-
Ο χρήστης Gianini έγραψε:
Καλημερα σας.Ενδιαφερομαι για τη νεα Corolla 1400cc Sport και θελω να σας ρωτησω, οι 97 ιπποι ειναι πραγματικοι?
Εχει καποιος οδηγικη εμπειρια απο το συγγεκριμενο κινητηρα?
Ειναι τοσο ροπατος οσο δειχνουν τα νουμερα?
Κρατηματα?Βρισκομαι μεταξυ corolla/astra/civic και θελω να διαλεξω το καλυτερο.
Ευχαριστω πολυ!
το civic..αν σε ενδιαφέρει τόσο ο κινητήρας δηλαδή
-
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ '...ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΖΗΜΙΑ...' ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η VOLVO ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΟΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ
-
Παιδια, ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!
Corolla, αυτο που λες ισχυει. Πραγματι η επταετη εγγυηση ειναι για τα ματια του κοσμου. Οσο για τη Volvo, η αιτια ηταν οτι οι ανθρωποι της στη Σουηδια ηθελαν τους δικους τους και στην Ελλαδα.... οπως συναιβει παλαιοτερα και με Λαινοπολο και MB Hellas. Και φυσικα εκαναν το θαυμα τους. Εβαλαν γερα τα Volvo στην αγορα, με καινουρια μοντελα, πολυ καλη ποιοτητα και οδηγικη συμπεριφορα. Κορυφαιο το S60 Racing και πανεμορφο το S40. Αν ημουν σε φαση οικογενειας θα το προτιμουσα μακραν απο αλλα της κατηγοριας του. Ειμαι μικρουλα ομως ακομα και λεω να κανω το κεφι μου
Α! Επισης ενας λογος που κι εγω τεινω περισσοτερο προς Corolla ειναι η μεγαλυτερη υποδυναμη απο ολα τα αλλα (Civic+Astra)Theie, συμφωνω οσον αφορα τη Ηοnda..... δεν εχει ομως και η Toyota εξισου πολυ καλους κινητηρες????? Τα φωτα σου σε παρακαλω!
Everville, χιλια ευχαριστω για την περιγραφη της Corollιστικης οδηγικης σου εμπειριας.... για κρατηματα ομως δεν μου ειπες τιποτα! Επισης πες μου, αν θες, και κατα ποσο ο κινητηρας ειναι αθορυβος μεσα στην καμπινα!
-
Γειά σας! Κάτοχος Corollas 1.4lt H/B εδώ και σχεδόν 2 χρόνια με 50.000κμ
Το αυτοκίνητό μου ήταν από την πρώτη φουρνιά και είχε παρουσιάσει αρκετά 'προβληματάκια' τα οποία στα επόμενα αυτοκίνητα δεν υπήρχαν
δίσκο-πλατώ στα 10.000κμ ντίζες ταχυτήτων, δίσκοι φρένων, τριξίματα κονσόλας.... άλλα τα φτιάξαμε στην αντιπροσωπεία και άλλα μόνοι μας (μαζί με ένα φίλο μου με το ίδιο corolla που παρουσίασε ακριβώς τα ίδια προβλήματα)
Έχω διαβάσει πως όλα αυτά τα προβληματα στο facelift έχουν αντιμετωπιστεί...
Τώρα όσο για τον κινητήρα (ο δικός μου έσπασε μπιέλα στα 18.000 κμ αλλά μάλλον ήταν από δικιά μου βλακεία) τέσπα....
είναι από τα πιό δυνατά 1.4 αφήνει πίσω του ακόμα και μερικά 1.6 lt (focus πχ) και γενικά τραβάει πολύ καλά αλλά είναι αρκετά θορυβώδης στην εθνική πχ με ταχύτητες 120+
Όσον αφορά το στρίψιμο.... Πραγματικά στην αρχή ενθουσιάστηκα από τον τρόπο που έστριβε το αυτοκίνητο παρ'όλο που έγερνε αρκετά έστριβε εξαιρετικά καλά ... αργότερα που έλιωσα τα λάστιχα και είχαν πέσει και τα αμορτισέρ το αυτοκίνητο γύρναγε με το τιμόνι ή με τσίμπημα στα φρένα για πλάκα και ήταν-είναι ιδιαίτερα υπερστροφικό και θέλει προσοχή....
Πλέον έχω βάλει και 3cm ελατήρια από την ΤΤΕ και έχω κάνει ανακατασκευή τα αμορτισέρ και έχουν μειωθεί οι κλίσεις στις στροφές ενώ το αυτοκίνητο δεν κοπανάει καθόλου....
Μέγαρα με μαμά ανάρτηση και μέτρια λάστιχα έκανα 1.24
Στα 1.4lt πιστεύω πως είναι από τις καλύτερες επιλογές! (δεν έχω άποψη για το νέο Astra!) -
Ο χρήστης Gianini έγραψε:
Theie, συμφωνω οσον αφορα τη Ηοnda..... δεν εχει ομως και η Toyota εξισου πολυ καλους κινητηρες????? Τα φωτα σου σε παρακαλω!Η διαφορά ιπποδύναμης δεν είναι το μόνο που θα κοιτάξεις..το Civic αποδίδει μέγιστη ισχύ χαμηλότερα (5600 αντί 6000 rpm), μέγιστη ροπή (που είναι η ίδια με της corolla) χαμηλότερα (4200 αντί 4400 rpm), έχει καλύτερη επιτάχυνση από στάση (για τα 0-100 km/h) στα 11.6' αντί 12' (και κάτι ψιλά) της corolla και μικτή κατανάλωση χαμηλότερη..στα 6.3 λίτρα αντί 6.7 της corolla
με την τελευταία ανανέωση έχει και καλύτερο σύστημα διεύθυνσης..ενώ έχει βελτιωθεί σημαντικά σε θέματα ηχομόνωσης..και εσωτερικού διακόσμου..με μοναδική εξαίρεση το λεβιέ..αλλά αυτό σε άλλους αρέσει..έχει μεγαλύτερο χώρο αποκευών..και φυσικά αν σου αρέσει οπτικά θα είναι ένα αυτοκίνητο που ξεφεύγει από το μέσο όρο (δεν το βλέπεις συχνά)
για την τυπική συντήρηση και τυχόν μικροπροβληματάκια υπάρχουν αρκετοί σοβαροί έμποροι να σε εξυπηρετήσουν
καλό είναι να του ρίξεις μια ματιά..από όσο γνωρίζω πάντως δεν υπάρχουν civic ετοιμοπαράδοτα πριν τα τέλη Ιουλίου
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Αμεσως με το διαβασες για TSport γλαρωσε το ματι,ε; Παρ'ολη τη βελτιωση το αυτοκινητο δεν αλλαξε χαρακτηρα Μιχαλη,παραμενει αρκετα πισω απο το Type-R οδηγικα διχως να εχει χασει τον 'τουριστικο' χαρακτηρα του.
Λογικό δεν είναι αυτό? Η TSport δεν είχε ποτέ εντελώς καθαρόαιμο προσανατολισμό όπως το TypeR... Γι'αυτό και ο αυτόματος στάνταρ κλιματισμός κλπ...
Θα συμφωνησω οτι ο χαρακτηρας της TSport ποτε δεν ηθελε να δειξει οτι ειναι καθαροαιμο (θα ζηλευαν ομως πολλα καθαροαιμα τετοιο κινητηρα) αλλα δε νομιζω οτι ο αυτοματος κλιματσμος δειχνει κατι τετοιο. Τετοιου ειδους πολυτελειες εχουν και τα 206RC και Clio Sport αλλα αυτο δε μειωνει το χαρακτηρα τους.
Μάλλον το διατύπωσα λάθος... Αναφερόμουν στο γεγονός πως στο Type-R υπάρχει η επιλογή αγοράς χωρίς κλιματισμό για χρήση εντός πίστας π.χ.... Δεν είναι κάτι το τρομερό αυτό, απλά δείχνει πως το αυτοκίνητο απευθύνεται και σε άλλο κοινό πέραν του καθημερινού οδηγού...
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
Theie, συμφωνω οσον αφορα τη Ηοnda..... δεν εχει ομως και η Toyota εξισου πολυ καλους κινητηρες????? Τα φωτα σου σε παρακαλω!
Η διαφορά ιπποδύναμης δεν είναι το μόνο που θα κοιτάξεις..το Civic αποδίδει μέγιστη ισχύ χαμηλότερα (5600 αντί 6000 rpm), μέγιστη ροπή (που είναι η ίδια με της corolla) χαμηλότερα (4200 αντί 4400 rpm), έχει καλύτερη επιτάχυνση από στάση (για τα 0-100 km/h) στα 11.6' αντί 12' (και κάτι ψιλά) της corolla και μικτή κατανάλωση χαμηλότερη..στα 6.3 λίτρα αντί 6.7 της corolla
με την τελευταία ανανέωση έχει και καλύτερο σύστημα διεύθυνσης..ενώ έχει βελτιωθεί σημαντικά σε θέματα ηχομόνωσης..και εσωτερικού διακόσμου..με μοναδική εξαίρεση το λεβιέ..αλλά αυτό σε άλλους αρέσει..έχει μεγαλύτερο χώρο αποκευών..και φυσικά αν σου αρέσει οπτικά θα είναι ένα αυτοκίνητο που ξεφεύγει από το μέσο όρο (δεν το βλέπεις συχνά)
για την τυπική συντήρηση και τυχόν μικροπροβληματάκια υπάρχουν αρκετοί σοβαροί έμποροι να σε εξυπηρετήσουν
καλό είναι να του ρίξεις μια ματιά..από όσο γνωρίζω πάντως δεν υπάρχουν civic ετοιμοπαράδοτα πριν τα τέλη Ιουλίου
Συμφωνώ... Εγώ έχω το 1.6 βέβαια, αλλά ένας γνωστός μου που μένει κοντά μου έχει το 1.4 και είναι πολύ ευχαριστημένος από την απόδοση του κινητήρα... Για αξιοπιστία δεν μπορεί να πει γιατί το έχει μισό χρόνο περίπου το αυτοκίνητο. Όσο για τον Σαρακάκη, στα 7 χρόνια που έχει εγγύηση το αυτοκίνητο, μπορείς να πηγαίνεις σε άλλα εξουσιοδοτημένα πέραν των 'Αδελφων Σαρακάκη', όπου οι επισκευές που καλύπτονται από εγγύηση γίνονται κανονικότατα......
-
Ο χρήστης billlllll έγραψε:
Γειά σας! Κάτοχος Corollas 1.4lt H/B εδώ και σχεδόν 2 χρόνια με 50.000κμΤο αυτοκίνητό μου ήταν από την πρώτη φουρνιά και είχε παρουσιάσει αρκετά 'προβληματάκια' τα οποία στα επόμενα αυτοκίνητα δεν υπήρχαν
δίσκο-πλατώ στα 10.000κμ ντίζες ταχυτήτων, δίσκοι φρένων, τριξίματα κονσόλας.... άλλα τα φτιάξαμε στην αντιπροσωπεία και άλλα μόνοι μας (μαζί με ένα φίλο μου με το ίδιο corolla που παρουσίασε ακριβώς τα ίδια προβλήματα)
Έχω διαβάσει πως όλα αυτά τα προβληματα στο facelift έχουν αντιμετωπιστεί...
Τώρα όσο για τον κινητήρα (ο δικός μου έσπασε μπιέλα στα 18.000 κμ αλλά μάλλον ήταν από δικιά μου βλακεία) τέσπα....
είναι από τα πιό δυνατά 1.4 αφήνει πίσω του ακόμα και μερικά 1.6 lt (focus πχ) και γενικά τραβάει πολύ καλά αλλά είναι αρκετά θορυβώδης στην εθνική πχ με ταχύτητες 120+
Όσον αφορά το στρίψιμο.... Πραγματικά στην αρχή ενθουσιάστηκα από τον τρόπο που έστριβε το αυτοκίνητο παρ'όλο που έγερνε αρκετά έστριβε εξαιρετικά καλά ... αργότερα που έλιωσα τα λάστιχα και είχαν πέσει και τα αμορτισέρ το αυτοκίνητο γύρναγε με το τιμόνι ή με τσίμπημα στα φρένα για πλάκα και ήταν-είναι ιδιαίτερα υπερστροφικό και θέλει προσοχή....
Πλέον έχω βάλει και 3cm ελατήρια από την ΤΤΕ και έχω κάνει ανακατασκευή τα αμορτισέρ και έχουν μειωθεί οι κλίσεις στις στροφές ενώ το αυτοκίνητο δεν κοπανάει καθόλου....
Μέγαρα με μαμά ανάρτηση και μέτρια λάστιχα έκανα 1.24
Στα 1.4lt πιστεύω πως είναι από τις καλύτερες επιλογές! (δεν έχω άποψη για το νέο Astra!)Πω πω!!!!!
Αυτο θα πει δυσφημιση!!!
Απιστευτο! Τοσα πολλα προβληματα απο ενα - οπως λενε - αξιοπιστο αυτοκινητο????
Χμμ.... λεω να μην το ρισκαρω... και να παιξω στα σιγουρα... δεν εχω ακουσει ποτε παρομοια και τοσα πολλα προβληματα για αυτοκινητα Honda....
-
Σε ευχαριστω παρα πολυ για τις τοσες λεπτομερειες.
Μεσα στο μυαλο εχω κι εγω το Civic στη νουμερο ενα θεση, απλα με χαλαει απιστευτα ο λεβιες των ταχυτητων στην κεντρικη κονσολα, κι ετσι ειπα να κοιταξω και κατι αλλο.
Τελικα ισχυει αυτο που λενε, οτι αν μια φορα αγορασεις Honda, τοτε ολα τα υπολοιπα παλι Honda θα ειναι ......
-
Ο χρήστης Gianini έγραψε:
Μεσα στο μυαλο εχω κι εγω το Civic στη νουμερο ενα θεση, απλα με χαλαει απιστευτα ο λεβιες των ταχυτητων στην κεντρικη κονσολα, κι ετσι ειπα να κοιταξω και κατι αλλο.Στην αρχή ξενίζει αλλά είναι απίστευτα λειτουργική θέση για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.
-
για τον λεβιέ υπάρχουν 4 λύσεις
- το συνηθίζεις και σου αρέσει
- αγοράζεις το υποβραχιόνιο
- κρεμάς μια πετσέτα
- το αγοράζεις αυτόματο (είναι πιο κομψό αν και εξακολουθεί να υπάρχει λεβιές μέσα στη μέση)
-
Ο χρήστης theios έγραψε:
για τον λεβιέ υπάρχουν 4 λύσεις- το συνηθίζεις και σου αρέσει
- αγοράζεις το υποβραχιόνιο
- κρεμάς μια πετσέτα
- το αγοράζεις αυτόματο (είναι πιο κομψό αν και εξακολουθεί να υπάρχει λεβιές μέσα στη μέση)
Μαλλον...... θα προτιμησω την λυση νουμερο τγια!!!!
Thanks anyway!
Υ.Γ.
Του Civic ειναι τελικα το φορουμ αυτο ή της Corolla???
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μεσα στο μυαλο εχω κι εγω το Civic στη νουμερο ενα θεση, απλα με χαλαει απιστευτα ο λεβιες των ταχυτητων στην κεντρικη κονσολα, κι ετσι ειπα να κοιταξω και κατι αλλο.
Στην αρχή ξενίζει αλλά είναι απίστευτα λειτουργική θέση για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.
Λες....? μακαρι.....!
Ευελπιστω να μην γινω τιραμολα για να αλλαζω ταχυτητες!!!!
Ευχαριστω για το tip
-
Ο χρήστης Gianini έγραψε:
Μεσα στο μυαλο εχω κι εγω το Civic στη νουμερο ενα θεση, απλα με χαλαει απιστευτα ο λεβιες των ταχυτητων στην κεντρικη κονσολα, κι ετσι ειπα να κοιταξω και κατι αλλο.
Στην αρχή ξενίζει αλλά είναι απίστευτα λειτουργική θέση για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.
Λες....? μακαρι.....!
Ακου που σου λέω
Ευελπιστω να μην γινω τιραμολα για να αλλαζω ταχυτητες!!!!
Αν φτάνεις το τιμόνι φτάνεις και το λεβιέ, είναι πολύ κοντά.
Οντως είμαστε off-topic
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Σήμερα πέρασα από μια έκθεση Toyota για να δω την Corolla, και είχε και μια TS μέσα. Σε αντίθεση με τη μάσκα των απλών εκδόσεων, που κατά τη γνώμη μου η γρίλια είναι χειρότερη από τη μάσκα του προ-face lift μοντέλου, η μάσκα της TS είναι απλά άπαιχτη. Και σε συνδυασμό με το μεγάλο αεραγωγό που έχει στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δείχνει πανέμορφη. Μέσα η κυριότερη διαφορά είναι τα λευκά όργανα με μεταλλικά πλαίσια, και η αντικατάσταση του αλουμινίου με απομίμηση ανθρακονημάτων, όπως στα μοντέλα sport, αλλά εδώ έχει και αυτόματο κλιματισμό. Το μειονέκτημα είναι ότι δεν έρχεται με στάνταρ ηλιοροφή, όπως ήταν το 'παλιό' μοντέλο. Πάντως έχουν αλλάξει τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων για καλύτερη οδική συμπεριφορά, και έχουν προσθέσει μπάρα θόλων.Επειδη φιλε μου με ενδιαφερει το T-Sport, αλλα στην αντιπροσωπια στην κιφησίας που πηγα ειχαν μονο 1.4 μοντελο, μπορεις να μου πεις σε ποια πηγες και το ειδες για να παω μια βολτα?
-
Χαιρετώ τους πάντες. Είμαι καινούργιος ιδιοκτήτης (5 μήνες) του Corolla 1.4 (Sol) και διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον εχτές στους 4τ το test που κάνουν στο ανανεομένο μοντέλο. Εκτός από τα εμφανή λοιπόν, πλέον το τιμόνι ρυθμίζεται κατα δύο έννοιες και (ακόμα και στο 1.4 σύμφωνα με το περιοδικό) έχουν γίνει κάποιες αλλαγές στη γεωμετρία της ανάρτησης. Γνωρίζει κανένας τι παίχτηκε με τον κινητήρα 1.4; Η ισχύς παραμένει στα 97 άλογα αλλά οι επιδόσεις είναι πλέον σαφώς υποδεέστερες σε όλες τις μετρήσεις!!! Το άρθρο δεν το αποδίδει στο συγκεκριμμένο αυτοκίνητο του test αλλά το θέτει ως χαρακτηριστικό. Επίσης ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε κατά 21 λίτρα (310). Η ρεζέρβα συνεχίζει να είναι κανονικού μεγέθους, το μήκος δεν άλλαξε. Τραβήχτηκε το πίσω κάθισμα με συνέπεια τη μείωση του χώρου για τα πόδια των πίσω;
Για την ιστορία, έχοντας κάνει 10800Km είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και δεν έχει παρουσιαστεί το παραμικρό.
OSFP νομίζω υπάρχει T-Sport στην ΤΟΥΟΤΑ Μαγκλάρας στην Κύμης αλλά πριν πας ως εκεί διασταύρωσέ το επειδή δεν είμαι απόλυτα σίγουρος. -
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Επειδη φιλε μου με ενδιαφερει το T-Sport, αλλα στην αντιπροσωπια στην κιφησίας που πηγα ειχαν μονο 1.4 μοντελο, μπορεις να μου πεις σε ποια πηγες και το ειδες για να παω μια βολτα?
Ήταν στο Γιαννίτσα στην Πειραιώς, αλλά δε νομίζω να σε αφήσουν να κάνεις βόλτα. Την είχαν μέσα στην έκθεση για να τη βλέπουν. Τι να σου πω...
-
καλησπέρα παιδιά...
Έχω παραγγήλλει την καινούργια Corolla 3d 1,4 Sol εδώ και ένα μήνα και την περιμένω αρχές Οκτωβρίου το αργότερο...
Οι λόγοι που διάλεξα την Corolla και όχι το civic (αν και τρελαμένος Hondakias) είναι
- Ο κινητήρας του Civic δεν έχει μεταβλητού χρονισμού βαλβίδες (Vtec) στα 1,4 ενώ του Corolla είναι (VVTi).
- Με χαλάει υπερβολικότατα η τοποθέτηση του μοχλού αλλά και η αίσθηση του.
- Δεν μου άρεσε η θέση οδήγησης του Honda
- Ούτε και η κονσόλα καθώς και όλος ο γύρω χώρος απο το κάθισμα...
- Η Corolla είναι πιό φθηνή έχωντας περισσότερα πράγματα απο ότι το civic που με λίγο μεγαλύτερη τιμή απο το corolla είναι σχεδόν γυμνό...
6)Η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα της honda είναι μάπα και μιλάω γενικά (service εγγύηση ποιότητα ταχύτητα).
(7)) Αν πάρεις με δόσεις το Honda ο Σαρακάκης σου επιβάλει να κάνεις ασφάεια σε συγκεκριμένη εταιρία και με συγκεκριμένους όρους και απο ότι θυμάμε βγαίνει περίπου στα 500 ευρώ το εξάμηνο (με κάθε επιφύλαξη γιατί δεν θυμάμε καλά...) Πάντως πολύ ακριβώτερη απο το Corolla που σου λένε πάνε σε όποια εταιρία θες και κάνε ότι ασφάλεια θες αρκεί να έχει μέσα κλοπή και φωτιά...
8 ) Τα ανταλλακτικά της honda είναι αρκετά ακριβώτερα της Toyota (Yamaha) - Το συγκεκριμένο civic δεν έχει και τόσο μεγαλύτερη αξιοπιστία έναντι της Corolla... Αν η honda έίναι στο 100 η Τοyota είναι στο 97
-
Καλως επραξες Pred. Σε αξιοπιστια πιστευω ειναι τα ιδια, και οι 2 κορυφαιες εταιρειες στον τομεα αυτο, οχι σαν κατι ............. γερμανικα (ονοματα δεν λεμε, οικογενειες δεν θιγουμε).
Σοβαρα παντως ο 1.4 κινητηρας της honda δεν εχει V-tec? Εντυπωση μου κανει, γιατι την τεχνολογια την εχει αναπτυξει πανω απο 10 χρονια τωρα η honda και....δεν βρισκω τον λογο να την στερησει απο καποιον κινητηρα της μετα απο τοσο καιρο....ειδικα οταν το προσφερουν οι ανταγωνιστες...
Οχι οτι το εχω ψαξει δηλαδη και νομιζω πως εχει, δεν εχω κοιταξει καθολου τα 1.4 αυτοκινητα γενικοτερα....απλα μου φανηκε τρομερα περιεργο!Ο λεβιες ταχυτητων ειναι πραγματι εκκεντρικος, και υπαρχουν αναμεικτα συναισθηματα, αλλοι δεν μπορουν να τον συνηθισουν με τιποτα, και αλλοι λενε οτι αν κανεις μερικα χιλιομετρα και συνηθισεις, ειναι πολυ βολικοτερος......αφου εσυ ειδες οτι σε ενοχλουσε καλα εκανες.
Και οσο για τον Σαρακακη.....πιστευω ειναι ο κυριοτερος λογος....και μονο αυτο να εφερνες σαν επιχειρημα, θα δικαιολογιοταν η επιλογη σου! Ειναι τοσο κριμας ενας ανθρωπος να καταστρεφει τις πωλησεις των πολυ καλων αυτων αυτοκινητων στην Ελλαδα! Αλλα η Honda φταιει που δεν παιρνει την κατασταση στα χερια της...
Απο την αλλη, η toyota, και σε αξιοπιστια αλλα και σε after-sales service ειναι αριστη και εξυπηρετικοτατη! κατι που πολλοι, λανθασμενα, δεν κοιτανε οταν αγοραζουν αυτοκινητο....πανε και παιρνουν τα 'γερμανικα' τα golfακια, και χαιρονται, και οταν αρχισουν τα προβληματα βριζουνε...(no offence για τους VW owners, αλλα στην οικογενεια εχουν περασει 3 golf (ο θειος ειναι πορωμενος) και 2 corolles και η συγκριση τοσο στα 3 χρονια οσο και στα 5 και στα 10 και στα 15 ειναι τραγελαφικη....οσο περνανε τα χρονια τοσο πιο χαοτικη γινεται η διαφορα αξιοπιστιας μεταηυ τους...)Καλη αναμονη Pred....και εγω σαν εσενα μαλλον κατα τελη οκτωβρη θα παραλαβω το T-sport , εκτος και αν αλλαξει κατι δραστικα μεσα στις επομενες μερες και δεν παω να το παραγγειλω.
Mark εφχαριστω για την πληροφορια, οταν ειπα 'να παω μια βολτα' δεν εννοουσα test-drive, απλα να παω ως την αντιπροσωπια να το δω πως ειναι εξωτερικα και εσωτερικα... Παντως εισαι σιγουρος οτι ηταν η καινουρια T-sport και οχι η παλια? Γιατι πριν 1 εβδομαδα που πηρα τηλεφωνο και ρωτησα αν υπαρχει σε οποιαδηποτε αντιπροσωπια T-sport για να την δω μου ειπαν οτι δεν υπαρχει ακομα καμια στην Ελλαδα και να παρω απο βδομαδα μηπως και φερουν καμια να παω να την δω στο τελωνιο...
Toyota corolla Facelift