Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 731
    • 732
    • 14 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Στειλε αμα θες τα στοιχεια του Βρεττου.Με PM αν ειναι...
      Ποσο χρονο για ραντεβου δινει? Εκτος απο τον 1 μηνα για να ερθει το κιτ....Και που τον βρηκες? Δεν τον ειχα καν ακουστα!

      Εμενα παντως μου τα εκανε τραγικα τα πραγματα ο λογοθετης, οτι αν βαλω υγρου ψεκασμου μπορει να παρω τα πιστονια στο χερι και κατι τετοια... επειδη δεν πουλαει το συγκεκριμενο θελω να πιστευω....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 last edited by

        Ο χρήστης panagos22 έγραψε:
        η ερωτηση μου ειναι ποσο ασφαλη ειναι για τον κινητηρα μια τετοια μετατροπη και τι διαφορα εχουν οι 2 αυτες μεθοδοι ωστε να δικαιολογουν τα 600Ε διαφορα επισης ας μας πει καποιος που εχει κανει αρκετο καιρο την μετατροπη αν υπαρχουν καποια προβληματα μαζευω πληροφοριες γιατι θελω να το βαλω σε ενα focus 1600 120 hp

        Αέριο + ford δε ταιριάζουν . Το δικό μου έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στα 50000 μετά τη μετατροπή, 1200Ε η επισκευή , η μικρή οικονομία που είχα κάνει (οριακά 30%) ίσα-ίσα είχε ξεπληρώσει το κόστος της μετατροπής μπήκα και μέσα δηλαδή ,το πούλησα και ησύχασα!

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:

          η ερωτηση μου ειναι ποσο ασφαλη ειναι για τον κινητηρα μια τετοια μετατροπη και τι διαφορα εχουν οι 2 αυτες μεθοδοι ωστε να δικαιολογουν τα 600Ε διαφορα επισης ας μας πει καποιος που εχει κανει αρκετο καιρο την μετατροπη αν υπαρχουν καποια προβληματα μαζευω πληροφοριες γιατι θελω να το βαλω σε ενα focus 1600 120 hp

          Αέριο + ford δε ταιριάζουν . Το δικό μου έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στα 50000 μετά τη μετατροπή, 1200Ε η επισκευή , η μικρή οικονομία που είχα κάνει (οριακά 30%) ίσα-ίσα είχε ξεπληρώσει το κόστος της μετατροπής μπήκα και μέσα δηλαδή ,το πούλησα και ησύχασα!

          σε ποιο μοντέλο ford το έπαθες ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • monman2
            monman2 last edited by

            Mondeo 1800 (duratec)

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
              Mondeo 1800 (duratec)

              μου έκανες την καρδιά περιβόλι !!! μιας και έχουμε το ίδιο μοτέρ .... Τον ίδιο κινητήρα που τον βάζει η volvo στο 1.8Flexifiuel , έχει μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής.

              μήπως όμως το έπαθες αυτό, γιατί ο εγκαταστάτης δεν ήξερε να ρυθμίσει καλά τον εγκέφαλο του υγραερίου ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                Αντώνη, τι είναι η Λαδιέρα ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Δυστυχώς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα κανένας. Ο εγκαταστάτης που έβαλε το σύστημα είχε πει ότι επικοινώνησε με την εταιρεία στην Ιταλία και του είπαν ότι μπαίνει χωρίς πρόβλημα. Τώρα θα ρωτήσεις πια ήταν η εταιρεία , δεν έχει νόημα γιατί όταν έψαχνα για τη μετατροπή όλοι οι εγκαταστάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είπαν το ίδιο ,ότι δηλ επικοινώνησαν με τις εταιρίες και δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην συνέχεια ο εγκαταστάτης δε νομίζω να έκανε παπάρα ,μάλλον προσπάθησε και υπέρ του δεόντως για τέλειες ρυθμίσεις ώστε να έχω και οικονομία και επιδόσεις. Η ford όμως υποστήριζε πως ο κινητήρας δε είναι σχεδιασμένος για να καίει αέριο. Από τη σειρά duratec για χρήση αερίου έχει μόνο μια έκδοση του 2.3 που μπαίνει στα transit. Συμπέρασμα ,ερώτηση πρώτα αν το αυτοκίνητό μας μπορεί να κάψει lpg και μετά μετατροπή. Για τη ζημιά που έπαθα ρίχνω καθαρά το φταίξιμο σε μένα που δεν άκουσα τη Ford, μου τα είπαν αλλά εγώ ήμουν που πήρα το ρίσκο.

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panagos22 last edited by

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                    η ερωτηση μου ειναι ποσο ασφαλη ειναι για τον κινητηρα μια τετοια μετατροπη και τι διαφορα εχουν οι 2 αυτες μεθοδοι ωστε να δικαιολογουν τα 600Ε διαφορα επισης ας μας πει καποιος που εχει κανει αρκετο καιρο την μετατροπη αν υπαρχουν καποια προβληματα μαζευω πληροφοριες γιατι θελω να το βαλω σε ενα focus 1600 120 hp

                    Αέριο + ford δε ταιριάζουν . Το δικό μου έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στα 50000 μετά τη μετατροπή, 1200Ε η επισκευή , η μικρή οικονομία που είχα κάνει (οριακά 30%) ίσα-ίσα είχε ξεπληρώσει το κόστος της μετατροπής μπήκα και μέσα δηλαδή ,το πούλησα και ησύχασα!


                    Είναι εκείνο που φωνάζω φίλε μου.
                    Το αέριο που πουλάνε στην Ιταλία είναι για καύση σε αυτοκίνητα.
                    Το αέριο που πουλάνε στην Ελλάδα είναι για καυστήρες και μαγειρική χρήση, ΧΙΑΖΕΤΕ ΛΑΔΙ.
                    Πάντως βάζοντας εγώ σε πελάτες, βάζω και λαδιέρα, και έχω ελάχιστα προβλήματα.
                    Δεν ξερώ τι κάνουν οι συνάδελφοι με τον μηχανισμό 5ης γενιάς.
                    Antonis-team.

                    κανε μας μια αναλυση για το καλλητερο συστημα μετατροπης(π.χ κοστος) και τι προβληματα εχει στο κινητηρα και τι κοστους ειναι τα προβληματα που μπορει να παρουστιαστουν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                      Αντώνη, τι είναι η Λαδιέρα ?

                      Είχα και απο αυτό flashlube το λένε , είναι ένα δοχείο που στάζει ένα ειδικό λάδι στην εισαγωγή για λίπανση των βαλβίδων, απέτυχε, τουλάχιστον στην περιπτωσή μου.

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        MONMAN2 , ευχαριστούμε για τις πληροφορίες .... μάλλον θα κάτσω στα αυγά μου ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          Αν η κατανάλωση του αυτοκινήτου σου είναι αυτή που φαίνεται στην υπογραφή σου ,τότε αυτό είναι το καλλίτερο πράγμα που θα κάνεις -να κάτσεις στα αυγά σου- η κατανάλωση σου είναι λογική ,δεν αξίζει το κόπο.

                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
                            Δυστυχώς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα κανένας. Ο εγκαταστάτης που έβαλε το σύστημα είχε πει ότι επικοινώνησε με την εταιρεία στην Ιταλία και του είπαν ότι μπαίνει χωρίς πρόβλημα. Τώρα θα ρωτήσεις πια ήταν η εταιρεία , δεν έχει νόημα γιατί όταν έψαχνα για τη μετατροπή όλοι οι εγκαταστάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είπαν το ίδιο ,ότι δηλ επικοινώνησαν με τις εταιρίες και δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην συνέχεια ο εγκαταστάτης δε νομίζω να έκανε παπάρα ,μάλλον προσπάθησε και υπέρ του δεόντως για τέλειες ρυθμίσεις ώστε να έχω και οικονομία και επιδόσεις. Η ford όμως υποστήριζε πως ο κινητήρας δε είναι σχεδιασμένος για να καίει αέριο. Από τη σειρά duratec για χρήση αερίου έχει μόνο μια έκδοση του 2.3 που μπαίνει στα transit. Συμπέρασμα ,ερώτηση πρώτα αν το αυτοκίνητό μας μπορεί να κάψει lpg και μετά μετατροπή. Για τη ζημιά που έπαθα ρίχνω καθαρά το φταίξιμο σε μένα που δεν άκουσα τη Ford, μου τα είπαν αλλά εγώ ήμουν που πήρα το ρίσκο.

                            Οι βαλβίδες εξαγωγής υπερθερμαίνονται όταν χρησιμοποιείς υγραέριο σε κινητήρες που δουλεύουν και με βενζίνη και με αέριο.

                            Είναι θέμα χρονισμού της ανάφλεξης (αβάνς).
                            Όχι απλά να δώσεις περισσότερο αβάνς στο αέριο αλλά εντελώς διαφορετική χαρτογράφηση.
                            Υπεραπλουστεύοντας, το αέριο θέλει πολύ αβάνς σε μεσαίες στροφές και λίγο αβάνς σε πολλές στροφές ενώ η βενζίνη θέλει λίγο αβάνς σε μεσαίες στροφές και πολύ αβάνς σε πολλές στροφές.
                            Όταν ο κινητήρας δουλεύει με αέριο, ο χρονισμός της ανάφλεξης συνήθως αργεί, με αποτέλεσμα να μην έχει τελειώσει η καύση όταν ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και τα καυσαέρια να συνεχίζουν να καίγονται καθώς περνούν από την βαλβίδα εξαγωγής με αποτέλεσμα αυτή (η βαλβίδα) να υπερθερμαίνεται. Μερικά αμάξια αντέχουν, μερικά όχι.

                            Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον κινητήρα να δουλεύει σωστά με αέριο αν πρέπει να δουλεύει ταυτόχρονα και με βενζίνη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnkyr last edited by

                              δεν βάζουν 2ο εγκέφαλο, ώστε το αυτοκίνητο να έχει άλλη χαρτογράφηση με το αέριο, κι άλλη με την βενζίνη ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Δεν ξέρω, νομίζω ο δεύτερος εγκέφαλος ρυθμίζει μόνο να είναι σωστή η τροφοδοσία του καυσίμου ενώ ο χρονισμός της ανάφλεξης παραμένει ο ίδιος με της βενζίνης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  leonp
                                  Aν ειναι ετσι οπως τα λες, δεν θα ειχε σκασιματα απο την εξατμιση? Και γενικα δεν θα δυσλειτουργουσε η μηχανη? Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να δουλευει ασυγχρονιστα με οτι αυτο συνεπαγεται...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitriskia last edited by

                                    Καλησπερα εχω ενα κια σορεντο 3,5 κ σκεφτομαι αν αξιζει τον κοπο να βαλω υγραεριο με 10000 χλμ το χρονοπεριπου? Δεκτες σκεψεις κ προτασεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης cson έγραψε:
                                      leonp
                                      Aν ειναι ετσι οπως τα λες, δεν θα ειχε σκασιματα απο την εξατμιση? Και γενικα δεν θα δυσλειτουργουσε η μηχανη? Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να δουλευει ασυγχρονιστα με οτι αυτο συνεπαγεται...

                                      Όχι, ομαλά θα δουλεύει.
                                      Θα έχει και λιγότερους εκπεμπόμενους ρύπους.

                                      Μόνο που η θερμοκρασία της πολλαπλής εξαγωγής θα είναι αυξημένη όταν καίει υγραέριο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sotirisk82 last edited by

                                        Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι κι εγώ.

                                        Γνωρίζοντας όμως την 'ελληνική πατέντα' και το μεγαλείο της, καθώς και τα φίδια που πουλάν οι περισσότεροι (π.χ. πιστοποιημένο σύστημα: απόλυτη απάτη, για να πιστοποιήσεις ένα σύστημα πρέπει όχι μόνο να είναι πιστοποιημένα τα εξαρτήματα ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ και λειτουργία - και μη μου πείτε ότι τα ΚΤΕΟ τα ελληνικά μπορούν να πιστοποιήσουν αν π.χ. θερμαίνονται οι βαλβίδες εξαγωγής περισσότερο. . .), μάλλον θα αρκεστώ στη βενζίνη.

                                        Η οικονομία πάντως δεν είναι ευκαταφρόνητη, τα συστήματα όμως είναι υπερκοστολογημένα, θυμάμαι σε παλαιότερες εκθέσεις αυτοκινήτων συστήματα στο μισό του κόστους που βλέπω σήμερα.

                                        Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο, βρήκα το ακόλουθο ΠΟΛΥ ενδιαφέρον:
                                        http://www.lpgconversionservices.co.uk/ ... ation.html

                                        Επίσης εδώ:
                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas
                                        εκεί που λέει για τα συστήματα έγχυσης, γράφει (για τα 5ης γενιάς = υγρής έγχυσης):

                                        Liquid phase injection systems do not use a converter, but instead deliver the liquid fuel into a fuel rail in much the same manner as a petrol injection system. These systems are still very much in their infancy. Because the fuel vaporises in the intake, the air around it is cooled significantly. This increases the density of the intake air and can potentially lead to substantial increases in engine power output, to the extent that such systems are usually de-tuned to avoid damaging other parts of the engine. Liquid phase injection has the potential to achieve much better economy and power plus lower emission levels than are possible using mixers or vapour phase injectors.

                                        Αν και το θεωρούσα απλή μετατροπή, πλέον δεν το σκέφτομαι καν.
                                        Δεν γνωρίζω επίσης τι γίνεται με το Traction Control / ESP, εμένα πολλές φορές μου κόβει τον κινητήρα (πατάω γκάζι και δεν δίνει), αν βάλω ένα σύστημα με παράλληλο εγκέφαλο, αυτό μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να δουλεύει παράλληλα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          markvag last edited by

                                          Ο χρήστης dimitriskia έγραψε:
                                          Καλησπερα εχω ενα κια σορεντο 3,5 κ σκεφτομαι αν αξιζει τον κοπο να βαλω υγραεριο με 10000 χλμ το χρονοπεριπου? Δεκτες σκεψεις κ προτασεις.

                                          Με τόσα λίγα χλμ, δεν νομίζω... αλλά το excel είναι φίλος μας!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cson last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                            leonp
                                            Aν ειναι ετσι οπως τα λες, δεν θα ειχε σκασιματα απο την εξατμιση? Και γενικα δεν θα δυσλειτουργουσε η μηχανη? Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να δουλευει ασυγχρονιστα με οτι αυτο συνεπαγεται...

                                            Όχι, ομαλά θα δουλεύει.
                                            Θα έχει και λιγότερους εκπεμπόμενους ρύπους.

                                            Μόνο που η θερμοκρασία της πολλαπλής εξαγωγής θα είναι αυξημένη όταν καίει υγραέριο.

                                            Αρα και ο καταλυτης που ειναι αμεσως μετα στην εξαγωγη θα εχει προβλημα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 14 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr