-
Εχω το σκοντα φαμπια 1,2 η εταιρια λεει οτι το πρωτο σερβις ειναι στα 30000χλμ και τα πρωτα λαδια στα 15000χλμ εγω τα λαδια τα αλαξα στα 7500 και τωρα πλησιαζω στα 15000 και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλαξω μονο λαδια η αν πρεπει να κανω και σερβις για τι τα 30000 χλμ μου φενονται σαν υπερβολικο νουμερο εσεις τι πρωτινεται και ποτε κανατε το πρωτο σερβις;
-
Εχω το σκοντα φαμπια 1,2 η εταιρια λεει οτι το πρωτο σερβις ειναι στα 30000χλμ και τα πρωτα λαδια στα 15000χλμ εγω τα λαδια τα αλαξα στα 7500 και τωρα πλησιαζω στα 15000 και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλαξω μονο λαδια η αν πρεπει να κανω και σερβις για τι τα 30000 χλμ μου φενονται σαν υπερβολικο νουμερο εσεις τι πρωτινεται και ποτε κανατε το πρωτο σερβις;
-
Εχω το σκοντα φαμπια 1,2 η εταιρια λεει οτι το πρωτο σερβις ειναι στα 30000χλμ και τα πρωτα λαδια στα 15000χλμ εγω τα λαδια τα αλαξα στα 7500 και τωρα πλησιαζω στα 15000 και αναρωτιεμαι αν πρεπει να αλαξω μονο λαδια η αν πρεπει να κανω και σερβις για τι τα 30000 χλμ μου φενονται σαν υπερβολικο νουμερο εσεις τι πρωτινεται και ποτε κανατε το πρωτο σερβις;
-
Θα πρότεινα να κάνεις ότι λέει η εταιρία.
-
Το καλύτερο θα είναι να ξαναλλάξεις λάδια και το σερβις να το κάνεις κανονικά στα 30000.
-
Συμφωνώ. Λάδια και φίλτρο λαδιού τώρα και τα υπόλοιπα στο σέρβις. Δες μόνο στο βιβλίο αν η εταιρία λέει και τίποτε άλλο στα 15000km ή στον χρόνο που έχεις το αυτοκίνητο (πχ φίλτρο βενζίνης).
-
Εγώ θα προτεινα αυτο που αποφασισα να κανω στο δικο μου toyota,
πρωτες 3-4 αλλαγες στα 7500 χλμ και μετα αλλαγη φιλτρου και λαδιου καθε 10,000 χλμ , και τα servise καθε 30,000 πως λεει ο κατασκευαστης
Αλλα ουτε μια δεν εχω κανει λογο οτι εχει μονο 5500 χλμ -
η τογιότα Ελλάς προτείνει ακριβώς αυτό πάντως. Σέρβις κανονικά κάθε 30k και λάδια-φίλτρο-τρίψιμο φρένα κάθε 7,5k για το Γιάρις μου, σε αντίθεση με την Τογιότα Ιαπωνίας που θεωρεί ασφαλές να κρατάς τα λάδια για 15k. Μέχρι τώρα το τηρώ ευλαβικά (110k έχω φτάσει) και το αμάξι πάει όπως όταν ήταν καινούριο.
Σπύρος
-
Προτείνω να αλλάξεις λάδια στα 15000, και το μεγάλο service να το κάνεις κανονικά στα 30000 όπως συνιστά ο κατασκευαστής.
-
Για τα λαδια δν το συζητω ετσι κι αλιως με το που πειρα το αμαξι αποφασισα οτι τα λαδια θα τα αλαζω καθε 7500 και οχι καθε 15000 που λεει ο κατασκευαστης αλλα στο σερβις το σκευτομαι. 30000 μου φενεται σαν λιγο υπερβολικο το νουμερο που πιο πολυ μπεικε για διαφημηστικους σκοπους. Τελικα ομως αν δεν δωσει τιποτα λεφτα το στοιχημα δεν βλεπω την τσεπη να αντεχει για σερβις τωρα. Και μαλλον βλεπω να το κανω με το που συμπληρωσω χρονο τον οκτωβριο. any way thanks
-
εγω θα προτεινα να κανεις αυτο που λεει η εταιρια. αν λενε αλλαγη στα 30000 σημαινει οτι το λαδακι που βαζουν για τοσα ειναι. τωρα καλα θα κανεις στο ενδιαμεσο να κανεις κανα ελεγχο μη τυχων τσιμπαει λαδακι. αλλα και παλι εχεις εγγυηση. αν και νομιζω οτι οταν τα χλμ για αλλαγη λαδιου ειναι πολλα η ιδια η εταιρια σου λεει να τα κοιτας που και που.
-
Ο χρήστης stp έγραψε:
εγω θα προτεινα να κανεις αυτο που λεει η εταιρια. αν λενε αλλαγη στα 30000 σημαινει οτι το λαδακι που βαζουν για τοσα ειναι. τωρα καλα θα κανεις στο ενδιαμεσο να κανεις κανα ελεγχο μη τυχων τσιμπαει λαδακι. αλλα και παλι εχεις εγγυηση. αν και νομιζω οτι οταν τα χλμ για αλλαγη λαδιου ειναι πολλα η ιδια η εταιρια σου λεει να τα κοιτας που και που.Η εταιρια λεει για τα λαδια στις 15000 και για σερβις στις 30000 για τα λαδια τα εχω ειδη αλαξη στις 7500 και τωρα που πλισιαζω στις 15000 θα τα ξανα αλαξω και θα συνεχισω ετσι με αλαγες ανα 7500. Ειναι πιο καλες η συχνοτερες αλαγες και βοηθανε τον κινητηρα απο οτι ξερω. εκει που ψιλο προβληματιζομαι ειναι για το σερβις.
-
Ο χρήστης panoscorfu έγραψε:
εγω θα προτεινα να κανεις αυτο που λεει η εταιρια. αν λενε αλλαγη στα 30000 σημαινει οτι το λαδακι που βαζουν για τοσα ειναι. τωρα καλα θα κανεις στο ενδιαμεσο να κανεις κανα ελεγχο μη τυχων τσιμπαει λαδακι. αλλα και παλι εχεις εγγυηση. αν και νομιζω οτι οταν τα χλμ για αλλαγη λαδιου ειναι πολλα η ιδια η εταιρια σου λεει να τα κοιτας που και που.
Η εταιρια λεει για τα λαδια στις 15000 και για σερβις στις 30000 για τα λαδια τα εχω ειδη αλαξη στις 7500 και τωρα που πλισιαζω στις 15000 θα τα ξανα αλαξω και θα συνεχισω ετσι με αλαγες ανα 7500. Ειναι πιο καλες η συχνοτερες αλαγες και βοηθανε τον κινητηρα απο οτι ξερω. εκει που ψιλο προβληματιζομαι ειναι για το σερβις.
Τσέκαρε πάντως το βιβλιαράκι σου για τις αλλαγές στα 15.000... γιατι εμένα (Οctavia) ο πωλητής κάθε 15 μου είπε και τελικά είναι κάθε 30 (το διάβασα στο βιβλιαράκι και το επιβεβαίωσα σε συνεργείο).
Επίσης δες αν έχεις μεταβλητό διάστημα σέρβις ή σταθερό.Σίγουρα οι συχνότερες αλλαγές δεν κάνουν κακό. Για το σέρβις δεν βλέπω τον λόγο για συχνότερα. Στα 30000 μόνο αλλαγές φίλτρων κάνουν. Διάβασε πάλι το βιβλιαράκι, δες τι εργασίες γίνονται και κάθε πότε, και αν νομίζεις οτι κάτι θες να το κάνεις πιό σύντομα κάντο. Πχ αν σου λέει μπουζί κάθε 60000, άλλαζε εσύ αν θες κάθε 30, αλλά όχι και κάθε 15...
-
Μην κανεις σέρβις νωριτερα τσαμπα τα λευτα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εχουν κανει εξαντλητικες δοκιμες και ξερουν.Μονο λαδια και κανα φιλτρακι
-
Καλησπέρα παιδιά,
τα διαστήματα αυτά είναι για 'normal driving conditions', φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης δηλαδή. Αυτό σημαίνει οτι η μέση απόσταση που θα διανύετε μετά από κάθε εκκίνηση του κινητήρα είναι 20 χιλιόμετρα, οτι δεν θα ανεβάζετε υπερβολικά στροφές, οτι δεν θα κινείστε συχνά σε περιοχές με αυξημένα επίπεδα σκόνης (π.χ. Αττική), και άλλα τέτοια.
Σε περίπτωση που έστω και μία παράμετρος από τις παραπάνω δεν τηρείται, προτείνεται ο υποδιπλασιασμός (/2) του διαστήματος συντήρησης.Με λίγα λόγια, το 307 μου λέει αλλαγή λαδιών κάθε 30.000 km, και το μισό είναι 15.000. Εγώ τα αλλάζω κάθε 10.000, και τα λάδια και το φίλτρο λαδιού επίσης (βρώμικο φίλτρο με καθαρό λάδι δεν είναι καλή ιδέα...!). 10.000 είναι και το διάστημα που προτείνουν και τα περισσότερα συνεργεία στην δική μου περίπτωση, αλλά σε άλλα αυτοκίνητα αυτό μπορεί να ποικίλλει.
Το κάθε πότε τελικά αλλάζουμε λάδια κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός κινητήρα που βγάζει 300.000 χιλιόμετρα και ενός που βγάζει 1.000.000...
όπως καταλαβαίνετε, οι περισσότεροι από εμάς θα το έχουμε αλλάξει μέχρι τότε, οπότε μήν σκάτε και πάρα πολύ για τη διαφορά μεταξύ 10 και 15 χιλιάδων χιλιομέτρων
Σπύρος Α. -
Ο χρήστης santhis έγραψε:
τα διαστήματα αυτά είναι για 'normal driving conditions', φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης δηλαδή. Αυτό σημαίνει οτι η μέση απόσταση που θα διανύετε μετά από κάθε εκκίνηση του κινητήρα είναι 20 χιλιόμετρα, οτι δεν θα ανεβάζετε υπερβολικά στροφές, οτι δεν θα κινείστε συχνά σε περιοχές με αυξημένα επίπεδα σκόνης (π.χ. Αττική), και άλλα τέτοια.
Σε περίπτωση που έστω και μία παράμετρος από τις παραπάνω δεν τηρείται, προτείνεται ο υποδιπλασιασμός (/2) του διαστήματος συντήρησης.Στο Octavia (και σε άλλα αυτοκίνητα βέβαια) το διάστημα μεταξύ σέρβις είναι μεταβλητό, 'ανάλογα με την χρήση'. Βγαίνει ένδειξη στο ταμπλό, 1500χλμ πριν το σέρβις. Άρα υποτίθεται ότι δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε εμείς τι χρήση κάνουμε στο αυτοκίνητο, άλλωστε πως ξέρουμε με απόλυτα κριτήρια ποιά είναι η νορμάλ χρήση...
Τώρα ΠΩΣ μετράνε την χρήση, και αν την υπολογίζουν σωστά δεν γνωρίζω. -
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Τώρα ΠΩΣ μετράνε την χρήση, και αν την υπολογίζουν σωστά δεν γνωρίζω.Από την κατανάλωση καυσίμων μείον έναν αριθμό χιλιομέτρων για κάθε εκκίνηση του αυτοκινήτου.
Πράγμα που σημαίνει ότι αν κινείσαι μονίμως στην εθνική τα σέρβις αργούν περισσότερο. Το βλέπω και στο δικό μου που ενώ έχει κάνει 11000km από τα 12000 που έλεγε αρχικά για σέβις τώρα λέει ότι θέλει άλλες 3000.
Πρώτο σέρβις πότε;