-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Σε συνάδελφο με matiz και πρόβλημα με την EGR του είπαν οτι αιτία είναι οι μικρές διαδρομές με κρυο κινητήρα , δημιουργούνται επικαθίσεις κ.τ.λ. Οπότε ένα ξεμπούκωμα σε βόλτα 50-60 χιλιόμέτρων δε βλέπω να είναι άσχημη ιδέα.Συγγνώμη παιδιά, αλλά τι έιναι η EGR ;
-
Exhaust Gas Recirculation
Αν έχουν βουλώσει οι αγωγοί πρέπει να βγει όχι μόνο η βαλβίδα αλλά η εισαγωγή και να καθαριστεί (σκληρή κάπνα).
Ούτε οι μικρές διαδρομές φταίνε ούτε ξεμπουκώνει με γκάζωμα - το βούλωμα από την κάπνα είναι μεγάλο πρόβλημα για τα EGR (ιδίως στους ντίζελ). -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Eνταξει ρε συ, 6 ετων αμαξι ειναι, εδω καινουρια αμαξια και κανουν τετοιες μαλακιες. πηγαινε δες τι ειναι και μετα απογοητευσου. Μπορει να ειναι κατι απλο. Το κακο θα ειναι να μην βρισκουν τι ειναι.
6 ετών με 46000 χλμ μόνο...
Το λάδι αλλάχτηκε πριν από 1000 χλμ στο σέρβις...
δες τελικα ποσο λαχειο ειναι το αυτοκινητο...
εμενα, 5,5 ετων με τα διπλασια χλμ και δεν εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα. Μονο 3-4 λαμπες εχω αλλαξει.το δικό μου, μοντέλο του 2002 (από τα πρώτα που ήρθαν ελλάδα) έκδοση σπορ με 150 χιλιάδες χλμ εχει βγάλει:
εγκεφαλος κλειδαριας οδηγού (τωρα θέλει κ του συνοδηγού, αλλά το κάνει περιοδικά)
βάση μηχανής που 'εχει κάτσει'(δεν δημιουργεί αλλα προβλήματα, περα από κάτι γκουπ γκουπ στα απότομα πατα)
πίσω λαμπακια κ 1 φις
μια βλακεία-ενωση καλωδίων κάτω από τη μηχανή που ειχε κοπει κ δεν αναβε το φως οπισθεν
2 πολλαπλασιαστες (δεν εμεινε, έκανε αρρυθμίες)
κατι λαμάκια στα ψαλίδια (δεν θυμάμαι πως λέγονται). με την αλλαγή μεταμορφώθηκε πάλι το τιμόνι κ η συμπεριφορά στις λακούβες (κ εφυγε κ ο θόρυβος που νόμιζα πως εκανε το ταμπλό)
κάνει πολύ λίγο θόρυβο όταν αφήνεις συμπλέκτη, νομίζω πως πλησιάζει η ώρα για δίσκο πλατό (δεν εχει αλλαχτεί ποτέ)
καίει 300ml λάδι/1000 χλμ εδώ κ πολύ καιρό
σούμα? όλα καλά! ειδικά για τη χρήση που του κάνω.
όλα τα παραπάνω είναι κλασικά προβλήματα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. κάποια θεωρούνται 'αναλώσιμα' κ δικαίως, αλλα διορθώθηκαν στα μετέπειτα ΜΥs (παπάρια)
εγώ είμαι ευχαριστημένος σε ότι αφορά την αξιοπιστία -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Exhaust Gas RecirculationΑν έχουν βουλώσει οι αγωγοί πρέπει να βγει όχι μόνο η βαλβίδα αλλά η εισαγωγή και να καθαριστεί (σκληρή κάπνα).
Ούτε οι μικρές διαδρομές φταίνε ούτε ξεμπουκώνει με γκάζωμα - το βούλωμα από την κάπνα είναι μεγάλο πρόβλημα για τα EGR (ιδίως στους ντίζελ).Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή...
Και έχω κάνει και καθαρισμό μπεκ πριν από ~7000 χλμ
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
το δικό μου, μοντέλο του 2002 (από τα πρώτα που ήρθαν ελλάδα) έκδοση σπορ με 150 χιλιάδες χλμ εχει βγάλει:
εγκεφαλος κλειδαριας οδηγού (τωρα θέλει κ του συνοδηγού, αλλά το κάνει περιοδικά)
βάση μηχανής που 'εχει κάτσει'(δεν δημιουργεί αλλα προβλήματα, περα από κάτι γκουπ γκουπ στα απότομα πατα)
πίσω λαμπακια κ 1 φις
μια βλακεία-ενωση καλωδίων κάτω από τη μηχανή που ειχε κοπει κ δεν αναβε το φως οπισθεν
2 πολλαπλασιαστες (δεν εμεινε, έκανε αρρυθμίες)
κατι λαμάκια στα ψαλίδια (δεν θυμάμαι πως λέγονται). με την αλλαγή μεταμορφώθηκε πάλι το τιμόνι κ η συμπεριφορά στις λακούβες (κ εφυγε κ ο θόρυβος που νόμιζα πως εκανε το ταμπλό)
κάνει πολύ λίγο θόρυβο όταν αφήνεις συμπλέκτη, νομίζω πως πλησιάζει η ώρα για δίσκο πλατό (δεν εχει αλλαχτεί ποτέ)
καίει 300ml λάδι/1000 χλμ εδώ κ πολύ καιρό
σούμα? όλα καλά! ειδικά για τη χρήση που του κάνω.
όλα τα παραπάνω είναι κλασικά προβλήματα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. κάποια θεωρούνται 'αναλώσιμα' κ δικαίως, αλλα διορθώθηκαν στα μετέπειτα ΜΥs (παπάρια)
εγώ είμαι ευχαριστημένος σε ότι αφορά την αξιοπιστίαΈλα Αλέκοοο, με την ποιά είσαι ευχαριστημένος Φαντάσου να σου έβγαζε και κανά πρόβλημα δηλαδή
-
Οπως ειχα γραψει και παλιοτερα ουτε εγω ειμαι ευχαριστημενος με την αξιοπιστια του ιμπιζα,δυστυχως...
Εντυπωση μου προκαλει που σχεδον ολα παρουσιαζουν τα ιδια προβληματα ,μερικες φορες επαναλαμβανομενα
Και σκεφτειτε οτι προχθες εκλεισε τα 40000 χμ,το ειχα αγορασει 08/2004.Βασικα πλεον το χρησιμοποιω μονο στην Αθηνα.
@aserf.Εχω βρει ενα καλο και φτηνο συνεργειο VAG στο Μαρουσι.Οι ανθρωποι ξερουν σχετικα καλα το αμαξι και ειναι και καλοι στις τιμες.Αν θες σε ενημερωνω.Πιστευω οτι για τα αμαξια μας δεν αξιζει καν να περνας εξω απο τις αντιπροσωπειες.. -
[quote='leonp']Exhaust Gas Recirculation
thanks
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
το δικό μου, μοντέλο του 2002 (από τα πρώτα που ήρθαν ελλάδα) έκδοση σπορ με 150 χιλιάδες χλμ εχει βγάλει:
εγκεφαλος κλειδαριας οδηγού (τωρα θέλει κ του συνοδηγού, αλλά το κάνει περιοδικά)
βάση μηχανής που 'εχει κάτσει'(δεν δημιουργεί αλλα προβλήματα, περα από κάτι γκουπ γκουπ στα απότομα πατα)
πίσω λαμπακια κ 1 φις
μια βλακεία-ενωση καλωδίων κάτω από τη μηχανή που ειχε κοπει κ δεν αναβε το φως οπισθεν
2 πολλαπλασιαστες (δεν εμεινε, έκανε αρρυθμίες)
κατι λαμάκια στα ψαλίδια (δεν θυμάμαι πως λέγονται). με την αλλαγή μεταμορφώθηκε πάλι το τιμόνι κ η συμπεριφορά στις λακούβες (κ εφυγε κ ο θόρυβος που νόμιζα πως εκανε το ταμπλό)
κάνει πολύ λίγο θόρυβο όταν αφήνεις συμπλέκτη, νομίζω πως πλησιάζει η ώρα για δίσκο πλατό (δεν εχει αλλαχτεί ποτέ)
καίει 300ml λάδι/1000 χλμ εδώ κ πολύ καιρό
σούμα? όλα καλά! ειδικά για τη χρήση που του κάνω.
όλα τα παραπάνω είναι κλασικά προβλήματα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. κάποια θεωρούνται 'αναλώσιμα' κ δικαίως, αλλα διορθώθηκαν στα μετέπειτα ΜΥs (παπάρια)
εγώ είμαι ευχαριστημένος σε ότι αφορά την αξιοπιστίαΈλα Αλέκοοο, με την ποιά είσαι ευχαριστημένος Φαντάσου να σου έβγαζε και κανά πρόβλημα δηλαδή
μη γελάς σε το χαζό ρε!
όλα ειναι συναρτηση με τα χιλιόμετρα κ τη χρήση που του κάνεις.
δε θα πεθάνω που στα 130 χλδ χιλιόμετρα χάλασε ο εγκέφαλος της κλειδαριάς (παρόλαυτα δούλευε, αλλά εστελνε λάθος σήμα, δεν καταλάβαινε το αμάξι πως άνοιξε η πόρτα) ή που από τις λακούβες τα έπαιξαν δυο μπρατσάκια μπροστά
για δε τους πολλαπλασιαστές, αν μου τους έκαιγε κάθε 10-20 χλδ θα χαλιόμουν. τώρα που έχει κάψει μόνο τους δυο, χωρίς να με αφήσει στο δρόμο, τους άλλαξα στη σεατ, με δυο χρόνια εγγύηση, ε εντάξει, μια χαρά.
**εδώ χαλάμε εμείς, θα σκεφτώ αν στα 7 χρόνια εχω δώσει κ 300 ευρώ για απρογραμμάτιστα προβλήματα? :**slap:
μιλάμε για φθηνές βλάβες, ανούσιες οι πιο πολλές, που βρίσκονται κ διορθώνονται άμεσα, σχετικά οικονομικά!
το μόνο θέμα που εχει το συγκεκριμένο αμάξι με το συγκεκριμένο κινητήρα είναι η κατανάλωση λαδιού. -
Εμενα ο εγκεφαλος της κλειδαριας ειναι χαλασμενος απο τα 31000 χμ...
-
Βαλβίδα θερμοκρασίας τελικά η ζημιά, με κόστος 54,6 €.
-
Τρέμουλο στο ρελαντί είχα 2 - 3 φορές με το Polo και τον 1045 cc κινητήρα των 45 hp
Άλλαξα διανομέα, και 2 φορές ένα αισθητήρα αλλά δεν θυμάμαι την ακριβή ονομασία του. -
Επεισόδιο 1453653...
Το Cordoba ξανακάνει κόλπα...
Το πρωϊ άνοιξε ξανά το EPC και το λαμπάκι του κινητήρα. Έσβησα τη μηχανή ξαναέβαλα μπροστά και από τότε είναι μόνιμα ανοιχτό το λαμπάκι του κινητήρα, ενώ το EPC έσβησε...
Δεν τρέμει, δεν νοιωθω μείωση της απόδοσης και μέχρι το απόγευμα έπαιρνε και μπροστά εύκολα. Αύριο να δούμε
Τι άλλο μπορεί να χάλασε πάλι;;; Έλεος!!! Έχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα!!!
Οκ, φυσικά και δεν περίμενα ότι θα αποδεικνυόταν τέρας αξιοπιστίας, από τι σκ@τ@ όμως είναι φτιαγμένα τα ανταλλακτικά του και ένα ένα χαλάνε; Άλλο το να λες π.χ. τα Seat εκείνης της γενιάς έχουν ελαττωματικούς θερμοστάτες και άλλο να είναι τα πάντα ελαττωματικά!!!
-
Καθαρισμό πεταλούδας έκανες;
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Καθαρισμό πεταλούδας έκανες;Ναι, μου έχουν κάνει πριν από ~1,5 χρόνο και ~10000 χλμ
-
Εχω ένα Ibiza 1.4 16ν με τα 101 άλογα του 2005 και με 70.000 χλμ και μέχρι τώρα το λαμπάκι του epc και check engine μου άναψαν δύο φορές. Την πρώτη φορά άναψε μόνο το epc και ήταν ένα καμμένο λαμπάκι των πίσω φώτων του φρένου Την δεύτερη φορά όμως μου συνέβη ένα κουλό. Σε κόκκινο σηματοδότη και ενώ το αυτοκίνητο δεν είχε ακόμη ακινητοποιηθεί βάζω νεκρά στο κιβώτιο για να απομονώσω και να φρενάρω. Ο κινητήρας σβήνει τόσο 'γλυκά' λες και τον έσβησα από την μίζα. Γυρίζω το κλειδί, παίρνει μπροστά με την μία και το πάω κατευθείαν συνεργείο. Εκεί μου καθάρισαν την πεταλούδα όπου πράγματι ήταν κατάμαυρη και εδώ και 1,5 χρόνο δεν μου παρουσίασε τίποτα. (μην το ματιάξω)
Πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ έχει μεγάλο πρόβλημα με την PCV και την EGR καθώς και με ελλατωματική παρτίδα ελατηρίων πιστονιών (τούρκικης κατασκευής).
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Επεισόδιο 1453653...Το Cordoba ξανακάνει κόλπα...
Το πρωϊ άνοιξε ξανά το EPC και το λαμπάκι του κινητήρα. Έσβησα τη μηχανή ξαναέβαλα μπροστά και από τότε είναι μόνιμα ανοιχτό το λαμπάκι του κινητήρα, ενώ το EPC έσβησε...
Δεν τρέμει, δεν νοιωθω μείωση της απόδοσης και μέχρι το απόγευμα έπαιρνε και μπροστά εύκολα. Αύριο να δούμε
Τι άλλο μπορεί να χάλασε πάλι;;; Έλεος!!! Έχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα!!!
Οκ, φυσικά και δεν περίμενα ότι θα αποδεικνυόταν τέρας αξιοπιστίας, από τι σκ@τ@ όμως είναι φτιαγμένα τα ανταλλακτικά του και ένα ένα χαλάνε; Άλλο το να λες π.χ. τα Seat εκείνης της γενιάς έχουν ελαττωματικούς θερμοστάτες και άλλο να είναι τα πάντα ελαττωματικά!!!
τελείως φιλικά... δεν το πετάς στην θάλασσα να τελειώνεις??
δεν πρόκειται να στρώσει ποτέ, έπεσες στην περίπτωση... καίει και τα αντερά του για την ιπποδυναμη του... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Επεισόδιο 1453653...
Το Cordoba ξανακάνει κόλπα...
Το πρωϊ άνοιξε ξανά το EPC και το λαμπάκι του κινητήρα. Έσβησα τη μηχανή ξαναέβαλα μπροστά και από τότε είναι μόνιμα ανοιχτό το λαμπάκι του κινητήρα, ενώ το EPC έσβησε...
Δεν τρέμει, δεν νοιωθω μείωση της απόδοσης και μέχρι το απόγευμα έπαιρνε και μπροστά εύκολα. Αύριο να δούμε
Τι άλλο μπορεί να χάλασε πάλι;;; Έλεος!!! Έχω αλλάξει σχεδόν τα πάντα!!!
Οκ, φυσικά και δεν περίμενα ότι θα αποδεικνυόταν τέρας αξιοπιστίας, από τι σκ@τ@ όμως είναι φτιαγμένα τα ανταλλακτικά του και ένα ένα χαλάνε; Άλλο το να λες π.χ. τα Seat εκείνης της γενιάς έχουν ελαττωματικούς θερμοστάτες και άλλο να είναι τα πάντα ελαττωματικά!!!
τελείως φιλικά... δεν το πετάς στην θάλασσα να τελειώνεις??
δεν πρόκειται να στρώσει ποτέ, έπεσες στην περίπτωση... καίει και τα αντερά του για την ιπποδυναμη του...Εγω θα πεισμωνα..full μετροπη απο ibiza cupra με τα φρενα και ολα.. Λεμε και καμια χαζομαρα..
Φιλε aserf ευχομαι να βρει την υγεια του πια γιατι σε εχει κουρασει.Ειλικρινα λυπαμαι.. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τελείως φιλικά... δεν το πετάς στην θάλασσα να τελειώνεις??
δεν πρόκειται να στρώσει ποτέ, έπεσες στην περίπτωση... καίει και τα αντερά του για την ιπποδυναμη του...Πέρα από το χιουμοριστικό της πρότασης επειδή δεν είναι περίοδος για έξοδα και εγώ δόσεις δε θα έβαζα ποτέ και για κανένα λόγο θα πρέπει να ζήσω μαζί του για μερικά χρόνια ακόμα. Μέχρι τότε όμως θα ρίχνω και τα απαραίτητα σιχτιρίσματα για την αξιοπιστία του
Η κατανάλωσή μου δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Αφενός μεν καθημερινά οι διαδρομές που κάνω είναι τέτοιες που ούτε να ζεσταθεί προλαβαίνει (ό,τι χειρότερο για την κατανάλωση και όχι μόνο), αφετέρου όταν βρω άδειο δρόμο τα ΣΚ κινούμαι άνω του φυσιολογικού...
Αν τα έφτυνε κάτι που έχει σχέση με τον τρόπο οδήγησης λοιπόν δε θα μπορούσα να πω κάτι, ε όταν τα φτύνει κάθε αισθητήρας, βαλβίδα, κτλ αι σιχτίρ!!! γκρρρρρρρρρρρ
-
Προτεινω να βρεις ενα πιο αξιοπιστο συνεργειο, κατα προτιμηση εξειδικευμενο σε VAG οπου θα ξερουν τα κουσουρια και τα 'κολπα'.
(Αν δεν κανω λαθος μεχρι τωρα το πηγαινες στην αντιπροσωπεια)Y.Γ. Ο αριθμος πλαισιου σου βρισκεται αναμεσα στους VSS 6L 6R083532 - VSS 6L 6R090394 ?
-
ποσο κοστιζει το κιτρινο χαρτι με τα κοκκινα γραμματα ''πωλειται'';;;;.........μαλλον κατι ειχε παρει πρεφα ο προηγουμενος και αυτον τον καιρο ειναι καλη φαση για αγορα μεταχειρισμενου τουτου!
Ολο χαλάει, γιατί??? (Δεν αντέχω άλλο!!!)