Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 191
    • 490
    • 491
    • 189 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    103947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johncharles last edited by

      Μπα... Πιο πίσω 50's

      Να' σαι καλά ρε συ audipassion, λίγο γέλιο δεν κάνει ποτέ κακό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ιδιως η 155 ηταν απαραδεκτο αυτοκινητο..και ιδιως η q4..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Ο χρήστης Σου-Χου στους 4Τ έγραψε:
          'Την αδικέι το προφίλ της που μοιάζει με το Bravo(και το LEON, βεβαίως) ΛΕΝΕ..αλλά μάσκα και κώλος είναι επιπέδου Τζένιφερ Λόπεζ και προδίδει το τι σε περιμένει στη θέση του οδηγού. Ανδρικό καθαρόαιμο όχημα μπλα μπλά.... κορυφαία ποιότητα,καλά ρυθμισμένο πλαίσιο που σβήνει την εμπρός κίνηση και με κινητήρες με ψυχή και άποψη απο 120-230 άλογα μλπά μπλά....'
          'Θυμάστε την εξαιρετική 147; Υπολογίστε αναβάθμιση-άλμα σε όλα τα επίπεδα, κάτι που δεν έγινε με την 159 σε σχέση με την 156, ενώ αν έχετε άποψη για τη MiTο, που λάμπει στους δρόμους μας, απλώς σημειώστε: Καμία σχέση!.....'

          Κίκιζα άρχιζε αποταμίευση. Ο μεγάλος μανιτού μίλησε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

            'Την αδικέι το προφίλ της που μοιάζει με το Bravo(και το LEON, βεβαίως) ΛΕΝΕ..αλλά μάσκα και κώλος είναι επιπέδου Τζένιφερ Λόπεζ και προδίδει το τι σε περιμένει στη θέση του οδηγού. Ανδρικό καθαρόαιμο όχημα μπλα μπλά.... κορυφαία ποιότητα,καλά ρυθμισμένο πλαίσιο που σβήνει την εμπρός κίνηση και με κινητήρες με ψυχή και άποψη απο 120-230 άλογα μλπά μπλά....'
            'Θυμάστε την εξαιρετική 147; Υπολογίστε αναβάθμιση-άλμα σε όλα τα επίπεδα, κάτι που δεν έγινε με την 159 σε σχέση με την 156, ενώ αν έχετε άποψη για τη MiTο, που λάμπει στους δρόμους μας, απλώς σημειώστε: Καμία σχέση!.....'

            Για λέει αυτός έτσι τότε το αυτοκίνητο θα γ@μ@ει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              audipassion last edited by

              Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
              Μπα... Πιο πίσω 50's

              Να' σαι καλά ρε συ audipassion, λίγο γέλιο δεν κάνει ποτέ κακό.

              Στα 50ς 60ς 70ς και 80ς για να είμαι δίκαιος έβγαλαν αριστουργίματα στα 90ς με φωτινή εξαίρεση την 156 τι ;;

              Ιδιως η 155 ηταν απαραδεκτο αυτοκινητο..και ιδιως η q4..

              καταπληκτικό ιδίος 1,7 & 1,8 ταχύτατα ενσάρκοσαν to cuore sportivo.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Η 155 ήταν υπέροχο αυτοκίνητο! Ταχύτατη και σπορτίβική.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Στα 90's βγηκαν η gtv δευτερης γενιας.. και ομοιως και η spider, η 155 + η q4, οι 33 1.7 16v και η τετρακινητη sw, η 156 βεβαιως βεβαιως..
                  Επισης ο καταπληκτικος v6 tb + οι κινητηρες TS της 156 και επειτα της 147 αλλα και ο 1.4 TS των 1.4 145-146..

                  Ετσι πολυ χοντρικα και ξεχνωντας βασικα πραγματα......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                    Στα 90's βγηκαν η **gtv δευτερης **γενιας.. και ομοιως και η spider, η 155 + η q4, οι 33 1.7 16v και η τετρακινητη sw, η **156 **βεβαιως βεβαιως..
                    Επισης ο καταπληκτικος **v6 tb **+ οι κινητηρες **TS της 156 και επειτα της 147 **αλλα και ο 1.4 TS των 1.4 145-146..

                    Ετσι πολυ χοντρικα και ξεχνωντας βασικα πραγματα......

                    Σαράβαλα ρε Νονούλη...

                    Σοβαρά τώρα... εκπληκτικά όλα τους!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      audipassion last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Η 155 ήταν υπέροχο αυτοκίνητο! Ταχύτατη και σπορτίβική.

                      Σαν την σειρά 3 της εποχής ενα πράγμα .

                      Στα 90's βγηκαν η gtv δευτερης γενιας.. και ομοιως και η spider, η 155 + η q4, οι 33 1.7 16v και η τετρακινητη sw, η 156 βεβαιως βεβαιως..
                      Επισης ο καταπληκτικος v6 tb + οι κινητηρες TS της 156 και επειτα της 147 αλλα και ο 1.4 TS των 1.4 145-146..

                      Ετσι πολυ χοντρικα και ξεχνωντας βασικα πραγματα......

                      Πανέμορφα αυτοκίνητα gtv & spider και με ιταλικούς V6 όχι gm σαν σήμερα αλλά οδιγηκά και σε σχέση με το παρελθόν της αιτερίας πάντα ; και η barchetta και to coupe της εποχής ήταν αντίστοιχα αν όχι καλύτερα ειδικά το coupe από την gtv , η 33 ήταν αξιόλογο αυτοκίνητο και 156 φυσικά έσωσε την εταιρία από την χρεωκοπία και 147 πολύ καλή κάποτε έφτασα ένα βήμα πριν την αγορά της και βγήκε το ΄01 αλλά 155 δν ήταν ποτέ τπτ ξεχωριστό ένα φτιασιδομένο tempra ήταν ειδική περίπτοση η q4 η deltona της alfa.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Αρα τελικα καταληγουμε οτι μια χαρα αυτοκινητα εβγαλε η alfa τα 90's..
                        Καμια επαφη η 155 με το tempra επισης..

                        Τι νοημα ειχε λοιπον το παραπανω..

                        Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                        Το grouppo ζεί ακόμα στις μέρες των 90ς Tempra , detra , 155 .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          audipassion last edited by

                          Η βάση (σασί ) της 155 δν ήταν κοινή με tempra και detra ; αυτό πιστεύω ότι ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο πλήγμα για το κύρος της alfa μετά την κακή φήμη στην sud εποχή . η 33 ήταν καλή οδηγικά αλλά μάλλον πίσω στους υπόλοιπους τομείς από τον ανταγωνσμό η 156 ήταν άλμα για την alfa αλλά 145 , 146 ... το κρατάω το σχόλιο μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Το πλαίσιο και τα πλαστικά μπορεί να ήταν Fiat αλλά το στρίψιμο και οι κινητήρες ήταν Alfa! Και προσωπικά θεωρώ τον V6 TB ανώτερο του 20βάλβιδου του Coupe.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              audipassion last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Το πλαίσιο και τα πλαστικά μπορεί να ήταν Fiat αλλά το στρίψιμο και οι κινητήρες ήταν Alfa! Και προσωπικά θεωρώ τον V6 TB ανώτερο του 20βάλβιδου του Coupe.

                              Την gtv 2.0 tb την θεωρείς ισάξια του coupe 20v turbo plus;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                Το πλαίσιο και τα πλαστικά μπορεί να ήταν Fiat αλλά το στρίψιμο και οι κινητήρες ήταν Alfa! Και προσωπικά θεωρώ τον V6 TB ανώτερο του 20βάλβιδου του Coupe.

                                Την gtv 2.0 tb την θεωρείς ισάξια του coupe 20v turbo plus;

                                Αν και δεν είχε την μπλοκαδούρα, θα την προτιμούσα. Ο V6 κελαηδούσε και το πλαίσιο ακολουθούσε πιστά. Στον δρόμο ηταν ισάξια, αλλά η Alfa ήταν πανέμορφη (όχι ότι το Fiat ήταν άσχημο). Και τα δύο ήταν γνήσια Ιταλικά σπορ αυτοκίνητα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nonos last edited by

                                  Ξαναλεω καμια επαφη το tempra με την 155.. Επισης δεν υπαρχει detra.. αλλα dedra....

                                  Δε μπαινω παλι στο κοπο για τα αυτονοητα... edit mod Οταν μαθεις να ξεχωριζεις μια sud απο μια sprint τα ξαναλεμε...

                                  Εγραψες παλι κατι για να ξεσηκωσεις κυριως τους alfisti που παραδοξως δεν εμφανιστηκαν..] και μετα την αναιρεις με τα ιδια σου τα λεγομενα καθως παραδεχεσαι οτι εβγαλε ενα σωρο αυτοκινητα στα '90s η alfa..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                                    καταπληκτικό ιδίος 1,7 & 1,8 ταχύτατα ενσάρκοσαν to cuore sportivo.

                                    Τα αντίστοιχα Α4 ήταν πιο γρήγορα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      audipassion last edited by

                                      ο σορός είναι η 156 ; γιατί μόνο αυτό βγήκε στα 90ς η 33 βγήκε στα 80ς για gtv και spider είπαμε αλλά φένεται ο dogfather έχει κέφια απόψε . Τέσπα με το αρχικό μου ποστ ήθελα να πω ότι η fiat πρέπει κάποια στιγμή να ξεχωρίσει την alfa από τις άλλες εταιρίες του ομίλου και επιμένω σε αυτό .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dinoaka last edited by

                                        Τι λετε (με ολο το σεβασμο...) να γυριζαμε λιγο on topic?

                                        Ειναι λιγο απαραδεκτο να φαινεται γυμνο μεταλλο στο εσωτερικο της G.

                                        Οποτε ακυρο το ασπρο που σκεφτομουν γιατι θα χτυπαει πολυ!
                                        Παμε για κανενα magnesium grey!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          edit mod

                                          Παμε αλλη μια λοιπον..

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          Στα 90's βγηκαν η gtv δευτερης γενιας.. και ομοιως και η spider, η 155 + η q4, οι 33 1.7 16v και η τετρακινητη sw, η 156 βεβαιως βεβαιως..
                                          Επισης ο καταπληκτικος v6 tb + οι κινητηρες TS της 156 και επειτα της 147 αλλα και ο 1.4 TS των 1.4 145-146..

                                          Ετσι πολυ χοντρικα και ξεχνωντας βασικα πραγματα......

                                          Εγραψα για 33 1.7 16v και για τετρακινητη sw οχι γενικα για 33 (αναθεμα αν γνωριζεις ποτε παρουσιαστηκαν).. παλι οπως και παντα γραφεις τα δικα σου..διαβαζε με πριν να μαθαινεις τιποτα..

                                          Το αρχικο ποστ ηταν κατι που μονο εσυ ξερεις με σκοπο να προκαλεσεις για αλλη μια φορα..Το τι ηθελες να πεις μονο εσυ το ξερεις καθως δε μπορει κανεις να μη καταλαβε κανεις..

                                          Εντωμεταξυ μια χαρα διαχωρισμενα ειναι τα brands..Ακομα και η giulieta για να ειμαστε και on topic εχει απειρες διαφορες σε σχεση με τη delta(ουτε detra ουτε nekra..) και το bravo..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            @none η 4κίνητη 33 ήταν κακάσχημη και άχαρη... η 33 1.7 16v ήταν όλα τα λεφτα...

                                            gtv vs coupe plus (με το 6άρι)... εύκολα το φιατ...
                                            ο v6 ήταν καταπληκτικό μοτέρ με φοβερό ήχο , αλλά ... είχε μικροπροβλήματα και του έλειπε δύναμη σε σχέση με το 5κύλινδρο διαμάτι της φιατ...

                                            φίλος μου έχει coupe με 480hp τροχό... έχω βιντεο που κερνάμε μόντενα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 191
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 189 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr