-
Υποβοσκει...
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Μπλα μπλα μπλαααααα-Δεν καίει πολύ η 159. Αντίστοιχη κατανάλωση έχει και το δικό μου, που είναι δίλιτρο ατμοσφαιρικό. Ακόμη και η Lancia επειδή κινείται πλέον μόνον στην Αθήνα, έχει μέση 10λτ/100.
-Στον υπολογισμό του κόστους χρήσης οι γνώσεις σου είναι παραπάνω από ελλειπείς. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις μεθόδους αναγωγής κόστους. Αν εσύ δεσμεύσεις σήμερα ένα κεφάλαιο 10Κ++ υπολογίζοντας μελλοντικές αποσβέσεις λόγω μικρότερου κόστους κίνησης, πρέπει να υπολογίσεις επίσης:
-Συνολικό κόστος χρήσης (τέλη, ασφάλειες, συντήρηση). Σε όλα τα παραπάνω η 320d είναι χειρότερη από την 159. Μπορείς απλώς να εύχεσαι να χαλάει λιγότερο. Αν και σαν κάτοχος BMW κι εγώ, θα έλεγα πως μάταια θα εύχεσαι. Σε στέλνουν στο συνεργείο με την ίδια συχνότητα πάνω κάτω....
-Κόστος δεσμευμένου κεφαλαίου,με αναγωγή σε σημερινή αξία. Απώλειες από τόκους πιο απλά. Μια από τις πιο γνωστές μεθόδους είναι η NPV. Αν βάλεις κάτω τα μαθηματικά, το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει. Βέβαια, πολύ αμφιβάλλω πως θα (ή μπορείς να...) το κάνεις.-Υπολοιπόμενη αξία. Αν και υπολογίζεται και στις μεθόδους αναγωγής, όσο μεγαλύτερη επένδυση έχεις κάνει, τόσο χάνεις σε μεταπώληση. Το ότι το ένα είναι BMW και το άλλο Alfa, δεν εγγυάται τίποτε. Με συντηρητικούς υπολογισμούς, αν σε 3 χρόνια έχουν χάσει 40% της αξίας τους, το κεφάλαιο που έχεις χάσει λόγω υψηλότερης αρχικής επένδυσης (άρα και υψηλότερης χασούρας), είναι ακόμη μεγαλύτερο. Ουσιαστικά, με τέτοιες διαφορές τιμής, πρέπει να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλαάααααααα χρόνια και να ελπίζεις πως δεν θα βγάλει πρόβλημα. Οποιαδήποτε μεταπώληση πριν την 5ετία, επίσης δεν σε συμφέρει.
-Περιορισμούς και προβλήματα πετρελαιοκίνησης εν Ελλάδι. Δεν μπορείς να κυκλοφορείς με ασφάλεια στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα (αν κάνεις τροχαίο, παίζει να μην αποζημιωθείς, ενώ μπορούν να σε γράψουν ανά πάσα στιγμή), ενώ πρέπει να βάζεις σε αξιόπιστο βενζινάδικο γιατί η νοθεία του πετρελαίου είναι σημαντική και σχεδόν πάντα ...τελεσίδικη για την αντλία πετρελαίου (με κόστος αρκετά χιλιαρικόπουλα... ).
-Οδική ευχαρίστηση. Το να συγκρίνεις diesel με βενζίνη στην απόλαυση στην οδήγηση, είναι μάταιο. Το μικρό εύρος στροφών, που σε αναγκάζει σε πολλές αλλαγές για να είσαι εντός της (θηριώδους αλήθεια) ροπής, μπορεί να είναι και εκνευριστικό. Σαφώς τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός καλού τούρμπο βενζίνης είναι προτιμότερα σε σπορ οδήγηση.
-Το φαινόμενο του ουμπαλισμού: είναι κάτι που σου έχει διαφύγει ή ηθελημένα το αγνοείς. Αν διαβάσεις λίγο τι γράφουμε και οι υπόλοιποι, έχουμε αντιληφθεί πλήρως την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου, ενώ εσένα σου διαφεύγει το πρήξιμο που έχεις προκαλέσει. Προσπάθησε να μην ζεις μέσα στην άρνηση.Μετά τιμής.
-
Γκρέγκορυ, πρέπει να έχει ελαττωθεί η δουλειά σου ή να μην τα πηγαίνεις καλά με τη φίλη σου...Δεν εξηγείται αλλιώς
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
αν κάνεις τροχαίο, παίζει να μην αποζημιωθείςδεν ισχυει.
εντός της (θηριώδους αλήθεια) ροπής
Δεν ειναι και τοσο θηριωδης.
Ενα 2λιτρο υπερτροφοδοτουμενο diesel (320d) εχει 35.6Kg/1700rpm
Ενα 1800αρι υπερτροφοδοτουμενο βενζινοκινητο (159) εχει 32.7Kg/1400rpm -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπλα μπλα μπλαααααα
-Δεν καίει πολύ η 159. Αντίστοιχη κατανάλωση έχει και το δικό μου, που είναι δίλιτρο ατμοσφαιρικό. Ακόμη και η Lancia επειδή κινείται πλέον μόνον στην Αθήνα, έχει μέση 10λτ/100.
-Στον υπολογισμό του κόστους χρήσης οι γνώσεις σου είναι παραπάνω από ελλειπείς. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις μεθόδους αναγωγής κόστους. Αν εσύ δεσμεύσεις σήμερα ένα κεφάλαιο 10Κ++ υπολογίζοντας μελλοντικές αποσβέσεις λόγω μικρότερου κόστους κίνησης, πρέπει να υπολογίσεις επίσης:
-Συνολικό κόστος χρήσης (τέλη, ασφάλειες, συντήρηση). Σε όλα τα παραπάνω η 320d είναι χειρότερη από την 159. Μπορείς απλώς να εύχεσαι να χαλάει λιγότερο. Αν και σαν κάτοχος BMW κι εγώ, θα έλεγα πως μάταια θα εύχεσαι. Σε στέλνουν στο συνεργείο με την ίδια συχνότητα πάνω κάτω....
-Κόστος δεσμευμένου κεφαλαίου,με αναγωγή σε σημερινή αξία. Απώλειες από τόκους πιο απλά. Μια από τις πιο γνωστές μεθόδους είναι η NPV. Αν βάλεις κάτω τα μαθηματικά, το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει. Βέβαια, πολύ αμφιβάλλω πως θα (ή μπορείς να...) το κάνεις.-Υπολοιπόμενη αξία. Αν και υπολογίζεται και στις μεθόδους αναγωγής, όσο μεγαλύτερη επένδυση έχεις κάνει, τόσο χάνεις σε μεταπώληση. Το ότι το ένα είναι BMW και το άλλο Alfa, δεν εγγυάται τίποτε. Με συντηρητικούς υπολογισμούς, αν σε 3 χρόνια έχουν χάσει 40% της αξίας τους, το κεφάλαιο που έχεις χάσει λόγω υψηλότερης αρχικής επένδυσης (άρα και υψηλότερης χασούρας), είναι ακόμη μεγαλύτερο. Ουσιαστικά, με τέτοιες διαφορές τιμής, πρέπει να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλαάααααααα χρόνια και να ελπίζεις πως δεν θα βγάλει πρόβλημα. Οποιαδήποτε μεταπώληση πριν την 5ετία, επίσης δεν σε συμφέρει.
-Περιορισμούς και προβλήματα πετρελαιοκίνησης εν Ελλάδι. Δεν μπορείς να κυκλοφορείς με ασφάλεια στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα (αν κάνεις τροχαίο, παίζει να μην αποζημιωθείς, ενώ μπορούν να σε γράψουν ανά πάσα στιγμή), ενώ πρέπει να βάζεις σε αξιόπιστο βενζινάδικο γιατί η νοθεία του πετρελαίου είναι σημαντική και σχεδόν πάντα ...τελεσίδικη για την αντλία πετρελαίου (με κόστος αρκετά χιλιαρικόπουλα... ).
-Οδική ευχαρίστηση. Το να συγκρίνεις diesel με βενζίνη στην απόλαυση στην οδήγηση, είναι μάταιο. Το μικρό εύρος στροφών, που σε αναγκάζει σε πολλές αλλαγές για να είσαι εντός της (θηριώδους αλήθεια) ροπής, μπορεί να είναι και εκνευριστικό. Σαφώς τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός καλού τούρμπο βενζίνης είναι προτιμότερα σε σπορ οδήγηση.
-Το φαινόμενο του ουμπαλισμού: είναι κάτι που σου έχει διαφύγει ή ηθελημένα το αγνοείς. Αν διαβάσεις λίγο τι γράφουμε και οι υπόλοιποι, έχουμε αντιληφθεί πλήρως την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου, ενώ εσένα σου διαφεύγει το πρήξιμο που έχεις προκαλέσει. Προσπάθησε να μην ζεις μέσα στην άρνηση.Μετά τιμής.
+1000000000000000000
-
Αν θελησεις να βρεις 'κουσούρια' βρίσκεις πολλα σε όλα τα αυτοκίνητα.
Επίσης ο καθενας το κοιτάει απο τη σκοπια του
Αλλο αυτοκίνητο παίρνει κάποιος που θελει να 'μετακινείται', αλλο αυτος που θελει να 'στριβει' και να το 'στίβει'.
Το θεμα ειναι ποιο αυτοκίνητο 'ευχαριστεί' τον κάτοχό τουΤο μόνο σίγουρο ειναι οτι το ντιζελ καιει πολυ λιγότερο, εχει σαφώς υψηλότερη μεταπώληση απο ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (τουλάχιστον στα 'ψηλα' κυβικα)
το βασικότερο πρόβλημα για μενα ειναι η ποιότητα του πετρελαίου.
Και κατι άλλο: Σε κάποιες κατηγορίες η επιλογή του ντίζελ ειναι μονοδρομος αν θελεις αυξημενες επιδόσεις.
π.χ. εγω που εψαχνα κάτι σε SUVοειδές δεν υπήρχε τουρμπο βενζίνη παρα μονο το tiguan (μικρο) και το Freetrack.
Οποτε οι επιδοσεις που εχω σε σχέση με τα 'κλασσικα' SUVλακια των 150 ίππων είναι μερα με τη νύχτα και οχι 'κλασματα του δευτερολέπτου' -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μπλα μπλα μπλαααααα
-Δεν καίει πολύ η 159. Αντίστοιχη κατανάλωση έχει και το δικό μου, που είναι δίλιτρο ατμοσφαιρικό. Ακόμη και η Lancia επειδή κινείται πλέον μόνον στην Αθήνα, έχει μέση 10λτ/100.
-Στον υπολογισμό του κόστους χρήσης οι γνώσεις σου είναι παραπάνω από ελλειπείς. Πρέπει να χρησιμοποιήσεις μεθόδους αναγωγής κόστους. Αν εσύ δεσμεύσεις σήμερα ένα κεφάλαιο 10Κ++ υπολογίζοντας μελλοντικές αποσβέσεις λόγω μικρότερου κόστους κίνησης, πρέπει να υπολογίσεις επίσης:
-Συνολικό κόστος χρήσης (τέλη, ασφάλειες, συντήρηση). Σε όλα τα παραπάνω η 320d είναι χειρότερη από την 159. Μπορείς απλώς να εύχεσαι να χαλάει λιγότερο. Αν και σαν κάτοχος BMW κι εγώ, θα έλεγα πως μάταια θα εύχεσαι. Σε στέλνουν στο συνεργείο με την ίδια συχνότητα πάνω κάτω....
-Κόστος δεσμευμένου κεφαλαίου,με αναγωγή σε σημερινή αξία. Απώλειες από τόκους πιο απλά. Μια από τις πιο γνωστές μεθόδους είναι η NPV. Αν βάλεις κάτω τα μαθηματικά, το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει. Βέβαια, πολύ αμφιβάλλω πως θα (ή μπορείς να...) το κάνεις.-Υπολοιπόμενη αξία. Αν και υπολογίζεται και στις μεθόδους αναγωγής, όσο μεγαλύτερη επένδυση έχεις κάνει, τόσο χάνεις σε μεταπώληση. Το ότι το ένα είναι BMW και το άλλο Alfa, δεν εγγυάται τίποτε. Με συντηρητικούς υπολογισμούς, αν σε 3 χρόνια έχουν χάσει 40% της αξίας τους, το κεφάλαιο που έχεις χάσει λόγω υψηλότερης αρχικής επένδυσης (άρα και υψηλότερης χασούρας), είναι ακόμη μεγαλύτερο. Ουσιαστικά, με τέτοιες διαφορές τιμής, πρέπει να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλαάααααααα χρόνια και να ελπίζεις πως δεν θα βγάλει πρόβλημα. Οποιαδήποτε μεταπώληση πριν την 5ετία, επίσης δεν σε συμφέρει.
-Περιορισμούς και προβλήματα πετρελαιοκίνησης εν Ελλάδι. Δεν μπορείς να κυκλοφορείς με ασφάλεια στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα (αν κάνεις τροχαίο, παίζει να μην αποζημιωθείς, ενώ μπορούν να σε γράψουν ανά πάσα στιγμή), ενώ πρέπει να βάζεις σε αξιόπιστο βενζινάδικο γιατί η νοθεία του πετρελαίου είναι σημαντική και σχεδόν πάντα ...τελεσίδικη για την αντλία πετρελαίου (με κόστος αρκετά χιλιαρικόπουλα... ).
-Οδική ευχαρίστηση. Το να συγκρίνεις diesel με βενζίνη στην απόλαυση στην οδήγηση, είναι μάταιο. Το μικρό εύρος στροφών, που σε αναγκάζει σε πολλές αλλαγές για να είσαι εντός της (θηριώδους αλήθεια) ροπής, μπορεί να είναι και εκνευριστικό. Σαφώς τα χαρακτηριστικά απόδοσης ενός καλού τούρμπο βενζίνης είναι προτιμότερα σε σπορ οδήγηση.
-Το φαινόμενο του ουμπαλισμού: είναι κάτι που σου έχει διαφύγει ή ηθελημένα το αγνοείς. Αν διαβάσεις λίγο τι γράφουμε και οι υπόλοιποι, έχουμε αντιληφθεί πλήρως την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου, ενώ εσένα σου διαφεύγει το πρήξιμο που έχεις προκαλέσει. Προσπάθησε να μην ζεις μέσα στην άρνηση.Μετά τιμής.
μ'αρεσεις γιατι κινησαι και εντος των δικων μου τοιχων γνωσης και στηριζεις με σωστο τροπο την επιχειρηματολογια σου...
-
Και κατι άλλο: Σε κάποιες κατηγορίες η επιλογή του ντίζελ ειναι μονοδρομος αν θελεις αυξημενες επιδόσεις.
Eίναι η εξαίρεση που απλώς επιβεβαιώνει τον κανόνα έστω και ανορθόδοξα*, συνήθως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο.
*Στην σύγκριση που αναφέρεις κάνεις το πολύ συνηθισμένο λάθος στο οποίο υποπίπτουν κυρίως οι πετρελαιολάτρες : συγκρίνεις επιδόσεις ατμόσφαιρας με αυτές ενός υπετροφοδοτούμενου και μάλιστα σε τζιποειδή, οχήματα που ντε φάκτο δεν διακρίνονται για την έφεσή τους στις επιδόσεις.
Επίσης όσοι θυμούνται τις επιδόσεις των ατμοσφαιρικών πετρελαιοκίνητων έως και πριν πολύ λίγα χρόνια σε σχέση με τα τότε βενζινοκίνητα, υπομειδειούν. Απλώς η τεχνολογία την τελευταία οκταετία τα εξαφάνισε και τα έκανε σχεδόν 100% υπετροφοδοτούμενα.
Επίσης αυτή η κατάσταση μπορεί άρδην να αλλάξει μέσα σε λίγα χρόνια αν περισσότεροι κατασκευαστές προωθήσουν βενζινοκινητήρες με τούρμπο ή κομπρέσσορες σε αυτή την κατηγορία, δεν είναι δηλαδή εγγενές μειονέκτημα αλλά τρεντ της παρούσας συγκυρίας στην αγορά. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
*Στην σύγκριση που αναφέρεις κάνεις το πολύ συνηθισμένο λάθος στο οποίο υποπίπτουν κυρίως οι πετρελαιολάτρες : συγκρίνεις επιδόσεις ατμόσφαιρας με αυτές ενός υπετροφοδοτούμενου και μάλιστα σε τζιποειδή, οχήματα που ντε φάκτο δεν διακρίνονται για την έφεσή τους στις επιδόσεις.
Επίσης όσοι θυμούνται τις επιδόσεις των ατμοσφαιρικών πετρελαιοκίνητων έως και πριν πολύ λίγα χρόνια σε σχέση με τα τότε βενζινοκίνητα, υπομειδειούν. Απλώς η τεχνολογία την τελευταία οκταετία τα εξαφάνισε και τα έκανε σχεδόν 100% υπετροφοδοτούμενα.Δεν ειμαι πετρελαιολάτρης
Δεν με ενδιαφέρει να συγκρίνω επιδόσεις βενζίνης - πετρελαιου.Με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να πηγαίνει και να προσπερνάει γρήγορα και άνετα
Ειχα για χρόνια το 6κυλινδρο Βιταρα.
Δεν ηταν οτι πιο γρηγορο, αλλα δεν μπορουσες να το πεις και αργο.
το αυτοκινητο το πηρα δοκιμαζοντας σχεδον οτι κυκλοφορουσε στην αγορα και σιγουρα δεν ηταν η πρωτη επιλογή μου.
Μετα τη δοκιμη ομως δεν μου αρεσε κανενα αλλο (αντε μονο το Freetrack)
Συγκρινουμε δηλαδη το τι υπαρχει τωρα, δεν με ενδιαφερει το παρελθό, θελω κατι να κανω τη δουλεια μου καλα.Αν κυκλοφορουσε ακομα πιθανοτατα να επαιρνα το Forester tubo 2.0
αλλα δεν μου κατσε τοτε που υπηρχε -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Γκρέγκορυ, πρέπει να έχει ελαττωθεί η δουλειά σου ή να μην τα πηγαίνεις καλά με τη φίλη σου...Δεν εξηγείται αλλιώςΜπα οι εξηγήσεις είναι συνήθως πιο εύκολες!
Απλώς χθες κοιμήθηκα πολύ νωρίς και ξύπνησα στις 2 το πρωί και δεν είχα ύπνο μέχρι στις 6
Η δουλειά είναι περισσότερη από ποτέ , ενώ και με την μικρή είμαστε .αν κάνεις τροχαίο, παίζει να μην αποζημιωθείς
δεν ισχυει.
ΟΚ, απλώς το έχω διαβάσει αρκετές φορές, αν είναι λάθος, δεκτόν.
εντός της (θηριώδους αλήθεια) ροπής
Δεν ειναι και τοσο θηριωδης.
Ενα 2λιτρο υπερτροφοδοτουμενο diesel (320d) εχει 35.6Kg/1700rpm
Ενα 1800αρι υπερτροφοδοτουμενο βενζινοκινητο (159) εχει 32.7Kg/1400rpmΔεκτόν κι αυτό. Απλώς πλέον και τα βενζινοκίνητα έχουν αποκτήσει αντίστοιχη χάρη στο turbo.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
-Το φαινόμενο του ουμπαλισμού:
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Να πω και εγω τη γνωμη μου, συγκρινοντας καταναλωσεις μεταξυ** ιδιων μοντελων**, αλλα με διαφορετικο κινητηρα:BMW 320i Comfort
Τιμή: 36900 €
Μικτός Κύκλος: 6.1l/100KmBMW 320d Comfort
Τιμή: 41400€
Μικτός Κύκλος:4.8l/100Km
......Οσο πιο γρηγορα καλυψει κανεις 60000χλμ, τοσο πιο γρηγορα αποκτα νοημα η αποκτηση ενος diesel.
...νομίζω η ζυγαριά γέρνει ακόμα περισσοτερο προς όφελος του ντιζελ μιας και τα σέρβις ειναι πιο φθηνά απο αυτά των βενζινοφάγων
-
Το κοστολογικό θέμα έχει δύο - τρεις βασικές συνιστώσες :
την διαφορά τιμής,
το κόστος καυσίμου και
το τυχόν καπέλο σε ασφάλιστρα και τέλη λόγω περισσότερων κυβικών σε ορισμένες περιπτώσεις.Η διαφορά στα σέρβις είναι αστεία ποσότητα σε σχέση με τα άλλα, αλλά είναι σοβαρή σε θέματα έκτακτης συντήρησης (βλάβης) στην αντλία καυσίμου όπου στο βενζινοκίνητο καθαρίζεις με 500 ευρώ για γνήσια ή με 300 για ημιτασιόν αντλία ενώ στο πετρέλαιο θέλεις από 1.500 και έως 3.000? ευρώ και πολλές φορές δεν υπάρχει τίποτα σε ετοιμοπαράδοτο.
-
H κατάσταση με τα ντίζελ έως τώρα στην ελλάδα είναι αδιάφορη για το κράτος, ένεκα της απαγόρευσης της κυκλοφορίας εντός των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου άλλωστε κινείται και η πλειονότητα των επιβατικών.
Αν για οποιοδήποτε λόγο απελευθερωθεί και επιτραπεί, το κράτος για να ισοφαρίσει τα απωλεσθέντα έσοδα λόγω της μείωσης της καταλάνωσης που θα επέλθει στον στόλο θα κάνει κάτι απ τα δύο:
επιπλέον τέλη κυκλοφορίας στα ντίζελ ώστε να να είναι οικονομικά συμφέροντα από έναν αριθμό χλμ/έτος και πάνω
σμίκρυνση της ψαλίδας μεταξύ πετρελαίου κίνησης και βενζίνας (πιθανόν να μην το κάνει για να μη σκίσει κι άλλο τις χερσαίες μεταφορές)
μέχρι τότε, αυτοί που μένουν εκτός αθηνών, γράφουν χιλιόμετρα και δεν τους χαλάει η οδήγηση του ντίζελ ας κάνουν τους υπολογισμούς τους και ας δουν.
Απλά πράγματα, ας μην το κουράζουμε άλλο πλζεπί προσωπικού, για το είδος της οδήγησης που κάνω και τα χλμ που γράφω, αν μπορούσα να άλλαζα και να είχα ένα ντίζελ με ελληνικές πινακίδες στην ολλανδία θα μου ήταν ταμαμ
-
ΠΙΚΡΑ!!!
Έπλυνα το σκούτερ και το γέμισα βενζίνη...
10€ πήρε
του λέω του βενζινα: γέμισε το, αλλα πες μου το ποσο με τρόπο, έχω να του βαλω βενζίνη απο πέρυσι
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Επίσης, μετά από πρόχειρο υπολογισμό και με βάση τα δεδομένα που έδωσα στο προ-προηγούμενο post μου, δηλαδή αυτά:Εν κατακλείδι, η AR 159TBi έχει κόστος ανά χιλιόμετρο χρήσης (αποκλειστικά μόνο με υπολογισμό της κατανάλωσης), 0,1782€/ΚΜ......η Ε90 320d έχει 0,0768€/ΚΜ
μπορούμε εύκολα να υπολογίσουμε πως η διαφορά των 10.000€ υπέρ της AR 159 TBi, καλύπτεται μετά από 98.619ΚΜ***** χρήσης και μετά αρχίζει το κέρδος για την 320d.
*****: Δεν υπολογίζεται το επιπλέον κόστος των Τ.Κ και τυχόν διαφορές στο κόστος (και συχνότητα) των service.
Η 159 έχει κόστος ανά χιλόμετρο 0,1622Ε. (με βάση τη μέση κατανάλωση από το site που δίνεις)
Η 320d έχει 0,0776Ε.Η διαφορά τους( με αντίστοιχο εξοπλισμό) είναι πάνω από 13.000Ε.
Επίσης δε βλέπω το λόγο να μην υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας. Δε μας τα χαρίζει κανείς.
Do the math.
-
Καλησπέρα,
Βλέπω μετά από μερικές ώρες απουσίας μου πως ξεσάλωσαν μερικοί εδώ μέσα......και το γύρισαν στο προσωπικό......θα λάβουν λοιπόν απάντηση άμεσα κι αν το συνεχίσουν ξανά & ξανά....
Start Off Topic
“Δεν καίει πολύ η Άλφα”, για αυτόν που του πληρώνουν “άλλοι” τις βενζίνες ίσως, για τον “κολλημένο Αλφίστι επίσης”, τώρα και για τον “δικηγόρο των απανταχού ιδιοκτητών 159 TΒi”.......χρησιμοποιούμε δε και το ψέμα (καίει όσο και η 120i) για να σας πείσουμε βρε.....εκτός κι αν η κατανάλωση της TΒi με χαλαρή οδήγηση είναι όμοια με το σκίσιμο της 120i αλλά δεν χρειάζεται να αναφέρουμε τέτοιες λεπτομέρειες.....χρησιμοποιούμε δε για να σας πείσουμε και το εκπληκτικό επιχείρημα πως “η Λάντσια που κινείται εντός Αθηνών καίει 10 l/100Km” , στο οποίο δεν αμφιβάλω μιας και είναι Ιταλικό.....αλλά και ένα Ford Capri του παππού μου που κοστίζει 235€ στην αγορά σήμερα (πολύ φθηνότερο από το κάθε μπεμβέ) καίει 11 l/100Km κι ας είναι μικρότερης ιπποδύναμης από την 159 TΒi, οπότε συμπερασματικά η 159 TΒi δεν καίει πολύ βενζίνη.....
Στον υπολογισμό κόστους χρήσης, η ικανότητα κατανόησης των γραφομένων μου εκ μέρους σου είναι πολύ παραπάνω από προβληματική ....... ανέφερα πως ανέλυσα μόνο το κόστος καυσίμων, ότι θέλεις διαβάζεις και ότι νά'ναι λες.....σαν τους συντρόφους του Συνασπισμού ένα πράγμα....
Τα 200€ παραπάνω Τ.Κ τα κάνεις απόσβεση με το καύσιμο όπως ανέφερα, το κόστος συντήρησης είναι μικρότερο για το BMW καθόσον είναι κάθε 2 έτη ή 30.000ΚΜ ενώ της 159 TΒi μπορεί να αναφέρεται πως είναι κάθε 30.000ΚΜ στο manual αλλά μια προσεκτικότερη ματιά ανάγνωσης θα δείξει παρακάτω:
“Service Intervals
'Your vehicle's Maintenance Programme is based on clearly defined mileage intervals every 12000/18000 miles. For customers covering less than 12000/18000 miles during the course of a 12 month period there is a minimum servicing requirement in the form of a low mileage annual service. Both services have a 1 month, 1000 mile tolerance either side of the anniversary of the date of first registration”Στο ποιο χαλάει περισσότερο, ανέτρεξε στα διάφορα site ελέγχου αξιοπιστίας και θα δεις τις θέσεις της AR και της BMW (όπως εδώ κι εδώ), εάν δεν θέλεις να πιστέψεις αυτά τα ψεύδη, γύρνα στα συνεργεία της περιοχής σου και δες πόσα θα δεις μέσα από την κάθε μάρκα....
Κόστος δεσμευμένου κεφαλαίου, υπολειπόμενη αξία και άλλες μπουρδολογίες.....εάν βρεις τολμηρούς αγοραστές για μεταχειρισμένη AR μετά από 3-5 έτη........ενώ μια 316 πωλείται απείρως ευκολότερα....εάν δε έχεις έκδοση diesel, δεν το αγόρασες για 3 ή 5 έτη αλλά πολύ περισσότερα, εδώ έγκειται και η οικονομία που θα κάνεις με το πέρασμα του χρόνου σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο.......ακόμα βλέπεις να κυκλοφορούν βενζινοκίνητες Ε34 ή Ε36 ενώ τις AR 33 τις βλέπεις μόνο σε αγρούς....ως θερμοκήπια....
Για το μύθο του νοθευμένου πετρελαίου, να ενημερωθείς καλύτερα.......από κανέναν ταξιτζή ίσως.....για τον έτερο μύθο της μη αποζημίωσης σε περίπτωση ατυχήματος εντός Αθηνών & Θεσνίκης επίσης (πόσα diesel με Αλβανικές, Βουλγαρικές, Ρουμάνικες πινακίδες είδες να κυκλοφορούν στην Αθήνα σου τελευταία?? Περίμενε να δεις στο μέλλον τώρα που η Βουλγαρία έγινε πλήρες μέλος της Ε.Ε και κανένας δεν θα μπορεί να τους γράψει, ενώ τους Έλληνες-θύματα.....).........α, ξέχασα να σε ενημερώσω για να το μάθεις, υπάρχουν και άλλες περιοχές που ανήκουν στον Ελλαδικό χώρο, όχι στο είπα μπας και δεν το ήξερες......
Η οδηγική ευχαρίστηση είναι κάτι το υποκειμενικό, το ίδιο μπορεί να ισχυρισθεί και ο κάτοχος ενός Honda με κόφτες στις 9500σαλ για τη νωθρότητα του μοτέρ της 159 TΒi που τερματίζει στις 7000σαλ (τυχαίο νούμερο).....για μένα προσωπικά οδηγική ευχαρίστηση είναι να βάζω από τα 70Km/h την 6η και να μην χρειάζεται να κάνω αλλαγές ξανά......επίσης, απόλαυση για μένα είναι να οδηγάω 1250ΚΜ με 60 λίτρα diesel και να πληρώνω μόλις 72 ευρώ......τέλος, απόλαυση στην οδήγηση δεν σημαίνει απαραίτητα σπόρ οδήγηση (και πάλι υποκειμενικό κριτήριο), λάθος σου τα μάθανε.....
Τέλος, το φαινόμενο του δυσλεκτικού: Αδυνατείς να κατανοήσεις το περιεχόμενο της ενότητας αυτής, το οποίο είναι οι καταναλώσεις των αυτ/των μας. Η ενότητα για συγκρίσεις και προσωπικές απόψεις περί αυτ/των είναι αλλού.Με οδηγείς στο συμπέρασμα πως η τυχόν κρυφο-ζηλοφθονία σου (γιατί να μην μπορώ να έχω diesel) σε οδηγεί σε καταστάσεις αδυναμίας συγκράτησης σκέψεων & συναισθημάτων και εξωτερίκευσής τους με μειωτικούς χαρακτηρισμούς για τον συνομιλητή. **Θέλω – και το δηλώνω κατηγορηματικά - να μην επεκταθώ επί προσωπικού και το ίδιο θα επιθυμούσα και από σένα. Ότι άλλο θέλεις με pm **
End Off Topic
Ο χρήστης bebes έγραψε:
.....Το θεμα ειναι ποιο αυτοκίνητο 'ευχαριστεί' τον κάτοχό τουΤα αυτονόητα αγαπητέ...
......Απλά πράγματα, ας μην το κουράζουμε άλλο πλζ
επί προσωπικού, για το είδος της οδήγησης που κάνω και τα χλμ που γράφω, αν μπορούσα να άλλαζα και να είχα ένα ντίζελ με ελληνικές πινακίδες στην ολλανδία θα μου ήταν ταμαμ
+1
Στο θέμα μας λοιπόν,μικρή βόλτα-εκδρομή λοιπόν σήμερα, σε χαλαρούς ρυθμούς και με τις παρακάτω ενδείξεις στο BC:
ΚΜ = 60
Μ.Ο Ταχύτητας = 64,7Km/h
Μ.Ο Κατανάλωσης = 5,5 l/100Km (εγώ φταίω που είναι 50% λιγότερη από μια 159 TBi??)ΥΓ: Η φράση σου “ Δεν καίει πολύ η 159” πρέπει να πάει αμέσως στα Funniest Quotes!!!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Επίσης, μετά από πρόχειρο υπολογισμό και με βάση τα δεδομένα που έδωσα στο προ-προηγούμενο post μου, δηλαδή αυτά:
Εν κατακλείδι, η AR 159TBi έχει κόστος ανά χιλιόμετρο χρήσης (αποκλειστικά μόνο με υπολογισμό της κατανάλωσης), 0,1782€/ΚΜ......η Ε90 320d έχει 0,0768€/ΚΜ
μπορούμε εύκολα να υπολογίσουμε πως η διαφορά των 10.000€ υπέρ της AR 159 TBi, καλύπτεται μετά από 98.619ΚΜ***** χρήσης και μετά αρχίζει το κέρδος για την 320d.
*****: Δεν υπολογίζεται το επιπλέον κόστος των Τ.Κ και τυχόν διαφορές στο κόστος (και συχνότητα) των service.
Η 159 έχει κόστος ανά χιλόμετρο 0,1622Ε. (με βάση τη μέση κατανάλωση από το site που δίνεις)
Η 320d έχει 0,0776Ε.Η διαφορά τους( με αντίστοιχο εξοπλισμό) είναι πάνω από 13.000Ε.
Επίσης δε βλέπω το λόγο να μην υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας. Δε μας τα χαρίζει κανείς.
Do the math.
Ωχχχχουυυυ! Παλιοζουλιάρη!
Τα λες αυτά επειδή αν και θέλεις, δεν μπορείς να πάρεις diesel εεεεεε;;; Παλιάνθρωπε, ζηλόφθονε, κηφήνα, τεντυμπόι!Do the math και μπουρδολογίες. Μήπως θα μας ζητήσεις και αναγωγές κόστους και τέτοιες χαζομάρες;
Ουυυυυυ 666! Ουυυυυυυ!!! Anticrist! Ουυυυυυ! 666! AMAN!
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
το κόστος συντήρησης είναι μικρότερο για το BMW καθόσον είναι κάθε 2 έτη ή 30.000ΚΜ ενώ της 159 TΒi μπορεί να αναφέρεται πως είναι κάθε 30.000ΚΜ στο manual αλλά μια προσεκτικότερη ματιά ανάγνωσης θα δείξει παρακάτω:Ενταξει, ολοι ξερουμε πως τα χλμ 'μετρανε'.
Βασικα οι ωρες λειτουργιας θα ηταν πιο σωστο ως τροπος υπολογισμου.Δηλαδη τι διαφορετικο εχει ο κινητηρας της BMW απο της Alfa και μπορει να καθηστερησει το σερβις 1 χρονο επιπλεον? (εκτος απο καλυτερο μαρκετινγκ του στυλ 'το δικο μας δε θελει συχνα σερβις) Τον ποτιζουν με συντηρητικα?
Ουσιαστικα η ημερομηνια αφορα την ημερομηνια ληξης των υγρων κτλ.Στο ποιο χαλάει περισσότερο, ανέτρεξε στα διάφορα site ελέγχου αξιοπιστίας και θα δεις τις θέσεις της AR και της BMW (όπως εδώ κι εδώ), εάν δεν θέλεις να πιστέψεις αυτά τα ψεύδη, γύρνα στα συνεργεία της περιοχής σου και δες πόσα θα δεις μέσα από την κάθε μάρκα....
Η ερευνα του JD Power αφορα αυτοκινητα παραγωγης 2006-2007
Στην αντιστοιχη του reliability index, μονο δυο μοντελα λαμβανοται υπ'οψιν: 147 & 156
Και στις δυο ερευνες δε, τα δειγματα δεν ειναι ισαριθμα ως προς τη μαρκα.
Τωρα στα συνεργεια προσωπικα δε θα γυρναω... Γιατι τα συνεργεια φιλοξενουν αυτοκινητα ειτε για σερβις ειτε για βλαβη. Λογικο. Εχεις δει κανενα να πηγαινει για να πει μια καλημερα?Για το μύθο του νοθευμένου πετρελαίου, να ενημερωθείς καλύτερα.......
'Πέρα από τις όποιες επιπτώσεις στο περιβάλλον, από την ενδεχόμενη νοθεία στο πετρέλαιο κίνησης άμεσα χαμένοι είναι οι κάτοχοι των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (ιδίως των πιο σύγχρονων), αφού έστω και μια μικρή ποσότητα νοθευμένου πετρελαίου είναι σε θέση να καταστρέψει την πανάκριβη αντλία του καυσίμου. Γι’ αυτό, θα έλεγε κανείς ότι, απ’ όλα τα καύσιμα, η νοθεία στο πετρέλαιο κίνησης είναι αυτή που μπορεί να έχει τις δυσμενέστερες επιπτώσεις στην καλή λειτουργία ενός κινητήρα. '
4Τ τευχος 345
-
Βλέπω πως οι ζουλιάρηδες κάτοχοι ιταλικών αυξάνονται και πληθύνονται...
Τι θα γίνει, θα πάει μακριά αυτό το πράγμα;
Έρευνα Κατανάλωσης