-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
επίσης είναι γνωστό ότι τα Λευκά εκτός από πιο όμορφα είναι και πιό δυνατά.
γνωστό γνωμικό του λαού είναι αυτό?
Έχω update από το 'πρόγραμμα' (εσύ γιάννη τα ξέρεις )
Πέρασα σήμερα από cargate σχετικά με τα κομπιάσματα που λέγαμε.
Το 'κόμπιασμα' το έκανε (μάλλον) για 2 λόγους- είχε βγει update για τον εγκέφαλό μου (εργοστασιακό πρόγραμμα)
- δε μου είχαν περάσει το τελευταίο update στην αντιπροσωπεία αλλά κάποιο προηγούμενο.
Αυτό που με ενόχλησε ήταν ότι όταν ρώτησα στην αντιπροσωπεία αν έχει βγει κάποιο (εργοστασιακό) update για τον εγκέφαλό μου, το έλενξαν και καλά και μου είπαν ότι φοράω την τελευταία έκδοση (κάτι που δεν ίσχυε) και ότι εκτός από αυτό μου πέρασαν και παλιά έκδοση του πρόγράμματος της revo.
Ο Κώστας ήταν πολύ φιλικός και άνετος.Ρυθμίστηκε κτλ και το 'πρόβλημα' χάθηκε.
Επιπλέον αν δείτε τα προηγούμενα διαγράμματά μου, στις υψηλές στροφές το πρόγραμμα με 'άδειαζε' κάπως με αποτέλεσμα (τότε) όταν έβαζα την επόμενη σχέση, ένιωθα ότι το αμάξι τράβαγε αισθητά καλύτερα.
Πλέον κι αυτό διορθώθηκε και το αμάξι τραβάει γραμμικά μέχρι τον κόφτη.Αυτό που με κέρδισε ήταν ότι μου είπε πως ό,τι και να μου 'έρθει' στο κεφάλι μου, να μην ντραπώ να τον πάρω τηλέφωνο και να περάσω κι από εκεί ή να βρεθούμε κάπου προς τα μέρη μου.
Έμεινα πολύ ευχαριστημένος και από το αποτέλεσμα αλλά και από την αντιμετώπιση του Κώστα!
Μου έλεγε ξανά και ξανά ότι αν το νιώθω το πρόβλημα (ακόμα κι αν στα logs δεν είναι ξεκάθαρο), θα επιμείνουμε και στην τελική αν με ενοχλεί ακόμα, θα το βγάλουμε το πρόγραμμα.
Τέλος...(όπως είπε και ο ίδιος) από τη στιγμή που το έβαλα σε αντιπροσωπεία, αν εμφανίσει πρόβλημα, μαζί θα πάμε να βρούμε τι φταίει (χωρίς να πληρώσω αν είναι θέμα προβληματικού ανταλλακτικού ).
Γενικά είχα καιρό να γνωρίσω κάποιον που είχε όρεξη να ασχοληθεί σοβαρά με το πρόβλημά μου και θα καταλάβει την παραξενιά(?) μου ότι θέλω το αμάξι να δουλεύει μόνιμα άψογα.Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν.
Α...και Γιάννη...Σ'ευχαριστώ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για όλα!!!
(και μην αρχίσεις τις μπούρδες ότι δεν έκανες τίποτα )ΥΓ:με το vag-com μου μέτρησε περίπου 36,5kg ροπής. (αν και δεν είναι πολύ αξιόπιστο ως νούμερο αλλά και 34 να βγάζει πλέον, δεν είναι κι άσχημα )
ΥΓ2:επιφυλάσσομαι λίγο μέχρι να γίνει και ξανά adaption αν και δεν πιστεύω ότι θα εμφανιστεί τίποτα νέο.Απλώς ότι θα προσαρμοστεί λίγο (το πρόγραμμα) στον τρόπο οδήγησής μου. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
επίσης είναι γνωστό ότι τα Λευκά εκτός από πιο όμορφα είναι και πιό δυνατά.
γνωστό γνωμικό του λαού είναι αυτό?
Είναι δικό μου γνωμικό και πολύ σωστό μάλιστα
Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν.
Α...και Γιάννη...Σ'ευχαριστώ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για όλα!!!
(και μην αρχίσεις τις μπούρδες ότι δεν έκανες τίποτα )Εντάξει λοιπόν θα σου χρεώσω το τηλέφωνο που έκανα , άντε καλά χιλιόμετρα τώρα και πάρε και μερικά φακελάκια πράσινο να έχεις να μοιράζεις, όλο και κάποιον Κιούση θα πετύχεις στο δρόμο
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Έχω update από το 'πρόγραμμα' (εσύ γιάννη τα ξέρεις )Μπράβο Γιώργο...
Με το καλό να το ευχαριστηθείς, χωρίς άλλα μικροπροβλήματα.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αυτό που με ενόχλησε ήταν ότι όταν ρώτησα στην αντιπροσωπεία αν έχει βγει κάποιο (εργοστασιακό) update για τον εγκέφαλό μου, το έλενξαν και καλά και μου είπαν ότι φοράω την τελευταία έκδοση (κάτι που δεν ίσχυε) και ότι εκτός από αυτό μου πέρασαν και παλιά έκδοση του πρόγράμματος της revo.
υπάρχει περίπτωση κι εμένα να μου λένε ανοησίες, ότι δήθεν φοράω το τελευταίο??? πως μπορώ να το διασταυρώσω?
ένας τρόπος που σκέφτηκα είναι αν η oettinger έχει βγάλει αναβάθμιση του λογισμικού της για το μοντέλο μου, υστερότερη αυτής που φοράω. Αφού για κάθε νέα γενιά λογισμικού της Audi αναγκάζονται και βγάζουν μια αντίστοιχη κι αυτοί!
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Έχω update από το 'πρόγραμμα' (εσύ γιάννη τα ξέρεις )
Μπράβο Γιώργο...
Με το καλό να το ευχαριστηθείς, χωρίς άλλα μικροπροβλήματα.
Σ'ευχαριστώ Δημήτρη.
Σήμερα άλλαξα και λάστιχα (51 εβδομάδα του 2009 ήταν η νωρίτερη ημερομηνία που βρήκαμε ) οπότε για 2-3 μέρες θα πάμε safe για να μην γυρίσουν τα λάστιχα μέσα στις ζάντες.
Από βδομάδα πάλι ξεσάλωμα.Κρίμα και ήθελα μία κοντρίτσα με τον Κιούση.
ΥΓ:τελικά απλώς θέλει διαφορετικού τύπου οδήγηση για να πετύχεις μικρές καταναλώσεις.
-
Και νωρίς είναι 3-4 μήνες...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σήμερα άλλαξα και λάστιχα (51 εβδομάδα του 2009 ήταν η νωρίτερη ημερομηνία που βρήκαμε ) οπότε για 2-3 μέρες θα πάμε safe για να μην γυρίσουν τα λάστιχα μέσα στις ζάντες.
Say what?
Όσον αφορά την ημερομηνία, καλύτερα που δεν βρήκες πιο φρέσκα. 3-4 μηνών είναι πολύ καλό διάστημα.
Με ποια λογικη αυτο? Ειναι σαν το κρασι ενα πραγμα το ελαστικο?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σήμερα άλλαξα και λάστιχα (51 εβδομάδα του 2009 ήταν η νωρίτερη ημερομηνία που βρήκαμε ) οπότε για 2-3 μέρες θα πάμε safe για να μην γυρίσουν τα λάστιχα μέσα στις ζάντες.
Say what?
Όσον αφορά την ημερομηνία, καλύτερα που δεν βρήκες πιο φρέσκα. 3-4 μηνών είναι πολύ καλό διάστημα.
Με ποια λογικη αυτο? Ειναι σαν το κρασι ενα πραγμα το ελαστικο?
Θέλει 4-6 μήνες για να εξατμιστούν τα έλαια και να 'δέσει' η δομή του. Ρώτα 2-3 καλούς λαστιχάδες και θα στο επιβεβαιώσουν.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σήμερα άλλαξα και λάστιχα (51 εβδομάδα του 2009 ήταν η νωρίτερη ημερομηνία που βρήκαμε ) οπότε για 2-3 μέρες θα πάμε safe για να μην γυρίσουν τα λάστιχα μέσα στις ζάντες.
Say what?
Όσον αφορά την ημερομηνία, καλύτερα που δεν βρήκες πιο φρέσκα. 3-4 μηνών είναι πολύ καλό διάστημα.
Με ποια λογικη αυτο? Ειναι σαν το κρασι ενα πραγμα το ελαστικο?
Θέλει 4-6 μήνες για να εξατμιστούν τα έλαια και να 'δέσει' η δομή του. Ρώτα 2-3 καλούς λαστιχάδες και θα στο επιβεβαιώσουν.
Τα exalto2 που εβαλα την προηγουμενη εβδομαδα και ειναι 4η εβδομαδα του 2010
θα εχουν προβλημα δηλαδη?
Για 500χλμ τα πηγαινα πολυ στρωτα, ακομα και σε στροφες, αλλα ετσι κι αλλιως ειναι περιορισμενη η δυναμη του αυτοκινητου... -
Παραείναι φρέσκα Γρηγόρη. Πρόβλημα δεν θα έχεις αλλά δεν είναι το ιδανικό...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Παραείναι φρέσκα Γρηγόρη. Πρόβλημα δεν θα έχεις αλλά δεν είναι το ιδανικό...Εγω δεν μπορω να καταλαβω αυτη την λογικη. Ποιος με διαβεβαιωνει οτι στο ιδανικο
οπως ειπες διαστημα 4-6μηνων τα λαστιχα δεν ειναι σε κανενα υπογειο αποθηκης
με υγρασια, ή ντανιασμενα στραβα το ενα πανω στο αλλο? -
Στον ήλιο μόνο να μην είναι και κατά τα άλλα δεν έχεις πρόβλημα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στον ήλιο μόνο να μην είναι και κατά τα άλλα δεν έχεις πρόβλημα.Μια πυλωτη με σκια τουλαχιστον υπαρχει...Για αυτο και κρατησαν τα προηγουμενα (με μπρος πισω) 4χρονια και 4μηνες.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για αυτο και κρατησαν τα προηγουμενα (με μπρος πισω) 4χρονια και 4μηνες. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Για αυτο και κρατησαν τα προηγουμενα (με μπρος πισω) 4χρονια και 4μηνες.
Μεχρι ενα μηνα πριν τα αλλαξω 'δουλευαν' και τα τελευταια mm ελαστικου πριν 'χαθουν'
οι αυλακωσεις, κορυφαια τα exalto2 σε συμπεριφορα και διαρκεια, αλλα και λιγες οι απαιτησεις σε εκκινησεις (οχι ομως σε στροφες... ) απο μολις 100ιππους... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σήμερα άλλαξα και λάστιχα (51 εβδομάδα του 2009 ήταν η νωρίτερη ημερομηνία που βρήκαμε ) οπότε για 2-3 μέρες θα πάμε safe για να μην γυρίσουν τα λάστιχα μέσα στις ζάντες.
Say what?
γιατί σου βάζουν κάτι σαν βαζελίνη για να γλιστρίσει το λάστιχο μέσα στη ζάντα (και να ζανταριστεί ουσιαστικά).
Μέχρι να ξεραθεί(?) αυτή η γλίτσα που χρησιμοποιούν για λιπαντικό (κάποιοι χρησιμοποιούν και 'άβα' ), θέλει κάποιο διάστημα 2-3 ημερών.
Στο μικρό αυτό διάστημα ΑΝ πιέσεις τα λάστιχα, το ελαστικό θα 'γατζώσει' στο δρόμο και θα γυρίσει η ζάντα θα γυρίσει με΄σα στο λάστιχο => πάμε πάλι για ζυγοστάθμιση.Κατά τα άλλα, δεν έχει πρόβλημα το λάστιχο
Για αυτο και κρατησαν τα προηγουμενα (με μπρος πισω) 4χρονια και 4μηνες.
δεν καταλαβαίνω γιατί 'κουφάθηκες'...Το νορμάλ για κάποιον που δεν πιέζει το αμάξι του (και δεν ζητάει συνεχώς το 100% από αυτό) είναι να αλλάζει τα λάστιχα κάθε 4 χρόνια.στα 2 χρόνια τα κάνεις και μπρος-πίσω και είσαι 'Τζετ'.
Από κει και πέρα, άμα το λιώνεις και είσαι γενικά απαιτητικός χρήστης, σίγουρα και μόνος σου θα ζητήσεις νωρίτερα αλλαγή ελαστικών.Ψιλο-υπερβολή είναι στα 3 χρόνια αλλαγή ελαστικών όπως υπερβολή είναι και αλλαγή ελαστικών στα 5 χρόνια.
Τέλος 'πραγματικέ δία' διαφωνώ αρκετά με αυτή τη λογική.Ξέρω ότι δεν μπορώ να σε πείσω και να με πείσεις μέσα από ένα forum.Απλά υπάρχει αυτή η λογική που λες, αλλά υπάρχει και ο αντίποδας που λέει το 'όσο πιο φρέσκο τόσο καλύτερα'.
Αυτά από μένα για τα λάστιχα.Σε 2-3 μέρες θα δούμε και τι 'ψάρια' πιάνουν (αν και είμαι 99% σίγουρος ότι είναι αισθητά καλύτερα από κάκιστα προηγούμενα που είχα πάνω). -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
γιατί σου βάζουν κάτι σαν βαζελίνη για να γλιστρίσει το λάστιχο μέσα στη ζάντα (και να ζανταριστεί ουσιαστικά).
Μέχρι να ξεραθεί(?) αυτή η γλίτσα που χρησιμοποιούν για λιπαντικό (κάποιοι χρησιμοποιούν και 'άβα' ), θέλει κάποιο διάστημα 2-3 ημερών.
Στο μικρό αυτό διάστημα ΑΝ πιέσεις τα λάστιχα, το ελαστικό θα 'γατζώσει' στο δρόμο και θα γυρίσει η ζάντα θα γυρίσει με΄σα στο λάστιχο => πάμε πάλι για ζυγοστάθμιση.Κατά τα άλλα, δεν έχει πρόβλημα το λάστιχο
Το λιπαντικο συνηθως μπαινει στη εξωτερικη πλευρα του ελαστικου και οχι και στις δυο πλευρες,θα πρεπει η ζαντα να ειναι πολυ στενη σε σχεση με το λαστιχο για να βαλουν και στις δυο πλευρες.Μονο σε dragster εχω ακουσει να γυρναει το ελαστικο στην ζαντα.
-
@Καβουρας
Ενταξει για να λεμε την αληθεια και παλι πολλα ειναι τα 4 χρονια. Κανονικα στα 40κ χλμ
πρεπει να αλλαζουμε (για νορμαλ ιπποδυναμεις ) ή στα 3χρονια, οτι ελθει πρωτο με μπρος πισω στα 20κ...
Απλα ισως λογω υπαρξης πυλωτης, μικρων μεταβολων θερμοκρασιας (σπανια αφημενο σε ηλιο, ποτε σε χιονοδρομικα κεντρα) και πιεση σε στροφες (ελαχιστα σπιναρισματα απο σταση) μετα απο 15κ χλμ που τα ειχα φορεμενα, για αυτο και μαλλον 'λειτουργησαν' για τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα... -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το λιπαντικο συνηθως μπαινει στη εξωτερικη πλευρα του ελαστικου και οχι και στις δυο πλευρες,θα πρεπει η ζαντα να ειναι πολυ στενη σε σχεση με το λαστιχο για να βαλουν και στις δυο πλευρες.Μονο σε dragster εχω ακουσει να γυρναει το ελαστικο στην ζαντα.
βασίλη, σοβαρά το λέω.Αν θες μπορώ να πάω να το κάνω στο δικό μου (αλλά δε θα είσαι live για να το δεις και να με πιστέψεις ).
Τα έχω σημαδέψει με κιμωλία ώστε και να 'γυρίσουν', να πάω να κάνω ζυγοστάθμιση ξανά.
Και επειδή το κάνω (αυτό το σημάδεμα με κιμωλία) σε κάθε αλλαγή ελαστικών, σου λέω ότι έχω δει (μετά από βόλτα πχ) ότι η ζάντα γύρισε στο λάστιχο και μάλιστα αρκετά (κατά 90 μοίρες) και φαντάσου ότι δε θυμάμαι να τα πίεσα ιδιαίτερα.
Τέλοσπάντων.Δεν ξέρω σε ποιές μεριές το βάζει το λιπαντικό.Εγώ γνωρίζω το αποτέλεσμα, την πράξη του θέματος.Στα dragster η ζάντα γυρίσει μέσα στο λάστιχο για τον ίδιο λόγο όπως και στα δικά μας αμάξια.
Σε μας απλώς τεχνητά έχουμε μειώσει την τριβή του ελαστικού με τη ζάντα και γι'αυτό καταφέρνει και γυρνάει.θεωρητικά με νορμάλ ιπποδυνάμεις (ως 400-500 άλογα) και συνθήκες, αυτό δεν γίνεται.ΥΓ:μπορείς να το δοκιμάσεις και στο δικό σου αμάξι όοοοταν κάνεις αλλαγή ελαστικών.
-
παντα 3 χρονια και στους γκαζακιδες με ασχημους δρομου στα 2,5
AUDI S3