-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το θέμα είναι να γίνονται οι μετρήσεις με το τι βολεύει το κάθε αυτοκίνητο. Αν για το 1 αυτοκίνητο η βέλτιστη σχέση είναι η 3η στα 80km/h, ο καθημερινός οδηγός δεν θα επιταχύνει με 4η επειδή εκεί κάναν το τεστ.
60-160 είναι ενδεικτική μέτρηση;
Μάλλον κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.
Τι συμπέρασμα θα βγάλεις εσύ όταν ξεκινήσουν από τα 60km/h, αλλά το astra λόγο κλιμάκωσης θα έπρεπε να έχει δευτέρα και όχι τρίτη.
Άσε που στις δοκιμές που αναφέρεσαι το astra φορούσε 19' ζάντες(λες και έχει 400 άλογα) που μεγάλωναν ακόμα περισσότερο την κλιμάκωση. -
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Το θέμα είναι να γίνονται οι μετρήσεις με το τι βολεύει το κάθε αυτοκίνητο. Αν για το 1 αυτοκίνητο η βέλτιστη σχέση είναι η 3η στα 80km/h, ο καθημερινός οδηγός δεν θα επιταχύνει με 4η επειδή εκεί κάναν το τεστ.
60-160 είναι ενδεικτική μέτρηση;
Μάλλον κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.
Τι συμπέρασμα θα βγάλεις εσύ όταν ξεκινήσουν από τα 60km/h, αλλά το astra λόγο κλιμάκωσης θα έπρεπε να έχει δευτέρα και όχι τρίτη.
Άσε που στις δοκιμές που αναφέρεσαι το astra φορούσε 19' ζάντες(λες και έχει 400 άλογα) που μεγάλωναν ακόμα περισσότερο την κλιμάκωση.Ίσα ίσα, προσπαθώ να καταλάβω τι σε πειράζει ακριβώς. Στον δικό μου τον κόσμο το 60-160 είναι αρκετά ενδεικτικό της δύναμης του αυτοκινήτου. Ηλίθια κλιμάκωση του opel; Τough luck, έτσι το βγάζουν από το εργοστάσιο, έτσι θα το συγκρίνουμε. Και με τέτοιες σχέσεις το αυτοκίνητο ΘΑΒΕΤΑΙ.
Τι μέτρηση προτείνεις τότε να κοιτάξουμε;Τι διάσταση ελαστικού φοράει στις 19αρες και τι στις 17αρες;
-
Πάλι μάλλον δεν κατάλαβες. Σου λέω οτι στην πράξη ο οδηγός στο ένα αυτοκίνητο θα ξεκινάει με 3η τα 60-160 και ο άλλος οδηγός με 2α. Δεν μπορώ να το απλοποιήσω άλλο.
-
Λες να μην το έχω καταλάβει; Δεν λες κάτι περίεργο.
Και επειδή ο ένας θα είναι με 2α και ο άλλος με 3η; Τι έγινε; Το πρόβλημα ποιό είναι ακριβώς; Ρεπρίζ θέλουμε να δούμε, όχι πού θα βρίσκεται ο λεβιές.
-
Το πρόβλημα είναι οτι στις μετρήσεις ξεκινάνε με την ίδια σχέση.
Τα λάστιχα που φοράνε είναι.....
215/50 R17
235/40 R19 -
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Πάλι μάλλον δεν κατάλαβες. Σου λέω οτι στην πράξη ο οδηγός στο ένα αυτοκίνητο θα ξεκινάει με 3η τα 60-160 και ο άλλος οδηγός με 2α. Δεν μπορώ να το απλοποιήσω άλλο.Να το κανω ακομα πιο απλο???
Στα μηχανακια ,τα δικυλινδρα παραδοσιακα με εκτες και λιγες στροφες, λογω ροπης, κανουν τα τετρακυλινδρα σκονη.
Ε ...και????
Κατεβαζεις δυο στο τετρακυλινδρο και τους ξεφτιλιζεις!!!!Απλα πραγματα
-
Αν δεν κάνω λάθος, μία μέτρηση τύπου 60-160 είναι πιο γενική και θα χρειαστεί αλλαγές έτσι κι αλλιώς, σε αντίθεση με τις τυποποιημένες που μετράνε τις περισσότερες φορές τα περιοδικά. 'Ετσι μάλλον είναι πιο αντικειμενική για να μετρήσει την ελαστικότητα του κινητήρα, αφού δεν εξαρτάται από μία μόνο σχέση.
-
Και όμως το astra είναι πιο όμορφο. Τουλάχιστον από το προφίλ.
Από εκεί και μετά όμως το Leon υπερέχει στα μηχανικά μέρη με διαφορά μάλιστα από το astra. Επίσης στην οδήγηση είναι ανώτερο το Leon. Από την άλλη το astra έχει ένα πιο ποιοτικό και ευχάριστο εσωτερικό.
Σε ηχομόνωση και ποιότητα κατασκευής όμως δεν ξέρω.
Ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να τα βάλει κάτω να τα οδηγήσει φυσικά και να αποφασίσει ανάλογα με τις ανάγκες του και τα θέλω του. Δεν μπορούμε να πούμε ότι το ένα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το άλλο.
Προσωπικά θα επέλεγα το Golf. Συνδυάζει τα καλά του astra με τα καλά του leon (χωρίς τα μειονεκτήματά τους) πληρώνοντας βέβαια κάτι παραπάνω. -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Πάλι μάλλον δεν κατάλαβες. Σου λέω οτι στην πράξη ο οδηγός στο ένα αυτοκίνητο θα ξεκινάει με 3η τα 60-160 και ο άλλος οδηγός με 2α. Δεν μπορώ να το απλοποιήσω άλλο.
Να το κανω ακομα πιο απλο???
Στα μηχανακια ,τα δικυλινδρα παραδοσιακα με εκτες και λιγες στροφες, λογω ροπης, κανουν τα τετρακυλινδρα σκονη.
Ε ...και????
Κατεβαζεις δυο στο τετρακυλινδρο και τους ξεφτιλιζεις!!!!Απλα πραγματα
Εκτός αν έχεις κανά 1198 που έχει την ίδια ιπποδυναμη με τα ι4 και 2 διπλασια ροπή...
-
Astra να πάρεις, Astra.
Άντε γιατί βαρέθηκα να βλέπω τόσο κόσμο να οδηγεί το ίδιο αμάξι με μένα... -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Astra να πάρεις, Astra.
Άντε γιατί βαρέθηκα να βλέπω τόσο κόσμο να οδηγεί το ίδιο αμάξι με μένα...Νομίζω το θέμα μπήκε πλέον στη σωστή βάση...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Και όμως το astra είναι πιο όμορφο. Τουλάχιστον από το προφίλ.
Από εκεί και μετά όμως το Leon υπερέχει στα μηχανικά μέρη με διαφορά μάλιστα από το astra. Επίσης στην οδήγηση είναι ανώτερο το Leon. Από την άλλη το astra έχει ένα πιο ποιοτικό και ευχάριστο εσωτερικό.
Σε ηχομόνωση και ποιότητα κατασκευής όμως δεν ξέρω.
Ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να τα βάλει κάτω να τα οδηγήσει φυσικά και να αποφασίσει ανάλογα με τις ανάγκες του και τα θέλω του. Δεν μπορούμε να πούμε ότι το ένα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το άλλο.
Προσωπικά θα επέλεγα το Golf. Συνδυάζει τα καλά του astra με τα καλά του leon (χωρίς τα μειονεκτήματά τους) πληρώνοντας βέβαια κάτι παραπάνω.από ηχομόνωση το Λεόν είναι άψογο. Δεν ακούγεται τίποτα μέσα. Εχω πάθει πλάκα.
Από μύθους άλλο τίποτα ....
Viva , τα ΣΕΑΤ λοιπόν τα καλύτερα αυτ/τα του Group .
Όποιος δίνει λεφτά για VW και AUDI είναι .....
δεν είπε κάποιος ότι το Λεόν υπερέχει αλλά δεν είναι κ όπως το παρουσιάζεις...
με το απλό rcd
και με το βασικό rns310
-
Πάρε ταξί γιά να μην τσακώνονται οι συνφορυμίτες.
-
Όσο ακραία είναι η παρουσίαση του εσωτερικού του leon, άλλο τόσο είναι και η παρουσίαση των επιδόσεων του astra.
-
Ακραία είναι η κλιμάκωση του κιβωτίου του άστρα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και όμως το astra είναι πιο όμορφο. Τουλάχιστον από το προφίλ.
Από εκεί και μετά όμως το Leon υπερέχει στα μηχανικά μέρη με διαφορά μάλιστα από το astra. Επίσης στην οδήγηση είναι ανώτερο το Leon. Από την άλλη το astra έχει ένα πιο ποιοτικό και ευχάριστο εσωτερικό.
Σε ηχομόνωση και ποιότητα κατασκευής όμως δεν ξέρω.
Ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να τα βάλει κάτω να τα οδηγήσει φυσικά και να αποφασίσει ανάλογα με τις ανάγκες του και τα θέλω του. Δεν μπορούμε να πούμε ότι το ένα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το άλλο.
Προσωπικά θα επέλεγα το Golf. Συνδυάζει τα καλά του astra με τα καλά του leon (χωρίς τα μειονεκτήματά τους) πληρώνοντας βέβαια κάτι παραπάνω.από ηχομόνωση το Λεόν είναι άψογο. Δεν ακούγεται τίποτα μέσα. Εχω πάθει πλάκα.
Από μύθους άλλο τίποτα ....
Viva , τα ΣΕΑΤ λοιπόν τα καλύτερα αυτ/τα του Group .
Όποιος δίνει λεφτά για VW και AUDI είναι .....
δεν είπε κάποιος ότι το Λεόν υπερέχει αλλά δεν είναι κ όπως το παρουσιάζεις...
με το απλό rcd
και με το βασικό rns310
Αστο......μεσα δεν σωζεται με τιποτα,οτι πιο ασχημο και μουντο εχω δει παιδακια να το σχεδιαζαν θα εβαζαν παραπανω φαντασια
-
Aveo?
-
μη μου τις ατακες κλεβεις
-
spark?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Aveo?+1
Opel Astra 2010 vs Seat Leon II f/l