-
Στειλε αμα θες τα στοιχεια του Βρεττου.Με PM αν ειναι...
Ποσο χρονο για ραντεβου δινει? Εκτος απο τον 1 μηνα για να ερθει το κιτ....Και που τον βρηκες? Δεν τον ειχα καν ακουστα!Εμενα παντως μου τα εκανε τραγικα τα πραγματα ο λογοθετης, οτι αν βαλω υγρου ψεκασμου μπορει να παρω τα πιστονια στο χερι και κατι τετοια... επειδη δεν πουλαει το συγκεκριμενο θελω να πιστευω....
-
Ο χρήστης panagos22 έγραψε:
η ερωτηση μου ειναι ποσο ασφαλη ειναι για τον κινητηρα μια τετοια μετατροπη και τι διαφορα εχουν οι 2 αυτες μεθοδοι ωστε να δικαιολογουν τα 600Ε διαφορα επισης ας μας πει καποιος που εχει κανει αρκετο καιρο την μετατροπη αν υπαρχουν καποια προβληματα μαζευω πληροφοριες γιατι θελω να το βαλω σε ενα focus 1600 120 hpΑέριο + ford δε ταιριάζουν . Το δικό μου έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στα 50000 μετά τη μετατροπή, 1200Ε η επισκευή , η μικρή οικονομία που είχα κάνει (οριακά 30%) ίσα-ίσα είχε ξεπληρώσει το κόστος της μετατροπής μπήκα και μέσα δηλαδή ,το πούλησα και ησύχασα!
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
η ερωτηση μου ειναι ποσο ασφαλη ειναι για τον κινητηρα μια τετοια μετατροπη και τι διαφορα εχουν οι 2 αυτες μεθοδοι ωστε να δικαιολογουν τα 600Ε διαφορα επισης ας μας πει καποιος που εχει κανει αρκετο καιρο την μετατροπη αν υπαρχουν καποια προβληματα μαζευω πληροφοριες γιατι θελω να το βαλω σε ενα focus 1600 120 hp
Αέριο + ford δε ταιριάζουν . Το δικό μου έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στα 50000 μετά τη μετατροπή, 1200Ε η επισκευή , η μικρή οικονομία που είχα κάνει (οριακά 30%) ίσα-ίσα είχε ξεπληρώσει το κόστος της μετατροπής μπήκα και μέσα δηλαδή ,το πούλησα και ησύχασα!
σε ποιο μοντέλο ford το έπαθες ?
-
Mondeo 1800 (duratec)
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Mondeo 1800 (duratec)μου έκανες την καρδιά περιβόλι !!! μιας και έχουμε το ίδιο μοτέρ .... Τον ίδιο κινητήρα που τον βάζει η volvo στο 1.8Flexifiuel , έχει μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής.
μήπως όμως το έπαθες αυτό, γιατί ο εγκαταστάτης δεν ήξερε να ρυθμίσει καλά τον εγκέφαλο του υγραερίου ?
-
Αντώνη, τι είναι η Λαδιέρα ?
-
Δυστυχώς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα κανένας. Ο εγκαταστάτης που έβαλε το σύστημα είχε πει ότι επικοινώνησε με την εταιρεία στην Ιταλία και του είπαν ότι μπαίνει χωρίς πρόβλημα. Τώρα θα ρωτήσεις πια ήταν η εταιρεία , δεν έχει νόημα γιατί όταν έψαχνα για τη μετατροπή όλοι οι εγκαταστάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είπαν το ίδιο ,ότι δηλ επικοινώνησαν με τις εταιρίες και δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην συνέχεια ο εγκαταστάτης δε νομίζω να έκανε παπάρα ,μάλλον προσπάθησε και υπέρ του δεόντως για τέλειες ρυθμίσεις ώστε να έχω και οικονομία και επιδόσεις. Η ford όμως υποστήριζε πως ο κινητήρας δε είναι σχεδιασμένος για να καίει αέριο. Από τη σειρά duratec για χρήση αερίου έχει μόνο μια έκδοση του 2.3 που μπαίνει στα transit. Συμπέρασμα ,ερώτηση πρώτα αν το αυτοκίνητό μας μπορεί να κάψει lpg και μετά μετατροπή. Για τη ζημιά που έπαθα ρίχνω καθαρά το φταίξιμο σε μένα που δεν άκουσα τη Ford, μου τα είπαν αλλά εγώ ήμουν που πήρα το ρίσκο.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
η ερωτηση μου ειναι ποσο ασφαλη ειναι για τον κινητηρα μια τετοια μετατροπη και τι διαφορα εχουν οι 2 αυτες μεθοδοι ωστε να δικαιολογουν τα 600Ε διαφορα επισης ας μας πει καποιος που εχει κανει αρκετο καιρο την μετατροπη αν υπαρχουν καποια προβληματα μαζευω πληροφοριες γιατι θελω να το βαλω σε ενα focus 1600 120 hp
Αέριο + ford δε ταιριάζουν . Το δικό μου έκαψε βαλβίδες εξαγωγής στα 50000 μετά τη μετατροπή, 1200Ε η επισκευή , η μικρή οικονομία που είχα κάνει (οριακά 30%) ίσα-ίσα είχε ξεπληρώσει το κόστος της μετατροπής μπήκα και μέσα δηλαδή ,το πούλησα και ησύχασα!
Είναι εκείνο που φωνάζω φίλε μου.
Το αέριο που πουλάνε στην Ιταλία είναι για καύση σε αυτοκίνητα.
Το αέριο που πουλάνε στην Ελλάδα είναι για καυστήρες και μαγειρική χρήση, ΧΙΑΖΕΤΕ ΛΑΔΙ.
Πάντως βάζοντας εγώ σε πελάτες, βάζω και λαδιέρα, και έχω ελάχιστα προβλήματα.
Δεν ξερώ τι κάνουν οι συνάδελφοι με τον μηχανισμό 5ης γενιάς.
Antonis-team.κανε μας μια αναλυση για το καλλητερο συστημα μετατροπης(π.χ κοστος) και τι προβληματα εχει στο κινητηρα και τι κοστους ειναι τα προβληματα που μπορει να παρουστιαστουν?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Αντώνη, τι είναι η Λαδιέρα ?Είχα και απο αυτό flashlube το λένε , είναι ένα δοχείο που στάζει ένα ειδικό λάδι στην εισαγωγή για λίπανση των βαλβίδων, απέτυχε, τουλάχιστον στην περιπτωσή μου.
-
MONMAN2 , ευχαριστούμε για τις πληροφορίες .... μάλλον θα κάτσω στα αυγά μου ....
-
Αν η κατανάλωση του αυτοκινήτου σου είναι αυτή που φαίνεται στην υπογραφή σου ,τότε αυτό είναι το καλλίτερο πράγμα που θα κάνεις -να κάτσεις στα αυγά σου- η κατανάλωση σου είναι λογική ,δεν αξίζει το κόπο.
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Δυστυχώς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα κανένας. Ο εγκαταστάτης που έβαλε το σύστημα είχε πει ότι επικοινώνησε με την εταιρεία στην Ιταλία και του είπαν ότι μπαίνει χωρίς πρόβλημα. Τώρα θα ρωτήσεις πια ήταν η εταιρεία , δεν έχει νόημα γιατί όταν έψαχνα για τη μετατροπή όλοι οι εγκαταστάτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είπαν το ίδιο ,ότι δηλ επικοινώνησαν με τις εταιρίες και δεν υπάρχει πρόβλημα. Στην συνέχεια ο εγκαταστάτης δε νομίζω να έκανε παπάρα ,μάλλον προσπάθησε και υπέρ του δεόντως για τέλειες ρυθμίσεις ώστε να έχω και οικονομία και επιδόσεις. Η ford όμως υποστήριζε πως ο κινητήρας δε είναι σχεδιασμένος για να καίει αέριο. Από τη σειρά duratec για χρήση αερίου έχει μόνο μια έκδοση του 2.3 που μπαίνει στα transit. Συμπέρασμα ,ερώτηση πρώτα αν το αυτοκίνητό μας μπορεί να κάψει lpg και μετά μετατροπή. Για τη ζημιά που έπαθα ρίχνω καθαρά το φταίξιμο σε μένα που δεν άκουσα τη Ford, μου τα είπαν αλλά εγώ ήμουν που πήρα το ρίσκο.Οι βαλβίδες εξαγωγής υπερθερμαίνονται όταν χρησιμοποιείς υγραέριο σε κινητήρες που δουλεύουν και με βενζίνη και με αέριο.
Είναι θέμα χρονισμού της ανάφλεξης (αβάνς).
Όχι απλά να δώσεις περισσότερο αβάνς στο αέριο αλλά εντελώς διαφορετική χαρτογράφηση.
Υπεραπλουστεύοντας, το αέριο θέλει πολύ αβάνς σε μεσαίες στροφές και λίγο αβάνς σε πολλές στροφές ενώ η βενζίνη θέλει λίγο αβάνς σε μεσαίες στροφές και πολύ αβάνς σε πολλές στροφές.
Όταν ο κινητήρας δουλεύει με αέριο, ο χρονισμός της ανάφλεξης συνήθως αργεί, με αποτέλεσμα να μην έχει τελειώσει η καύση όταν ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και τα καυσαέρια να συνεχίζουν να καίγονται καθώς περνούν από την βαλβίδα εξαγωγής με αποτέλεσμα αυτή (η βαλβίδα) να υπερθερμαίνεται. Μερικά αμάξια αντέχουν, μερικά όχι.Δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον κινητήρα να δουλεύει σωστά με αέριο αν πρέπει να δουλεύει ταυτόχρονα και με βενζίνη.
-
δεν βάζουν 2ο εγκέφαλο, ώστε το αυτοκίνητο να έχει άλλη χαρτογράφηση με το αέριο, κι άλλη με την βενζίνη ?
-
Δεν ξέρω, νομίζω ο δεύτερος εγκέφαλος ρυθμίζει μόνο να είναι σωστή η τροφοδοσία του καυσίμου ενώ ο χρονισμός της ανάφλεξης παραμένει ο ίδιος με της βενζίνης.
-
leonp
Aν ειναι ετσι οπως τα λες, δεν θα ειχε σκασιματα απο την εξατμιση? Και γενικα δεν θα δυσλειτουργουσε η μηχανη? Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να δουλευει ασυγχρονιστα με οτι αυτο συνεπαγεται... -
Καλησπερα εχω ενα κια σορεντο 3,5 κ σκεφτομαι αν αξιζει τον κοπο να βαλω υγραεριο με 10000 χλμ το χρονοπεριπου? Δεκτες σκεψεις κ προτασεις.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
leonp
Aν ειναι ετσι οπως τα λες, δεν θα ειχε σκασιματα απο την εξατμιση? Και γενικα δεν θα δυσλειτουργουσε η μηχανη? Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να δουλευει ασυγχρονιστα με οτι αυτο συνεπαγεται...Όχι, ομαλά θα δουλεύει.
Θα έχει και λιγότερους εκπεμπόμενους ρύπους.Μόνο που η θερμοκρασία της πολλαπλής εξαγωγής θα είναι αυξημένη όταν καίει υγραέριο.
-
Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι κι εγώ.
Γνωρίζοντας όμως την 'ελληνική πατέντα' και το μεγαλείο της, καθώς και τα φίδια που πουλάν οι περισσότεροι (π.χ. πιστοποιημένο σύστημα: απόλυτη απάτη, για να πιστοποιήσεις ένα σύστημα πρέπει όχι μόνο να είναι πιστοποιημένα τα εξαρτήματα ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ και λειτουργία - και μη μου πείτε ότι τα ΚΤΕΟ τα ελληνικά μπορούν να πιστοποιήσουν αν π.χ. θερμαίνονται οι βαλβίδες εξαγωγής περισσότερο. . .), μάλλον θα αρκεστώ στη βενζίνη.
Η οικονομία πάντως δεν είναι ευκαταφρόνητη, τα συστήματα όμως είναι υπερκοστολογημένα, θυμάμαι σε παλαιότερες εκθέσεις αυτοκινήτων συστήματα στο μισό του κόστους που βλέπω σήμερα.
Με λίγο ψάξιμο στο διαδίκτυο, βρήκα το ακόλουθο ΠΟΛΥ ενδιαφέρον:
http://www.lpgconversionservices.co.uk/ ... ation.htmlΕπίσης εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Autogas
εκεί που λέει για τα συστήματα έγχυσης, γράφει (για τα 5ης γενιάς = υγρής έγχυσης):Liquid phase injection systems do not use a converter, but instead deliver the liquid fuel into a fuel rail in much the same manner as a petrol injection system. These systems are still very much in their infancy. Because the fuel vaporises in the intake, the air around it is cooled significantly. This increases the density of the intake air and can potentially lead to substantial increases in engine power output, to the extent that such systems are usually de-tuned to avoid damaging other parts of the engine. Liquid phase injection has the potential to achieve much better economy and power plus lower emission levels than are possible using mixers or vapour phase injectors.
Αν και το θεωρούσα απλή μετατροπή, πλέον δεν το σκέφτομαι καν.
Δεν γνωρίζω επίσης τι γίνεται με το Traction Control / ESP, εμένα πολλές φορές μου κόβει τον κινητήρα (πατάω γκάζι και δεν δίνει), αν βάλω ένα σύστημα με παράλληλο εγκέφαλο, αυτό μπορεί να προγραμματιστεί ώστε να δουλεύει παράλληλα? -
Ο χρήστης dimitriskia έγραψε:
Καλησπερα εχω ενα κια σορεντο 3,5 κ σκεφτομαι αν αξιζει τον κοπο να βαλω υγραεριο με 10000 χλμ το χρονοπεριπου? Δεκτες σκεψεις κ προτασεις.Με τόσα λίγα χλμ, δεν νομίζω... αλλά το excel είναι φίλος μας!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
leonp
Aν ειναι ετσι οπως τα λες, δεν θα ειχε σκασιματα απο την εξατμιση? Και γενικα δεν θα δυσλειτουργουσε η μηχανη? Ετσι οπως το περιγραφεις ειναι σαν να δουλευει ασυγχρονιστα με οτι αυτο συνεπαγεται...Όχι, ομαλά θα δουλεύει.
Θα έχει και λιγότερους εκπεμπόμενους ρύπους.Μόνο που η θερμοκρασία της πολλαπλής εξαγωγής θα είναι αυξημένη όταν καίει υγραέριο.
Αρα και ο καταλυτης που ειναι αμεσως μετα στην εξαγωγη θα εχει προβλημα?
Υγραεριοκίνηση!