-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Πιστεύετε οτι πολλά απο τα τροχαία που γίνονται στην Ελλάδα συνδέονται με την υψηλή μέση ταχύτητα (πολύ πάνω απο φυσιολογικά επίπεδα) που πολλοί θεωρούνε λογική;
Αναφέρομαι σε τροχαία στα highways και όχι σε πόλεις μέσα.Με εκτίμηση,
ΔημήτρηςΟδηγώ περίπου 8 χρόνια,ότι ατύχημα έχω δει στα ελληνικά highways οφείλονται :
- σε λανθασμένες προσπεράσεις
- σε μαμακίες του στυλ σταματαω στα καλά καθούμενα για να παρω καρπούζια και ανοίγω διάπλατα την πόρτα.
Στα highways,μηχανάκια δεν κυκλοφορούν(κίνδυνος-θάνατος στην πολη),ταξιτζήδες δεν σταματάνε στο άσχετο,οι οδηγοί προσέχουν περισσότερο κ.ο.κ
-
120-140, σπάνια θα πατήσω πανω απο 140 και εκει που θα τα πατησω θα είναι στο τμημα απο τα Μαλγαρα μέχρι και το Διον και αντιστροφα, δυστηχως δεν γνωριζω για την υπαρξει φοτορανταρ στη περιοχη.
Τωρα για τα 100 και ΄βαλε σε περιοχες οπως Καραβομυλος Αγιος Κωνσταντινος Στην διαστάυρωση της Δαμαστας (δες Ακροπολις) αλλα και σε αλλα παρόμεια σημεια της Ε.Ο δεν το συζηταμε έκει δεν θέλει μονο αυτοφωρο αλλα και τρεις μαύρους για επιτοπια ικανοποιηση. -
Από τη στιγμή που μπήκε νησίδα τα θανατηφόρα ατυχήματα μειώθηκαν πολύ και μεταφέρθηκαν στους άλλους δρόμους.....
-οι προσπεράσεις, οι χαζομάρες, το ανταγωνιστικό ύφος κλπ, η ανικανότητα ρύθμισης ταχύτητας σε ολισθηρό οδόστρωμα ή ανάλογα με τις συνθήκες ή η μη διατήρηση της σωστής θέσης στο δρόμο και αποστάσεων είναι θέμα εκπαίδευσης από τις σχολές οδηγών και γενικότερης νοοτροπίας ελευθεριότητας..... (και μη δυνατότητας επιτυχούς καταστολής και ελέγχου).
-αστοχία υλικού λόγω κακοσυντηρημένου αυτοκινήτου πρέπει να έχει γίνει λιγότερο συχνό σε ΙΧ αλλά ισχύει σε φορτηγά κλπ. Επίσης σε επαγγελματικά αυτοκίνητα χρεώνω ατυχήματα λόγω κακής φόρτωσής τους ή οδηγού που αποκοιμήθηκε στο τιμόνι....- το ότι οι δρόμοι είναι ολισθηροί, κακής ποιότητας, κακής σχεδίασης και με κακή σήμανση είναι γνωστό οπότε ο σωστός οδηγός τα λαμβάνει υπόψη του και ρυθμίζει τον τρόπο οδήγησής του αναλόγως.
Θεωρώ ότι παράνομα υψηλή ταχύτητα συμμετέχει μεν αλλά ευθύνεται λιγότερο για την πρόκληση ατυχημάτων και περισσότερο για το χειρότερο αποτέλεσμα του ατυχήματος. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι οι δρόμοι ήταν καλοί, τα αυτοκίνητα καλοσυντηρημένα, οι εκπαίδευση οδηγών σωστή και οδηγούσαμε όπως πρέπει και δεν κάναμε χαζομάρες τότε η υπερβολική ταχύτητα δεν θα αύξανε παρά ίσως ελάχιστα τον αριθμό των τροχαίων ατυχημάτων. (αυτό βέβαια ισχύει όχι μόνο για τους Έλληνες για όλα τα μέρη και λαούς....)
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Δεν γνορίζω τους δρόμους που αναφέρεστε και δεν μπορώ να πώ αν είναι ασφαλής μία ταχύτητα ή όχι.Αλλά κάποια νούμερα είναι κατα τη γνώμη μου υπερβολικά. Και εγώ έχω παει πολύ παραπάνω απο το όριο, αλλά ήταν για ελάχιστο χρόνο.
Μία διαδρομή μεγάλη με πολυ υψηλή μέση ταχύτητα προσωπικά με προβληματίζει. Ειδικά όταν αναφερόμαστε σε μέση ταχύτητα για 1-2 ώρες 170-180+ kph (112mph) και ειδικά οταν δεν οδηγεί κάποιος σε autobahn
Πιστεύετε οτι πολλά απο τα τροχαία που γίνονται στην Ελλάδα συνδέονται με την υψηλή μέση ταχύτητα (πολύ πάνω απο φυσιολογικά επίπεδα) που πολλοί θεωρούνε λογική;
Αναφέρομαι σε τροχαία στα highways και όχι σε πόλεις μέσα.Με εκτίμηση,
ΔημήτρηςΔεν εχω ιδεα για τους δρομους αυτους αλλα φαινεται οτι πολλοι προτιμανε τις υψηλες μεσες ταχυτητες. Το θεωρω οτι εστω και εδω στην Καλιφορνια που κυκλοφορω καθε μερα βλεπω ατομα να 'το γκαζωνουν' αλλα για ενα λεπτο και ισως λιγωτερο και δεν χτυπανε 110 μιλλια. Εχω παει με το αυτοκινητο στο Λος Αντζελες παιρνοντας την εθνικη οδο 5 και τα αυτοκινητα τρεχανε καργα αλλα δεν ξερω αν χτυπαγανε 110 μιλλια. Εγω εφτανα περιπου 90 (140-145 χιλ) για 10 λεπτα(το οριο ειναι 75 μιλια την ωρα) και αισθανομουνα οτι το αυτοκινητο δεν ηταν ασφαλες.
Αλλα συμφωνω ειναι πολυ επικινδυνο τοσο υψηλες ταχυτητες. Το κακο ειναι οτι εχει μονο μια ευκαιρια για να σκοτωθεις η να σκοτωσεις καποιον αλλο στο δρομο με ταχυτητες σαν και αυτες. Και φυσικα το οτι ειναι τοσο παρατεταμενες αυξανει το ποσοστο αυτο να συμβει.
Νομιζω οτι το πιο συνηθισμενο παλυνεκρο ατυχημα πριν μερικα χρονια στην Ελλαδα ηταν στην εθνικη οδο χωρις διαχωριστικο διαζωμα και ηταν μετωπικη συγκουση απο καποιον που εβγαινε για προσπερασει και χτυπουσε καποιον αλλο.(οταν εμενα βορεια Ελλαδα η τροχαια εφερνε τα τρακαρισμενα αυτοκινητα και ηταν ολα αλοιφη). Ολοκληρες οικογενεις ξεκληριζοντουσαν ετσι. Τωρα υποθετω οτι πολυ λιγες εθνικες οδοι δεν εχουν διαχωριστικο διαζωμα. Αλλα βεβαια δεν ξερω.
Νικος
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ένα λεπτό. Τρένο δεν είναι κανένα αυτοκίνητο, ούτε μπορεί να μπαίνει παντού τελικιασμένο. Άσε που ποτέ δεν το είπα αυτό.
............................
Από εκεί κι έπειτα, μήπως, προτού βιαστούμε να κατηγορήσουμε τα αυτοκίνητα, θα έπρεπε να κάνουμε την αυτοκριτική μας σε ό,τι αφορά το πόσο καλοί οδηγοί είμαστε;Ναι ρε παιδιά, δεν είναι σκοτώστρες τα μικρά αυτοκίνητα και δεν ήθελα κι εγώ να πω αυτό. Δεν είναι όμως κανένα αυτοκίνητο (και ιδίως τα μικρά) ασφαλές, τουλάχιστον όχι όπως τα διαφημίζουν.
Κάτι σλόγκαν του τύπου 'βγες μπροστά', 'πιο γρήγορο από τη σκιά του' (που σ'ελεύθερη μετάφραση σημαίνουν 'ταϊστε σκόνη τους άλλους' ή 'κάντε πίστα τα δρομάκια, δεν είστε πια κουλοί αλλά σούπερ οδηγάρες'), έχουν μετατρέψει πολλούς νεοέλληνες οδηγούς σε απασφαλισμένα όπλα.Κάποιος έγραψε παραπάνω ότι πας να κάνεις μια προσπέραση στην Ε.Ο. και ξαφνικά εμφανίζεται από το 'πουθενά' κάποιος σεληνιασμένος με 190 που αναβοσβήνει τα φώτα. Εσύ ως άνθρωπος με λογική υποψιάζεσαι ότι η κουκίδα στο βάθος πηγαίνει με ~120 το πολύ, άρα έχεις αρκετό χρόνο να προσπεράσεις. Όταν όμως ο άλλος τρέχει σαν πούστης, οι υπολογισμοί σου είναι λανθασμένοι αλλά όχι με δική σου ευθύνη.
Το μέγα σφάλμα είναι ότι ο οδηγός που τρέχει με τέτοιες ταχύτητες εμπιστεύεται τη ζωή του και τη ζωή των άλλων στην τύχη. Πιστεύει δηλαδή ότι είναι αδύνατον να πέσει σε μια λακούβα βάθους 30 πόντων, να συγκρουστεί με ένα αγρίμι που θα περάσει τον δρόμο, να του σκάσει ένα λάστιχο από μεταλλικό κομμάτι που έπεσε από το αμαξάκι 25ετίας, να του βγει ο 80χρονος μπάρμπας με καταρράκτη με τρακτέρ από το διπλανό χωράφι κτλ.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν τελικιάζεις καμια Modena ή καμια GT3 μπορεί και να γίνεται.
Έχεις περάσει ποτέ μπλόκο τελιακιασμένος?
180 μ.ω.τ. και πόσα λίτρα βενζίνης καταπίνει το μοτέρ?
Αλήθεια τώρα, με τι αμάξι το κάνεις αυτό?Δεν το ειπα με αυτη την εννοια.Με πολλα αυτοκινητα μπορεις να τελικιασεις.Δεν ειπα οτι μπορεις να τελικιασεις μονο στις ανοιχτες καμπες.
Λαθος δικος μου,στην διατυπωση.Ο δρομος ειναι καλος και μονο με ανοιχτες καμπες και οχι κλειστες στροφες,θα επρεπε να γραψω.Δυστυχως,δεν τελικιαζω Modena.Το τελευταιο διαστημα περισσοτερο με την Alfa.
Επισης δυστυχως,εχω παει τρεις φορες στο δικαστηριο.Το σιγουρο ειναι οτι αν τελικιαζα Modena,δεν θα πηγαινα(δεν το λεω με την κακη εννοια,το λεω λογω σεβασμου...)Ολοκληρο το ρεζερβουαρ,συνηθως.
Οσον αφορα την επικινδυνοτητα της ταχυτητας,δεν το πιστευω.Πιστευω οτι κινουμαι στα ορια τα δικα μου και του αυτοκινητου και προσπαθω παντα να εχω πολλες επιλογες στην οδηγηση μου,ο,τι και αν συμβει.Αλλα επιμενω οτι η επικινδυνοτητα δεν ειναι αναλογη της ταχυτητας.Αλλοι ειναι οι παραγοντες...
-
Οι Εθνικές Οδοί έχουν σίγουρα βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο τμήμα τους!Επίσης είναι αλήθεια οτι μπορείς να 'τελειώσεις' ενα αυτοκίνητο σε κάποια σημεία (π.χ. ευθεία 8 χιλιομέτρων στην Θήβα) ρισκάροντας ενα αυτόφωρο!
Αλλά να οδηγήσεις τέζα απο Αθήνα-Θεσσσαλονίκη νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει πια.Είναι πάρα πολλά τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και πάρα πολλά (ακόμα) τα σημεία που περνάει μέσα απο πόλεις ή στενεύει η Ε.Ο.
Παλιά ανεβαίναμε Βόλο σε 1 και 25΄!!! Με Mercedes 2,5 16!!!Mε 220 συνεχώς!!Για την Ανάβαση Πορταριάς!!Δεν γίνεται να το κάνουμε πιά!
Πάντως οι παράγοντες πρόκλησης ατυχήματος έχουν σαφώς μειωθεί τα τελευταία χρόνια σε μεγάλο κομμάτι της Ε.Ο.!!!
-
Για να είμαι ειλικρινής,σκέφτηκα πολύ να γράψω στη συγκεκριμένη ενότητα καθ'ότι προσφέρεται για να πει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του,μή μπορώντας να ελεγχεί αν θέλει να το παίξει σόφρωνας ή 'μάγκας'!Συγνώμη φίλε tsoukas,αλλά αυτά που λες δεν γίνονται,ακόμα και με την υπέροχη Άλφα που κυκλοφορείς.Από την άλλη θα ήθελα να έχω τα ψυχικά αποθέματα να κάτσω δίπλα σου και να με πείσεις για το αντίθετο,αλλά έχω χάσει μεγάλο μέρος τους στην Κρήτη που σπούδαζα,όταν διάφοροι 'μάγκες' προσπαθούσαν να μου δείξουν-αποδείξουν ότι κατάφερναν διαστημικούς χρόνους.Συνήθως,ο θησαυρός ήταν άνθρακες και ο κίνδυνος τεράστιος,γιατί οι χεράδες δεν ήταν και τόσο ικανοί όσο θα θέλανε!Τώρα το 'Ε,και τι έγινε',ο κάποιος που σου το είπε τυχαίνει να είναι ο Άκης Τεμπερίδης,συντάκτης των 4τροχών και εξαιρετικό τιμόνι,όπως διαπίστωσα στα Μέγαρα,όταν με ένα δίλιτρο Κλιό κρατούσε στον προφυλακτήρα το Cooper S με το Βαζάκα στο τιμόνι και εμένα παραπλεύρως ζαλισμένο.Οπότε,κάτι παραπάνω ξέρει και κάτι άλλο θέλει να σου πει...
Για ταχύτητες τώρα,πιάνω όσα μπορεί να πάει το αυτοκίνητό μου,όταν είμαι μόνος και καθημερινή δηλ. μέχρι και 180 (κλέβει πολλά),και μέχρι 130 όταν η συμβία μου ταξιδεύει μαζί μου,γιατί φοβάται και έμαθα να το σέβομαι.
Τους χρόνους των ταξιδιών με την ταυτότητα στο στόμα δεν τους αναφέρω,διότι πάντα κάποιος έχει κάνει πιο γρήγορα και το ανάποδο.Ε,και τι έγινε?
Θα σας πω όμως,το χρόνο που έκανα μέχρι έξω από τη Θεσσαλονίκη,με το Polo της συμβίας και την ίδια στο αυτοκίνητο:4ώρες και 50 λεπτά,και να σας πω και κάτι,ωραία ήταν και έτσι..
Συγνώμη για τη μεγάλη δημοσίευση,δεν το συνηθίζω! -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Για να είμαι ειλικρινής,σκέφτηκα πολύ να γράψω στη συγκεκριμένη ενότητα καθ'ότι προσφέρεται για να πει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του,μή μπορώντας να ελεγχεί αν θέλει να το παίξει σόφρωνας ή 'μάγκας'!Συγνώμη φίλε tsoukas,αλλά αυτά που λες δεν γίνονται,ακόμα και με την υπέροχη Άλφα που κυκλοφορείς.Από την άλλη θα ήθελα να έχω τα ψυχικά αποθέματα να κάτσω δίπλα σου και να με πείσεις για το αντίθετο,αλλά έχω χάσει μεγάλο μέρος τους στην Κρήτη που σπούδαζα,όταν διάφοροι 'μάγκες' προσπαθούσαν να μου δείξουν-αποδείξουν ότι κατάφερναν διαστημικούς χρόνους.Συνήθως,ο θησαυρός ήταν άνθρακες και ο κίνδυνος τεράστιος,γιατί οι χεράδες δεν ήταν και τόσο ικανοί όσο θα θέλανε!Τώρα το 'Ε,και τι έγινε',ο κάποιος που σου το είπε τυχαίνει να είναι ο Άκης Τεμπερίδης,συντάκτης των 4τροχών και εξαιρετικό τιμόνι,όπως διαπίστωσα στα Μέγαρα,όταν με ένα δίλιτρο Κλιό κρατούσε στον προφυλακτήρα το Cooper S με το Βαζάκα στο τιμόνι και εμένα παραπλεύρως ζαλισμένο.Οπότε,κάτι παραπάνω ξέρει και κάτι άλλο θέλει να σου πει...
Για ταχύτητες τώρα,πιάνω όσα μπορεί να πάει το αυτοκίνητό μου,όταν είμαι μόνος και καθημερινή δηλ. μέχρι και 180 (κλέβει πολλά),και μέχρι 130 όταν η συμβία μου ταξιδεύει μαζί μου,γιατί φοβάται και έμαθα να το σέβομαι.
Τους χρόνους των ταξιδιών με την ταυτότητα στο στόμα δεν τους αναφέρω,διότι πάντα κάποιος έχει κάνει πιο γρήγορα και το ανάποδο.Ε,και τι έγινε?
Θα σας πω όμως,το χρόνο που έκανα μέχρι έξω από τη Θεσσαλονίκη,με το Polo της συμβίας και την ίδια στο αυτοκίνητο:4ώρες και 50 λεπτά,και να σας πω και κάτι,ωραία ήταν και έτσι..
Συγνώμη για τη μεγάλη δημοσίευση,δεν το συνηθίζω!Δεν εχω να αποδειξω κατι και ουτε με ενδιαφερει κατι τετοιο.Ο καλος οδηγος δεν χρειαζεται να αποδειξει κατι.Οι μαγκες που εχεις συναναστραφει,ισως...
Οσον αφορα τον κυριο που αναφερεις,δεν με ενδιαφερει ποιος ειναι.Εκρινα απλα αυτο που εγραψε.Ουτε ποσο εξαιρετικο τιμονι ειναι με ενδιαφερει.Διατυπωθηκαν αρκετες αποψεις σε αυτο το τοπικ και εγω κατεθεσα την δικη μου.Το σχολιο ηταν υποτιμητικο και απαξιωτικο και δεν αφορουσε την ουσια.Δεν ειπα εγω οτι κανω κατι σπουδαιο.Απλα,επειδη αναφερθηκαν διαφορα για την συγκεκριμενη εθνικη,για πολλα κομματια της,για ρανταρ κτλ.,κατεθεσα την αποψη μου προς ενημερωση αν προσεξες.Μαλιστα,δεν ειπα οτι εγω το κανω λιγοτερο απο δυο ωρες.Ειπα οτι γινεται.Μιλησα σε τριτο προσωπο,ακριβως για να μην νομιζει καποιος οτι υπερηφανευομαι για κατι.Δεν εγινε τιποτα,συμφωνω.Αλλα οπως λες και εσυ,πολλες φορες μπορουμε να το πουμε αυτο,σε πολλες αποψεις.ΥΓ.Παντως οποτε θες,θα σου κανω ενα μαθημα για να πετυχαινεις και εσυ αυτους τους χρονους στην πραξη.Απο εδω δεν εχει αξια να αρχισουμε να απαριθμουμε εντολες και οδηγιες...Πιστευω καταλαβαινεις τι λεω...
ΥΓ2.Ουτε εγω συνηθιζω τις μεγαλες δημοσιευσεις,αλλα μερικες φορες επιβαλλονται για να γινω κατανοητος,οπως φαινεται...
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Για να είμαι ειλικρινής,σκέφτηκα πολύ να γράψω στη συγκεκριμένη ενότητα καθ'ότι προσφέρεται για να πει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του,μή μπορώντας να ελεγχεί αν θέλει να το παίξει σόφρωνας ή 'μάγκας'!Συγνώμη φίλε tsoukas,αλλά αυτά που λες δεν γίνονται,ακόμα και με την υπέροχη Άλφα που κυκλοφορείς.Από την άλλη θα ήθελα να έχω τα ψυχικά αποθέματα να κάτσω δίπλα σου και να με πείσεις για το αντίθετο,αλλά έχω χάσει μεγάλο μέρος τους στην Κρήτη που σπούδαζα,όταν διάφοροι 'μάγκες' προσπαθούσαν να μου δείξουν-αποδείξουν ότι κατάφερναν διαστημικούς χρόνους.Συνήθως,ο θησαυρός ήταν άνθρακες και ο κίνδυνος τεράστιος,γιατί οι χεράδες δεν ήταν και τόσο ικανοί όσο θα θέλανε!Τώρα το 'Ε,και τι έγινε',ο κάποιος που σου το είπε τυχαίνει να είναι ο Άκης Τεμπερίδης,συντάκτης των 4τροχών και εξαιρετικό τιμόνι,όπως διαπίστωσα στα Μέγαρα,όταν με ένα δίλιτρο Κλιό κρατούσε στον προφυλακτήρα το Cooper S με το Βαζάκα στο τιμόνι και εμένα παραπλεύρως ζαλισμένο.Οπότε,κάτι παραπάνω ξέρει και κάτι άλλο θέλει να σου πει...
Για ταχύτητες τώρα,πιάνω όσα μπορεί να πάει το αυτοκίνητό μου,όταν είμαι μόνος και καθημερινή δηλ. μέχρι και 180 (κλέβει πολλά),και μέχρι 130 όταν η συμβία μου ταξιδεύει μαζί μου,γιατί φοβάται και έμαθα να το σέβομαι.
Τους χρόνους των ταξιδιών με την ταυτότητα στο στόμα δεν τους αναφέρω,διότι πάντα κάποιος έχει κάνει πιο γρήγορα και το ανάποδο.Ε,και τι έγινε?
Θα σας πω όμως,το χρόνο που έκανα μέχρι έξω από τη Θεσσαλονίκη,με το Polo της συμβίας και την ίδια στο αυτοκίνητο:4ώρες και 50 λεπτά,και να σας πω και κάτι,ωραία ήταν και έτσι..
Συγνώμη για τη μεγάλη δημοσίευση,δεν το συνηθίζω!Δεν εχω να αποδειξω κατι και ουτε με ενδιαφερει κατι τετοιο.Ο καλος οδηγος δεν χρειαζεται να αποδειξει κατι.Οι μαγκες που εχεις συναναστραφει,ισως...
Οσον αφορα τον κυριο που αναφερεις,δεν με ενδιαφερει ποιος ειναι.Εκρινα απλα αυτο που εγραψε.Ουτε ποσο εξαιρετικο τιμονι ειναι με ενδιαφερει.Διατυπωθηκαν αρκετες αποψεις σε αυτο το τοπικ και εγω κατεθεσα την δικη μου.Το σχολιο ηταν υποτιμητικο και απαξιωτικο και δεν αφορουσε την ουσια.Δεν ειπα εγω οτι κανω κατι σπουδαιο.Απλα,επειδη αναφερθηκαν διαφορα για την συγκεκριμενη εθνικη,για πολλα κομματια της,για ρανταρ κτλ.,κατεθεσα την αποψη μου προς ενημερωση αν προσεξες.Μαλιστα,δεν ειπα οτι εγω το κανω λιγοτερο απο δυο ωρες.Ειπα οτι γινεται.Μιλησα σε τριτο προσωπο,ακριβως για να μην νομιζει καποιος οτι υπερηφανευομαι για κατι.Δεν εγινε τιποτα,συμφωνω.Αλλα οπως λες και εσυ,πολλες φορες μπορουμε να το πουμε αυτο,σε πολλες αποψεις.ΥΓ.Παντως οποτε θες,θα σου κανω ενα μαθημα για να πετυχαινεις και εσυ αυτους τους χρονους στην πραξη.Απο εδω δεν εχει αξια να αρχισουμε να απαριθμουμε εντολες και οδηγιες...Πιστευω καταλαβαινεις τι λεω...
ΥΓ2.Ουτε εγω συνηθιζω τις μεγαλες δημοσιευσεις,αλλα μερικες φορες επιβαλλονται για να γινω κατανοητος,οπως φαινεται...
Αγαπητέ Tsoukas77,
δεν έχω οδηγήσει το δρόμο που λές, αλλά άν κατάλαβα καλά οι ταχύτητες σου είναι για αρκετή ώρα πολύ μεγάλες.
Χωρίς να θέλω με τίποτα να σε φέρω σε άβολη θέση να σου θέσω μερικές ερωτήσεις.
Θεωρείς ασφαλές ένα αυτοκίνητο όταν κινείται με πάνω απο 200kph?
Γιατί εγώ που οδηγώ Carrera 4S (αναφέρω το αυτοκίνητο γιατι πολύ απλά είναι πολύ καλύτερο απο μια Alfa Romeo που οδηγείς εσύ) έτυχε να την οδηγήσω για 'ελάχιστο' χρόνο σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά όσο καλό και να είναι το αυτοκίνητο , άν μία στο εκατομμύριο συνέβαινε κάτι μπροστά μου (ανωμαλία δρόμου, ζώο, ατύχημα σε ένα αυτοκίνητο μπροστά που ήταν σε άλλη λωρίδα και ξαφνικά άλλαξε λωρίδα , ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ) δεν θα υπήρχε η περίπτωση να προλάβω να αντιδράσω. Μέχρι να πάει το πόδι απο το γκάζι στο φρένο , ήδη είναι πολύς χρόνος.
Και άν αντιδρούσα παρ'ολα τα καλά φρένα της 4S το αμάξι δεν νομίζω να προλάβαινε να σταματήσει, και δεν ξέρω αν θα έκανα ελιγμό με ασφάλεια, αφού πάντα μπορεί να υπάρχει άλλο αυτοκίνητο δίπλα σου τη στιγμή που δεν το θέλεις.. Γενικά θα ήμουν υπεύθυνος πρώτα για τους άλλους οδηγούς και μετά για εμένα που είναι το χειρότερο.
Πόσο ασφαλές θεωρείς να πηγαίνεις εσύ με τέτοια ταχύτητα ώστε να αντιδράσεις άν συμβεί κάτι;Εκτός άν πραγματικά είμαι τόσο κακός οδηγός και ο χρόνος αντίδρασης μου δεν αγγίζει αυτόν του Shumacher όπως ίσως ισχύει για πολλούς εδώ
Με εκτίμηση και σεβασμό πάνω απο όλα για την ανθρώπινη ζωή,
Δημήτρης -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οι Εθνικές Οδοί έχουν σίγουρα βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο τμήμα τους!Επίσης είναι αλήθεια οτι μπορείς να 'τελειώσεις' ενα αυτοκίνητο σε κάποια σημεία (π.χ. ευθεία 8 χιλιομέτρων στην Θήβα) ρισκάροντας ενα αυτόφωρο!Αλλά να οδηγήσεις τέζα απο Αθήνα-Θεσσσαλονίκη νομίζω ότι δεν μπορεί να γίνει πια.Είναι πάρα πολλά τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και πάρα πολλά (ακόμα) τα σημεία που περνάει μέσα απο πόλεις ή στενεύει η Ε.Ο.
Παλιά ανεβαίναμε Βόλο σε 1 και 25΄!!! Με Mercedes 2,5 16!!!Mε 220 συνεχώς!!Για την Ανάβαση Πορταριάς!!Δεν γίνεται να το κάνουμε πιά!
Πάντως οι παράγοντες πρόκλησης ατυχήματος έχουν σαφώς μειωθεί τα τελευταία χρόνια σε μεγάλο κομμάτι της Ε.Ο.!!!
Ορίστε μια πλευρά του ζητήματος που δεν είχε τεθεί. Πραγματικά, τώρα πια είναι πολύ δύσκολο να κινηθεί κανείς και γρήγορα και με ασφάλεια στις Εθνικές. Αναφέρομαι βασικά στον άξονα Αθήνας-Θεσ/κης, γιατί οι υπόλοιπες είναι δείγματα Εθν. Οδών.
Αν θυμάμαι καλά, ο καλύτερος χρόνος που έχω κάνει, στη διαδρομή Αθήνα-Λαμία ήταν στη 1 ώρα και 35 λεπτά. Και μάλιστα 2 φορές, σε διάστημα 3 ημερών, τη δεύτερη νύχτα. Προφανώς δεν υπήρχαν διόδια ούτε πολλά αυτοκίνητα, μόνο φορτηγά, αλλά είχα ένα όχι ιδιαίτερα δυνατό αυτοκίνητο, με τελική λίγο πάνω από 180. Ε, λοιπόν, μέσα στη νύχτα, κόντεψα να σκοτωθώ από κάποιον ανόητο που είχε σταματήσει στην αριστερή λωρίδα στην Υλίκη! (λόγω προβλήματος προφανώς...).
Φανταστείτε το υπέροχο συναίσθημα του να στρίβεις με 170+ σε 'άδειο' δρόμο και να βλέπεις στο βάθος κάτι φωτάκια στη λωρίδα σου. Περνάνε τουλάχιστον 2' μέχρι να καταλάβεις ότι τα φωτάκια δεν κινούνται.
Αδιαφορώ πλήρως για τα τσιτάτα περί 'αντικοινωνικής συμπεριφοράς' και λοιπές καθωσπρεπίστικες σαχλαμάρες, αλλά δεν αδιαφορώ καθόλου για τη λογική και τον αυτοέλεγχο που πρέπει να επιδεικνύουμε σαν οδηγοί. Ναι, έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα δυστυχήματα στις Ε.Ο. με διαχωριστικό. Κάθε φορά όμως που ξεκινάς ταξίδι, πρέπει να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι, έτσι κι αλλιώς, δεν σου έχει βάλει υπογραφή κανένας θεός ότι θα γυρίσεις.
Έτσι λοιπόν προτιμώ να κάνω 2 ώρες μέχρι τη Λαμία, αποφεύγοντας ίσως και την προοπτική να μείνω χωρίς δίπλωμα. Πηγαίνω τις περισσότερες φορές ταχύτερα από όλους στην Υλίκη (μάλλον τυχαίνει να μην έχω βρει ποτέ κανένα Impreza εκει) και αργότερα από όλους στον Αγ. Κων/νο. Ελπίζω να γίνεται κατανοητό το τι εννοώ.
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Τώρα το 'Ε,και τι έγινε',ο κάποιος που σου το είπε τυχαίνει να είναι ο Άκης Τεμπερίδης,συντάκτης των 4τροχών και εξαιρετικό τιμόνι,όπως διαπίστωσα στα Μέγαρα,όταν με ένα δίλιτρο Κλιό κρατούσε στον προφυλακτήρα το Cooper S με το Βαζάκα στο τιμόνι και εμένα παραπλεύρως ζαλισμένο.Οπότε,κάτι παραπάνω ξέρει και κάτι άλλο θέλει να σου πει...Συμφωνώ για τις οδηγικές ικανότητες του Άκη, αλλά κάπου νομίζω τα παραλέει (ή μάλλον δεν μας τα λέει).
Με STI και 4.5 ώρες Αθήνα-Θεσ/νίκη; Θα πάθει αγκύλωση το δεξί του πόδι τόσο σηκωμένο.
Μεγάλα παιδιά είμαστε, δεν νομίζω να λυσσάξει κανείς για να χτυπήσει τους χρόνους του.
Μεταξύ μας... Μεταξά -
Για να γίνει μια διαδρομή σε 'κουφό' χρόνο χρειάζεται απλά ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο, δρόμος χωρίς κίνηση και καλός καιρός. Δώστε μου μια Μ3 ή μια 911 και μάλλον έρχομαι Αθήνα σε λιγότερο από 2:30. Το μάλλον πάει στο έρχομαι, ΟΧΙ στον χρόνο. Δηλαδή ή θα σκοτωθώ ή θα κάνω χρόνο ρεκόρ. Το μόνο που χρειάζεται για τρελούς χρόνους είναι αυτοκτονικές τάσεις και πολλά άλογα. Απλό. Οπότε μην ψαρώνετε ακούγοντας τρελούς χρόνους. Απλά κάποιος πληρούσε τις προϋποθέσεις..
-
Ρε παιδιά είπαμε,τα ορια ειναι ηλίθια αλλα μην φτάνουμε και στο αλλο ακρο.Ποτέ μα ποτέ δεν ξερεις τι μπορεί να συμβει.Εγω για παράδειγμα γυρνώντας απο το ακροπολις συναντησα μια χελωνα σε μια στροφη στην Υλίκη!!Ευτυχως ηταν στην μεση ακριβως της λωριδας μου και την περασα απο πανω με 140 χλμ.Φανταζεστε τι μπορει να γινει αν πατησεις χελωνα με 140 χλμ σε καμπη και σε εναν τοσο στενο δρομο?Και τι σημασια εχει ο χρονος για μια συγκεκριμενη διαδρομη?Αγωνες κανουμε?Τοσες ωραιες και ερημες διαδρομες υπαρχουν,στην εθνικη οδο πρεπει να απλωσουμε το ταλεντο μας?Η μαγκια σε τετοιους δρομους δεν ειναι να κανεις 500 χλμ σε 2.5 ωρες.Ειναι να ταξιδευεις σβελτα,οικονομικα,χωρις να θετεις ομως σε κινδυνο τους γυρω σου
Συγνωμη για το μεγαλο μηνυμα -
Ξαναγραφω γιατι μολις διαβασα οτι ο tsoukas77 κινειται με 160-180χλμ στην Υλικη.Χωρις να θελω να σε παρεξηγησω tsoukas77 αφου δεν σε ξερω , μου φαινεται υπερβολικη αυτη η ταχυτητα,και μαλλον δειχνει ικανοτητα της alfa και οχι δικη σου,αν θεωρεις οτι τετοιες μεσες ωριαιες επιτυχανονται απο οδηγαρες.Πες μου σε παρακαλω τις μερες και τις ωρες που περνας απο το συγκεκριμενο κομματι για να το αποφευγω!!(πλακα κανω)
Φιλικα -
Μεγάλες μέσες ωριαίες ταχύτητες δεν είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις αν ο δρόμος και η κίνηση το επιτρέπουν.
Για πόση ώρα μπορείς όμως να διατηρήσεις την απόλυτη προσήλωση και διαύγεια που χρειάζεται να έχεις όταν κινείσαι τόσο οριακά;
Θεωρώ ότι η διατήρηση τέτοιων ταχυτήτων για περισσότερο από μια ώρα χωρίς ενδιάμεση στάση σε κάνει πολύ επικίνδυνο για σένα και όσους κινούνται μαζί σου στο δρόμο.
Γενικά οι συχνές στάσεις π.χ. 5 λεπτά κάθε μια ώρα είναι απαραίτητες.
Εν τέλει μεγάλη σημασία έχει τι φτιάχνει τον καθένα. Εγώ βαριέμαι τις μεγάλες ευθείες και ας σε πάνε γρηγορότερα στον προορισμό σου. Αν έχω κέφια προτιμώ εναλλακτικές διαδρομές με λίγη κίνηση (ευτυχώς δεν σκέφτονται όλοι σαν εμένα) και πολλές στροφές, για όσο υπάρχουν ακόμα. -
Δυστυχως στους ελληνικους δρομους μπορεις να συναντησεις οτι πιο απιθανο.Γιατι να ρισκαρω και να μπω με 180 χλμ σε καμπη χωρις να ξερω τι μπορει να συναντησω?Αυτη ειναι η ευχαριστηση της οδηγησης?Οπως λεει και ο EMMANOUHL μια ερημικη διαδρομη ειναι προτιμοτερη.Βεβαια και εκει υπαρχουν κινδυνοι αλλα οπως και να το κανουμε αλλιως αντιδρα ενα αυτοκινητο στα 80-100 χλμ και αλλιως στα 180
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Δυστυχως στους ελληνικους δρομους μπορεις να συναντησεις οτι πιο απιθανο.Γιατι να ρισκαρω και να μπω με 180 χλμ σε καμπη χωρις να ξερω τι μπορει να συναντησω?Αυτη ειναι η ευχαριστηση της οδηγησης?Οπως λεει και ο EMMANOUHL μια ερημικη διαδρομη ειναι προτιμοτερη.Βεβαια και εκει υπαρχουν κινδυνοι αλλα οπως και να το κανουμε αλλιως αντιδρα ενα αυτοκινητο στα 80-100 χλμ και αλλιως στα 180Αλλιώς αντιδρά και το αυτοκίνητο και ο οδηγός σε μικρότερες ταχύτητες σίγουρα. Επίσης σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις με το αυτοκίνητο σου μαθαίνοντας το και αυξάνοντας τη δική σου δεξιότητα.
Ιδανικές ώρες για μένα είναι οι πολύ πρωινές όπου δεν έχει ξημερώσει καλά αλλά έχεις αρκετή ορατότητα και οι πιθανοί (αν υπάρχουν τέτοιες ώρες) έχουν αναγκαστικά τα φώτα αναμμένα και τους αντιλαμβάνεσαι καλύτερα.
Για όσους ξέρουν τα εννιά χιλιόμετρα από το Aqua Splash μέχρι το καστέλι (από το παλιό κομμάτι) είναι ότι καλύτερο τέτοιες ώρες αλλά όχι την εποχή της φούρια των ελαιοτριβείων. -
Καλά ρε παιδιά, γιατί πέσατε να τον φάτε τον tsoukas; Πάντως δεν θυμάμαι τον επί μέρους χρόνο για Λάρισα-Αθήνα, αλλά μπορώ να πω ότι το Θεσσαλονίκη-Αθήνα γίνεται σε 3:18, από την έξοδο της πολης της Θεσσαλονίκης μέχρι την έξοδο της Κηφισιάς από την Εθνική, από προσωπική πείρα. Ήμουν παρών στο αυτοκίνητο, ένα ΒΜW 323i E30 με καινούργια λάστιχα-αναρτήσεις κλπ και ελαφρώς βελτιωμένο. Η διαδρομή έγινε πριν 4 χρόνια περίπου και ήταν με 'εκκίνηση' στις 2 μετά τα μεσάνυχτα από Θεσσαλονίκη και υπό τις δεδομένες συνθήκες δεν ένιωσα ότι ήταν επικίνδυνο ταξίδι. Βέβαια η κακιά στιγμή πάντα καραδοκεί...
Φίλε tsoukas, for what it's worth, σε πιστεύω. Κι εσύ ο ίδιος βέβαια ξέρεις ότι, με αυτές τις ταχύτητες, οι πιθανότητες για τη 'στραβή' είναι αυξημένες. -
Προς θεου δεν πεσαμε να φαμε τον tsoukas77.Ουτε τον ξερω,ουτε με ξερει και ως εκ τουτου δεν μπορω να ξερω αν ειναι οδηγαρα ή οχι.Απλα ανεφερα οτι το να κινειται καποιος με πολυ μεγαλες ωριαιες ταχυτητες στην εθνικη οδο δεν απαιτει καμια φοβερη οδηγικη ικανοτητα,η οποια βεβαια απαιτειται για την διορθωση ενος λαθους.Ο καθενας εχει το δικαιωμα να ρισκαρει για τον εαυτο του οχι ομως και για τους αλλους.Ο tsoukas77 μπορει να αναφερεται σε καποια βραδυνη ωρα χωρις κινηση.Αν ισχυει αυτο παω πασο.Εκει ρισκαρεις μονο για τον εαυτο σου.Αν ομως αυτες οι ταχυτητες και οι χρονοι επιτυχανονται ωρες με αρκετη κινηση,ε τοτε ειναι εγκληματικο
ΦιλικαΥσ:Και εγω πιστευω οτι οι πρωινες ωρες ειναι προτιμοτερες για τετοιες διαδρομες.Η αγαπημενη μου ειναι απο την γεφυρα της βαρυμπομπης μεχρι τα περιπου τα ανακτορα.Εκει βεβαια υπαρχουν και αλλου ειδους κινδυνοι τις προχωρημενες ωρες
ΠΟΣΟ ΤΡΕΧΟΥΜΕ;