάτω από τα 6.0 αλλά ούτε υπερβαίνει τα 7.0 λτ/ 100 km.
Με δεδομένη την εξάρτηση της κατανάλωσης από τον τρόπο οδήγησης τα προσωπικά μου επίπεδα κατανάλωσης για τις ίδιες περίπου αστικές μετακινήσεις ήταν 9 λτ/ 100 km με το Clio II 1.4 100hp και πάντα >10 λτ/ 100 km με το Rallye 16VΟ τρόπος οδήγησης σίγουρα παίζει τεράστιο ρόλο. Προσωπικά τις τελευταίες μέρες που για ανεξήγητους λόγους πάω κάπως χαλαρά αποφεύγοντας τις πολλές βιαιότητες παρατηρώ διαφορά γύρω στο 20%.
Έχω την εντύπωση ότι οι διαφορές κατανάλωσης είναι μικρότερες στα πετρελαιοκίνητα, δηλαδή επηρεάζονται λιγότερο από ζόρια, φορτία και τρόπο οδήγησης. Ισχύει κάτι τέτοιο ή απλά επειδή είναι μικρότερα τα νούμερα τα ίδια ποσοστά μοιάζουν πιο μικρά;; Ιδανικά θα ήθελα απάντηση κάποιου που να κυκλοφορεί αρκετά με diesel σε συνθήκες Αθήνας Θεσ/κης.@ elvet
Αλήθεια τα παπαράκια τύπου accent circonflexe που μου έβαλες μετά το όνομά μου, έστω τα κινέζικα καπελάκια(!), σημαίνουν κάτι;; Γιατί μου φαίνονται λίγο σαν κέρατα και αν με πιάσει το παρεξηγιάρικό μου... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
@ onyx^^^^^
Δεν μπορώ να είμαι απολύτως σαφής για την κατανάλωση μέσα στην πόλη γιατί κάνω λίγη αστική χρήση και όχι αποκλειστική, άρα δεν μπορώ να βγάλω καθαρό συμπέρασμα, όμως δεν κατεβαίνει κάτω από τα 6.0 αλλά ούτε υπερβαίνει τα 7.0 λτ/ 100 km.
Με δεδομένη την εξάρτηση της κατανάλωσης από τον τρόπο οδήγησης τα προσωπικά μου επίπεδα κατανάλωσης για τις ίδιες περίπου αστικές μετακινήσεις ήταν 9 λτ/ 100 km με το Clio II 1.4 100hp και πάντα >10 λτ/ 100 km με το Rallye 16VΟ τρόπος οδήγησης σίγουρα παίζει τεράστιο ρόλο. Προσωπικά τις τελευταίες μέρες που για ανεξήγητους λόγους πάω κάπως χαλαρά αποφεύγοντας τις πολλές βιαιότητες παρατηρώ διαφορά γύρω στο 20%.
Έχω την εντύπωση ότι οι διαφορές κατανάλωσης είναι μικρότερες στα πετρελαιοκίνητα, δηλαδή επηρεάζονται λιγότερο από ζόρια, φορτία και τρόπο οδήγησης. Ισχύει κάτι τέτοιο ή απλά επειδή είναι μικρότερα τα νούμερα τα ίδια ποσοστά μοιάζουν πιο μικρά;; Ιδανικά θα ήθελα απάντηση κάποιου που να κυκλοφορεί αρκετά με diesel σε συνθήκες Αθήνας Θεσ/κης.@ elvet
Αλήθεια τα παπαράκια τύπου accent circonflexe που μου έβαλες μετά το όνομά μου, έστω τα κινέζικα καπελάκια(!), σημαίνουν κάτι;; Γιατί μου φαίνονται λίγο σαν κέρατα και αν με πιάσει το παρεξηγιάρικό μου.......τα καπελάκια είχαν τη λογική, κοίτα επάνω, δηλαδή απαντάω στο αμέσως προηγούμενο post σου
τα περι κερασφόρων δεν τα γνωρίζω...Σοβαρά πάντως συμφωνώ οτι τα μικρά diesel έιναι πιο ομοιογενή, καθώς το εύρος μέγιστης - -ελάχιστης κατανάλωσης δεν είναι μεγάλο, οπότε επηρεάζονται λιγότερο από τον τρόπο οδήγησης.
-
Καλησπέρα,
Φουλάρισμα σήμερα μετά από αποκλειστική χρήση σε πόλη επί 108ΚΜ, με κοντινές και μικρές διαδρομές:
ΚΜ = 108
Καύσιμο = 8,4 l Diesel
Μ.Ο κατανάλωσης = 7,8l/100Km
Μ.Ο ταχυτητας = 31,2Km/h
Τρόπος οδήγησης = Normal
Παρατηρήσεις = Start-Stop OFF -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Φουλάρισμα σήμερα μετά από αποκλειστική χρήση σε πόλη επί 108ΚΜ, με κοντινές και μικρές διαδρομές:
ΚΜ = 108
Καύσιμο = 8,4 l Diesel
Μ.Ο κατανάλωσης = 7,8l/100Km
Μ.Ο ταχυτητας = 31,2Km/h
Τρόπος οδήγησης = Normal
Παρατηρήσεις = Start-Stop OFFτι εννοείς normal και γιατί κλειστό το start-stop???
-
σπαει νευρα
σε smart που οδηγησα καποτε...μου εσπασε τα νευρα -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
τι εννοείς normal και γιατί κλειστό το start-stop???Καλησπέρα Χρήστο,
normal σημαίνει όχι 'τσαρουχώματα' και απότομες επιταγχύνσεις (για να προλάβω φανάρια κτλ.), όπως επίσης όχι και σαν 'χελώνα' να πηγαίνω, κανονική οδήγηση οικογενειάρχη όχι με στόχο την οικονομία.
Το Start-Stop ήταν κλειστό διότι αφενός δεν έμπαινε ούτως ή άλλως σε λειτουργία όπως παρατήρησα - λόγω των μικρών διαδρομών όπου το αμάξι δεν προλάβαινε να ζεσταθεί - , αφετέρου διότι δεν με ενδιέφερε η λιγότερη κατανάλωση το διάστημα αυτό.
Γιαυτό και το ανέφερα ώς δεδομένο.....
σπαει νευρα
σε smart που οδηγησα καποτε...μου εσπασε τα νευραΔεν έχεις και τελείως άδικο σε αυτό....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Φουλάρισμα σήμερα μετά από αποκλειστική χρήση σε πόλη επί 108ΚΜ, με κοντινές και μικρές διαδρομές:
ΚΜ = 108
Καύσιμο = 8,4 l Diesel
Μ.Ο κατανάλωσης = 7,8l/100Km
Μ.Ο ταχυτητας = 31,2Km/h
Τρόπος οδήγησης = Normal
Παρατηρήσεις = Start-Stop OFFπολυ καιει ρε γαμωτο.
γιατι; -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πολυ καιει ρε γαμωτο.
γιατι;Δεν ξέρω, πρέπει να το ψάξω.....
ΥΓ: Λες το ότι είναι 2λιτρο με 180 ΗΡ??
-
τι να σου πω,εμενα μου φαινεται μεγαλη η καταναλωση.
εχει δοκιμασει κανα αντιστοιχο βενζινης να δεις ποσο καιει;
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
τι εννοείς normal και γιατί κλειστό το start-stop???
Καλησπέρα Χρήστο,
normal σημαίνει όχι 'τσαρουχώματα' και απότομες επιταγχύνσεις (για να προλάβω φανάρια κτλ.), όπως επίσης όχι και σαν 'χελώνα' να πηγαίνω, κανονική οδήγηση οικογενειάρχη όχι με στόχο την οικονομία.
Το Start-Stop ήταν κλειστό διότι αφενός δεν έμπαινε ούτως ή άλλως σε λειτουργία όπως παρατήρησα - λόγω των μικρών διαδρομών όπου το αμάξι δεν προλάβαινε να ζεσταθεί - , αφετέρου διότι δεν με ενδιέφερε η λιγότερη κατανάλωση το διάστημα αυτό.
Γιαυτό και το ανέφερα ώς δεδομένο.....
σπαει νευρα
σε smart που οδηγησα καποτε...μου εσπασε τα νευραΔεν έχεις και τελείως άδικο σε αυτό....
Τότε για τα Ελληνικά Δεδομένα βάλε sportive οδήγηση. Σήμερα αναγκάστηκα να διασχίσω την Αθήνα 4 φορές. Στο τέρμα του Φαληρικού Δέλτα λόγω και των εκλογών του ΤΕΕ γινόταν το αδιαχώρητο. Ο λόγος βέβαια το γεγονός ότι ο ΗΣΑΠ δεν δουλεύει και 50000 μηχανικοί της Αττικής αναγκάστηκαν ή να βλαστημήσουν την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισαν να ψηφίσουν ή να πάρουν το αυτοκίνητο τους.
Στοιχεία έχω πάντως από το field trip οικονομίας του IMA (αποτέλεσμα). Με χαλαρή οδήγηση στην Αθήνα μετά τα 300+ χιλιόμετρα με τα 4.1 λίτρα ο κουμπαράς σταμάτησε στα 888 χιλιόμετρα με 41.46 λίτρα και τελικό απολογισμό αντλίας 4.67 lt/100 (4.7lt/100 στο BC). Ήτοι είδα εντός Αθηνών (με μεικτή οδήγηση) κατανάλωση στα 5.0 lt/100. Η Α.Ο. από τη μία και η πολύ χαλαρή κίνηση από την άλλη έχουν θετικό αντίκτυπο στις καταναλώσεις. Όλα αυτά πάντως με κίνηση άνω του μέσου όρου. Εκεί όπου μπορούσα με άνεση να κινούμε δεξιά (και να βλέπω τα οχήματα να με προσπερνούν) τώρα αναγκάζομαι να εμπλέκω σε προσπεράσεις καθώς >50% των υπολοίπων οχημάτων κινούνται πιο αργά από εμένα.
ΥΓ. Αναφορικά με το start-stop μου επιβεβαίωσες και το φόβο των κατασκευαστών αναφορικά με το θέμα της αντιπάθειας που έχει ο diesel κινητήρας σε λειτουργία κάτω από την επιθυμητή θερμοκρασία. Το start-stop σε όχημα με κλασσική μίζα ναι ίσως και να σπάει νεύρα. Η Mazda όμως πήρε βραβείο για την πατέντα του i-stop η οποία βασίζεται απλά στην εντολή ανάφλεξης του καυσίμου. Για το IMA απλά ο ηλεκτροκινητήρας παίζει το ρόλο της μίζας και καθώς είναι σε συγχρονισμό με τον βενζινοκινητήρα η εκκίνηση είναι πιο ομαλή.
Έρευνα Κατανάλωσης