Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 25
    • Best 0
    • Groups 0

    allou

    @allou

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    25
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    allou Unfollow Follow

    Latest posts made by allou

    • RE: τί καύσιμο βάζετε;

      Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

      Στο crypton πριν μου το σηκώσουνε αν και έκαιγε και αμόλυβδη (χρειαζόταν κάποιες αλλαγές μόνο στις ρυθμίσεις) έβαζα μόνο σούπερ. Η χρήση από όσα ξέρω αμόλυβδης χωρίς καταλύτη είναι πολλαπλάσια επιβλαβής για όλους μας.

      Τα πράγματα έχουν αλλάξει.
      Πλέον η Super στην Ελλάδα είναι αμόλυβδη με πρόσθετο καλίου. Άρα σε κάθε περίπτωση κινητήρα που μπορεί να κάψει αμόλυβδη, είτε έχει καταλύτη είτε όχι- είναι προτιμότερο να βάζουμε αμόλυβδη. Η Super πιά πρέπει να μπαίνει μόνο σε αρχαίους κινητήρες που δεν μπορούν να κάψουν αμόλυβδη -χρειάζονται δηλαδή τις λιπαντικές ιδιότητες του καλίου (μολύβδου στο παρελθόν).
      Αν σε μη καταλυτικό βάζουμε super μόνο περισσότερο κακό κάνουμε.
      Πληροφοριακά, στην Κύπρο δεν υπάρχει καν super. Τι κάνουν με τα παλιά οχήματα; Απλά, τα πετάνε...

      ασχετο.......ομως γιατι οι δημοσιευσεις σου βγαινουν σε παραθεση;;;;

      Γιατί είμαι από χωριό και πατάω λάθος κουτάκια... Πήγα διακοπές, ξεκουράστηκα και τα βρήκα όμως...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: ΛΑΔΙΑ ΓΙΑ AUTO&MOTO

      Ο χρήστης MDVQ έγραψε:

      ΑΝ ΜΠΟΡΩ π.χ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ (φυσικα) ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ CBR ΜΟΥ??

      Οχι φιλε μην το κανεις!!!!
      Μπορεις να βαλεις λιπαντικο moto σε auto, το αντιθετο δεν μπορεις να κανεις....
      Τα λιπαντικα για αυτοκινητο κατ αρχην δεν εχουν το προασθετα που χρειαζονται για το σαζμαν και δεν ειναι κατασκευασμενα να αντεχουν τους ρυθμους περιστροφης που εχουν τα μηχανακια(το δικο σου 14000rpm??)
      Μαλιστα παλια(δεν ξερω να ισχυει ακομα) η motul το v300 το ειχε σε αλλη συσκευασια για moto σε αλλη για auto.
      Διαλεξε ενα καλο λαδι επωνυμης μαρκας και για σιγουρια πηγαινε καλυτερα σε ενα μοτομαγαζο.
      Καλα χλμ με το πυραυλακι σου!!!

      Πολύ σωστά. Η ζωή ενός κινητήρα μοτοσυκλέτας μετριέται σε αλλαγές λαδιών. Όσο πιό πολλές τόσο πιό καλά. Προτιμότερα τα ημισυνθετικά γιατί είναι και πιό φθηνά ενώ δεν έχουν την κατανάλωση πού έχουν τα φουλ συνθετικά. Σε καμία καθημερινή μοτοσυκλέτα δεν χρειάζονται συνθετικά.

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: τί καύσιμο βάζετε;

      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
      Στο crypton πριν μου το σηκώσουνε αν και έκαιγε και αμόλυβδη (χρειαζόταν κάποιες αλλαγές μόνο στις ρυθμίσεις) έβαζα μόνο σούπερ. Η χρήση από όσα ξέρω αμόλυβδης χωρίς καταλύτη είναι πολλαπλάσια επιβλαβής για όλους μας.

      Τα πράγματα έχουν αλλάξει.
      Πλέον η Super στην Ελλάδα είναι αμόλυβδη με πρόσθετο καλίου. Άρα σε κάθε περίπτωση κινητήρα που μπορεί να κάψει αμόλυβδη, είτε έχει καταλύτη είτε όχι- είναι προτιμότερο να βάζουμε αμόλυβδη. Η Super πιά πρέπει να μπαίνει μόνο σε αρχαίους κινητήρες που δεν μπορούν να κάψουν αμόλυβδη -χρειάζονται δηλαδή τις λιπαντικές ιδιότητες του καλίου (μολύβδου στο παρελθόν).
      Αν σε μη καταλυτικό βάζουμε super μόνο περισσότερο κακό κάνουμε.
      Πληροφοριακά, στην Κύπρο δεν υπάρχει καν super. Τι κάνουν με τα παλιά οχήματα; Απλά, τα πετάνε...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: Ξεχασμένο κάτω στάντ κατά την κίνηση.Επικίνδυνο?

      Ο χρήστης GFON έγραψε:

      Ενταξει ρε παιδια, εγω δεν τα πολυμιλαω τα πρωτευουσιανικα, τι να κανω?

      για να μην συνεχιστουν τα σχολια θα μπορουσες να κανεις edit τον τιτλο του θεματος.........ειναι αρκετα αστειο παντως για οσους ξερουν απο μοτο.

      επισης θα συμβουλευα ολους οσους βλεπουν να κινουνται δικυκλα με το σταντ κατεβασμενο αμεσως να προσπαθουν να ενημερωσουν τον οδηγο του για να το ανεβασει γιατι ειναι πολυ μα πολυ επικινδυνο οταν εστω και με μικρη ταχυτητα προσπαθησει να στριψει αριστερα.

      Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να γινονται σχολια για το τιτλο?
      Πολυς κοσμος εδω κατω στην Ουγκαντα, που ζω εγω λεει το stand, (Ελληνικοτατη λεξη) 'Στεκα'.

      Θελετε να πω εγω για τις λεξεις που θεωρω εγω αστειες και που τις λετε εσεις οι Αθηναιοι και οχι μονο? Υπαρχουν πολλες διαφορες στη γλωσσα μας απο μερος σε μερος.
      Νομιζω οτι οποιος εχει να πει κατι επι του θεματος μπορει να το κανει. Το να κανουμε μαθημα Ελληνικης γλωσσας δεν νομιζω οτι ειναι ο σκοπος αυτου του φορουμ. Αλλωστε δεν βλεπω κανενα να σχολιαζει τα τοσα και τοσα ορθογραφικα λαθη που γινονται απο ολους μας.

      Σας ενημερώνω οτι και στην Αιτωλοακαρνανία ΣΤΕΚΑ το λενε...

      Ετσι για να μην αισθανεσαι φιλε megane98, ασχημα!!!

      Μικρή παρέμβαση πριν εξαφανιστώ για το πολυπόθητο 20ήμερο:
      Αν παραξενεύει η 'στέκα' μάλλον δείχνει χαλαρή επεαφή με τη μοτοσυκλέτα αυτού που παραξενεύεται κι όχι κάτι άλλο. Δεν γνώριζα για την κρήτη, νόμιζα ότι αποτελεί ιδιώμα για τους βόρειους. Αν ισχύει και Αιτωλοακαρνανία, να που μάθαμε ότι μόνο εμείς οι χαμουτζήδες και αμέδες δεν λέμε το σταντ στέκα... Μόνο και μόνο το ελληνικότερο του λήμματος, το κάνει πιο ενδιαφέρουσα διατύπωση. Όπως και το 'φούιτ'...
      Πάντως για να μην μπερδευόμαστε: Από εποχής Euro1 δεν κυκλοφορεί μοτοσυκλέτα που ξεκινά με το σταντ κατεβασμένο. Για τις παλαιότερες, το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί είναι να τρομάξεις και να ανοιξει η τροχιά -όχι πάντως να πέσεις. Εκτός κι αν το άνοιγμα της τροχιάς σε φέρει κοντά σε κάτι σταθερό και σκληρό...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ !!!!!

      Ο χρήστης dienekes έγραψε:
      Αν και γενικά θεωρώ σημαντικό σαν ουσία το υπόλοιπο post σου, θα μου επιτρέψεις να έχω διαφωνία σ'αυτό που λες παραπάνω. Υπεύθυνοι στο δρόμο είναι όλοι, μοτο, αυτοκίνητα, πεζοι και πατίνια. Όσο υποχρεούται ο αναβάτης να 'προσέχει' γιατί είναι ευάλλωτος, άλλο τόσο πρέπει ο οδηγός να τον προσέχει.

      Καταλαβαίνω τη λογική 'φύλαγε τα ρούχα σου', ελπίζω να καταλαβαίνεις και εσύ τι λέω. Η ευθύνη δεν μετατίθεται, το πολύ να μοιράζεται.

      Συμφωνούμε απόλυτα, ωστόσο επιμένω ότι όπως έχει σήμερα η κατάσταση και με την τεράστια υστέρηση σε θέματα κυκλοφοριακής παιδείας, αιθεροβατούμε αν περιμένουμε να μας προσέξουν. Άρα, μέχρι να μοιραστεί η ευθύνη...
      Γι αυτό έλεγα αλλού ότι τελικά και συνολικά οι οδηγοί μοτοσυκλέτας είναι καλύτεροι. Έχουν αναγκαστεί να είναι. Κι ας μην είναι η απάντηση πάλι 'ναι, αλλά χτές ο τάδε εκείνο'... Δεν έχω σκοπό να υπερασπιστώ κανένα κόπανο αδιάφορο είτε κρατά στρογγυλό είτε ίσιο τιμόνι. Τα faux διπλώματα πίσω θέλω. Και αυτά έχουν πάει κατά κόρον σε στρογγυλά τιμόνια, με καβούκια γύρω γύρω...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: Valentino Rossi-Ο Αρχοντας των Αγώνων?!

      Ο χρήστης MDVQ έγραψε:

      Οι καλοί οδηγοί στη βροχή φαίνονται, λέει μία αρχαία ελληνική παροιμία, !

      Ο Βαλε εχει δηλωσει οτι σιχαινεται την βροχη αλλα οταν χρειαζεται βαζει το κεφαλι κατω και παει και εκει καλα.

      Σωστό.
      Προς επίρρωση αυτού το ασύλληπτο του mugello, όπου μετά τη διακοπή και την (ψιλή) βροχή ήταν ο μόνος που άνοιξε το γκάζι στη βροχή με slick και φυσικά κέρδισε! Τι να λέμε τώρα... Ίσως ότι δεν είναι γήινος.... O Gibernau έχει τα πάντα που συνθέτουν ένα σπάνιο προφίλ συγκροτημένου και κυρίως ευφυιούς Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Συν την ομάδα συν τη μοτοσυκλέτα, μαθηματικά δεν έπρεπε να χάνει. Όμως ο Rossi τον έχει κάνει με τα κρεμυδάκια. Η πιό σωστά -ειδικά μετά το Assen -τον έχει ευνουχίσει. Μπαλάκια Gibernau αντίο...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ !!!!!

      Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:

      Και για αρχή το 0-300 είχε δημοσιεύσει για κάποια τεύχη κανόνες επιβίωσης στην πόλη...μπορούμε να τους θυμηθούμε ????????

      Μπορούμε να τα θυμηθούμε, αλλά επείδή είναι πολλά, θα το πάμε σταδιακά.
      Όσο για του Temper καλά τα λέει, όχι όμως όλα. Το κορνάρισμα όσο διακριτικό κι αν είναι, προσωπικά μου χτυπά στο νευρικό σύστημα, απ' όπου κι αν προέρχεται. Δεν χρειάζεται μεγαλύτερη επιβάρυνση η πόλη... Το χειρότερο δε είναι ότι μπορεί να αποβεί μοιραίο: αυτός που το ακούει, αισθάνεται ότι κάτι έχει κάνει κακό ή του ζητάμε να κάνει κάτι. Αν λοιπόν αποφασίσει να μας ανοίξει χώρο, ενδέχεται να κλείσει τον χώρο κάποιου που έρχεται από την άλλη πλευρά του αυτοκινήτου...
      Γενικά πιστεύω ότι την ευθύνη για την μετακίνησή του έχει αποκλειστικά ο οδηγός της μοτοσυκλέτας. Κι αυτό γιατί το 'δίκιο' έχουμε πει πολλές φορές ότι είναι το πιό άχρηστο πράγμα και ο χειρότερος σύμβουλος. Τι να το κάνεις όσο κι αν τόχες, άν είσαι στο νοσοκομείο με το πόδι στο γύψο. Όφειλες να έχεις προφυλαχθεί.
      Κάπως έτσι έχει προκύψει και η συμπύκνωση των συμβουλών που έχουμε εντάξει στις ημερίδες μαθημάτων ασφαλούς οδήγησης.
      Ένας αριθμός (200,5) και τα 5Φ, είναι κάτι που μπορεί να θυμάται κάποιος ανά πάσα στιγμή. Πάμε λοιπόν:
      200,5 = το άθροισμα 180 + 20 + 1/2
      180= μοίρες οπτικού πεδίου. Αν δεν το έχουμε δεν προχωράμε. Μπορεί να μας το περιορίζει τοίχος (διασταύρωση), αυτοκίνητο, λεωφορείο, δέντρα, οτιδήποτε. Είμαστε υποψιασμένοι για το χειρότερο όσο το οπτικτό μας πεδίο είναι μικρότερο από 180.
      20= η μέγιστη ταχύτητα όταν περνάμε ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Τότε είναι που ανοίγουν οι πόρτες. Αν κινείται το αυτοκίνητο έστω και με 5 χαω, ΔΕΝ ανοίγει την πόρτα του. Σκεφτείτε το..
      1/2= Η θέση μας στο δρόμο πρέπει να είναι στο 1/2 του πλάτους που ορίζεται από τις εισόδους των 'εισβολέων' (κοινώς στη μέση, με την προυπόθεση ότι δεν πάμε με 40...). Εισβολείς είναι οι κάθετα κινούμενοι από οποια μεριά του δρόμου: αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, πεζοί, παιδιά σκυλιά κλπ.
      τα 5Φ =
      1-Φώτα = πάντα αναμμένα
      2-Φωτεινοί σηματοδότες = δεν τους εμπιστευόμαστε ότι κι αν λένε και ελέγχουμε. Ειδικά αν μόλις έχει πρασινίσει ο δικός μας
      3-Φλάς = Δεν τα περιμένουμε να ανάψουν για να μας πούν ότι το αυτοκίνητο θα στρίψει, δεν τα εμπιστευόμαστε όταν είναι αναμμένα
      4-Φορτηγό = Δεν κινούμαστε ποτέ πίσω τους. Πέφτουν καρέκλες, σκόνες, πέτρες έως και λεκάνες. Επίσης αποκολλούνται αναγομωμένα λάστιχα
      5-Φρένα = Δυό δάχτυλα πάντα πάνω στη μανέτα του φρένου...

      Περισσότερα και αναλυτικότερα μπορούν ν' ακολουθήσουν.
      Ως τότε, κάθε πρωί υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας '200,5 και 5Φ'...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: 1-0 :Μοτοσυκλετιστές -ασφαλέστεροι από οδηγούς αυτοκινήτου

      Αγαπητέ allou,

      Εξήγησέ μου αν θα πρέπει να προσβληθώ ή να ξεκαρδιστώ από το παραπάνω post σου. Μη με αφήνεις στο σκοτάδι και στους συνειρμούς μου.

      Και αφού μου απαντήσεις, μπορείς να απαντήσεις και ειδικά σ'αυτά που γράφονται εδώ; Γιατί το 'γενικά' χρησιμοποιείται είτε απ'αυτούς που δεν θέλουν να απαντήσουν, ή απ'αυτούς που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.

      Ευχαριστώ

      Ας μην το προσωποποιήσουμε, μιας και δεν γνωριζόμαστε κιόλας.
      Μπορείς να καταλάβεις τη μαγεία της ελεύθερης πτώσης όσο κι στην εξηγήσουν, αν δεν την έχεις αισθανθεί;

      Συνηθίζω να ακούω τα πάντα κι αν μου 'λένε' κάτι να τα αξιοποιώ, αν όχι να τα πετάω. Χωρίς να χαλάω ποτέ τη ζαχαρένια μου. Μπορείς να κάνεις το ίδιο.

      Επίσης μ' αρεσε κάτι που διάβασα κάπου, ότι η ζωή είναι ένα σχολείο και το πτυχίο είναι η ταφόπλακα. Ποτέ δεν σταματούν να έρχονται καινούργια πράγματα...

      Φιλικά

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: 1-0 :Μοτοσυκλετιστές -ασφαλέστεροι από οδηγούς αυτοκινήτου

      [

      Να ρωτήσω κάτι; Σκοπός αυτής της θεματικής ενότητας είναι να προπαγανδίσει την υπεροχή της μοτοσυκλέτας ως μέσου, και πιθανώς των αναβατών ως γεννετικά ανώτερα όντα, έναντι του αυτοκινήτου και των οδηγών; Γιατί μου κάνει κάτι σε οπαδίστικη αντίληψη το όλο θέμα;

      [/quote]

      Μάλλον είναι αυτό που λένε 'αν το ξέρεις δεν χρειάζεται να στο εξηγήσουν. Κι αν χρειάζεται να στο εξηγήσουν, δεν θα το καταλάβεις'.

      Όσο για τα γεννετικά, όλοι γεννιόμαστε ξεβράκωτοι. Από εκεί και πέρα ο καθένας τραβάει το δρόμο του με τις επιλογές του. Αρκείται ή όχι, βολεύεται ή όχι, εξελίσσεται ή όχι. Οι συνειρμοί ελεύθεροι, εγώ γενικά μίλησα...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • RE: 2ΤΡΟΧΟΙ

      Ο χρήστης IKE έγραψε:
      Εγω αν και βλέπω πως οι 4Τ είναι απο τα καλύτερα περιοδικά του κόσμου παρατηρώ πως οι 2Τ/0-300 υστερούν σημαντικά.

      Την υστέρηση σε σχέση με τα παριοδικά του κόσμου δεν καταλαβαίνω πως την εννοείς. Το 0-300 είναι αυτή τη στιγμή δύσκολα συγκρίνεται με οποιοδήποτε περιοδικό στον κόσμο. Κι σε αυτό ακούγεται κάτι από έπαρση, sorry, αλλά, αφού χρειάζεται να το εξηγήσω.
      Η συντακτική του ομάδα απέχει παρασάγγας απ' οτιδήποτε έχει προυπάρξει στην Ελλάδα. Ως μέλος της διεθνούς ένωσης περιοδικών μοτοσυκλέτας (SWA - 11 περιοδικά από ισάριθμες χώρες -Ευρώπη, ΗΠΑ, Ιαπωνία) έχει την ευκαιρία να συνευρεθεί σε κοινές δοκιμές και να συγκρίνει τόσο το δυναμικό τους όσο και τον τρόπο που δουλεύουν.
      Είναι το μοναδικό περιοδικό στον κόσμο που έχει εισάγει και 'τρέχει' σε σταθερή βάση (franchise) Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης -το California Superbike School, την μεγαλύτερη στον κόσμο- με 6 (προς το παρόν) πιστοποιημένους εκπαιδευτές, ικανούς να διαδάξουν σε οποιοδήποτε παράρτημα της σχολής (Αμερική, Αγγλία, Αυστραλία, Νορβηγία, Ισπανία).
      Είναι από τα λίγα περιοδικά στον κόσμο που αναλαμβάνει να φέρει στην ταλαίπωρη αυτή χώρα και να διοργανώσει με ίδια μέσα (και ρίσκο) σημαντικούς αγώνες (Πανευρωπαϊκό Supermotard τα τελευταία 3 χρόνια, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro φέτος τον Οκτώβριο).
      Συμμετέχει σε κάθε είδος αγώνων -ούτε λίγο ούτε πολύ οι άνθρωποι της Highsiding συμμετέχουν σε 21 διαφορετικές κατηγορίες αγώνων μοτοσυκλέτας...
      Συμμετέχει και διαμορφώνει άποψη για τα 'κοινά', ως μέλος της επιτροπής δικύκλου του Υπουργείου Μεταφορών, αλλά και συμβουλευτική συνδρομή σε πλείστους φορείς του χώρου.
      Έχει την ισχυρότερη συνακτική ομάδα που κυκλοφορεί στις μέρες μας.

      Ξανά, όλα αυτά από έναν φορέα, ένα περιοδικό, στην άκρη της Ευρώπης. Από το οποίο διαμορφώνονται με το ύφος που τους ταιριάζει και οι 2Τ...

      Ε, όχι και υστερούν λοιπόν...

      posted in Μοτοσικλέτα
      A
      allou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr