-
Αρχισε να διατίθεται και το Logan MCV, δηλαδή η S/W έκδοση του Logan. Διατίθεται με 2κινητήρες 1.6 και 90 hp και 1.5 DCI 70 hp και οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι:
1.6 90 hp Laureate: 12.750
1.5 Dci 70 hp Laureate: 14.550Διαφοροποιημένες είναι και οι τιμές του 4θυρου Logan που πλέον ξεκινάει από 7.900 (!!!)
-
Προχθες ειδα το Logan στην τοπικη αντιπροσωπεια. Κανονικα το Sandero θα κοιταγα, αλλα τελικα κατεληξα στο Logan που ηταν στην εκθεση σε μια συμπαθεσταστη μεταλλικη αποχρωση του μπλε. Βασικη λεπτομερεια: Μιλαμε για το dCi, αλλιως δεν το συζηταμε. Μου προταθηκε test drive αλλα δεν το εκανα (με Sandero). Τιμη 12.150 με μεταλλικο εαν το παρω ως το τελος του μηνα, αλλιως 12,850. Μια χαρα δλδ, καθως ο πετρελαιοκινητος ανταγωνισμος σε αυτη την τιμη ειναι τα Hyundai i10-Kia Picanto CRDi (1100cc) και το νεο KA (1300cc) το οποιο ειδα στο δρομο και επαθα...ξερατοβολο ερωτα -ειχα το παλιο SportKA- με την εμφανιση του. Με σκαρτα 13.000 λοιπον παιρνεις ενα 4θυρο ευρυχωρο με 500λτ χωρο αποσκευων και 85ps, αλλα και ελκτικης ικανοτητας 1100kg (τρεϊλερ με φρενα) rebadged Renault με καλο εξοπλισμο. Μια χαρουλα. Μονο οι πορτες του (+καπο, πορτ-μπαγκαζ) ειναι φτερο στον ανεμο. Και μεσα δειχνει αξιοπρεπεστατο απο αποψη συναρμογης κτλ.
Λογικα καποια στιγμη μεσα στη χρονια θα το παρω (εκτος και αν βρεθω με κανα Mazda 2 diesel λογω φιλικων σχεσεων, αν εισαγεται βεβαια, αλλα και παλι θα βγει στα 15.000) και πιστευω πως οποιος εχει λυμενο το προβλημα του να εχει ενα αυτοκινητο για πραγματικη οδηγηση και απλα χρειαζεται ενα καθημερινο εργαλειο ( και ζει στην επαρχια βεβαια κατα το ελληνικο κρατος ) πρεπει να κοιταξει το diesel γενικοτερα. Αλλη φαση... -
http://www.renault.com.gr/best_deals/
20 Dacia Logan 1.4 MPI και 1.5 Dci με 2.000-2.500 euro φθηνότερα
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Tι λε ρε μεγαλε...
Και ποιος θα τα αγοραζε??Του Ελληνος ο τραχηλος, Dacia, Skoda, Lada δεν υποφερει.
Απο cayenne και πανω περικαλω.Για τους μεσαιους Μπεμπα και μερσεντε.Και για τη πλεμπα Βοσβαγκεν και Τουοτα.
...Μόλις πριν από 5 λεπτά έξω από την εργασία μου, **κοπελίτσα 20-25 ετών με BMW 316Ti **ασημένια με 18άρια ζαντικά, πολυάκτινα...και με στυλάκι 'σας αγοράζω όλους...'
Το ΝεοΕλληνικό αυτό στυλάκι από ορισμένους/ορισμένες έχει χαλάσει την χώρα.
Αυτά είναι...
Fun της Αλεξανδράτου θα είναι....Ελληνικά γρι!
Μια χαρά τα πάει η Dacia υπό την αιγίδα της Renault. -
Μια χαρά τα πάει η Dacia υπό την αιγίδα της Renault.
Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, όχι στην Ελλάδα.
Του ομοφυλόφιλου δηλαδή, 362 τεμάχια έκανε το 2009, σε περίοδο κρίσης που υποτίθεται πως την ευνοούσε. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μια χαρά τα πάει η Dacia υπό την αιγίδα της Renault.
Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, όχι στην Ελλάδα.
Του ομοφυλόφιλου δηλαδή, 362 τεμάχια έκανε το 2009, σε περίοδο κρίσης που υποτίθεται πως την ευνοούσε.Ο λόγος που πούλησε τόσα λίγα κομμάτια είναι οτι ο νεοέλληνας δεν αγοράζει Ντατσια μπας και χαρακτηριστεί αρνητικά απο τους άλλους νεοέλληνες.ένας άλλος λόγος είναι οτι στην γωνία καιροφυλακτεί ο ανταγωνισμός απο την Κορέα που λέγεται Hyundai,Kia,Chevrolet και προσφέρει πιο σύγχρονες προτάσεις σε αντίστοιχες τιμές κτήσης.
Συνεπώς,καλύτερα ένα Aveo η ενα i20 απο ενα Sandero,καλύτερο ένα Αccent απο ένα Logan.Tώρα τελευταία βέβαια βλέπω αρκετά Dacia στο δρόμο και ίσως ο ελληνας κάνει στροφη 360 μοιρων.Και που να δειτε τι εχει να γίνει με το Suv που ερχεται σύντομα..χαμος -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μια χαρά τα πάει η Dacia υπό την αιγίδα της Renault.
Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, όχι στην Ελλάδα.
Του ομοφυλόφιλου δηλαδή, 362 τεμάχια έκανε το 2009, σε περίοδο κρίσης που υποτίθεται πως την ευνοούσε.Αναφερόμουν στην γενικότερη φιλοσοφία και πολιτική της εταιρίας και όχι τόσο σε νούμερα πωλήσεων.
Έχω την αίσθηση ότι η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανική κοινότητα θα παρουσιάσει μια πλειάδα μοντέλων χαμηλού κόστους και βασικών χαρακτηριστικών (ας δούμε το Duster). -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Μια χαρά τα πάει η Dacia υπό την αιγίδα της Renault.
Σε κάποιες χώρες του εξωτερικού, όχι στην Ελλάδα.
Του ομοφυλόφιλου δηλαδή, 362 τεμάχια έκανε το 2009, σε περίοδο κρίσης που υποτίθεται πως την ευνοούσε.Αναφερόμουν στην γενικότερη φιλοσοφία και πολιτική της εταιρίας και όχι τόσο σε νούμερα πωλήσεων.
Έχω την αίσθηση ότι η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανική κοινότητα θα παρουσιάσει μια πλειάδα μοντέλων χαμηλού κόστους και βασικών χαρακτηριστικών (ας δούμε το Duster).The thing is,θα καταφέρει το Duster να φτασει και να ξεπερασει το Chevrolet Captiva,τα Hyundai Santa FE/Tucson και τα ΚΙΑ Sportage/Sorento;
-
Mήπως τα προαναφερθέντα είναι, για την χώρα μας τουλάχιστον, σε άλλη κατηγορία μεγέθους, τιμής, δυαντοτήτων κ.τ.λ.
Και μήπως το παρόν θρεντ είναι για το 'νέο' Λόγκαν?
Υποθέσεις κάνουμε... -
Εμενα τα οικονομικα μου ειναι σε καινουργιο αυτοκινητο για κανα χιλιαρι αυτοκινητο της κατηγοριας σουπερ μινι αλλα το dacia ομως μια χαρα μου φαινεται διοτι παιρνεις ενα πολυ μεγαλυτερο αυτοκινητο και κινητηρα μεγαλυτρου κυβισμου σε σχεση με ενα χιλιαρι μινι. Μπηκα σε εκθεση στο sandero kai sto logan, ενταξει το εσωτερικο ειναι λιγο φτωχο αλλα σε καμια περιπτωση δεν θυμιζει κατασκευες παλιες αυτοκινητων του ανατολικου μπλοκ, το κιβωτιο χαρμα πολυ μαλακο κουμπωμα χαιρεσαι να αλλαζεις ταχυτητες . Απο κινητηρες το μονο που με κανει διστακτικο ειναι η καταναλωση του παλιου 1400αρη μακαρι να εφερναν στην ελλαδα την εκδοση με το 1.2 μοτερ που εχω οδηγησει σε renault και ειναι αρκετα οικονομικος.Τα ΑΒS ειδα οτι ειναι της bosch ενω τα φρενα της ate μια εταιρεια που σε οσα αυτοκινητα εχω δει να εχουν τα φρενα της πετυχαινουν καλες αποστασεις ακινητοποιιησης κατι που το τονισαν στην δοκιμη που ειχαν κανει οι 4 τροχοι . Ο εξοπλισμος ειναι βεβαια λιγο φτωχος γαι τα σημερινα δεδομενα κυριως στο θεμα των αεροσακων δινει μονο οδηγου συνοδηγου οπως συνεβαινε με τα μικρα αυτοκινητα δεκα χρονια πριν
-
ΕΕ αφού το 316ti ειναι εργαλείο ρε συ , και καμία κοπέλα δε το αγοράζει για εφφέ
Και με 18 άρες ζάντες θα πηγαινε και σφαίρα
(Έπρεπε να την κοιτας και συ προκλητικά με το 207 με ύφος μπλαζέ)
-
Δεν σχεση με το logan αλλα στο sandero καταργηθηκαν οι οχταβαλβιδοι κινητηρες 1.4 και 1.6, παλιοι με υψηλες τιμες καταναλωσης . Sandero μονο με τον πιο καινουργιας σχεδιασης 1.2 16v 75 αλογων.Μονο το stepway εχει τον κινητηρες στα 1600 .Το logan εξακολουθει με τους κινητηρες 1.4 και 1.6 75 και 90 αλογων
-
Νέα έκδοση του Logan με 5θυρο αμαξωμα ετοιμάζουν στην Ινδία με πιθανά μηχανικά σύνολα των γνωστό 1,5 diesel και τον τωρινό 1,2 βενζίνης του Micra (προσωπικά τον θεωρώ υπεραξιολογο και υπεραξιόπιστο κινητήρα).
http://www.autoincar.com/spyshot-daciarenault-logan-short-version-for-india/ -
Wow!
Αν συνοδεύεται με το Micrοκιβώτιο θα πηγαίνει σφαίρα η Daciάρα!
-
μα το sandero λαθος νομιζα οτι ειναι ενα πιο συγχρονο εξωτερικα logan 5d..??
δεν εχω μπει μεσα σε logan, αλλα ειχα την εντυπωση οτι ηταν ιδια στο εσωτερικο
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Νέα έκδοση του Logan με 5θυρο αμαξωμα ετοιμάζουν στην Ινδία με πιθανά μηχανικά σύνολα των γνωστό 1,5 diesel και τον τωρινό 1,2 βενζίνης του Micra (προσωπικά τον θεωρώ υπεραξιολογο και υπεραξιόπιστο κινητήρα).
http://www.autoincar.com/spyshot-daciarenault-logan-short-version-for-india/Στην Ελλαδα θα του ειχαν κολλησει αυτοκολλητο οτι θα το παρει ο δημος ως παρατημενο ,απο ποτε εχουν να το μετακινησουν;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στην Ελλαδα θα του ειχαν κολλησει αυτοκολλητο οτι θα το παρει ο δημος ως παρατημενο ,απο ποτε εχουν να το μετακινησουν;Μια μέρα παρκαρισμένο κάτω απο δέντρο και με λασποβροχή, αρκεί!
Δεν εμπνεει και η σχεδίαση ως μελλοντικό! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στην Ελλαδα θα του ειχαν κολλησει αυτοκολλητο οτι θα το παρει ο δημος ως παρατημενο ,απο ποτε εχουν να το μετακινησουν;
Μια μέρα παρκαρισμένο κάτω απο δέντρο και με λασποβροχή, αρκεί!
+1
τα λαστιχα του ειναι μια χαρα -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Νέα έκδοση του Logan με 5θυρο αμαξωμα ετοιμάζουν στην Ινδία με πιθανά μηχανικά σύνολα των γνωστό 1,5 diesel και τον τωρινό 1,2 βενζίνης του Micra (προσωπικά τον θεωρώ υπεραξιολογο και υπεραξιόπιστο κινητήρα).
http://www.autoincar.com/spyshot-daciarenault-logan-short-version-for-india/Μου φαινεται οτι ειναι λιγο διαφορετικο αυτο το logan στο πισω μερος ακομα θετικο ειναι η τοποθετηση του 1.2 κινητηρα της nissan
-
Εκπτωση 2.000 euro στα Logan 4d 1.4 και Logan 1.5 Dci
1000 euro στα Logan MCV 1.6 και 1.5 Dci
500 euro στα Logan Van και Logan Pick-up
LOGAN LAUREATE 1.4 10.190-2.000=8.190
LOGAN LAUREATE 1.5 dCi 12.500-2.000=10.500
LOGAN MCV 1.6 12.950-1.000=11.950
LOGAN MCV 1.5 dCi 14.750-1.000=13.750
LOGAN VAN 10.900-500=10.400
LOGAN PICK-UP 1.6 11.100-500=10.600
LOGAN PICK-UP 1.6 12.700-500=12.200
Dacia Logan Facelift