-
Ψάξε το εσύ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ψάξε το εσύ.το εψαξα παλια αλλα επειδη δεν εχω ακριβη στοιχεια μπροστα μου δεν παιζει να πεταω ετσι αρλουμπες...πρεπει να διαβασω κατι σελιδες ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ για να γραψω ακριβη στοιχεία .θα το κανω που θα παει
-
Πρέπει να είσαι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που το λέει αυτό. Εδώ ο αρχιμηχανικικός κινητηρων της Nissan έχει δηλώσει ότι ψάχνουν τρόπους να κάνουν τους πετρελαιοκινητήρες να εκπέμπουν παρόμοιους ρύπους με τους βενζινοκινητήρες αλλά είναι από πάρα πολύ δύσκολο ως αδύνατον
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πρέπει να είσαι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που το λέει αυτό. Εδώ ο αρχιμηχανικικός κινητηρων της Nissan έχει δηλώσει ότι ψάχνουν τρόπους να κάνουν τους πετρελαιοκινητήρες να εκπέμπουν παρόμοιους ρύπους με τους βενζινοκινητήρες αλλά είναι από πάρα πολύ δύσκολο ως αδύνατονειναι αλλη η φυση των ρυπων που παραγουν οι δυο κινητηρες ...και ο βενζινοκινητηρας ναι μεν παραγει λιγοτερους μεχρι σημερα ΑΛΛΑ αυτους που παραγει ειναι πιο τοξικοι
Αλλωστε το euro6 σχεδον τους εξισώνει .θα διαβασω και θα επανελθω
Παντως θελουμε και υποδομες και οργανωση...Το οτι η Θεσσαλονικη και η Αθηνα ειναι η πιο ''τοξικες'' πολεις στην ευρωπη και οτι παραλληλα οι μονες που δεν επιτρεπουν το diesel δείχνει πολλα και για κινητηρες αλλα κυριως για περιβαλλοντικο σχεδιασμο
Αν διαβασω κατι που να αμφισβητεί με τεκμηριο αυτα που ειχα διαβασει ,δεν θα κολλησω να πω πως κανω λαθος.Συγνωμη.
-
Μάλλον μπερδεύτηκες κάπου φίλτατε. Οι πετρελαιοκινητήρες παράγουν πολλά μικροσωμματίδια που είναι άκρως καρκινογόνα ενώ οι βενζινοκινητήρες αντιθέτως παράγουν ελάχιστα. Αυτό από μόνο του αρκεί για να κάνει τους diesel πολύ πιο 'τοξικούς' για τον άνθρωπο. Το μόνο που παράγει περισσότερο ο βενζινοκινητήρας είναι το άκακο για τους ζώντες οργανισμούς CO2. Καλά κάνει και υπάρχει η απαγόρευση των ντίζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τώρα πρέπει να λύσουμε το θέμα των βιομηχανιών, των κεντρικών θερμάνσεων και των βαρέων οχημάτων.
-
περιφερειακη Θεσσαλονικης μπορούμε να κινηθούμε με Diesel? Σε ποιες συνοικειες επιτρεπετε (αν) να κυκλοφορήσει ενα diesel?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλλον μπερδεύτηκες κάπου φίλτατε. Οι πετρελαιοκινητήρες παράγουν πολλά μικροσωμματίδια που είναι άκρως καρκινογόνα ενώ οι βενζινοκινητήρες αντιθέτως παράγουν ελάχιστα. Αυτό από μόνο του αρκεί για να κάνει τους diesel πολύ πιο 'τοξικούς' για τον άνθρωπο. Το μόνο που παράγει περισσότερο ο βενζινοκινητήρας είναι το άκακο για τους ζώντες οργανισμούς CO2. Καλά κάνει και υπάρχει η απαγόρευση των ντίζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Τώρα πρέπει να λύσουμε το θέμα των βιομηχανιών, των κεντρικών θερμάνσεων και των βαρέων οχημάτων.οι ρυποι που παραγουν ειναι ενα ολοκληρο κατεβατο και σε τι ποσοστο...και συμφωνα με την αναφορα της βενζινης υπαρχουν ρυποι που δεν υπαρχουν στο πετρελαιο και ειναι πιο καρκινογόνοι.
Θα διαβασω και θα θεσουμε τα στοιχεια μας... -
Εδω μπορειτε να δειτε ποσο επιτρεπεται να εκπεμπουν τα Diesel/Βενζινοκινητα αναλογα το Euro.
http://en.wikipedia.org/wiki/Euro5
Επιγραμματικα για Euro5:
CO:Diesel=1.000 , Gasoline:0.500
THC:Diesel=0 , Gas=0.100
NMHC:Diesel=0 , Gas=0.068
NOx:Diesel=0.180 , Gas=0.060
HC+NOx:Diesel=0.230 , Gas=0
PM:Diesel=0.005 , Gas=0.005(μονο για οχηματα με Direct Injection)Σε εκπομπες CO2 συνηθως τα Diesel υπερεχουν
-
Diesel είχαμε στην Γερμανία μία φορά, ένα ford transit τέτοιο:
Τι αμάξι! Και πιτσιρίκι τότε γούσταρα πολύ. Ήταν και η μοναδική φορά που έμεινε από καύσιμα ένα αμάξι της οικογένειας μου, γιατί έτρωγε τα χιλιόμετρα τόσο άνετα και οικονομικά που ο πατέρας μου είχε ξεχάσει να δει την βελόνα.
Στην Γερμανία παίζει πολύ το diesel.
-
Ο χρήστης kristosFM έγραψε:
σίγουρα δεν συγκρινουμε τα σκατά με την κολόνια. και αν για κάποιον το ντιζελ ανήκει στα σκατά για μενα ειναι η ωραιότερη κολονια. ενδεικτικά το οτι στις χωρες του εξωτερικου η πλειοψηφία χρησιμοποιεί ντιζελ πρέπει να μας λεει πολλα και να μην περνάει απαρατήρητο. αλλωστε εδω στην ελλάδα δεν θα μας φέρουν διαφορετικό αμαξι ντιζελ. τα ηδη καλοδουλεμενα αμαξια των ευρωπαιων.
απλα για εμας που δεν ειμαστε εξοικειωμενοι στο ντιζελ το αντιμετωπίζουμε σαν κατι το καινούργιο. θα ειναι καλο? τι χρειαζεται? και αμα..αυτό..μετα τι? και τις αναρτήσεις πως..? λάδι που..?πετρελαιο που θα βρω..?
ενα κανονικο αμάξι ειναι που την διαφορά θα την δεί ο καθένας στην τσέπη του.Ποιες χώρες του εξωτερικού;
Οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία;
-
Ο χρήστης nEK έγραψε:
περιφερειακη Θεσσαλονικης μπορούμε να κινηθούμε με Diesel? Σε ποιες συνοικειες επιτρεπετε (αν) να κυκλοφορήσει ενα diesel?Περιφερειακη ναι. Αν πας όμως να μπεις από οποιονδήποτε κόμβο μέσα στην πόλη είσαι παράνομος.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εδω μπορειτε να δειτε ποσο επιτρεπεται να εκπεμπουν τα Diesel/Βενζινοκινητα αναλογα το Euro.http://en.wikipedia.org/wiki/Euro5
Επιγραμματικα για Euro5:
CO:Diesel=1.000 , Gasoline:0.500
THC:Diesel=0 , Gas=0.100
NMHC:Diesel=0 , Gas=0.068
NOx:Diesel=0.180 , Gas=0.060
HC+NOx:Diesel=0.230 , Gas=0
PM:Diesel=0.005 , Gas=0.005(μονο για οχηματα με Direct Injection)Σε εκπομπες CO2 συνηθως τα Diesel υπερεχουν
Εν πάσει περιπτώσει το ενδιαφέρον είναι ότι τα diesel ως Euro6 θα πρέπει να έχουν τις ίδιες εκπομπές NOx που έχουν τα βενζινοκίνητα ως Euro4.
Το όριο των PM στον βενζινοκινητήρα είναι απλά θεωρητικό και όχι πραγματικό καθώς είναι ο τύπος του καυσίμου που δεν παράγει particulates (κάτι θετικό υπάρχει όταν καίς τόσο ελαφρά κλάσματα).
Τα γεγονότα ΙΜΗΟ είναι:
(DIESEL VS GAS)
- Το diesel υπερτερεί σε θερμιδική απόδοση (όχι όσο φαίνεται στην κατανάλωση ως όγκο γιατί το diesel είναι βαρύτερο οπότε ένα λίτρο περιέχει περισσότερη ενέργεια αλλά υπερτερεί).
- Παρουσιάζει πολύ μικρότερη ευαισθησία στη θέση του γκαζιού καθώς δεν έχει τη γνωστή πεταλούδα όσον αφορά την κατανάλωση.
- Στοιχίζει πολύ περισσότερο στην κατασκευή σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης λόγω ακριβώς της καύσης ένος πολύ πιο πυκνού θερμιδικά καυσίμου, των απαιτήσεων συμπίεσης όσον και το τρόπου καύσης (προανάφλεξης).
- Παρουσιάζει ισάξιο αριθμό συστημάτων με έναν ατμοσφαιρικό βενζίνης αν και στερείται του ηλεκτρικού κυκλώματος καθώς τα παρελκόμενα του turbo πολλά αν και εν κατακλείδι είναι λιγότερο πολύπλοκος από έναν turbo βενζίνης.
- Παράγει σε καταστάσεις πόλης μεγάλες ποσότητες NOx καθώς εκεί εργάζεται σε συνθήκες μικρής ή μέσης πίεσης οπότε και το μείγμα είναι φτωχό.
- Λόγω του τύπου του καυσίμου παράγει σωματίδια. Η αύξηση της πίεσης στην είσοδο του καυσίμου απλά οδηγεί σε μείωση του μεγέθους και όχι του πλήθους των σωματιδίων (αν και σε απόλυτα νούμερα ο όγκος των PM μειώνεται). Αυτό δυστυχώς υπό ορισμένες κλιματολογικές συνθήκες είναι πολύ άσκημο ειδικά σε θέματα που αφορούν πνευμονολογικά νοσήματα.
- Είναι αξεπέραστος υπό πλήρες φορτίο οπότε και αποτελεί και τη μόνη λύση σε μεγάλα φορτηγά ή για οδηγούς όπου ο Αυτοκινητόδρομος αποτελεί >50% των διαδρομών τους.
- Είναι πιο βαρύς. Απαιτεί λοιπόν περισσότερη μελέτη όσον αφορά το τρόπο στησίματος ενός οχήματος αν και τα τελευταία χρόνια με τους καθεδρικούς ναούς που ονομάζουμε αυτοκίνητα δεν αποτελεί και ιδιαίτερο πρόβλημα.
- Έχει πολύ περιορισμένο range στροφών. Συνήθως ωφέλιμο range πάνω από το 50% της περιοχής λειτουργίας (αν έχει ως 4000 τότε το ωφέλιμο είναι από 2000 ως 4000 ή από 1500 ως 3500) είναι δύσκολο να επιτευχθεί χωρίς την εφαρμογή εξωτικών λύσεων στην υπερτροφοδότηση. Αντίθετα ένας βενζινοκινητήρας μπορεί να κινηθεί σε μεγαλύτερο εύρος με θετικά χαρακτηριστικά. Αποτέλεσμα ή πολλές ταχύτητες ή αναμονή ως το turbo να μπει σε λειτουργία. Τα CVT είναι λύση βέβαια αλλά η ροπή αποτελεί περιοριστικό παράγοντα πολλές φορές στο τι μπορεί να χρησιμοποιηθεί.
- Θεωρητικά είναι πιο αξιόπιστος. Το θεωρητικά σχετίζεται με το γεγονός ότι το common rail χρειάζεται προσοχή και από την άλλη πιέσεις στα 1500+ bar δύσκολα είναι διαχειρίσιμες ακόμα και με τα σημερινά τεχνολογικά όπλα.
- Αποτελεί ένα πρώτης τάξης όπλο κατά του φαινομένου του global warming. Ο λόγος είναι προφανής.
Από το spritmonitor.de
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=1
6.63 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα ήτοι 177.684 gr CO2 / km (diesel) (2.68 κιλά CO2 το λίτρο)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... icletype=1
8.31 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα ήτοι 194.454 CO2 / km (gas) (2.34 κιλά CO2 το λίτρο)
Τα αποτελέσματα δείχνουν δηλαδή μία διαφορά της τάξης του 10% υπέρ του diesel όσον αφορά τις εκπομπές CO2.
- Δεν τους αρέσουν τα συνεχή start-stop. Θυμάμαι μικρός το σηματάκι της προθέρμανσης και τα δεύτερα που περίμενες ως ότου οι αντιστάσεις θα ζέσταιναν το καύσιμο για να αποφύγεις το πρωϊνό ντουμάνι.
- Είναι πολύ ευαίσθητοι στο καύσιμο. Μα πολύ ευαίσθητοι. Από την άλλη ο βενζινοκινητήρας ακόμα και πιπί ελέφαντα να του ρίξεις μετά το καθάρισμα θα ξαναπάρει αν και για την κατάσταση του καταλύτη δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά.
Εν κατακλείδι....
Αποτελεί το diesel πανάκεια. Πριν από 6 έτη θα έλεγα ναι (ήμουν ένας από τους θιασώτες της πετρελαιοκίνησης). Σήμερα ειδικά για πόλεις όπως η Αθήνα, η Ρώμη κ.λπ. θα έβαζα νερό στο κρασί μου. Πρώτον γιατί υπάρχουν εξαιρετικά μικρά οχήματα με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση για τη πόλη (να μην ξεχνάμε και τις μηχανές) ή γιατί εκεί τα υβριδικά δουλεύουν καλύτερα και ως σήμερα υβριδικό και diesel δεν έχω δει να παράγεται (περιμένω από τη Peugeot). Από την άλλη για κάποιον που κινείται εκτός των συγκεκριμένων αστικών κέντρων το diesel είναι μία ακριβή στη κτήση λύση (και πιθανά και στη συντήρηση συνολικά) αλλά φθηνή εφόσον τα χιλιόμετρα που διανύονται είναι επαρκή και σίγουρα προτιμητέα. Απλά παντρεύεται έναν βενζινοπώλη (ή ντιζελοπώλη στην προκειμένη) ώστε αν κάτι συμβεί να μπορεί να του κάνει τη μήνυση γιατί τα 2000+ € κόστος αντλίας κατά μέσο όρο δεν είναι λίγα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
περιφερειακη Θεσσαλονικης μπορούμε να κινηθούμε με Diesel? Σε ποιες συνοικειες επιτρεπετε (αν) να κυκλοφορήσει ενα diesel?
Περιφερειακη ναι. Αν πας όμως να μπεις από οποιονδήποτε κόμβο μέσα στην πόλη είσαι παράνομος.
για τι είδους πρόστιμο μιλάμε;
επίσης, σε περίπτωση ατυχήματος υπάρχει περίπτωση να μην καλύπτεται από την ασφάλεια ή να έχει 100% υπαιτιότητα;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
περιφερειακη Θεσσαλονικης μπορούμε να κινηθούμε με Diesel? Σε ποιες συνοικειες επιτρεπετε (αν) να κυκλοφορήσει ενα diesel?
Περιφερειακη ναι. Αν πας όμως να μπεις από οποιονδήποτε κόμβο μέσα στην πόλη είσαι παράνομος.
Το ίδιο ισχύει και για την Α.Ο. Μπορείς να περάσεις transit πχ για να φτάσεις στο αεροδρόμιο.
Τώρα βέβαια κανείς μα κανείς δεν σε ελέγχει αλλά αν σου κάτσει η στραβή (τρακάρισμα ή έλεγχος) τότε το μπλέξιμο είναι άγριο.
-
Θεωρώ την πλειοψηφία των diesel μοτέρ μπάζα. Τα περισσότερα της αγοράς είναι μπακατέλια που μέχρι τις 2000 είναι ψόφια, δίνουν γερά μέχρι τις 3500 και από κει και πέρα το τίποτα
Υπάρχουν όμως κάποια που (από τεχνικής σκοπιάς) φαίνονται θαυμάσια: το 1.9 twin turbo της FIAT με τα 190 άλογα και τα 40 κιλά ροπή, το 3.0Τ της BMW με τα 280φεύγα άλογα και ροπή ικανή να εκτοξεύσει πύραυλο Apolo. Επίσης ακούγονται καλά σχόλια για τον 2.0Τdiesel του VAG με τα 170 άλογα, που μπαίνει στην πετρελαιοκίνητη Octavia RS.
Το ψιλοτεράστιο βάρος των diesel όμως συχνά χαλάει την κατανομή βάρους και την ομοιογένεια του οχήματος. Συνήθως είναι πολύ μπροστόβαρα για να πεις ότι ευχαριστιέσαι οδήγηση όσον αφορά το στρίψιμο.
Πάντως θα έπαιρνα σίγουρα diesel όταν πρόκειται για κινητήρα-διαμάντι, ή για κάτι φτηνό και οικονομικό όπως το 1.3 T-Jet Grande Punto. Για τα τυπικά 1.6 των 105 ίππων κλπ που έχουν οι περισσότερες εταιρείες να δώσω 20+ χιλιάρικα μπααααααααα ευχαριστώ δε θα πάρω -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
περιφερειακη Θεσσαλονικης μπορούμε να κινηθούμε με Diesel? Σε ποιες συνοικειες επιτρεπετε (αν) να κυκλοφορήσει ενα diesel?
Περιφερειακη ναι. Αν πας όμως να μπεις από οποιονδήποτε κόμβο μέσα στην πόλη είσαι παράνομος.
Το ίδιο ισχύει και για την Α.Ο. Μπορείς να περάσεις transit πχ για να φτάσεις στο αεροδρόμιο.
Τώρα βέβαια κανείς μα κανείς δεν σε ελέγχει αλλά αν σου κάτσει η στραβή (τρακάρισμα ή έλεγχος) τότε το μπλέξιμο είναι άγριο.
Βόρεια της περιφερειακης? Ας πουμε θελω να παω παπαγεωργιου που είναι πανω απο τη περιφερειακη....Στο ΚΤΕΛ Μακεδονια μπορώ να πάω ή και εκει είμαι παρανομος??
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Εδω μπορειτε να δειτε ποσο επιτρεπεται να εκπεμπουν τα Diesel/Βενζινοκινητα αναλογα το Euro.http://en.wikipedia.org/wiki/Euro5
Επιγραμματικα για Euro5:
Έχεις λαθος τα νουμερα το CO για Euro5
Με κοκκινα γραμματα οι προδιαφραφες του Euro6 που θα ισχύουν απο τον 9-2014
CO:Diesel=1.000 (0.5) , Gasoline:0.500 (1.0)
THC:Diesel=0 , Gas=0.100
NMHC:Diesel=0 , Gas=0.068
NOx:Diesel=0.180 (0,080) , Gas=0.060 (0.06)
HC+NOx:Diesel=0.230 (0,17), Gas=0
PM:Diesel=0.005 (0.003 με συστηματα μετρησης PMP και δοκιμη των DPF για 160.000 Km) , Gas=0.005 (0.003 με συστηματα μετρησης PMP )**(μονο για οχηματα με Direct Injection)
**
Σε εκπομπες CO2 συνηθως τα Diesel υπερεχουνΕάν υπάρχουν πολύ λίγα άτομα οξυγόνου, θα υπάρχουν άτομα άνθρακα που δεν θα συμμετέχουν με άτομα οξυγόνου με αποτέλεσμα την υψηλή ανάγνωση HC. Η επόμενη δυνατότητα είναι αν υπάρχουν μόνο αρκετά άτομα οξυγόνου για να συμμετέχουν με ένα άτομο άνθρακα, ένα οξυγόνου σε έναν άνθρακα, θα αναγνωστεί μεγάλη ποσότητα CO. Το καύσιμο έχει καεί, αλλά δεν κάηκε εντελώς.
Το ιδανικό είναι να ενώσουμε δυο άτομα οξυγόνου με δυο άνθρακα για να παράγει ο κινητήρας Co2 .
και αυτό είναι το στοίχημα των μηχανικών πάνω στους diesel κινητήρες,το οποίο προσπαθούν να το λύσουν με διάφορους τεχνικούς τρόπους ψεκασμού καυσίμου διότι το ίδιο το καύσιμο (Diesel) έχει χαμηλό δείκτη αναφλεξης . -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οι ρυποι που βγαζει ο βενζινοκινητηρας ειναι πιο βλαβεροι.... ψαξτε το ........ΟΧΙ
ΜΕΚ ...
να σου προτείνω βιβλία... -
Ναι εβαλα αναποδα τις μετρησεις για το CO
Aλλα ετσι κι αλλιως τα σωστα ειναι στο Site οποτε δεν υπαρχει προβλημαΡε και εσυ εβαλες λαθος το NOx Euro6 για το ντιζελ .Eιναι 0.080 οχι 0.008
-
nEK: Στο Παπαγεωργίου μπορείς να πας άφοβα. Στα ΚΤΕΛ Μακεδονίας όμως είσαι παράνομος και αν πιαστείς παιζει πρόστιμο, το ύψος του οποίου δεν γνωρίζω γιατί δεν ασχολούμαι με καρβουνιάρικα αυτοκίνητα. Η ασφάλεια όμως σε καλύπτει πλήρως αλλά το πρόστιμο από την τροχαία δεν το γλιτώνεις σε περίπτωση ατυχήματος καθώς θα δούνε ότι είναι ντίζελ από την άδεια όταν έρθουν στο συμβάν.
Red Monster: Τσάμπα την ώρα σου χαλάς... ο ίδιος ο Rudolf Diesel να αναστηθεί και να πει στον 106 ότι οι βενζινοκινητήρες είναι ΠΟΛΥ καθαρότεροι, δεν θα αλλάξει την γνώμη του συμφορουμίτη μας...
Πετρελαιοκίνηση Vs Βενζινοκίνηση