-
Χαίρετε!
Το περιοδικό αυτό μπορώ να πω ότι, αν όχι με μεγάλωσε, τουλάχιστον μου έδωσε ένα σημαντικό ποσοστό της θέλησής μου να ανέβω σε μοτοσυκλέττα. Πριν από κάποιες μέρες ένα άλλο μέλος είπε ότι οι 2Τροχοί γράφονται από την ομάδα του 0-300 πράγμα το οποίο στεναχώρεσε κι εμένα και τον πατέρα μου πολύ. Τον πατέρα μου κυρίως γιατί εκείνος μεγάλωσε με το ένθετο 2Τροχοί στις τελευταίες σελίδες των 4Τ .Τι ισχύει τελικά; Ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω; Το περιοδικό δεν είναι 'Καββαθάς' δηλαδή;;) Πάντως όλοι μου οι γνωστοί που οδηγούν μοτοσυκλέττες το έχουν πολύ πιο πάνω από κάθε άλλο περιοδικό του είδους. Γιατί κατέληξε να βγαίνει 4 φορές το χρόνο ( ; ) και από τη συντακτική ομάδα άλλου περιοδικού;
-
Χαίρετε!
Το περιοδικό αυτό μπορώ να πω ότι, αν όχι με μεγάλωσε, τουλάχιστον μου έδωσε ένα σημαντικό ποσοστό της θέλησής μου να ανέβω σε μοτοσυκλέττα. Πριν από κάποιες μέρες ένα άλλο μέλος είπε ότι οι 2Τροχοί γράφονται από την ομάδα του 0-300 πράγμα το οποίο στεναχώρεσε κι εμένα και τον πατέρα μου πολύ. Τον πατέρα μου κυρίως γιατί εκείνος μεγάλωσε με το ένθετο 2Τροχοί στις τελευταίες σελίδες των 4Τ .Τι ισχύει τελικά; Ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω; Το περιοδικό δεν είναι 'Καββαθάς' δηλαδή;;) Πάντως όλοι μου οι γνωστοί που οδηγούν μοτοσυκλέττες το έχουν πολύ πιο πάνω από κάθε άλλο περιοδικό του είδους. Γιατί κατέληξε να βγαίνει 4 φορές το χρόνο ( ; ) και από τη συντακτική ομάδα άλλου περιοδικού;
-
Χαίρετε!
Το περιοδικό αυτό μπορώ να πω ότι, αν όχι με μεγάλωσε, τουλάχιστον μου έδωσε ένα σημαντικό ποσοστό της θέλησής μου να ανέβω σε μοτοσυκλέττα. Πριν από κάποιες μέρες ένα άλλο μέλος είπε ότι οι 2Τροχοί γράφονται από την ομάδα του 0-300 πράγμα το οποίο στεναχώρεσε κι εμένα και τον πατέρα μου πολύ. Τον πατέρα μου κυρίως γιατί εκείνος μεγάλωσε με το ένθετο 2Τροχοί στις τελευταίες σελίδες των 4Τ .Τι ισχύει τελικά; Ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω; Το περιοδικό δεν είναι 'Καββαθάς' δηλαδή;;) Πάντως όλοι μου οι γνωστοί που οδηγούν μοτοσυκλέττες το έχουν πολύ πιο πάνω από κάθε άλλο περιοδικό του είδους. Γιατί κατέληξε να βγαίνει 4 φορές το χρόνο ( ; ) και από τη συντακτική ομάδα άλλου περιοδικού;
-
Από το 2001, τα παιδιά του 0>300 και ο 'Καββαθάς' - η Τεχνικές Εκδόσεις δηλαδή - έχουν γίνει μία οικογένεια. Κι αυτό έχει γίνει για καλό. Οι 2Τροχοί, λοιπόν, όπως και το 0>300 έχουν κάτι από Καββαθά μέσα τους, την τρέλα δηλαδή για τη μοτοσικλέτα, ως μεταφορικό μέσο, ως εργαλείο για ψυχαγωγία και αγώνες, ως άποψη ζωής. Τώρα, γιατί οι 2Τροχοί βγαίνουν πιο αραιά, ενώ τα υπόλοιπα περιοδικά μοτοσικλέτα κάθε 15 ή 30 μέρες, είναι ακριβώς για να μπορούν να βγάζουν σε κάθε τεύχος αυτό το κάτι διαφορετικό σε φιλοσοφία ή αισθητική χωρίς το άγχος της επικαιρότητας.
Από την άλλη, σε συνεργασία με τη Highsiding πλέον οι ίδιοι οι 4Τ ποτέ δεν ξέχασαν τη μοτοσικλέτα. Παράδειγμα το ομώνυμο ένθετο στο τελευταίο τεύχος και τα διάφορα άρθρα με μοτοσικλέτα και αυτοκίνητο που συχνά δημοσιεύονται στο περιοδικό.
Άκης Τεμπερίδης
-
Εγω αν και βλέπω πως οι 4Τ είναι απο τα καλύτερα περιοδικά του κόσμου παρατηρώ πως οι 2Τ/0-300 υστερούν σημαντικά.
Θα πρότεινα να εννοθούν τα 2 περιοδικά σε ένα και να γίνει μια συνολικότερη αναβάθμιση έχοντας ως πρότυπο τους 4Τ.
-
Me too...
Πέρα από την τρέλα (που στο θέμα της μοτοσυκλέττας επιβάλλεται! ) χρειάζεται και η σοβαρότητα που διακρίνει τους 4Τ.Εμένα θα μου άρεσε πολύ κάτι τέτοιο από τους 2Τ και θεωρώ ότι μοναχά με τον pilot επικεφαλής μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Εγω αν και βλέπω πως οι 4Τ είναι απο τα καλύτερα περιοδικά του κόσμου παρατηρώ πως οι 2Τ/0-300 υστερούν σημαντικά.Την υστέρηση σε σχέση με τα παριοδικά του κόσμου δεν καταλαβαίνω πως την εννοείς. Το 0-300 είναι αυτή τη στιγμή δύσκολα συγκρίνεται με οποιοδήποτε περιοδικό στον κόσμο. Κι σε αυτό ακούγεται κάτι από έπαρση, sorry, αλλά, αφού χρειάζεται να το εξηγήσω.
Η συντακτική του ομάδα απέχει παρασάγγας απ' οτιδήποτε έχει προυπάρξει στην Ελλάδα. Ως μέλος της διεθνούς ένωσης περιοδικών μοτοσυκλέτας (SWA - 11 περιοδικά από ισάριθμες χώρες -Ευρώπη, ΗΠΑ, Ιαπωνία) έχει την ευκαιρία να συνευρεθεί σε κοινές δοκιμές και να συγκρίνει τόσο το δυναμικό τους όσο και τον τρόπο που δουλεύουν.
Είναι το μοναδικό περιοδικό στον κόσμο που έχει εισάγει και 'τρέχει' σε σταθερή βάση (franchise) Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης -το California Superbike School, την μεγαλύτερη στον κόσμο- με 6 (προς το παρόν) πιστοποιημένους εκπαιδευτές, ικανούς να διαδάξουν σε οποιοδήποτε παράρτημα της σχολής (Αμερική, Αγγλία, Αυστραλία, Νορβηγία, Ισπανία).
Είναι από τα λίγα περιοδικά στον κόσμο που αναλαμβάνει να φέρει στην ταλαίπωρη αυτή χώρα και να διοργανώσει με ίδια μέσα (και ρίσκο) σημαντικούς αγώνες (Πανευρωπαϊκό Supermotard τα τελευταία 3 χρόνια, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro φέτος τον Οκτώβριο).
Συμμετέχει σε κάθε είδος αγώνων -ούτε λίγο ούτε πολύ οι άνθρωποι της Highsiding συμμετέχουν σε 21 διαφορετικές κατηγορίες αγώνων μοτοσυκλέτας...
Συμμετέχει και διαμορφώνει άποψη για τα 'κοινά', ως μέλος της επιτροπής δικύκλου του Υπουργείου Μεταφορών, αλλά και συμβουλευτική συνδρομή σε πλείστους φορείς του χώρου.
Έχει την ισχυρότερη συνακτική ομάδα που κυκλοφορεί στις μέρες μας.Ξανά, όλα αυτά από έναν φορέα, ένα περιοδικό, στην άκρη της Ευρώπης. Από το οποίο διαμορφώνονται με το ύφος που τους ταιριάζει και οι 2Τ...
Ε, όχι και υστερούν λοιπόν...
-
allou ξέρω πως το συντακτικό επιτελίο του 0-300 είναι εξαιρετικοί στη δουλειά τους αλλα εγω σαν αναγνώστης έχω κάποιες απαιτήσεις τις οποίες πχ μου καλύπτει σε μεγάλο βαθμό το αγγλικό Bike αλλα όχι το 0-300.
Εχω γνωρίσει κάποιους απο κοντά και μόνο καλά λόγια έχω να πώ, όλες αυτές οι εκδηλώσεις είνια σίγουρα θετικά βήματα αλλα δεν ορίζουν ενα περιοδικό σαν επιτυχημένο (σύμφωνα με τα δικά μου στάνταρτς).
Ενα περιοδικό θα πρέπει να παρέχει ενημέρωση,τεχνικές αναλύσεις και εμπεριστατωμένη άποψη. Δεν λέω πως οι 2Τ/0-300 δεν έχουν τίποτα απο αυτά αλλα απέχουν απο το επίπεδο που εγώ θα ήθελα
Γνωρίζω πως το 0-300 έχει κάνει πρωτοποριακά πράγματα για τη μοτοσυκλέτα αλλα εγω δεν μιλάω για αυτά αλλα για το περιοδικό σαν προιόν.
Τέλος θα συμφωνήσω πως έχουν την καλύτερη πιθανώς συντακτική ομάδα στην Ελλάδα αλλα αυτό -δυστηχώς- για το συγκεκριμένο τομέα δεν λέει και πολλά.
-
Πάντως 2 τροχούς έχουν και και τα ποδήλατα και
τα μοτοποδήλατα!Να τα συμπεριλάβουμε και αυτά!
Άσε που κάποιοι κινούνται με μονότροχο,σαν αυτά
που έχουν οι κλόουν στο τσίρκο! -
Βγήκαν οι 2Τροχοί! Πολύ ωραίο τεύχος, όπως περίμενα άλλωστε!;)
2 σχόλια:
- Ο Β. Κωστάκος κάθε φορά με εκπλήσσει και πιο πολύ! Θα συνεχίσω να αγοράζω 2Τ ακόμα και για λεύκωμα, κάτι στο οποίο συμβάλλει και η ποιότητα του χαρτιού!
- Νοστάλγησα τα κείμενα του Ά. Τεμπερίδη...
Καλό απόγευμα και καλή ανάγνωση!
-
Στην έκθεση μοτοσυκλέττας στο ΟΑΚΑ είδα αφίσα ότι οι 2Τροχοί σύντομα θα βγαίνουν κάθε μήνα... Μακάρι!!!
-
-
Ο χρήστης artech έγραψε:
Πάντως όλοι μου οι γνωστοί που οδηγούν μοτοσυκλέττες το έχουν πολύ πιο πάνω από κάθε άλλο περιοδικό του είδους.Προσωπικα,θεωρουσα παντα το Motorsport του Δ.Παπανδρεου ανωτερο απο καθε αλλο...
-
Και τη 'ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ' με τα 5 ή 7 τεύχη που εξέδωσε όλα κι'ολα προ αμνημονεύτων ετών ο Δ.Χοϊδάς, state of the art μηχανολογίας και τεχνικής ανάλυσης...
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Και τη 'ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ' με τα 5 ή 7 τεύχη που εξέδωσε όλα κι'ολα προ αμνημονεύτων ετών ο Δ.Χοϊδάς, state of the art μηχανολογίας και τεχνικής ανάλυσης...Μπροστά στην Μοτοτεχνική Επιθ., τα περισσότερα σημερινά auto/moto περιοδικά μοιάζουν με παλιοφυλλάδες ....
Μια επίσης καλή προσπάθεια του ίδιου με περισσότερη τεχνική/τεχνολογική ανάλυση το R&D δεν πάει πολύ καλά σε 'φύλλα'. Αφου ο κόσμος θέλει δίπλα σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες μοντέλα με στρινγκς
2ΤΡΟΧΟΙ