-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Εδω πρεπει επισης να πω πως στο forum επικρατει σε πολλα thread μια φιλικη προς το γκρουπ αντιμετωπιση,που ομως δεν αποτυπωνεται στις πωλησεις του 2010....
Για ποιο 'γκρουπ' μιλας??
Αν προκειται για το VAG group(=Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT, Skoda, VW ) μαλλον κανεις λαθος γιατι σε πωλησεις ειναι μακραν πρωτο με 11975 τεμαχια.Aν προκειται για το FiatGroup (3775 τεμαχια) ή το PSA(4297 τεμαχια) μαλλον εχεις δικιο.
Στην ουσια του θεματος τωρα.
Και αυτος που παιρνει Landwind και αυτος που παιρνει Βentley εχουν τους λογους τους.Προφανως και μιλαω για το γερμανικο γκρουπ....το οποιο με τις 6 μαρκες που αναφερεις ειναι μετα σχεδον 3000 οχηματα πανω απο την toyota....τα αλλα 2 γκρουπ και τα 2 μαζι δεν φτανουν τις πωλησεις των ιαπωνων!
Ενδεικτικο παντως πιστευω της σωστης επιλογης του ελληνα στην αγορα του αυτοκινητου,ειναι οι χιλιαδες κατασχεσεις που εχουμε καθε χρονο απο τραπεζες...αν δεν μπορεις ρε αδερφε να παρεις το αστερι,τους κυκλους και την προπελα μην τα παιρνεις! -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πριν λίγα χρόνια στις πρώτες θέσεις ήταν η Hyundai... Και τότε έφτιαχνε πραγματικούς κουβάδες, όχι τώρα που είναι αξιοπρεπέστατα τα αυτοκίνητά της.
Τότε οι καταναλωτές δεν ήξεραν και τώρα ξέρουν;
Ή μήπως τότε το φορουμ θα έπρεπε να λέει τα καλύτερα για την Hyundai;
...Και όπως πάντα δεν ξεχνάμε σε κάθε τέτοιο θέμα, να αναφέρουμε ότι η hyundai είχε κουβάδες... Πάντα οι Κορεάτες είναι υπό...
Ενώ όλοι οι άλλοι κατασκευαστές είναι υπεράνω και δήθεν...και 'μαμούν και δέρνουν'...Άντε να βγάλει το FIAT GROUP το UNO να ανταγωνιστεί τη DACIA...
υ.γ. εγώ από το 2003 που είμαι εδώ λέω τα καλύτερα για την Hyundai γιατί δεν μου έδωσε αφορμή για να πω τα χειρότερα. Ενώ άλλοι...
Το βάζω με μεγάλα γράμματα, μπας και...παρεξηγηθώ λιγότερο!
Τότε, το Atos και το Accent , ΗΤΑΝ κουβάδες και μάλιστα ολκής! Σήμερα, ΚΑΝΕΝΑ Hyundai δεν είναι κουβάς. Είναι όλα από καλά έως πολύ καλά αυτοκίνητα (με την εξαίρεση του Accent, που πρέπει να κάνει μια χάρη στον εαυτό της και να το αφήσει στην Κορέα... ).Αυτά.
-
Προφανως και μιλαω για το γερμανικο γκρουπ....το οποιο με τις 6 μαρκες που αναφερεις ειναι μετα σχεδον 3000 οχηματα πανω απο την toyota....τα αλλα 2 γκρουπ και τα 2 μαζι δεν φτανουν τις πωλησεις των ιαπωνων!
To γκρουπ στο οποίο αναφέρεσαι, ποτέ στην Ελλάδα δεν προσέγγισε τον ευρωπαικό του μέσο όρο του 25% περίπου, αλλά πάντοτε υπολλειπόταν αυτού.
Κατασχέσεις έχουμε και στο εξωτερικό. Και ας έχουν εκεί πολύ προχωρημένο λήζινγκ και πολύ μικρότερους φόρους από τα μέρη μας. Σχετικά δε με το ποιόν των αυτοκινήτων που κατάσχονται, τα λιγότερα εξ'αυτών είναι μέλη της γερμανικής αγίας τριάδας. Συνήθως είναι τελείως λαικά μοντέλα.Γενικώς κρίνοντας, και με βάση την υποκειμενική εμπειρία που έχω από το εξωτερικό, στον έλληνα διακρίνω μια σχεδόν παθολογική διαχρονική αγάπη προς την Μερσεντέ . Νταξ' δεν φτάνει τον Αλβανό της δεκαετίας του '90, αλλά τον πάει κόντρα μέχρι κάποιο σημείο. Επίσης παρατηρώ μια εξάρτηση από τα τζιπ/τζιποειδή που ερμηνεύεται εύκολα από τις αμερικανικές επιρροές που έχουμε ως λαός, την καταγωγή των περισσοτέρων (χωριό) και το λακουβομάνι γύρω μας.
Από εκεί και πέρα, ο καθένας θα πάει αυτό που θα του κάνει κλικ. είτε για τη δουλειά του, είτε για το χούι του, είτε για τη μόστρα του, είτε για να βγάλει κανα γκομενέτο.
Αυτό φαίνεται και από τα ποσοστά των εταιρειών, τα οποία είναι αρκετά μοιρασμένα και διαφοροποιημένα σε σχέση με αρκετές χώρες του εξωτερικού, όπου η μονομανία με συγκεκριμένα μοντέλα σε ορισμένες κλάσεις βγάζει μάτια. Εξόχως δε αν η χώρα που εξετάζουμε είναι και αυτοκινητοπαραγωγός. Τότε σε πολλές περιπτώσεις ψάχνεις να βρεις την εξαίρεση που απλά θα επιβεβαιώσει τον κανόνα. -
Προφανως υπαρχουν και πολλοι που θα πανε να παρουν το VW (ειτε ειναι Polo, ειτε Golf, ειτε Passat) και ας εχουν αγνοια για το τι προσφερει ο ανταγωνισμος...
Εξαλλου δεν ειναι λιγα τα παραδειγματα που o μπαμπας εχει Passat, η μαμα Golf και το παιδι Polo.
Δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτοι το χουν ψαξει πριν αγορασουν τ αυτοκινητα τους...
-
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας σοβαρος οικογενειαρχης στο ελλαντα δεν περνει ενα sw οπου εχει χωρους(αφου αυτο θελει απο την αρχη ) και περνει ενα sedan με λιγοτερο χωρους απλα επειδη ειναι πιο ομορφο..
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας σοβαρος οικογενειαρχης στο ελλαντα δεν περνει ενα sw οπου εχει χωρους(αφου αυτο θελει απο την αρχη ) και περνει ενα sedan με λιγοτερο χωρους απλα επειδη ειναι πιο ομορφο..Για τον ίδιο λόγο που θέλουμε μια όμορφη γκόμενα στο κρεβάτι και όχι μια υπερβαρη μαούνα υποθέτω...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας σοβαρος οικογενειαρχης στο ελλαντα δεν περνει ενα sw οπου εχει χωρους(αφου αυτο θελει απο την αρχη ) και περνει ενα sedan με λιγοτερο χωρους απλα επειδη ειναι πιο ομορφο..
Για τον ίδιο λόγο που θέλουμε μια όμορφη γκόμενα στο κρεβάτι και όχι μια υπερβαρη μαούνα υποθέτω...
Σωστός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας σοβαρος οικογενειαρχης στο ελλαντα δεν περνει ενα sw οπου εχει χωρους(αφου αυτο θελει απο την αρχη ) και περνει ενα sedan με λιγοτερο χωρους απλα επειδη ειναι πιο ομορφο..
Για τον ίδιο λόγο που θέλουμε μια όμορφη γκόμενα στο κρεβάτι και όχι μια υπερβαρη μαούνα υποθέτω...
ζεστη μαουνα η ψυχρη γκομεναρα?
λειτουργικοτητα vs ομορφια -
Εγώ πάντως μερικά sw δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω από τις νεκροφόρες
Όποτε αν επελεγα να αγοράσω σπίτι κάπου, θα πρόσεχα να μην έχει θέα σε νεκροταφείο -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενας σοβαρος οικογενειαρχης στο ελλαντα δεν περνει ενα sw οπου εχει χωρους(αφου αυτο θελει απο την αρχη ) και περνει ενα sedan με λιγοτερο χωρους απλα επειδη ειναι πιο ομορφο..
Για τον ίδιο λόγο που θέλουμε μια όμορφη γκόμενα στο κρεβάτι και όχι μια υπερβαρη μαούνα υποθέτω...
ζεστη μαουνα η ψυχρη γκομεναρα?
λειτουργικοτητα vs ομορφιαΖεστή γκομενάρα.
Θ' αγοράσω το αυτοκίνητο που μου αρέσει. Όπως το ίδιο θα κάνω και με την σύντροφό μου. Κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν διάθεση να συμβιβαστούν σε κανένα από τα δύο... Αρκεί να μπορούν...Με την ίδια λογική, γιατί να πάρεις sw και όχι πολυμορφικό, γιατί να πάρεις μεγάλο και όχι ένα Yaris με μπακαζιέρα κλπ κλπ κλπ
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Αν κρίνουμε με στοιχεία δηλαδή τις πωλήσεις που είναι:- Toyota Yaris 1.035
- VW Polo 884
- Ford Fiesta 882
- Fiat Panda 661
- Opel Corsa 606
ΞΕΡΟΥΝ!!!!!
Αν κρίνουμε από τα λεγόμενα των συμ φόρουμ στων ! ΟΧΙ διότι πολλοί εδώ μέσα τα παραπάνω αυτοκίνητα δεν τα θεωρούν αυτοκίνητα διότι είναι μικρού κυβισμού και χαμηλής ιπποδύναμης και δεν μπορούν να περπατήσουν στις εθνικές οδούς!!!!
Θεωρούν αυτοκίνητα πάνω από 120 άλογα και πάνω από 1800cc!!!!H πραγματικότητα όμως είναι άλλη ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ!!!!!
Τα παραπάνω τα λέω από αυτά που έχω διαβάσει εδώ μέσα και από τις προσωπικές απόψεις των μελών για τα δικά μου οχήματα! Οταν μου έχουν πει π.χ ότι το Τέριος που το είχα 13 χρόνια και έχω γυρίσει όλα τα βουνά και τα πεδινά της Σάμου αλλά και άλλων περιοχών και πήγαινα καθημερινά στην δουλειά μου είναι ...... ντενεκές , δεν έχει ιπποδύναμη κ.λ.π. Τινα πω 83 άλογα και είναι λίγα
Το 107 λένε ότι δεν είναι αμάξι που μετακινούμε γρήγορα άνετα και οικονομικά , και έχω πάει και ταξιδάκια χωρίς να κουραστω με 130 χιλιόμετρα σταθερά για ώρες, και άλλα , και άλλα!!!!!Για να πεις οτι το Χ όχημα είναι καλό , το εξετάζεις συναρτήση του ανταγωνισμού...
Σύμφωνα με τις προτάσεις του ανταγωνισμου λοιπόν, το 107 είναι οτι χειρότερο κυκλοφορεί ...
αν οδηγήσεις για 10 λεπτά ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ανταγωνιστικό όχημα θα καταλάβεις τα γραφόμενα μου... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
**Το βάζω με μεγάλα γράμματα, μπας και...παρεξηγηθώ λιγότερο! **:lol:
Τότε, το Atos και το Accent , ΗΤΑΝ κουβάδες και μάλιστα ολκής! Σήμερα, ΚΑΝΕΝΑ Hyundai δεν είναι κουβάς. Είναι όλα από καλά έως πολύ καλά αυτοκίνητα (με την εξαίρεση του Accent, που πρέπει να κάνει μια χάρη στον εαυτό της και να το αφήσει στην Κορέα... ).Αυτά.
Έχεις τις απόψεις σου (ατομικές) και έχω τις απόψεις μου (ατομικές)...
Οι απόψεις μας δεν αποτελούν τον κανόνα οπότε δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης.Και δεν αποτελούν τον κανόνα, γιατί εγώ έγινα θαυμαστής των Κορεάτικων πολύ πριν την εποχή των Accent, Atos...τα οποία για μένα απλά ήταν το αποτέλεσμα μίας προηγούμενης ιστορίας.
Αναφέρομαι στην εποχή των hyundai excel, s-coupe και kia pride τα οποία ποτέ δεν τα θεώρησα κουβάδες... Το αντίθετο. Αυτά τα αυτοκίνητα με ώθησαν να τα δοκιμάσω, να τα οδηγήσω και τελικά να γίνω πελάτης... και των Κορεάτικων...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το 107 είναι οτι χειρότερο κυκλοφορεί ...
αν οδηγήσεις για 10 λεπτά ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ανταγωνιστικό όχημα θα καταλάβεις τα γραφόμενα μου...Τα έχω οδηγήσει όλα (καθόσον ξάδελφος έχει νοικιαζόμενα) και μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι εννοείς!!!!!!!!!!!!!!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: όλα είναι οικονομικά!!!!
ΝΤΙΖΑΙΝ: το 107 υπερέχει!!!
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ : το 107 έχει τα πάντα!!!
ΧΩΡΟΙ: 4 είμαστε στην οικογένεια , χωράμε άνετα!!!
Τι άλλο;;;;; -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
το 107 είναι οτι χειρότερο κυκλοφορεί ...
αν οδηγήσεις για 10 λεπτά ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ανταγωνιστικό όχημα θα καταλάβεις τα γραφόμενα μου...Τα έχω οδηγήσει όλα (καθόσον ξάδελφος έχει νοικιαζόμενα) και μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι εννοείς!!!!!!!!!!!!!!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: όλα είναι οικονομικά!!!!
ΝΤΙΖΑΙΝ: το 107 υπερέχει!!!
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ : το 107 έχει τα πάντα!!!
ΧΩΡΟΙ: 4 είμαστε στην οικογένεια , χωράμε άνετα!!!
Τι άλλο;;;;;αν δεν καταλαβαίνεις διαφορές οκ...
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
το 107 είναι οτι χειρότερο κυκλοφορεί ...
αν οδηγήσεις για 10 λεπτά ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ανταγωνιστικό όχημα θα καταλάβεις τα γραφόμενα μου...Τα έχω οδηγήσει όλα (καθόσον ξάδελφος έχει νοικιαζόμενα) και μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι εννοείς!!!!!!!!!!!!!!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: όλα είναι οικονομικά!!!!
ΝΤΙΖΑΙΝ: το 107 υπερέχει!!!
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ : το 107 έχει τα πάντα!!!
ΧΩΡΟΙ: 4 είμαστε στην οικογένεια , χωράμε άνετα!!!
Τι άλλο;;;;;Μπροστά στο γιαπωνέζικο Aygo δεν πια μια
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αν δεν καταλαβαίνεις διαφορές οκ...
Αν τα έχεις οδηγήσει εσύ πες μου διαφορές για να καταλάβω!!!!!!
-
πρωτα απο ολα πρεπει να ξεκαθαρισουμε τι σημαινει 'ξερω να αγοραζω αυτοκινητο' και παρολο που το χω πει πολλες φορες ,θα το πω και αλλη μια...
τιποτα δεν ειναι τυχαιο και ο κοσμος δεν ειναι τοσο ηλιθιος και μεις εδω μεσα μια ελιτ με 'γνωστες' που μαμαμε και δερνουμε..
και γω το βρισκω παραλογο να πουλαει η toyota πανακριβα τα απαραδεκτα αυτοκινητα της, οταν ομως δικαιως εχει συνδεσει το ονομα της με την αξιοπιστια και το καλυτερο με διαφορα after sales ειναι λογικο να πουλαει
οσο για τη συμπαθεια προς το group κτλ , θα ενημερωσω το φιλο οτι ασχετως αν κανουμε πολλες φορες αισθητη τη παρουσια μας οι βαγγεληδες , και λιγοτεροι ειμαστε (γιατι ενας γνωστης δε μπορει να ειναι βαγγελης-θυμα του μαρκετινγκ ) και δεν εχουμε και κανα φιλογερμανο (ή μαλλον φιλο-vaggeli) moderator
αν πουλαει η vw και οι λοιποι συγγενεις στη χωρα μας ειναι γιατι αυτη τη στιγμη εχουν τη καλυτερη γκαμα μοτερ για την ελληνικη αγορα μαζι με αλλα καλουδια που οι αλλοι δεν εχουν.. τι να κανουμε τωρα..
επισης οπως εχω ξαναπει, οποιος εχει φτιαξει το 'x' ονομα στο παρελθον , αυτο συνεχιζει και τον ακολουθει ακομα και σημερα.. δεν αλλαζουν αυτα απο τη μια στιγμη στην αλλη
ετσι καποιοι συνεχιζουν αδικα και θεωρουνται αναξιοπιστοι, καποιοι συνεχιζουν αδικα να θεωρουνται αξιοπιστοι (βλεπε διαφορους γερμανους) και καποιοι συνεχιζουν και θεωρουνται κουβαδες και οταν ενω μεχρι χθες πουλουσαν τετοιους , ερχονται σημερα και σου ζητανε αρκετα λεφτα για το σημα τους( i30 πχ) ε τοτε ναι να πανε να @@
αυτο πουλαγαν καλα εκει να εμεναν.. και η νισσαν εβγαλε υπεραυτοκινητο , δε ζητησε τα λεφτα της porsche ή των πιο πανω..
-
Ξερει να αγοραζει αυτοκινητο σημαινει οτι μπορει να αξιολογησει σωστα τις αναγκες του και επισης μπορει να καταλαβει ποιο μοντελο ανταποκρινεται καλυτερα σε αυτες
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ξερει να αγοραζει αυτοκινητο σημαινει οτι μπορει να αξιολογησει σωστα τις αναγκες του και επισης μπορει να καταλαβει ποιο μοντελο ανταποκρινεται καλυτερα σε αυτεςαυτο ειναι μεγαλη κουβεντα..πιστευω οτι ακομα και πολυ που θεωρουνται ψαγμενοι δε ξερουν τις αναγκες τους αυτες..
αρα περιοριζομαι στο αν ειναι ή οχι ευχαριστημενοι με την επιλογη τους..
γενικα ο ανθρωπος ειναι παραξενο σαν ον και νομιζω οτι γενικα δε ξερει τι θελει.. σκεφτειτε πχ ποσο ευκολα χωριζουν πολλοι απο μια σχεση στην οποια τα ειχαν 'δωσει ολα' και με την οποια ειχαν ενθουσιαστει αρχικα και μετα να μιλησουμε για το αν ξερουν κατα ποσο πραγματικα θα επρεπε να παρουν το ταδε αυτοκινητο..
-
Ο Έλληνας γενικώς δεν ξέρει να ψωνίζει, και το αυτοκίνητο δεν αποτελεί εξαίρεση, αλλά θα έλεγα ότι δείχνει στο μέγιστο βαθμό την έλλειψη καταναλωτικής, περιβαλλοντικής συνείδησης του Ελληνα, όπως και τον άμετρο εγωισμό του.
Αν δεν είχε αυτά όλα ο Έλληνας, τότε απλά θα βλέπαμε στο κέντρο της Αθήνας μόνο αυτοκίνητα με μήκος άντε μέχρι 4 μέτρα.
Αλλά όταν ο Ελληνάρας πάει και παρκάρει την κουρσάρα του (που συνήθως είναι ένα πειραγμένο σαπάκι) σε 2 θέσεις στο SM ή στο δημόσιο parking (πχ parking της ΑΜΕΛ στο ΦΙΞ), περιμένει κανείς ότι αυτός ο άνθρωπος θα κάνει καμία σωστή επιλογή στη ζωή του;Είναι δυνατό να μιλάμε για κρίση, και να έχουμε τόσα πολλά SUV, δηλαδή όλοι αυτοί που τα έχουν τα παίρνουν για το εκτός δρόμου, ή για να πουλήσουν μούρη; Οι εκτός δρόμου ανησυχίες των Ελλήνων καλύπτονται από όλα τα συμβατικά αυτοκίνητα. Οι μόνοι που χρειάζονται SUV για τις εκτός δρόμου δυνατότητες είναι μία μικρή ομάδα επαγγελματιών (μην αρχίσει κανείς ότι το SUV το θέλει για χιόνι κτλ, γιατί μια χαρά φτάνεις με οποιοδήποτε αυτοκίνητο πλέον σε ΟΛΑ τα χιονοδρομικά κέντρα αρκεί να ΞΕΡΕΙΣ να οδηγείς με χιόνι)
Ξερουν οι Ελληνες να αγοραζουν αυτοκινητο?