Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 731
    • 732
    • 13 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      Τι να σου πω Καβουρα δεν ξερω τι παιζει με την αποδοση. Ολοι λενε οτι πεφτει 2-3?% (βαζω ερωτηματικο), αλλοι γραφουν οτι δεν καταλαβαινουν την διαφορα, καλα ειναι και μικρη οποτε δεν περιμενεις πολλα. Μηπως η αληθεια βρισκεται καπου στη μεση?

      Youtube Video

      προτιμώ αυτό το κομμάτι της ταινίας:
      http://www.youtube.com/watch?v=k6vWgoSX ... re=related

      Aυτο επρεπε να το βαλεις στη pub για τον citrovag στο κομματι που λεει οτι εδειρε 10 κα το αλλο οτι την 2 φορες για τον Πασχο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

        Aυτο επρεπε να το βαλεις στη pub για τον citrovag στο κομματι που λεει οτι εδειρε 10 κα το αλλο οτι την 2 φορες για τον Πασχο

        το έχασα αυτό το post, αλλιώς θα έμπαινε στάνταρ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • H
          hierophant last edited by

          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
          να ρωτήσω κάτι λίγο πιο...'καμμένο'?

          Μετατρέποντας το αμάξι να καίει και υγραέριο, μειώνεται η απόδοση του κινητήρα όταν καίει υγραέριο?Αυξάνει ( ) ?

          Σκοπίμως δεν αναφέρουν μάλιστα αυτή την παράμετρο και υποθέτω πως μειώνεται και μάλιστα σημαντικά.

          Και να το θέσω πιο απλά.τώρα έχω ένα αμάξι 2000cc ατμοσφαιρικό που καίει βενζίνη και βγάζει 150ps και 20kg ροπής (κλασσικά νούμερα 2λιτρου κινητήρα).Αν τον βάλω και καίει υγραέριο, τι απόδοση θα έχει?

          ΥΓ:όχι ότι σκέφτομαι να βάλω υγραέριο...πιο πολύ από απορία

          ρε συ Καβουράκι... τα ίδια θα λέμε αγορίνα μου συνέχεια ?
          Το' παμε μια, δυο, τρεις.... Η απόδοση του κινητήρα ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ!!!! Πως αλλιώς να το πούμε? Εχω ενα C4 δίλιτρο ατμοσφαιρικό 180 άλογα, και ο αδερφός μου ενα ψιλοανεβασμένο Opel Astra GTC 1800 140 άλογα. Εχουμε κ οι 2 υγραέριο. Τόσο εγώ όσο κ ο πιο έμπειρος brother μου, συμφωνούμε οτι δεν υπάρχει πτώση απόδοσης. Ισα ίσα.... πάει λίγο καλύτερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            cson last edited by

            Ο χρήστης Hierophant έγραψε:

            να ρωτήσω κάτι λίγο πιο...'καμμένο'?

            Μετατρέποντας το αμάξι να καίει και υγραέριο, μειώνεται η απόδοση του κινητήρα όταν καίει υγραέριο?Αυξάνει ( ) ?

            Σκοπίμως δεν αναφέρουν μάλιστα αυτή την παράμετρο και υποθέτω πως μειώνεται και μάλιστα σημαντικά.

            Και να το θέσω πιο απλά.τώρα έχω ένα αμάξι 2000cc ατμοσφαιρικό που καίει βενζίνη και βγάζει 150ps και 20kg ροπής (κλασσικά νούμερα 2λιτρου κινητήρα).Αν τον βάλω και καίει υγραέριο, τι απόδοση θα έχει?

            ΥΓ:όχι ότι σκέφτομαι να βάλω υγραέριο...πιο πολύ από απορία

            ρε συ Καβουράκι... τα ίδια θα λέμε αγορίνα μου συνέχεια ?
            Το' παμε μια, δυο, τρεις.... Η απόδοση του κινητήρα ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ!!!! Πως αλλιώς να το πούμε? Εχω ενα C4 δίλιτρο ατμοσφαιρικό 180 άλογα, και ο αδερφός μου ενα ψιλοανεβασμένο Opel Astra GTC 1800 140 άλογα. Εχουμε κ οι 2 υγραέριο. Τόσο εγώ όσο κ ο πιο έμπειρος brother μου, συμφωνούμε οτι δεν υπάρχει πτώση απόδοσης. Ισα ίσα.... πάει λίγο καλύτερα.

            Δεν μας ειπες πιο συστημα απο τα 2 εχεις? Αεριου ψεκασμου ή υγρου(5ης γενιας) που βαζει ο Μπιρμπος και υποσχεται ψιλο-αυξηση δυναμης?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hierophant last edited by

              http://www.ygraeriokinisi.gr/5.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cson last edited by

                Ναι αλλα αυτο το συστημα το βαζουν μονο εκει. Ολοι οι αλλοι εγκαταστατες χρησημοποιουν τα 4ης γενιας..εκει ρωταει ο αλλος αν εχει πτωση αποδοσης..

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hierophant last edited by

                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                  Ναι αλλα αυτο το συστημα το βαζουν μονο εκει. Ολοι οι αλλοι εγκαταστατες χρησημοποιουν τα 4ης γενιας..εκει ρωταει ο αλλος αν εχει πτωση αποδοσης..

                  Να με συμπαθάς, αλλα ο κάβουρας δεν μίλησε για 4ης γενιάς εγκατάσταση στο πόστ του.... Ξανακοίτατο, το έχω κάνει και quote. Αλλωστε εγκυκλοπεδικά ρώτησε ο φίλος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης Hierophant έγραψε:

                    να ρωτήσω κάτι λίγο πιο...'καμμένο'?

                    Μετατρέποντας το αμάξι να καίει και υγραέριο, μειώνεται η απόδοση του κινητήρα όταν καίει υγραέριο?Αυξάνει ( ) ?

                    Σκοπίμως δεν αναφέρουν μάλιστα αυτή την παράμετρο και υποθέτω πως μειώνεται και μάλιστα σημαντικά.

                    Και να το θέσω πιο απλά.τώρα έχω ένα αμάξι 2000cc ατμοσφαιρικό που καίει βενζίνη και βγάζει 150ps και 20kg ροπής (κλασσικά νούμερα 2λιτρου κινητήρα).Αν τον βάλω και καίει υγραέριο, τι απόδοση θα έχει?

                    ΥΓ:όχι ότι σκέφτομαι να βάλω υγραέριο...πιο πολύ από απορία

                    ρε συ Καβουράκι... τα ίδια θα λέμε αγορίνα μου συνέχεια ?
                    Το' παμε μια, δυο, τρεις.... Η απόδοση του κινητήρα ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ!!!! Πως αλλιώς να το πούμε? Εχω ενα C4 δίλιτρο ατμοσφαιρικό 180 άλογα, και ο αδερφός μου ενα ψιλοανεβασμένο Opel Astra GTC 1800 140 άλογα. Εχουμε κ οι 2 υγραέριο. Τόσο εγώ όσο κ ο πιο έμπειρος brother μου, συμφωνούμε οτι δεν υπάρχει πτώση απόδοσης. Ισα ίσα.... πάει λίγο καλύτερα.

                    απο καταναλωση τι λεει σε σχεση με την βενζινη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      cson last edited by

                      Ο χρήστης Hierophant έγραψε:

                      Ναι αλλα αυτο το συστημα το βαζουν μονο εκει. Ολοι οι αλλοι εγκαταστατες χρησημοποιουν τα 4ης γενιας..εκει ρωταει ο αλλος αν εχει πτωση αποδοσης..

                      Να με συμπαθάς, αλλα ο κάβουρας δεν μίλησε για 4ης γενιάς εγκατάσταση στο πόστ του.... Ξανακοίτατο, το έχω κάνει και quote. Αλλωστε εγκυκλοπεδικά ρώτησε ο φίλος.

                      Eγκυκλοπεδικα ναι, αλλα το 4ης γενιας ειναι πλεον διαδομενο και τοποθετουν ολοι οι εγκαταστατες...το 5ης ειναι νεο στην αγορα, ακριβοτερο, και αυτος που το τοποθετει δινει ραντεβου μετα απο ενα χρονο σχεδον..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        Ο χρήστης cson έγραψε:
                        το 5ης ειναι νεο στην αγορα, ακριβοτερο, και αυτος που το τοποθετει δινει ραντεβου μετα απο ενα χρονο σχεδον..

                        γιατί δίνει 1 χρόνο μετά ραντεβού?
                        τυπικός (ας πούμε) έλεγχος για την εγκατάσταση και την κατάστασή της?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cson last edited by

                          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                          το 5ης ειναι νεο στην αγορα, ακριβοτερο, και αυτος που το τοποθετει δινει ραντεβου μετα απο ενα χρονο σχεδον..

                          γιατί δίνει 1 χρόνο μετά ραντεβού?
                          τυπικός (ας πούμε) έλεγχος για την εγκατάσταση και την κατάστασή της?

                          Γιατι γινεται πανικος απο πελατες!! Οχι ενα χρονο(9 μηνες για την ακριβεια λεει) αναμονη για το 5ης γενειας αλλα για οποιοδηποτε κιτ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • A
                            adam05 last edited by

                            τωρα ημουν υγραεριοκινηση απο γεναρη και βλεπουμε για ραντεβου!συνεργαζονται και με χαλκιδα στον καλογιαννη ξερει κανενας τιποτα γι αυτον?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              adam05 last edited by

                              ψαχνοντας και στο ιντερνετ βρηκα και τον λογοθετη στο περιστερι και βρεττο στις αχαρναι που τοποθετουν συστηματα υγραεριου. ξερει κανεις τιποτα γι αυτους?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Μάλλον κόβει πωλήσεις από τα μαγνητάκια και άλλες συναφής μπούρδες ε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Αντώνη, χείμαρρος πάλι το post σου.
                                  Συγκράτησα αρκετά πράγματα κι ας μην ειπώθηκαν όλα άμεσα.

                                  ΥΓ: Έχεις προλάβει το σκάνδαλο με τα 'Ιαματικό Νερό Καμετερού' που γιατρεύει τα πάντα?Χμ...Νάτοι ένας ένας ξεπροβάλουν οι...παππούδες. (σε πειράζω προφανώς )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adam05 last edited by

                                    λοιπον περασα απο 2 τεχνικους εγκαταστατες υγραεριου εχουμε και λεμε Α. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ στο ιλιο βαζει αεριου ψεκασμου χωρις πνευμονα δικο του εγκεφαλο μπεκ .μετα την εγκατασταση 1 σερβις στα πρωτα 1000χλμ και μετα ανα 20000χλμ αλλαγη φιλτρου( 15Ε) το συστημα ειναι ιταλικο με 2χρονια εγγυηση καλης λειτουργιας του συστηματος υγραεριου, 2 μερες τοποθετηση .απο σεπτεμβριο .κοστος για το c- max με 50 λιτρα στην ρεζερβα 1450.
                                    Β.ΒΡΕΤΟΣ στις Αχαρναι υγρου ψεκασμου 5ης γενιας δικο του εγκεφαλο το συστημα ερχεται απο ολλανδια viale σε δικο του κιτ ξεχωριστα για καθε αυτοκινητο χερι στη μηχανη για ρυθμισεις δεν μπαινει (συνδεεται με υπολογιστη)το συστημα μπαινει και σε μηχανες τουρμπο και fsi.στη ρεζερβα 58 λιτρα 2-3 μερες τοποθετηση δεν ερχεσαι ουτε για σερβις ουτε για αλλαγη φιλτρου.κοστος 2100 Ε.και στους δυο δεν χανουμε αποδοσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Ο χρήστης adam05 έγραψε:
                                      λοιπον περασα απο 2 τεχνικους εγκαταστατες υγραεριου εχουμε και λεμε Α. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ στο ιλιο βαζει αεριου ψεκασμου χωρις πνευμονα δικο του εγκεφαλο μπεκ .μετα την εγκατασταση 1 σερβις στα πρωτα 1000χλμ και μετα ανα 20000χλμ αλλαγη φιλτρου( 15Ε) το συστημα ειναι ιταλικο με 2χρονια εγγυηση καλης λειτουργιας του συστηματος υγραεριου, 2 μερες τοποθετηση .απο σεπτεμβριο .κοστος για το c- max με 50 λιτρα στην ρεζερβα 1450.
                                      Β.ΒΡΕΤΟΣ στις Αχαρναι υγρου ψεκασμου 5ης γενιας δικο του εγκεφαλο το συστημα ερχεται απο ολλανδια viale σε δικο του κιτ ξεχωριστα για καθε αυτοκινητο χερι στη μηχανη για ρυθμισεις δεν μπαινει (συνδεεται με υπολογιστη)το συστημα μπαινει και σε μηχανες τουρμπο και fsi.στη ρεζερβα 58 λιτρα 2-3 μερες τοποθετηση δεν ερχεσαι ουτε για σερβις ουτε για αλλαγη φιλτρου.κοστος 2100 Ε.και στους δυο δεν χανουμε αποδοσεις.

                                      Του λογοθετη μιλησες καθολου για υγρου ψεκασμου να δεις τι θα σου απαντησει?
                                      Επισης πες μας και τι χρονο αναμονης δινουν....
                                      Ουτε φιλτρο στο 5ης? Πως γενεν αυτο? Ενα φιλτρακι ολοι το αλλαζουν...
                                      Επισης ο Μπιρμπος το 5ης το βαζει 1700 περιπου..γιατι ο αλλος τοσο πολυ??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panagos22 last edited by

                                        η ερωτηση μου ειναι ποσο ασφαλη ειναι για τον κινητηρα μια τετοια μετατροπη και τι διαφορα εχουν οι 2 αυτες μεθοδοι ωστε να δικαιολογουν τα 600Ε διαφορα επισης ας μας πει καποιος που εχει κανει αρκετο καιρο την μετατροπη αν υπαρχουν καποια προβληματα μαζευω πληροφοριες γιατι θελω να το βαλω σε ενα focus 1600 120 hp

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          To 5ης εχει στην μπουκαλα μεσα μια ηλεκτρικη αντλια που στελνει με πιεση το υγρο υγραεριο στον κινητηρα. Ο εγκεφαλος αντιγραφει πληρως τον εργοστασιακο χωρις να ψανχει ο τεχνικος την καταλληλη ρυθμιση.

                                          Το 4ης δεν εχει ηλεκτρικη αντλια και το αεριο φτανει σε αερια κατασταση στον κινητηρα (εχει υπαρχει διαφωνια οτι το αεριας μορφης κανει καλυτερη καυση απο το υγρης και οτι ειναι πιο ακινδυνο για τον κινητηρα,ετσι μου παν)
                                          Επισης ο εγκεφαλος προγραμματιζεται με software για να πετυχουν τη χρυση τομη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adam05 last edited by

                                            Ο χρήστης cson έγραψε:

                                            λοιπον περασα απο 2 τεχνικους εγκαταστατες υγραεριου εχουμε και λεμε Α. ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ στο ιλιο βαζει αεριου ψεκασμου χωρις πνευμονα δικο του εγκεφαλο μπεκ .μετα την εγκατασταση 1 σερβις στα πρωτα 1000χλμ και μετα ανα 20000χλμ αλλαγη φιλτρου( 15Ε) το συστημα ειναι ιταλικο με 2χρονια εγγυηση καλης λειτουργιας του συστηματος υγραεριου, 2 μερες τοποθετηση .απο σεπτεμβριο .κοστος για το c- max με 50 λιτρα στην ρεζερβα 1450.
                                            Β.ΒΡΕΤΟΣ στις Αχαρναι υγρου ψεκασμου 5ης γενιας δικο του εγκεφαλο το συστημα ερχεται απο ολλανδια viale σε δικο του κιτ ξεχωριστα για καθε αυτοκινητο χερι στη μηχανη για ρυθμισεις δεν μπαινει (συνδεεται με υπολογιστη)το συστημα μπαινει και σε μηχανες τουρμπο και fsi.στη ρεζερβα 58 λιτρα 2-3 μερες τοποθετηση δεν ερχεσαι ουτε για σερβις ουτε για αλλαγη φιλτρου.κοστος 2100 Ε.και στους δυο δεν χανουμε αποδοσεις.

                                            Του λογοθετη μιλησες καθολου για υγρου ψεκασμου να δεις τι θα σου απαντησει?
                                            Επισης πες μας και τι χρονο αναμονης δινουν....
                                            Ουτε φιλτρο στο 5ης? Πως γενεν αυτο? Ενα φιλτρακι ολοι το αλλαζουν...
                                            Επισης ο Μπιρμπος το 5ης το βαζει 1700 περιπου..γιατι ο αλλος τοσο πολυ??

                                            προτεινει αεριο ψεκασμου γιατι η ιδια η μηχανη μετατρεπει την βενζινη σε αεριο ! αρα κατα αυτο καλυτερα το αεριο!αναμονη μεχρι νοεμβριο !!!ο βρεττος βαζει συστημα απο ολλανδια το προγραμματιζει υπολογιστης. χερι για πατεντες δεν μπαινει.γι αυτο το παραγγελνει το συστημα για το δικο σου αυτοκινητο απο ολλανδια,κανει 1μηνα περιπου! πας και φευγεις ουτε σερβις ουτε τιποτα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 13 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr