-
Τα υβριδικά δεν έχουν τέλος ταξινόμησης , οπότε μόνο φόρο πολυτελείας .
Τα ακριβά αυτοκίνητα δεν θα αγοράζονται πιά γιά την μεταπώληση τους .
Αυτή δεν θα υπάρχει . Γιατί με ετήσια έξοδα χαλαρά 4000 € , τεκμήρια 9-10000 € , βενζίνη 3000 € και μεγάλα σέρβις η πιθανές βλάβες με τετραψήφια νούμερα , το σπορ θα είναι πολύ ακριβό .Ετσι έναν που δεν τον νοιάζουν αυτά το παίρνει και καινούριο .
-
Οταν το αγοράζει ο μανατζερ της Τζούλιας? Πως ακριβώς να αντιληφθεί το κόστος...
Ανά πίπα?
-
Παζαρόπουλος: Στον «αέρα» 250 πελάτες της VW-Audi
Πλήρωσαν αλλά δεν έχουν παραλάβει ακόμα τα αυτοκίνητά τους. Μπαράζ συναντήσεων από τον επιχειρηματία για να πληρώσει τα αυτοκίνητα των πελατών του'Η' 19/3
Του Γιώργου Ανδρή
andris@pegasus.gr
Κορυφώνεται η αγωνία των περίπου 250 υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων που τα έχουν παραγγείλει και εξοφλήσει στον όμιλο Παζαρόπουλου, αλλά δεν τα έχουν παραλάβει εδώ και αρκετό καιρό!
Σύμφωνα με πληροφορίες η εισαγωγική εταιρεία Kosmocar θέλει να εξαντλήσει όλα τα χρονικά περιθώρια που έχει στη διάθεσή της, ώστε να μη δώσει τα εν λόγο αυτοκίνητα στους δικαιούχους, καθώς ήδη ο όμιλος Παζαρόπουλου της χρωστά περίπου 20 εκατ. ευρώ και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να επωμιστεί ένα επιπλέον χρέος που υπολογίζεται σε περισσότερα από 5 εκατ. ευρώ.
Από την άλλη μεριά, ο ιδιοκτήτης του ομίλου Παζαρόπουλου βρίσκεται σε συνεχείς συναντήσεις με στελέχη τραπεζών, αλλά και άλλων επιχειρηματικών ομίλων, ώστε να εκταμιεύσει τα χρήματα που αναλογούν στα αυτοκίνητα που ήδη έχουν εξοφλήσει οι πελάτες του και στη συνέχεια να αποφασίσει για το μέλλον διαφόρων επιχειρηματικών κινήσεων που έχει κάνει στο παρελθόν και δεν έχουν αποδώσει.
Τα αίτια...
Ο όμιλος Παζαρόπουλου αποτελεί τον μεγαλύτερο επίσημο αντιπρόσωπο της Kosmocar, καθώς περίπου το 30% των αυτοκινήτων που πουλά η VW και η Audi στη χώρα μας διατίθενται από τα καταστήματα του ομίλου Παζαρόπουλου. Ωστόσο, κάποιες επενδύσεις που έγιναν και δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, σε συνδυασμό με την πτώση των πωλήσεων στην αγορά ΙΧ, οδήγησαν σε «μαρασμό» την ρευστότητα όλου του ομίλου.
Παράλληλα, τα αυξημένα έξοδα που έχουν οι κάθετες μονάδες (έκθεση, συνεργείο, ανταλλακτικά και φανοποιείο) αλλά και η «αναγκαστική» ανταλλαγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από υποψήφιους πελάτες ως προκαταβολή του νέου τους οχήματος με την ταυτόχρονη απαξίωση των τιμών τους δημιούργησαν μια «μαύρη» τρύπα στα οικονομικά του ομίλου.
Ωστόσο, η εκταμίευση των χρημάτων που προορίζονταν για την εξόφληση των 250 αυτοκινήτων προς την Kosmocar σε άλλες δραστηριότητες αποτέλεσε τη σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι με την εισαγωγική εταιρεία.
No Comment...
Η εισαγωγική εταιρεία από τη πρώτη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε το θέμα που υπάρχει με το όμιλο Παζαρόπουλου τηρεί στάση αναμονής, ενώ τα στελέχη της δεν προβαίνουν σε καμία ανακοίνωση. Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες η Kosmocar σε καμία περίπτωση δεν θέλει να παραδώσει τα αυτοκίνητα που ήδη έχουν εξοφλήσει οι υποψήφιοι αγοραστές της στον όμιλο Παζαρόπουλου, καθώς το χρέος του επιχειρηματία στην εισαγωγική αγγίζει ήδη τα 20 εκατ. ευρώ!
Από την άλλη μεριά αναγνωρίζουν το γεγονός πως σε παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν οι εισαγωγικές εταιρείες τακτοποίησαν τους υποψήφιους αγοραστές και στη συνέχεια αναζητήθηκε λύση με τον επίσημο αντιπρόσωπό τους?
Ολοι συν-υπεύθυνοι!
Όπως συμβαίνει πάντα έτσι και στην περίπτωση μεταξύ Kosmocar και Παζαρόπουλου δεν φταίει μόνο ο ένας, αλλά είναι συνυπεύθυνα και τα δύο μέρη. Ειδικότερα, οι ευθύνες που αφορούν τον όμιλο Παζαρόπουλο εστιάζονται στις επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν με χρήματα που προορίζονταν για τα ήδη παραγγελθέντα αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να χαθούν.
Καθυστέρηση
Από την άλλη μεριά, η Kosmocar γιατί άφησε το μεγαλύτερο επίσημο αντιπρόσωπό της να έχει ένα τόσο μεγάλο χρέος προς την εισαγωγική και βέβαια όπως αναφέρουν και τα e-mail των υποψήφιων αγοραστών της, γιατί δεν ενημέρωσε τους καταναλωτές έγκαιρα ή με κάποιο τρόπο να «οδηγεί» τους υποψήφιους αγοραστές να παραλαμβάνουν τα αυτοκίνητά τους από τα κεντρικά;
Τέλος, πολλά έχουν αναφερθεί και για τη VW Bank, αλλά και άλλες τράπεζες, οι οποίες άφηναν να εκταμιευτεί από τον όμιλο Παζαρόπουλου το ποσό του δανείου που αφορούσε σε κάποιο αυτοκίνητο, χωρίς να έχει γίνει η μεταβίβασή του στο ιδιώτη καταναλωτή? Πάντως, αργά ή γρήγορα η εισαγωγική θα πρέπει να δώσει λύση στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί παραδίνοντας τα εξοφλημένα αυτοκίνητα στους υποψήφιους πελάτες, καθώς οι 250 αγοραστές επέλεξαν VW και Audi και όχι Παζαρόπουλο ή Kosmocar?
Δεκάδες τα e-mails διαμαρτυρίας από αγοραστές
Βολές από πολλούς αγοραστές και για τον ρόλο της VW Bank στην υπόθεση
Δεκάδες e-mail καταφθάνουν στην «Η» από υποψήφιους αγοραστές αυτοκινήτων που τα έχουν παραγγείλει και ήδη εξοφλήσει από τον Ομιλο Παζαρόπουλου. Οι άνθρωποι αυτοί αισθάνονται προδομένοι από τον επίσημο αντιπρόσωπο και εκνευρισμένοι από την εισαγωγική εταιρεία που δεν παίρνει κάποια πρωτοβουλία ώστε να δώσει λύση στο πρόβλημά τους.
Ο κ. Γιώργος αναφέρει χαρακτηριστικά στο e-mail του: «Καταγγέλω την απραξία της Kos-mocar - Παζαρόπουλου καθώς έχουμε πέσει θύματα αλλά στη δική μου περίπτωση εμπλέκεται και η VW Bank η οποία εκταμίευσε τη χρηματοδότηση στον Παζαρόπουλο (25.000 ευρώ) χωρίς να κόψει τιμολόγιο πώλησης και νομίζω ότι όλα έχουν γίνει εσκεμμένα! Οι δόσεις τρέχουν για ένα αυτοκίνητο που δεν παραλάβαμε ποτέ?».
Ο κ. Φάνης επισημαίνει στο e-mail του πως: «Νομίζω ότι θα έπρεπε η κατάσταση αυτή με την εταιρεία Παζαρόπουλος να είχε γίνει νωρίτερα γνωστή. Εγώ παρέλαβα αυτοκίνητο περίπου ενάμιση μήνα από την ημερομηνία παραγγελίας 7/1/2010 -15/2/2010, και ύστερα από αρκετή φασαρία και με αστείες και διάφορες δικαιολογίες κάθε φορά. Δυστυχώς έμαθα για την κατάσταση της εταιρείας αφού είχε προχωρήσει η διαδικασία και ήταν δύσκολο να κάνω πίσω. Και βέβαια έχω ακόμα εκκρεμότητα, μικρού βέβαια, ποσού για να μου επιστραφεί χωρίς να ξέρω τι θα γίνει».
Ο κ. Μάριος θέτει ένα ερώτημα που αφορά πολλούς υποψήφιους αγοραστές: «Σε περίπτωση που κλείσει η εταιρεία τι γίνεται; Έχω αγοράσει αυτοκίνητο από τον Παζαρόπουλο και περιμένω να το παραλάβω. Το θέμα είναι ότι τα έχω δώσει τα λεφτά. Αν κλείσει η εταιρεία και δεν έχω πάρει το αυτοκίνητο τι γίνεται;».
Ο κ. Κωνσταντίνος αναφέρει στο e-mail του: «Είμαι ένας από τους 250 παθόντες που έχουν εξοφλήσει το αυτοκίνητο χωρίς να το έχουν παραλάβει. Θα ήθελα, αν σας είναι δυνατόν, επειδή με αστείες δικαιολογίες και ο αντιπρόσωπος και η εισαγωγική εταιρεία αποφεύγουν να δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση, να με ενημερώσετε έαν έχετε όποια άλλη ενημέρωση σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των εξοφλημένων αυτοκινήτων καθώς η δική μας πληροφόρηση είναι ανύπαρκτη!». -
Μιλάει για εμπορία μοντέλων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού (μόλις που διαβάζεται) ...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αυτό καινούργιο είναι ?
http://www.avriani.gr/Και εγώ αυτό διάβαζα τώρα ...
'*ΑΥΡΙΑΝΗ: 'Κανόνι 40.000.000 ευρώ από μεγάλη εταιρία εμπορίας αυτοκινήτων. Κινδυνεύουν να χάσουν τις προκαταβολές χιλιάδες αγοραστές - Συναγερμός από προμηθευτές και τράπεζες'. Η εφημερίδα τονίζει ότι 'στα πρόθυρα της πτώχευσης φαίνεται να βρίσκεται μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον χώρο της εμπορίας αυτοκινήτων. Το 'κανόνι' στην μεγάλη επιχείρηση αντιπροσωπείας οχημάτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού ( ), που μέχρι πρότινος απέπνεε εμπιστοσύνη τόσο στις τράπεζες με τις οποίες συνεργάζονταν, όσο και με τους πελάτες της φαίνεται να αποτελεί γεγονός, έχοντας ανοίξει 'μαύρη τρύπα' ύψους 40 εκατ. ευρώ'. *'
(Από το http://www.axiaplus.gr/Default.aspx?id=181056&nt=108&lang=1). -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μου είπανε το όνομα αλλά δεν το πιστεύω......Για τον Παζαροπουλο αναφερεστε?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μου είπανε το όνομα αλλά δεν το πιστεύω......
Για τον Παζαροπουλο αναφερεστε?
οχι
Ειναι κιαλλος στο παιχνιδι? Εξελιξεις.......
Σημερα η Karenta στην Αχαρνων ειχε παραλαβη διαφορων VW, ειχε ερθει αυτοκινηταμαξα με αυτοκινητα προς παραδοση. -
-
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μου είπανε το όνομα αλλά δεν το πιστεύω......και γω το ξερω, και δεν το πιστευω...
-
πειτε το μη ντρεπεστε παιδια
-
Έλα ντε, προς τι τόση μυστικοπάθεια; Ο Λαϊνό είναι;
-
Πόση σημασία εχει να μάθω ποιος είναι ... σε μορφή 'κοτσομπολιού'!
Εκείνο που 'θέλω' και 'πρέπει' είναι όλα αυτά να γίνονται καταρχάς σύντομα, υπευθυνα και επίσημα με το ίδιο το κράτος να προστατευει τον πολίτη του απο μεγαλο/μικρο-μπακάλιδες και 'μέχρι πρότινος έμπιστους' και πλέον αναξιόπιστους ...
Αυτός ο Χ και ο οποιοσδήποτε Χ πριν ανοίξει 'μαυρες τρύπες' σε 'καλοπροαίρετες' τραπεζες σίγουρα βαρούσε κανόνια στο ίδιο το δημόσιο (ΔΟΥ, ΙΚΑ, ΟΑΕΕ κλπ) και αυτοί θα έπρεπε να βγουν επίσημα και να πουνε τι συμβαίνει! -
Μια αναζήτιση δεν βλάπτει ...
από τέλη 2008 γνωστές εταιρίες είναι υπό κατάρευση ,και τώρα φαινεται δεν πάει άλλο....
- ... πληροφορίες που φέρουν τον εισηγμένο Σφακιανάκη να βρίσκεται κοντά στη σύναψη συμφωνίας για την εξαγορά του από τη MIG ενός σημαντικού πακέτου μετοχών, ίσως και πλειοψηφικού, της δυναμικής εταιρείας.......
....... περιλαμβάνονται και οι πληροφορίες για πολύ μεγάλα οικονομικά προβλήματα στις εταιρείες Λαϊνόπουλος και Γιαννίτσας, όπως και στην Ντάνος (Honda). Προβλήματα που επιδεινώνονται, καθώς οι ταξινομήσεις τον Νοέμβριο μειώθηκαν ..... Όσο για τον Παζαρόπουλο, μέσα στα πολλά που ακούστηκαν τελευταία, προσθέστε και την αρκούντως διασταυρωμένη πληροφορία ότι στην εταιρεία έβαλε πλάτη ο Δημ. Μελισσανίδης....*
http://www.isotimia.gr/default.asp?pid= ... id=11&pg=2
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Έλα ντε, προς τι τόση μυστικοπάθεια; Ο Λαϊνό είναι;Για λαϊνό και παζαρό ακουσα και εγω πριν καμια βδομάδα οτι πανε για κανονι.
Για τον παζαφρο ακουγεται εδω και 2-3 χρόνια βεβαια -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Έλα ντε, προς τι τόση μυστικοπάθεια; Ο Λαϊνό είναι;
Για λαϊνό και παζαρό ακουσα και εγω πριν καμια βδομάδα οτι πανε για κανονι.
Για τον παζαφρο ακουγεται εδω και 2-3 χρόνια βεβαιαΟ Λαϊνό, την γλύτωσε πέρυσι (προς το παρών βέβαια). Ο Παζαρό, άρχισε να κλείνει τα μαγαζιά. Τα περί τίγρη, είναι ιστορίες πλήρους ευθυμίας!!! Εξάλλου, τον περιμένουμε να σώσει την ΑΕΚ !!!
-
Και 2 πιο πρόσφατα άρθρα επί του θέματος:
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Και 2 πιο πρόσφατα άρθρα επί του θέματος:Μα καλά, εκπρόσωπος τύπου της 'Παζαρόπουλος', είναι ο κύριος Ανδρής που γράφει τα κείμενα???
-
Με αυτά που συμβαίνουν και ακούγονται τελευταία ... οι πελάτες πρέπει να ζητανε φορολογική ενημερότητα και να ψάχνουν τον Τειρεσία των αντιπροσώπων για να δώσουν έστω και προκαταβολή!
... μάλλον άλλαξαν τα πράγματα! Ο πελάτης πρέπει να ψάξει για να 'εμπιστευτεί' τον αντιπρόσωπο και όχι το αντίθετο όπως συνέβαινε έως τώρα!Γενικά πάντως στην αγορά του αυτοκινήτου είχαμε να κάνουμε με μικρο-μεγαλο-μπακάλιδες και πολλές φορές 'χρειάστηκε' να έχει ο πελάτης συνοδό έναν δικηγόρο και ένα λογιστή ... για να αγοράσει αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης kokkinogenis έγραψε:
To niotho sto petsi paidia. Agorasa prin 3 xrinia ti porsche cayman S 82 000 Euro. Prospatho na to pouliso me mono 43 000 kai tipota, tsifos :-(((το ποιο αποτυχημενο εμπορικα μοντελο της εταιρειας, τι περιμενες? και σε τετοια εποχη...
υπαρχουν ομως και χειροτερα.Αυτο παιζει κανα χρονο και βλεπω να καθεται πολλα ακομα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/457983/
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου