-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όσο καλό και δυνατό και να είναι to 500 ακόμα κι αν τα πιάνει τα χλμ δεν μπορεί να ταξιδεύει όπως κάποιο αυτοκίνητο πιο μεγάλο και πιο χαμηλό... (άνεση και αίσθημα κούρασης όταν φτάσεις, θόρυβος, ποιότητα κύλισης, διατήρηση ταχύτητας σε στροφές υψηλών ταχυτήτων κλπ) Οπότε θα πρέπει να αποφασίσει κανείς για τί το θέλει το κάθε αυτοκίνητο και αν τον καλύπτει σε όσο περισσότερες υποχρεώσεις.Για μένα η αίσθηση του τιμονιού είναι εξαιρετικά σημαντική. Και των φρένων να έχουν μια ρυθμισιμότητα και να μην είναι on-off αλλά το τιμόνι είναι λόγος απόρριψης γιατί δεν μπορώ να το εμπιστευτώ και να το οδηγήσω με χαρά.
Τα αυτοκίνητα χωρίς υποβοηθούμενο τιμόνι είναι τα καλύτερα, απόλυτη σύνδεση. Από υποβοηθούμενα είμαι πολύ ευχαριστημένος από την BMW που έχω. Όπως ήμουν και με αυτό της Alfa Romeo Spider πισωκίνητης που είχα. Μπορείς να καταλάβεις που και τι πατάς και πότε φτάνεις στο όριο (ελαφραίνει το τιμόνι). Σε πολλά ή μάλλον στα περισσότερα, ίσως και σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα σουπερμινι και μικρομεσαία η αίσθηση είναι από ανύπαρκτη ως αστεία.Καλημέρα,
εξαρτάται πάντα από το ζητά, τι περιμένει να βρει και τι απαιτήσεις έχει ο καθένας.
Και σίγουρα αγοράζοντας μια μικρή βολίδα καλό να έχεις στο μυαλό σου ότι θα κάνεις μικρές ή μεγάλες παραχωρήσεις, κυρίως σε ότι έχουν να κάνουν με χώρους, ποιότητα κύλισης και άνεσης. Αλλά έχουν άλλες αρετές και για αυτές οφείλεται η ύπαρξη τους.
Για να μην μακρολογώ το παράδειγμα είναι απτό, το 500SS.
Σε πληροφορώ με κάθε βεβαιότητα και ειλικρίνια ότι ταξιδεύεις όμορφα, άνετα για 2 άτομα και με περίσσεια ασφάλεια. Δεν ξέρω αν έχεις μπει σε 500ράκι αλλά η ποιότητα κύλισης είναι αυτοκινήτου επιπέδου 2 κατηγοριών πάνω. Πιο φασαριόζικη είναι μια Alfa & BMW 1.6-2.0 λίτρων με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Ιδιαίτερα αν σκεφτείς ότι βάζεις την 5η ταχύτητα και κινείσαι από 60-200+χλμ/ώρα. Δεν χρειάζεται καν να ταλαιπωρηθείς αλλάζοντας σχέσεις στο λεβιέ. Το ότι δεν είναι χαμηλό όπως ένα roadster δεν αυξάνει την επικινδυνότητα. Σίγουρα όμως δεν έχεις το ίδιο feeling, δεκτόν γιατί δεν μπορείς να τα έχεις όλα.Η συζήτηση για τα τιμόνια έχει να κάνει αφενός με την προσαρμοστικότητα του οδηγού αλλά αφετέρου όχι όμως πάντα με την κατηγορία του αυτοκινήτου και το προφίλ αυτού.
Σίγουρα η μηχανική υποβοήθηση προσδίδει(don't take it for granted) καλύτερη αίσθηση έναντι ενός υδραυλικού και ενός υδραυλικού τιμονιού καλύτερη σε σχέση με ενός ηλεκτρικού. Αλλά για ρώτα ποιός καταναλωτής προτιμά σήμερα ένα τιμόνι με μηχανική υποβοήθηση έναντι ενός ηλεκτρικού/υδραυλικού? Είναι το ίδιο πράγμα μεταξύ carburateur/injection. Ενώ όλοι ξέρουμε την απόκριση στο γκάζι που προσφέρει το 1ο κανείς σήμερα δεν θα το ήθελε στο αυτοκίνητο του.
Προσωπικά θεωρώ το υδραυλικό 2.2(lock-to-lock) τιμόνι μιας GT κορυφαίο ever ως προς την ταχύτητα και το feeling που δίνει στον οδηγό αλλά θα έκανα υποχώρηση για αυτό της 159 για να έχω αξιοπρεπή κύκλο στροφής και ας είναι λίγο πιο ελαφρύ...Πριν 1 1/2 χρόνο είχα πάει την Alfa μου για ευθυγράμμιση και ρύθμιση της ανάρτησης σε έναν ειδικό που ειδικεύεται σε Ιαπωνικά(κυρίως Honda TypeR,S2000, Evo, Z, Impreza). Λοιπόν όταν οι τροχοί ήταν στην ευθεία το τιμόνι δεν ήταν στο κέντρο ακριβώς(μια μικρή ρύθμιση ήταν που απροσεξία του αμέλησε γιατί δουλεύει ακόμα και σε καθημερινά ΙΧ σαν να είναι αγωνιστικά). Μου λέει σιγά το πράγμα. Και δίκιο είχε. Ο τάδε αγωνιζόμενος μου λέει το αμάξι να στρίβει και ας είναι το τιμόνι σε όποια θέση θέλει....Και βέβαια δεν παρέλειψε να μου πει(μαγκιά του) ότι το σύστημα τιμονιού κρεμαγιέρας που έχει η Alfa μου, ότι οι άλλοι δεν πρόκειται ούτε σε 10 χρόνια να βγάλουν....υπόψιν ότι συμπαθούσε τα Ιταλικά μονάχα ως design. Ήταν όμως ξηγημένος και ξεκάθαρος και για αυτό δεν είχα λόγο να διαφωνήσω μαζί του.
Παρά ταύτα όμως συμφωνώ ότι τα σημερινά μικρά και όχι μόνο(!) αυτοκίνητα έχουν πλαδαρά συστήματα διεύθυνσης, αλλά σκέψου για τι χρήση προορίζονται και ποιοί οι αγοραστές των?
Και για να κλείσω κάνοντας τον δικηγόρο του διαβόλου, θα έλεγα ότι έχουμε δώσει τόση αξία στα τιμόνια που τα ίδια ήταν ζωντανοί οργανισμοί θα μας είχαν κάνει άγαλμα....
Καλημέρα -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καταλαβαίνω και το πιστεύω.
230 ομως Το GPA SS τοτε 240?
Εχω κολήσει με το GPA SS αλλά την τελική ταχυτητα των 218 τη θεωρω λίγη.Αν φυγω απο το κουπέ θα χασω σε τελική αλλα θα κερδισω σε οδηγικη απόλαυση στα κλειστά.Εχω μπερδευτεί!Το Coupe 20V το ειχε φιλος 'γαργαλημενο' στα 280ps (τροχους) και κερνουσε
τσαι ακομα και σε Carrera, M3 κτλ, εxει απιστευτο κινητηρα, πολυ καλο viscodrive
και ευστοχα ειχε χαρακτηριστει ως 'piccola Ferrari' απο μερικους!350 αλογα στροφαλο δλδ χοντρικα, και κερνουσε καρερα και Μ3? Εκτος αν μιλαμε για ποδηλατο καρερα, και για Μ3 Ε36 Αμερικαν σπεκ
Πιστευεις οτι ΟΛΟΙ οι οδηγοι Carrera και Μ3 ειναι αντιστοιχα 'αθλητικοι' με τα αυτοκινητα που οδηγουν? Επιπροσθετως ειναι και το βαρος που παιζει καταλυτικο ρολο, το Coupe ζυγιζει σχεδον τα ιδια με την Carrera 996 που 'κερασε' (και η tiptronic carrera ειναι... ) και γυρω στα 100κιλα λιγοτερα απο την Ε46. Aν τα βαλεις κατω σε κιλα/ιππο ειναι πολυ κοντα, οποτε εκει παιζει μεγαλο ρολο ο οδηγος.
Ναι ρε συ, αν πετυχω με το 106 μου 3 κουλομαριες με S3 και τους ξεβρακωσω γιατι κανουν 3 δευτερολεπτα να αλλαξουν ταχυτητα, δεν θα βγω να πω οτι περναω S3. Για εμενα κοντρα ειναι φαναρι και Χ μετρα. Καρερα και Μ3 απο φαναρι κανουν τουλαχιστον 2-3 αμαξια σε κουπε, και μιλαω για οδηγους ιδιων δυνατοτητων.
-
κοντρες απαγορευονται σε δημοσιο δρομο ...αν τελικα την κάνετέ τοτε ειναι στροφιλικια
Σε ευθεια παιζει καθαρα το βαρος αν ιππο του αυτοκινητου και δεν εχει νοημα η κοντρα καλυτερα να την κανουμε στα χαρτια.! -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Υπερβολές στο τετράγωνο... Όλα στο 106 ξεκινάνε Απο το πολυ μικρό του βάρος... Συνεπείς αυτού είναι και το στήσιμο του, και οι επιδόσεις του , και η ασφάλεια του...
Τιμόνι ποίημα ειναι της 156 που εκτός Απο αίσθηση διαθέτει και αμεσότητα...
Όση αίσθηση και να έχει ένα τιμόνι , αν δεν είναι γρήγορο κάνει μισή ΔΟΥΛΕΙΑ...
συμφωνώ ως ενα σημείοΚΑνεις μεγαλο λαθος...Φυσικα και ειναι μεγαλος παραγοντας το βαρος του...αλλα αν θυμαμαι καλα ολα τα αυτοκινητα στην ηλικια του εχουν ιδιο βαρος ( οπως και τα punto - uno- polo κτλ)
κανενα δεν προσφρε αυτο που προσφεραν οι ρυθμισεις της peugeot sport .
Το οτι ειναι συμβολο το αυτοκινητο ειναι γνωστο και σε ολο τον αυτοκινητιστικο τυπο στην ευρωπη!
Το οτι εχει καγκουρευθει οπως λιγα ειναι και αυτο μια πραγματικοτητα
Απο ασφαλεια δεν ειχε οπως και δεν ειχε κανενα αυτοκινητο το 1993 ( οπως με το ιδιο σκεπτικο και μια mito δεν θα εχει την ιδια παθητική ασφαλεια με ενα κινεζικο αυτοκινητο σε 20 χρονια απο τωρα!!!) κατι το οποιο βέβαια δεν μπορει να του αφαιρέσει τον τιτλο ακομα και σημερα μαζι με το 306 race του καλυτερου σε αισθηση αυτοκινητου με μπροστινη κινηση!
ελπιζω να το εχεις οδηγησει ...σε στροφιλικια και ωραιες στενες διαδρομες για να καταλάβεις το στήσιμο του
φυσικα και η Mito ειναι αξαιρετικο μικρο αλλα δεν ειναι σπορ της παλιας καλης σχολης ( ψευτοσπορ ισως)
αυτο λεω
http://www.youtube.com/watch?v=K56XW3Ca9zc&feature=related[/quote]ξεκινησα από 106 1.1 και πήγα σε ρ 16v...(τώρα οδηγάω που και που το παλιο της δικιάς μου , ενα ax...)
τον πρώτο χρόνο είχα κάνει 25000 βολτάδικα km...
απλός , μην είμαστε υπερβολικοί... προφανώς και υπάρχουν αξιόλογα αυτοκίνητα , κυρίως από γαλλία μεργια... twingo , clio rs, type r ep3, panda 100...
είναι ποιημά , δεν τίθεται θέμα αλλά η υπερβολική προσκόλληση στο παρελθόν δεν κάνει καλό... -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Καταλαβαίνω και το πιστεύω.
230 ομως Το GPA SS τοτε 240?
Εχω κολήσει με το GPA SS αλλά την τελική ταχυτητα των 218 τη θεωρω λίγη.Αν φυγω απο το κουπέ θα χασω σε τελική αλλα θα κερδισω σε οδηγικη απόλαυση στα κλειστά.Εχω μπερδευτεί!Το Coupe 20V το ειχε φιλος 'γαργαλημενο' στα 280ps (τροχους) και κερνουσε
τσαι ακομα και σε Carrera, M3 κτλ, εxει απιστευτο κινητηρα, πολυ καλο viscodrive
και ευστοχα ειχε χαρακτηριστει ως 'piccola Ferrari' απο μερικους!350 αλογα στροφαλο δλδ χοντρικα, και κερνουσε καρερα και Μ3? Εκτος αν μιλαμε για ποδηλατο καρερα, και για Μ3 Ε36 Αμερικαν σπεκ
Πιστευεις οτι ΟΛΟΙ οι οδηγοι Carrera και Μ3 ειναι αντιστοιχα 'αθλητικοι' με τα αυτοκινητα που οδηγουν? Επιπροσθετως ειναι και το βαρος που παιζει καταλυτικο ρολο, το Coupe ζυγιζει σχεδον τα ιδια με την Carrera 996 που 'κερασε' (και η tiptronic carrera ειναι... ) και γυρω στα 100κιλα λιγοτερα απο την Ε46. Aν τα βαλεις κατω σε κιλα/ιππο ειναι πολυ κοντα, οποτε εκει παιζει μεγαλο ρολο ο οδηγος.
Ναι ρε συ, αν πετυχω με το 106 μου 3 κουλομαριες με S3 και τους ξεβρακωσω γιατι κανουν 3 δευτερολεπτα να αλλαξουν ταχυτητα, δεν θα βγω να πω οτι περναω S3. Για εμενα κοντρα ειναι φαναρι και Χ μετρα. Καρερα και Μ3 απο φαναρι κανουν τουλαχιστον 2-3 αμαξια σε κουπε, και μιλαω για οδηγους ιδιων δυνατοτητων.
δεν μιλάει ο γρηγόρης για μαμά κουπέ...
εγώ έχω βίντεο (homemade )με 360 modena...
-
συμφωνω απλα οταν πας να το αντικαταστησεις μπορεις να βρεις πιο ομορφο αυτοκίνητο ( mito ) , μπορεις να βρεις πιο ποιοτικο, μπορεις να βρεις πιο ασφαλες ( φυσικα) , μπορεις να βρεις πιο πολυτελες αλλα απο αισθηση δεν μπορεις να βρεις....και για αυτο γινεται η συγκριση
Αν δεν σε ενδιαφερει η αισθηση και η αμεσοτητα τυπου καρτ δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λογος να εχεις ραλλυ.... τα καινουργια ειναι καλυτερα σε ολα τα επιπεδα . -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
συμφωνω απλα οταν πας να το αντικαταστησεις μπορεις να βρεις πιο ομορφο αυτοκίνητο ( mito ) , μπορεις να βρεις πιο ποιοτικο, μπορεις να βρεις πιο ασφαλες ( φυσικα) , μπορεις να βρεις πιο πολυτελες αλλα απο αισθηση δεν μπορεις να βρεις....και για αυτο γινεται η συγκριση
Αν δεν σε ενδιαφερει η αισθηση και η αμεσοτητα τυπου καρτ δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λογος να εχεις ραλλυ.... τα καινουργια ειναι καλυτερα σε ολα τα επιπεδα .τα πάντα βρίσκεις...
μτχ lotus elise με τον ρόβερ ...προφανώς και με ενδιαφέρει, απλώς για τα σημερινά δεδομένα το αυτοκίνητο δείχνει την ηλικία του (το δικό μου το έδωσα με 100000 τελείως μαμά) , θέλει δεσίματα το πλαίσιο κλπ...
αν είναι να το έχω για sundaycar αγοράζω elise mk1
-
χτυπησες διάνα
το όνειρο καθε 106 ειναι να γινει eliseAYTA EINAI SPORΤ AYTOKINHTΑ....τα αλλα ειναι μόστρες
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
χτυπησες διάνα
το όνειρο καθε 106 ειναι να γινει eliseAYTA EINAI SPORΤ AYTOKINHTΑ....τα αλλα ειναι μόστρες
προσωπικά μάλλον προτιμάω την mk1..
ονειρικό αυτοκίνητο...
να ακούς το φίλτρο να ρουφάει αέρα πίσω από την πλάτη σου... -
και να μυριζει λαδι και βενζινη
Αχ -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
και να μυριζει λαδι και βενζινη
ΑχΠάρε ένα καρτ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δράττομαι της ευκαιρίας με το video που πόσταρες και θέλω να κάνω σύγκριση με τη Mito που σχολιάζαμε στο slalom.
Αν δείτε στο 2.10 και μετά το 106Rallye κρατάει με παρόμοιο τρόπο που κρατάει και η Mito.
Βίδωμα μούρης, αλάφρωμα ουράς και σήκωμα του πίσω εσωτερικού τροχού.
Ποιά η διαφορά? Μα τα ηλεκτρονικά φυσικά.
Τα υπερστροφικά fwd 'πάσχουν' στο φαινόμενο του εκρεμμούς ή σε πιο απλά ελληνικά της πιάτσας, στη λεγόμενη σφαλιάρα που προέρχεται από την υπερδιόρθωση του τιμονιού. Στο 2.14 δείχνει αυτό στο οποίο αναφέρομαι.
Το να κάνει ανάποδο ένα απλά καλός οδηγός είναι στο ρου της σκέψης του. Το να αντιληφθεί πότε θα έρθει η υπερδιόρθωση όμως θέλει εμπειρία, ένστικτο και πάνω από όλα ταλέντο. Ή απλά τα σύγχρονα καλορυθμισμένα ηλεκτρονικά όπως αυτά της Mito που παίζουν καταλυτικό ρόλο και αναδεικνύουν έναν απλά καλό οδηγό σε πολύ καλύτερο. Και κατά την ταπεινή μου άποψη πολύ καλώς στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν απενεργοποιούνται πλήρως γιατί τέτοιες γωνίες σε δημόσιο δρόμο είναι επικίνδυνες όσο κι αν είμαστε λάτρεις της ΠΟ, ας κάνουμε μια υποχώρηση για χάριν της ασφάλειας, της δικής μας και των άλλων.... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
και να μυριζει λαδι και βενζινη
ΑχΠάρε ένα καρτ...
καποτε θα γινει και αυτο.
αλλωστε και η elise ΚΑΡΤ ειναι -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Η συζήτηση για τα τιμόνια έχει να κάνει αφενός με την προσαρμοστικότητα του οδηγού
Αρα είμαι ευπροσάρμοστος....αφού όλα τα τιμόνια τα βρίσκω μιά χαρά.
Εσένα είχα στο μυαλό μου....
Αλλά ναι πιστεύω ότι ΠΟ πρέπει να προσαρμόζεται στις συνθήκες... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δράττομαι της ευκαιρίας με το video που πόσταρες και θέλω να κάνω σύγκριση με τη Mito που σχολιάζαμε στο slalom.
Αν δείτε στο 2.10 και μετά το 106Rallye κρατάει με παρόμοιο τρόπο που κρατάει και η Mito.
Βίδωμα μούρης, αλάφρωμα ουράς και σήκωμα του πίσω εσωτερικού τροχού.
Ποιά η διαφορά? Μα τα ηλεκτρονικά φυσικά.
Τα υπερστροφικά fwd 'πάσχουν' στο φαινόμενο του εκρεμμούς ή σε πιο απλά ελληνικά της πιάτσας, στη λεγόμενη σφαλιάρα που προέρχεται από την υπερδιόρθωση του τιμονιού. Στο 2.14 δείχνει αυτό στο οποίο αναφέρομαι.
Το να κάνει ανάποδο ένα απλά καλός οδηγός είναι στο ρου της σκέψης του. Το να αντιληφθεί πότε θα έρθει η υπερδιόρθωση όμως θέλει εμπειρία, ένστικτο και πάνω από όλα ταλέντο. Ή απλά τα σύγχρονα καλορυθμισμένα ηλεκτρονικά όπως αυτά της Mito που παίζουν καταλυτικό ρόλο και αναδεικνύουν έναν απλά καλό οδηγό σε πολύ καλύτερο. Και κατά την ταπεινή μου άποψη πολύ καλώς στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν απενεργοποιούνται πλήρως γιατί τέτοιες γωνίες σε δημόσιο δρόμο είναι επικίνδυνες όσο κι αν είμαστε λάτρεις της ΠΟ, ας κάνουμε μια υποχώρηση για χάριν της ασφάλειας, της δικής μας και των άλλων....και το a4 του 2000 βιδωνει την μουρη και ελαφραινει η ουρα για πλακα....δοκιμασμενο αυτο πολλες φορες ...δηλ μοιαζει με ραλλυ???
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Δράττομαι της ευκαιρίας με το video που πόσταρες και θέλω να κάνω σύγκριση με τη Mito που σχολιάζαμε στο slalom.
Αν δείτε στο 2.10 και μετά το 106Rallye κρατάει με παρόμοιο τρόπο που κρατάει και η Mito.
Βίδωμα μούρης, αλάφρωμα ουράς και σήκωμα του πίσω εσωτερικού τροχού.
Ποιά η διαφορά? Μα τα ηλεκτρονικά φυσικά.
Τα υπερστροφικά fwd 'πάσχουν' στο φαινόμενο του εκρεμμούς ή σε πιο απλά ελληνικά της πιάτσας, στη λεγόμενη σφαλιάρα που προέρχεται από την υπερδιόρθωση του τιμονιού. Στο 2.14 δείχνει αυτό στο οποίο αναφέρομαι.
Το να κάνει ανάποδο ένα απλά καλός οδηγός είναι στο ρου της σκέψης του. Το να αντιληφθεί πότε θα έρθει η υπερδιόρθωση όμως θέλει εμπειρία, ένστικτο και πάνω από όλα ταλέντο. Ή απλά τα σύγχρονα καλορυθμισμένα ηλεκτρονικά όπως αυτά της Mito που παίζουν καταλυτικό ρόλο και αναδεικνύουν έναν απλά καλό οδηγό σε πολύ καλύτερο. Και κατά την ταπεινή μου άποψη πολύ καλώς στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν απενεργοποιούνται πλήρως γιατί τέτοιες γωνίες σε δημόσιο δρόμο είναι επικίνδυνες όσο κι αν είμαστε λάτρεις της ΠΟ, ας κάνουμε μια υποχώρηση για χάριν της ασφάλειας, της δικής μας και των άλλων....και εγώ συμφωνώ με τα ηλε/κα...
τώρα και η κουτσή μαρία κουντάρει 150+άλογα τα ηλεκτρονικά σώζουν ζωές και κολακεύουν τον μέτριο... -
Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με τα ηλεκτρονικά. Με την μη δυνατότητα απενεργοποίησης τους είναι που έχουμε θέμα.
-
Αστεία πράγματα να μιλάς για 'πιουρίστες' και 'ανόθευτη αίσθηση' και τα συναφή και
να θεωρείς οτι τα μη απενεργοποιούμενα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας είναι
κάτι θεμιτό για αμάξι που προσδιορίζεται για κάτι σπορ/σπορτίφ/παιχνιδιάρικο.Όταν το ρημαδιασμένο το δάχτυλο σου πατά το ESP off καλό θα είναι να ξέρεις τι κάνεις.
Ότι κάνεις απο κει και πέρα είσαι κύριος υπεύθυνος της κατάστασης,είτε αυτή εξελίσσεται υπέροχα
είτε όχι.Αλλιώς μη το πατάς,δεν σε υποχρεώνει κανείς.
Φυσικά και μου αρέσει να υπάρχει,είναι φανταστικό να πηγαίνεις γρήγορα σε δύσκολες συνθήκες και να
έχεις μια εξτρα δικλίδα ασφαλείας.Αλλά με δυνατότητα απενεργοποίησης.Αλλά με τόσες μηνύσεις στην άλλη όχθη του Ατλαντικού και τόση επεξήγηση μέχρι αηδίας,έχω φτάσει να
νοιώθω πιο USA native απο τον υπάρχων.αυτή είναι η γνώμη μου για τα ESP,VSC,DCS κλπα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με τα ηλεκτρονικά. Με την μη δυνατότητα απενεργοποίησης τους είναι που έχουμε θέμα.+1,000000000000000000000000000000...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς με τα ηλεκτρονικά. Με την μη δυνατότητα απενεργοποίησης τους είναι που έχουμε θέμα.Συμφωνώ (κι εγώ) απολύτως.
Η Πόρσε έχει μία ενδιαφέρουσα προσέγγιση στο θέμα, πάντως: Σε όλα τα μοντέλα της πλην GT2 και GT3, υπάρχει μεν η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του συστήματος ευστάθειας(PSM), αλλά αυτό επανενεργοποιείται αυτόματα και πλήρως, αν ενεργοποιήσεις το ABS με κακό φρενάρισμα!
Μετά, αν θέλεις, απενεργοποιείς το PSM ξανά.
Οδήγησα....