-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ακομα πιο πολεμικα..μακαρι.... σιγουρα θα εχει πιο χαμηλη βαση καθισματος ..με ωραια μπακετ....
αλλα να σου πω την αληθεια κρατω μια πισινη....
Φοβαμαι μηπως ειναι υπερβολικα στενα και ξενερωσει τελικα..
θα δουμε οταν ερθει
παντως φουλ εξτρα με 150 αλογα ποσο πανω κατω θα βγαινει???? -
Φουλ extra γυρω στα 22-23 πιστευω αλλα μιλαμε για δερματα-18αρες κτπλ.. Με 20-21 παντως ο εξοπλισμος θα ειναι πολυ καλος.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φουλ extra γυρω στα 22-23 πιστευω αλλα μιλαμε για δερματα-18αρες κτπλ.. Με 20-21 παντως ο εξοπλισμος θα ειναι πολυ καλος.και το rcz ποσο θα ξεκιναει????
βλεπεις που το παω???? -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Φουλ extra γυρω στα 22-23 πιστευω αλλα μιλαμε για δερματα-18αρες κτπλ.. Με 20-21 παντως ο εξοπλισμος θα ειναι πολυ καλος.
και το rcz ποσο θα ξεκιναει????
βλεπεις που το παω????Ναι καταλαβα αλλα αλλο κοινο το ενα και αλλο το αλλο και επιπλεον γυρω στα 24+ κοβω τον πεζακα να ξεκιναει.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Ακομα πιο πολεμικα..
μακαρι.... σιγουρα θα εχει πιο χαμηλη βαση καθισματος ..με ωραια μπακετ....
αλλα να σου πω την αληθεια κρατω μια πισινη....
Φοβαμαι μηπως ειναι υπερβολικα στενα και ξενερωσει τελικα..
θα δουμε οταν ερθει
παντως φουλ εξτρα με 150 αλογα ποσο πανω κατω θα βγαινει????Αν έχεις τα κιλά του Όμηρου θα ξενερώσεις. Αν είσαι νορμάλ άνθρωπος δεν θα ξενερώσεις καθόλου
-
-
Σύμφωνα με τα έντυπα έρχεται και εδώ μέσα στον Απρίλιο.
-
Υπάρχουν 2 DS3 στο πολύχρωμο ξενοδοχείο στην πλατεία Κεφαλαρίου για promotion... Το αυτοκίνητο από κοντά είναι πραγματικά πολύ όμορφο! Και οι επιφάνειές του χάνουν πάρα πολύ στις φωτογραφίες!
-
Στην Ωμέγα μου είπαν ότι θα το έχουν μέσα στην βδομάδα που μας έρχεται.
-
Το ειδα απο κοντα σε νταλικα πανω! Ειναι κουκλι...διπλα απο C3...πολυ ομορφοτερο το DS!!!
-
-
Το DS3; Η «άλλη περίπτωση». Το γαλλικό «3αρι» για τον μερακλή. Για αυτό άλλωστε επιλέγεις εσύ χρωματισμούς και άλλα προσωπικά στοιχεία του εξοπλισμού. Δεν θα δείτε τυχαία στα περιοδικά μας ένα πλούσιο, φορτωμένο στο max, σε χρώμα κύρους όπως το ανθρακί (4Τ) και το κόκκινο-μπορντώ της οροφής που προδίδει και ενθουσιασμό (ΑΒ). Η συνέχεια, στο δρόμο: Ευχάριστη! Το κυριότερο λοιπόν και άσχετα από το αν θα «χάσει» την τιμή ο φίλος Μάνος Εμμανουήλ, κάτι που απευχόμαστε, όπως το ίδιο ισχύει στην περίπτωση των μετρήσεων όπου πρέπει να πυροβολούμε εύστοχα ώστε να μην εκτιθέμεθα. Η ευχαρίστηση (σ.σ.: κάμποσα κλικ πάνω από την ικανοποίηση), αρχίζει από τη θέση οδήγησης και φτάνει μέχρι την οδήγηση σε ρυθμούς ειδικής διαδρομής, εκεί δηλαδή που έχεις τον κατάλληλο κινητήρα ώστε να αξιοποιήσεις το τέλειο πλαίσιο. Η ανάρτηση είναι σφικτή, το τιμόνι αρκούντως ακριβές, ο επιλογέας σαν «άλλου κατασκευαστή» (σ.σ.: στη C3 δεν έβαλαν τον καλό, γαμώτο…), τα φρένα δυνατά και μακάρι η σπορ αίσθηση να επιβεβαιωθεί και στις μετρήσεις και το μόνο που μένει στη «φουλ σπορ» εκδοχή των 200 ίππων όποτε προκύψει, είναι να αποκτήσει ο κινητήρας ευστροφία και πολύ ψηλά. Μέχρι τότε, στο σιγά, στο «τσουλάμε», και στο μέχρι «πάμε σβέλτα» το αυτοκίνητο ως κύλιση θα μπορούσε να είναι και ένα τρίθυρο C, με την ανάρτηση να προδίδει το ύφος της στα εγκάρσια και το σύστημα μπροστά να εκδηλώνει τάσεις υποστροφής, στο γλιστερό κυρίως και πάντως χωρίς γκάζι, οπότε και ενίοτε θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να το ξανατοποθετήσεις. Συμβαίνει με το καλό Scirocco το R και να η απόδειξη πως οι Γάλλοι δεν λειτούργησαν πρόχειρα και ευκαιριακά. Δούλεψαν σκληρά, πέτυχαν και πορεύονται και αυτό είναι ίσως το πλέον σημαντικό, σήμερα που όλα δείχνουν ίδια.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το DS3; Η «άλλη περίπτωση». Το γαλλικό «3αρι» για τον μερακλή. Για αυτό άλλωστε επιλέγεις εσύ χρωματισμούς και άλλα προσωπικά στοιχεία του εξοπλισμού. Δεν θα δείτε τυχαία στα περιοδικά μας ένα πλούσιο, φορτωμένο στο max, σε χρώμα κύρους όπως το ανθρακί (4Τ) και το κόκκινο-μπορντώ της οροφής που προδίδει και ενθουσιασμό (ΑΒ). Η συνέχεια, στο δρόμο: Ευχάριστη! Το κυριότερο λοιπόν και άσχετα από το αν θα «χάσει» την τιμή ο φίλος Μάνος Εμμανουήλ, κάτι που απευχόμαστε, όπως το ίδιο ισχύει στην περίπτωση των μετρήσεων όπου πρέπει να πυροβολούμε εύστοχα ώστε να μην εκτιθέμεθα. Η ευχαρίστηση (σ.σ.: κάμποσα κλικ πάνω από την ικανοποίηση), αρχίζει από τη θέση οδήγησης και φτάνει μέχρι την οδήγηση σε ρυθμούς ειδικής διαδρομής, εκεί δηλαδή που έχεις τον κατάλληλο κινητήρα ώστε να αξιοποιήσεις το τέλειο πλαίσιο. Η ανάρτηση είναι σφικτή, το τιμόνι αρκούντως ακριβές, ο επιλογέας σαν «άλλου κατασκευαστή» (σ.σ.: στη C3 δεν έβαλαν τον καλό, γαμώτο…), τα φρένα δυνατά και μακάρι η σπορ αίσθηση να επιβεβαιωθεί και στις μετρήσεις και το μόνο που μένει στη «φουλ σπορ» εκδοχή των 200 ίππων όποτε προκύψει, είναι να αποκτήσει ο κινητήρας ευστροφία και πολύ ψηλά. Μέχρι τότε, στο σιγά, στο «τσουλάμε», και στο μέχρι «πάμε σβέλτα» το αυτοκίνητο ως κύλιση θα μπορούσε να είναι και ένα τρίθυρο C, με την ανάρτηση να προδίδει το ύφος της στα εγκάρσια και το σύστημα μπροστά να εκδηλώνει τάσεις υποστροφής, στο γλιστερό κυρίως και πάντως χωρίς γκάζι, οπότε και ενίοτε θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να το ξανατοποθετήσεις. Συμβαίνει με το καλό Scirocco το R και να η απόδειξη πως οι Γάλλοι δεν λειτούργησαν πρόχειρα και ευκαιριακά. Δούλεψαν σκληρά, πέτυχαν και πορεύονται και αυτό είναι ίσως το πλέον σημαντικό, σήμερα που όλα δείχνουν ίδια.
θα κάνω ενα guestimate και θα υποθέσω οτι το κείμενο είναι του ΣΧ
αν ναι (ή οχι) γιατί αυτός ο άνθρωπος (ή αλλος) γράφει σε περιοδικό
δεν μπορέι να είμαι ο μόνος που τον ζαλίζει το κείμενο
-
Ναι κι εμενα με ζαλισε.. δεν ειναι και οτι καλυτερο..Απλα το εβαλα για την οποια ουσια κρυβει..
Ειναι αποσπασμα απο το παραπανω λινκ.Για το ποιος το εγραψε δεν εδωσα σημασια και δε ξερω αν αναφερεται καν. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι κι εμενα με ζαλισε.. δεν ειναι και οτι καλυτερο..Απλα το εβαλα για την οποια ουσια κρυβει..
Ειναι αποσπασμα απο το παραπανω λινκ.Για το ποιος το εγραψε δεν εδωσα σημασια και δε ξερω αν αναφερεται καν.To γραφει:
κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ναι κι εμενα με ζαλισε.. δεν ειναι και οτι καλυτερο..Απλα το εβαλα για την οποια ουσια κρυβει..
Ειναι αποσπασμα απο το παραπανω λινκ.Για το ποιος το εγραψε δεν εδωσα σημασια και δε ξερω αν αναφερεται καν.To γραφει:
κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Και να μην το εγράφε είναι προφανές Σαν να λέμε οτι δεν καταλάβαμε τον συγγραφέα σε κείμενο γραμμένο από τον Master Yoda
-
Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τιμές πώλησης του νέου DS3 στη χώρα μας, οι οποίες ξεκινούν από τα 15.700 ευρώ.
1.4 VTi 95hp Chic: 15.700 ευρώ
1.6 VTi 120hp So Chic: 17.900 ευρώ
1.6 VTi 120hp BVA So Chic: 18.700 ευρώ
1.6 THP 156hp Sport Chic: 20.200 ευρώ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=546&page_id=3218 -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τιμές πώλησης του νέου DS3 στη χώρα μας, οι οποίες ξεκινούν από τα 15.700 ευρώ.
1.4 VTi 95hp Chic: 15.700 ευρώ
1.6 VTi 120hp So Chic: 17.900 ευρώ
1.6 VTi 120hp BVA So Chic: 18.700 ευρώ
1.6 THP 156hp Sport Chic: 20.200 ευρώ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=546&page_id=3218τσιμπημένες...
-
Για το 156 δε νομιζω..αλλα και γενικοτερα.Θα το συζητησουμε καποια αλλη στιγμη γιατι φευγω..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ανακοινώθηκαν από την ελληνική αντιπροσωπεία οι τιμές πώλησης του νέου DS3 στη χώρα μας, οι οποίες ξεκινούν από τα 15.700 ευρώ.
1.4 VTi 95hp Chic: 15.700 ευρώ
1.6 VTi 120hp So Chic: 17.900 ευρώ
1.6 VTi 120hp BVA So Chic: 18.700 ευρώ
1.6 THP 156hp Sport Chic: 20.200 ευρώ
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=546&page_id=3218τσιμπημένες...
Kατσε να το δουμε απο κοντα, μην βιαζεσαι...
Ειδες τον στανταρ εξοπλισμο, και εβγαλες συμπερασμα?
Αμα ειναι πλουσιος ο στανταρ εξοπλισμος, τουλαχιστον η γρηγορη εκδοση
ειναι στα ιδια επιπεδα με την δικη σου 155αρα...Βαλε οτι εχει και μεγαλυτερους χωρους...
Citroen DS3