Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 105
    • 106
    • 15 / 106
    Περί αυτοκίνησης
    4
    2119
    5151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

      Παλι πλασματικά στοιχεία πωλήσεων θα έχουμε και αυτο το μήνα ;
      http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=26391147

      Πλασματικά, είναι τα στοιχεία σχεδόν όλων των εμπορικών εταιριών της χώρας! Τα 'παληκάρια' που διαχειρίζονται τις πωλήσεις και τις ερμηνεύουν, εφευρίσκουν κάθε μήνα και κάτι καινούριο έτσι ώστε να μην χάσουν τις θέσεις τους! Σχετικά, να αναφέρω ένα γεγονός. Αδελφικός φίλος, μου διεμύνησε πως στην VW & Audi, πανηγύριζαν για το υψηλό μερίδιο για τον μήνα Ιανουάριο, καθώς η εισαγωγική εταιρία πινακίδωσε πάνω από 500 test drive και τα μοίρασε σε όλους τους εμπόρους. Και στα μαγαζιά, ειδικά στην Audi, δεν μπαίνουν ούτε οι μύγες μέσα!! Να δούμε τι άλο θα σκαρφιστούν οι 'business administrators' ια τους επόμενους μήνες όπου η αγορά θα φτάσει στα τάρταρα !!!

      Να πανηγύριζαν για τα test drive χλωμό.

      Ο Ιανουάριος είναι παραδοσιακά ο μήνας που γίνονται οι περισσότερες ταξινομήσεις των αυτοκινήτων των τελευταίων μηνών του προηγούμενου έτους. Δηλαδή όσοι πελάτες είχαν αγοράσει αυτοκίνητο τους τελευταίους μήνες του 2009, οι περισσότεροι ζήτησαν να βγάλει πινακίδες Ιανουάριο 2010. Γι' αυτό και όλες οι εταιρίες τον Ιανουάριο εμφανίζουν σχετικά αυξημένα νούμερα.

      Όσο για την κίνηση στις εκθέσεις, ισχύει πως έχει μειωθεί κατακόρυφα (σε όλες τις μάρκες ασφαλώς).

      Το ότι οι ταξινομίσεις του Ιανουαρίου είναι παραδοσιακά υψηλές, το γνωρίζουμε. Εκείνο που θέλω να πω είναι πως, τα νούμερα αυτά δεν μπορούν να συσχετιστούν ακόμα και με την κίνηση και των 2 τελευταίων μηνών του 09!! Οι επόμενοι μήνες θα είναι μια πραγματική επικήδειος τελετή για τα καταστήματα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Τα πινακιδωμένα αυτοκίνητα είναι πραγματικές πωλήσεις και όχι πλασματικές. Κάποιες εταιρείες (συνήθως Α. Ε. ) τα αγοράζουν πληρώνοντας όλους τους φόρους. Το ότι δεν κυκλοφορούν στους δρόμους από τελικούς καταναλωτές, ή είναι οχήματα τεστ ντράιβ, είναι μια άλλη συνιστώσα.
        Από τη στιγμή όμως που ολοκληρώνεται η ταξινόμηση, το όχημα αυτό είναι νόμιμο και καταμετρείται, δεν είναι υποχρεωμένος ο ΣΕΑΑ να κάνει τον ντετέκτιβ Σαίνη στα μέλη του για να ανακαλύψει τι ποσοστό από τις ταξινομήσεις που παρουσίασε ο καθένας είναι για τελικούς χρήστες, και τι πήγε σε κάποια αποθήκη για να μεταπωληθεί αργότερα σε νέο πελάτη λιανικής.
        Αναλογιστείτε επίσης τι ρίσκο παίρνει το κάθε μέλος του ΣΕΑΑ όταν πινακιδώνει τεμάχια, πόσο μειώνεται ή και εξαλείφεται το πιθανό κέρδος του αν κάτι δεν πάει καλά και αργήσει να τα διώξει, τι κεφάλαιο απασχολεί, τι προγραμματισμό και ανάλυση αγοράς προυποθέτει η κάθε τέτοια κίνηση, αλλά και πόσο διευκολύνεται σε ορισμένες περιπτώσεις ο πιθανός αγοραστής που βρίσκει ετοιμοπαράδοτο κάποιο μοντέλο, ενίοτε δε γλιτώνει και κάποιους φόρους.

        Άρα μην βυζαντινολογείτε για πινακιδώματα κάθε μήνα στην τάδε ή δείνα εταιρεία, αλλά προσγειωθείτε στη σύγχρονη πραγματικότητα του επιχειρείν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Επιχειρήματα που δικαιολογούν τις Καγιέν που ταξινομούνται στην Ελλάδα, σκέτος 'μπαξές'.

          Βεβαίως, ο γενικός διευθυντής της Sportscar Α.Ε. (αποκλειστικός εισαγωγέας Porsche στην Ελλάδα) κ. Ζαφείρης Σαργιωτάκης επιμένει ότι αυτή η πρωτιά δεν συνιστά τίποτα άλλο παρά έναν ακόμα αστικό μύθο. «Μας φαίνονταν πολλά τα Cayenne γιατί είναι όλα συγκεντρωμένα στην Αθήνα όπου ζει και εργάζεται το 55% του πληθυσμού», λέει. «Η αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων ανεπτύχθη μόλις πριν από επτά χρόνια στην Ελλάδα. Δεν είχαμε συνηθίσει μεγάλα τζιπ στους δρόμους, γιατί... δεν είχαμε τζιπ».

          Σοβαρότερα επιχειρήματα από έναν άλλο του κλάδου

          τονίζει στην «Κ» ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), κ. Δημήτρης Πάτσιος. Από 10% έως 12% επί των συνολικών ταξινομήσεων που κάλυπταν την περίοδο 2004 - 2008 οι μάρκες (Audi, BMW, Bentley, Chrysler, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mercedes, Porsche, Saab και Volvo), αναμένεται να πέσουν στο 6% - 7%, σύμφωνα με τον ίδιο (στην Eυρωπαϊκή Ενωση οι ίδιες μάρκες καταλαμβάνουν το 16% - 19%).

          Όλο το ενδιαφέρον άρθρο
          http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100015_28/03/2010_395807

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Δεν διαφωνώ με αυτά που λέει ο συγκεκριμένος. Αυτό που θέλω όμως να μας πει είναι πως το 2009 με μόλις 3 μήνες με μειωμένο ΕΤΤ η ψωροκώσταινα αύξησε τις πωλήσεις σε αυτές τις μάρκες από το 10.63% για τα έτη 2004-2007 στο 13.64% το 2009 ενώ στην Ευρώπη το 2009 το ποσοστό των εταιρειών αυτών από το 18.6% (όπου εκεί λαμβάνονται όλοι οι others αλλιώς είναι 17.4%) του 2008 έπεσε στο 16.1% (ή 15.0% χωρίς τους others).

            Στοιχεία...

            http://www.acea.be/images/uploads/files ... L-0912.xls

            και

            http://www.seaa.gr/data/comparisons/2009-12.xls

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              scandinavian last edited by

              Ο ΣΚΑΪ έκανε λόγο χτες για πολύ υψηλές πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων **το πρώτο 15ήμερο του Μαρτίου **λόγω του επικείμενου φόρου πολυτελείας.
              Πιο συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν:
              2 Bentley, 1 Aston Martin, 18 Porsche, 281 Αudi, 229 Mercedes, 194 BMW, 74 Volvo, 52 Chrysler-Jeep, 24 Lexus, 8 Saab, 1 Hummer (από τα τελευταία αφού έκλεισε) και 1 Jaguar.
              Θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να τις συγκρίνουμε με τα τελικά στοιχεία για το μήνα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 9
                993cc last edited by

                Μία Jaguar
                Έκλεισε η αντιπροσωπία της Hummer; ... και τώρα τι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zorz last edited by

                  Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                  Έκλεισε η αντιπροσωπία της Hummer; ... και τώρα τι

                  Συνεχίζει να παράγεται, με κυβισμούς από 660.000 έως 1.700.000 κυβικά εκατοστά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thaliarque last edited by

                    Ο χρήστης zorz έγραψε:

                    Έκλεισε η αντιπροσωπία της Hummer; ... και τώρα τι

                    Συνεχίζει να παράγεται, με κυβισμούς από 660.000 έως 1.700.000 κυβικά εκατοστά.

                    Ναι αλλά δε μπορεί πια να κινηθεί στην άμμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                      Μία Jaguar

                      Υπάρχουν και χειρότερα ... στις ειδήσεις του Alpha πριν λίγη ώρα ένας αντιπρόσωπος -αν είδα καλά, που είδα καλά- της Daihatsu είπε ότι τον Μάρτιο πουλησε μόνο ένα αυτοκίνητο ... και αυτό ... ειδικής κατηγορίας με μειωμένη τιμή!!!
                      Φανταζομαι πολυτεκνικό Cuore!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        paris-gr last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                        Μία Jaguar

                        Υπάρχουν και χειρότερα ... στις ειδήσεις του Alpha πριν λίγη ώρα ένας αντιπρόσωπος -αν είδα καλά, που είδα καλά- της Daihatsu είπε ότι τον Μάρτιο πουλησε μόνο ένα αυτοκίνητο ... και αυτό ... ειδικής κατηγορίας με μειωμένη τιμή!!!
                        Φανταζομαι πολυτεκνικό Cuore!!!

                        Τόσο ακριβά που πουλάει η daihatsu (βλέπε terios) λογικό το βρίσκω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Οι τιμές της Daihatsu στην Ελλάδα είναι **φτηνότερες **από Ιταλία και Ισπανία κάτι που δε συμβαίνει με τις άλλες μάρκες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wannabe last edited by

                            τι πάει να πει αυτό
                            οτι πουλάει το Terios με μικρό κέρδος?
                            500-1000% πρέπει να βγάζει απο αυτό το αυτοκίνητο λέμε.
                            άμα δεν πουλάει ας το σταματήσει ή ας ρίξει τιμές.
                            their problem

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                              Οι τιμές της Daihatsu στην Ελλάδα είναι **φτηνότερες **από Ιταλία και Ισπανία κάτι που δε συμβαίνει με τις άλλες μάρκες.

                              Φανταζομαι και για αυτούς ακριβά θα είναι και τότε θα έχουν τα ίδια παραπονα!
                              Ίσως και να είναι τυχαίο (ή εξαιτίας αλλων παραγόντων) αλλά στην Ιταλία το Terios ... δεν έχει τις πρωτιές της Ελλάδας!
                              http://www.unraeservizi.com/dati/bk_o/file_pdf_unrae/mar10_top10car.pdf

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rafi last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                Οι τιμές της Daihatsu στην Ελλάδα είναι **φτηνότερες **από Ιταλία και Ισπανία κάτι που δε συμβαίνει με τις άλλες μάρκες.

                                Φανταζομαι και για αυτούς ακριβά θα είναι τότε και θα έχουν τα ίδια παραπονα!
                                Ίσως και να είναι τυχαίο (ή εξαιτίας αλλων παραγόντων) αλλά στην Ιταλία το Terios ... δεν έχει τις πρωτιές της Ελλάδας!
                                http://www.unraeservizi.com/dati/bk_o/file_pdf_unrae/mar10_top10car.pdf

                                γενικα μονο στην Ελλάδα υπαρχει η daihatsu σε ποσοστο πωλησεων.. λογικο αν δει κανεις την γκαμα που προτεινει και την ανταγωνιστικοτητα των μοντελων.. λογικο και για τους εμπορους daihatsu να σταματησουν να πουλανε και στην Ελλάδα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mousatos last edited by

                                  Rafi υπονοείς οτι το Link δείχνει πεσμένες πωλήσεις του terios στην Ιταλία;
                                  Εγώ μια χαρά τις βλέπω. Πωλήσεις Μαρτίου 4η θέση το tiguan με 927 , 6η θέση το terios με 675 και 8η το RAV με 483.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rafi last edited by

                                    στην Ελλάδα ειναι πρωτο και με χουντικα ποσοστα..! εγω παντως εννοω, οτι τα ποσοστα της daihatsu στην Ελλάδα ειναι υπερβολικα μεγαλα σε σχεση με τη γκαμα της

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mousatos last edited by

                                      Σίγουρα είναι μεγάλα αλλά το αξίζει επειδή οι τιμές της είναι χαμηλότερες του ανταγωνισμού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        αλλος εμπορος subaru στα βορεια, πουλησε 1 αμαξι τον περασμενο μηνα.

                                        προβλεπονται πολλα λουκετα...

                                        απορω, δε μπορουν να κανουν και απο μονοι τους παραλληλες εισαγωγες απο αλλες φιρμες?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                          Σίγουρα είναι μεγάλα αλλά το αξίζει επειδή οι τιμές της είναι χαμηλότερες του ανταγωνισμού.

                                          Χωρίς να γνωρίζω τις εποχικές προσφορές τους ...
                                          Με το Cuore 1,0 (στο περίπου) 11.000€, το Sirion 1,3 στα 13.000€, το Terios 1,3 στα 19.000 και το 1,5 στα 23.000€ και το Copen στα 18.000€ και με κάποια απέναντι ... 0 ανταγωνισμό ... δεν είναι φτηνά. Στα ίδια με τον ανταγωνισμό είναι και σε κάποιες περιπτώσεις πέρα απο αισθητικά κριτήρια και εξοπλιστικές επιλογές ... μάλλον και ακριβά!
                                          Πχ. στα 19.000€ απέναντι στο Terios 1,3 με τους 2 αερόσακους υπάρχει το Sedici με 6 αερόσακους, ESP και full εξοπλισμό και με λίγο παραπάνω και το SX4.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jpl73 last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                            Σίγουρα είναι μεγάλα αλλά το αξίζει επειδή οι τιμές της είναι χαμηλότερες του ανταγωνισμού.

                                            Χωρίς να γνωρίζω τις εποχικές προσφορές τους ...
                                            Με το Cuore 1,0 (στο περίπου) 11.000€, το Sirion 1,3 στα 13.000€, το Terios 1,3 στα 19.000 και το 1,5 στα 23.000€ και το Copen στα 18.000€ και με κάποια απέναντι ... 0 ανταγωνισμό ... δεν είναι φτηνά. Στα ίδια με τον ανταγωνισμό είναι και σε κάποιες περιπτώσεις πέρα απο αισθητικά κριτήρια και εξοπλιστικές επιλογές ... μάλλον και ακριβά!
                                            Πχ. στα 19.000€ απέναντι στο Terios 1,3 με τους 2 αερόσακους υπάρχει το Sedici με 6 αερόσακους, ESP και full εξοπλισμό και με λίγο παραπάνω και το SX4.

                                            MADE IN JAPAN γαρ....... (κόστος μεταφοράς και υψηλά ημερομίσθια)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 15 / 106
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr