-
Τέρμα το διάλλειμα (βλ. περσινή season), τα κεφάλια μέσα!
Πάμε Scuderia Ferrari!
Δε μπορώ όμως να μη βγάλω το καπέλο και τον αξεπέραστο Γερμανό, που δείχνει στους νεότερους, πως το τρίβουν το πιπέρι. Απλώς Φαινόμενο!
-
Έτσι Scuderia
Ο Γερο-mike καλά πήγε και αυτός
-
Νομίζω οτι κάναμε το 1-2
-
νομίζω πως φέτος θα παρατήσω την F1. τόσα χρόνια υπομονή, βαρέθηκα. και ειμαι και φερράρι...
-
ΟΧΙ αυτα τα στωματακια με την παλαμη μεσα απο μονοθεσιο της Ferrari ΟΧΙΙΙΙΙ!!!!
-
Αλονσο ηθελε να δειξει ποιος ειναι το αφεντικο και το καταφερε...
imprendibile...Ο Μασσα ειχε και προβληματακια με την θερμοκρασια...
Ο χαμιλτον στο δευτερο μισο του αγωνα ειχε πολυ καλους χρονους αλλα απλα τα Φερραρι ηταν μισο δευτερο πιο γρηγορα παντου...
Κριμα για τον Φεττελ.Ενδεικτικο πως ακομα και με το προβλημα δεν τον περασε ο Ροζμπεργκ.
καλος ο Σουμι...
καλος και ο Ροζμπεργκ.ειναι νωρις αλλα τα Φερραρι εχουν ενα προβαδισμα...
θα δειξει...
Βασικα τα Φερραρι ειναι ανταγωνιστικα και με βενζινη και χωρις ενω τα Μακλαρεν πχ μονο στο δευτερο μισο...μου αρεσε πως μετα δεν μιλουσε κανεις στον Αλονσο αλλα μιλουσαν ο Χαμιλτον με τον Μασσα...
Μπατον υπνος...
-
Μπράβο στην Φερράρι για το 1-2 που έδειξε ότι έχει την δυναμική. Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός των team-orders υπό μορφή 'save fuel'.
Ο LH στην 3η θέση πρακτικά 22 δεύτερα εμπρός από τον team-mate και uber-champion JB.
Κρίμα, κρίμα και πάλι κρίμα για τον SV που βρέθηκε με ραγισμένη εξάτμιση (κατά τους ανθρώπους του http://www.formula1.com) και τελικά έμεινε 4ος.
Μπράβο στον NR για την 5η θέση και ένα μεγαλύτερο μπράβο για τον παππού από το Kerpen που δεν ίδρωσε το αυτί του και βρέθηκε 6ος.
Για τον uber-champion λίγο ξυδάκι TOP αν και πρέπει να του δώσουμε και το ελαφρυντικό της νέας ομάδας.
Για τον MW κακή εμφάνιση. Πως είναι δυνατόν ο team-mate σου να βρίσκεται στη pole στη μέση του αγώνα να χάνει μέρος της ισχύος του κινητήρα και τελικά να τερματίζεις 8 δεύτερα πίσω του.
Ο VL 9ος και στην 10η θέση ένα ακόμα μέλος των ΚΑΠΗ της Φ1 ο γνωστός και ως κλαψ κλαψ boy RB.
Ο αγώνας βαρετός ως αηδίας πάντως...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τον uber-champion λίγο ξυδάκι TOP αν και πρέπει να του δώσουμε και το ελαφρυντικό της νέας ομάδας.Giati ksydaki? Apla fainetai oti perisy to prwta8lhma htan logo mono8esioy kai diaxyth sto prwto miso ths xronias.
Bebaia 8a yparksoyn poly kalo8elhtes poy 8a poyn tron exoyn gia no2 sthn omada, to mono8esio einai ftiagmeno sta metra toy Hamilton, ton rixnoyn ton kanoyn klp..... -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Για τον uber-champion λίγο ξυδάκι TOP αν και πρέπει να του δώσουμε και το ελαφρυντικό της νέας ομάδας.
Giati ksydaki? Apla fainetai oti perisy to prwta8lhma htan logo mono8esioy kai diaxyth sto prwto miso ths xronias.
Bebaia 8a yparksoyn poly kalo8elhtes poy 8a poyn tron exoyn gia no2 sthn omada, to mono8esio einai ftiagmeno sta metra toy Hamilton, ton rixnoyn ton kanoyn klp.....Αν δεν τα ήθελε όλα αυτά ας έμενε στην Mercedes
-
-
Τελικά μου φαίνεται δεν θα χρειαστεί ούτε 6 μήνες (που έδινα ως πρόβλεψη) ο FA για να κάνει τους tifosi να λιώσουν σαν μοτσαρέλα πάνω σε αχνιστή ζύμη... Αυτός είσαι ρε Fernando, πάρ' τους τα σώβρακα!
-
Εντάξει, δεν το χάνει φέτος ο Vettel
-
Το παρατηρήσατε ότι η ένδειξη του γυρολογίου (πχ. 23/49) φέτος μετράει προς τα πάνω κι όχι προς τα κάτω;; (ε ρε τι προσέχει κανείς σε μια ισπανική μετάδοση)
-
Mου άρεσε η Renault κι ο Petrov, όσο πήγε. Το έχει, δεν φαίνεται για κομπάρσος.
-
Στα 2/3 του αγώνα, όταν οι πρωτοπόροι γυρνούσαν στο 2:00 καθαρό, οι Lotus κατάφερναν 2:03.7
Καθόλου άσχημα!
-
-
πραγματικα ομως μερικοι εχετε δωσει ηδη το πρωταθλημα σε εναν αγωνα..
οι φερραρι σημερα πηραν μια νικη τυχερη μεν αλλα οπως παντα εδειξαν καλα στοιχεια σε μια γρηγορη πιστα να τους δουμε και στις αργες και μετα βγαζουμε συμπερασμα..
ο μπατον ο καιμενος πηγε να πιεσει τον γερμανο και εφαγε μισο δευτερο στον επομενο γυρο
ο σεννα τι να πω διαλεξε την χειροτερη ομαδα κριμα να εκτειθεται ετσι..
ο rb απορω τι τρεχει ακομη εκει πισω που ειναι μονο την γομα απο τον δρομο καθαριζει
ο vettel ο καιμενος τι να πει κανεις για αυτον δευτερη φορα χανει σιγουρο αγωνα
τωρα οσο αναφορα την fia ηταν που ηθελε να κανει τα Pits να μην εχουν τοσο μεγαλη βαρητητα στον αγωνα.. -
αν δεν εκανε τη μαλακια η μερσεντες να δωσει τη θεση στον χαμιλτον στο πιτστοπ( ),ακομα κολημενος πισω απο τον ροσμπεργκ θα ηταν ο χαμιλτον , ιδιο αγωνα με τον μπατον θα ειχε ,οπως ειχε μεχρι τοτε
-
Αυτος ο Φεττελ εχει φαει πολυ πικρα ρε γαμωτο...
ειχε ενα υφος αστα να πανε...κριμα...
εχει πραγματικα δυναμικο...ειδα τον Σουμι...
ειναι λιγο ᾽᾽καπως᾽᾽
παντως αν χαλαρα βγαινει 6ος...παντως εχει δικιο ο Νικος αλλο το BBC1...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για τον uber-champion λίγο ξυδάκι TOP αν και πρέπει να του δώσουμε και το ελαφρυντικό της νέας ομάδας.
Giati ksydaki? Apla fainetai oti perisy to prwta8lhma htan logo mono8esioy kai diaxyth sto prwto miso ths xronias.
Bebaia 8a yparksoyn poly kalo8elhtes poy 8a poyn tron exoyn gia no2 sthn omada, to mono8esio einai ftiagmeno sta metra toy Hamilton, ton rixnoyn ton kanoyn klp.....Αν δεν τα ήθελε όλα αυτά ας έμενε στην Mercedes
@ hannibal
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έχει νοοτροπία παγκόσμιου και όχι νοοτροπία θα προσπαθήσουμε. Όσο και αν δεν γουστάρω τον χαρακτήρα των MS, FA, LH είναι champions. Ο JB θυμίζει κολεγιόπαιδο.
@ mirage
Δεν μπορούσε να μείνει καρδιά μου....
-
Εχω ψιλοσταματησει να βλεπω φορμουλα 1 αλλα σημερα ειδα.Ολα τα λ7 να βλεπεις F1 στο RTL HD
-
Απλα η καλυψη του BBC . Τι να πρωτο-πω. Απο τα τρια διαφορετικα καναλια ? (κανονικο - highlights -Onboard) Απο τα 3 διαφορετικα feed στον ηχο? (κανονικο - απο το BBC Radio - καθολου μονο κινητηρες να ακουγονται) Απλα διαλεγες οτι τραβαει η ψυχη σου.
Απο τους δημοσιογραφους (μπρανλτ -κουλθαρντ - τζορνταν - βιλνεβ+ παρουσιαστες του BBC) Απο τις συνεντευξεις που πηρανε απο ολο το grid (απο οδηγους μεχρι VIP), απο τις βολτες στα γκαραζ διπλα στη δραση ? ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ .Ενα ακομα θα πω, ακομα και αυτην την στιγμη δειχνει δρωμενα απο την πιστα και κανουν αναλυση του αγωνα βημα βημα με πολλα replay και εξηγησεις απο τους ιδιους τους πρωταγωνιστες τους οδηγους.
Αφωνος... -
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Απλα η καλυψη του BBC . Τι να πρωτο-πω. Απο τα τρια διαφορετικα καναλια ? (κανονικο - highlights -Onboard) Απο τα 3 διαφορετικα feed στον ηχο? (κανονικο - απο το BBC Radio - καθολου μονο κινητηρες να ακουγονται)Απο τους δημοσιγραφους (μπρανλτ -κουλθαρντ - τζορνταν - βιλνεβ+ παρουσιαστες του BBC) Απο τις συνεντευξεις που πηρανε απο ολο το grid (απο οδηγους μεχρι VIP), απο τιε βολτες στα γκαραζ διπλα στη δραση ? ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ .Ενα ακομα θα πω, ακομα και αυτην την στιγμη δειχνει δρωμενα απο την πιστα και κανουν αναλυση του αγωνα βημα βημα με πολλα replay και εξηγησεις απο τους ιδιους τους πρωταγωνιστες τους οδηγους.
Αφωνος...Εκεί φίλε μου πληρώνεις για να πάρεις κάτι πίσω, όχι για να μασήσουν τα κάθε λογής καθίκια που λυμαίνονται αυτά που πληρώνουμε εμείς εδώ για την ΕΡΤ... (άσε για τα κάθε λογής σκουπίδια που 'πουλάνε' τα ελληνικά ιδιωτικά)
_
-
-Kαημένε Brawn (φέτος που δεν έχεις κρυμένους άσους στα μανίκια)
-Καημένε MassaUp
-Vettel (αλάνθαστος το τριήμερο,δουλευταράς στο μονοθέσιο,ο πιο γρήγορος στις κατατακτήριες και στον αγώνα....μόνο που ξέχασε ότι το μονοθέσιο του το έχει σχεδιάσει ένας προτζετίστας που αν δεν δει κάποιο κομμάτι του να φεύγει κατά τη διάρκεια του αγώνα...δεν νιώθει ικανοποιημένος)
-Alonso (δεν έκανε καμία μαλακία το τριήμερο,χαμηλών τόνων,σταθερός....και culonso)
-Κaiser (41 ετών,με τριετή αποχή,με μηδενική επαφή με μονοθέσιο από τον Οκτώβρη του 2006 και τερματίζει χαλαρά στην 6η θέση.Καθόλου άσχημα)
-Liuzzi
-Rosberg
-oι δύο νέες, όμορφες υπεύθυνες τύπου της Ferrari,που μας απάλλαξαν από τη σκατόφατσα του ColajanniDown
-το θέαμα
-τα παρτάλια που καλούνται νεοσεισερχόμενες ομάδες στην F1
-o ΒuttonΕντυπώσεις και προβλέψεις για το μέλλον.
Η Ferrari μάλλον μπορεί να χαμογελά.Σταθερή,προβλέψιμη,ρυθμίσιμη,δυνατή τόσο στις χαμηλές θερμοκρασίες των κατατακτηρίων,όσο και στις υψηλές του αγώνα.Η μεγαλύτερη αντίπαλος είναι προς το παρόν η RedBull,αλλά για να πω την αλήθεια,τη βλέπω περιορισμένης διάρκειας.Η Red Bull πληρώνει μια μέτρια αξιοπιστία (όχι σε επίπεδα διεκδίκησης πρωταθλήματος.....όπως φάνηκε και το 2009)... και κυρίως η εξέλιξη που μπορεί να παρουσιάσει μέσα στη χρονιά,δεν θα είναι σε καμία περίπτωση στο ύψος αυτής που θα μπορέσουν να παρουσιάσουν οι υπόλοιπες οικονομικά εύρωστες ομάδες.
Πιστεύω ότι η πραγματική αντίπαλος παραμένει η McLaren... αλλά βλέπω ότι η σεζόν δεν θα είναι τόσο αμφίρροπη όσο πιστεύαμε πριν 24 ώρες.
Θα υπάρξουν πολλοί περιστασιακοί πρωταγωνιστές ... αλλά ο κύριος πρωταγωνιστής θα είναι ο Alonso (επειδή πέραν της αξίας του και της αποφασιστικότητάς του,με το ζόρι θα δώσουν από τη Ferrari.... τις ίδιες πιθανότητες διάκρισης και στο Massa). -
Όσοι ήθελαν την κατάργηση των ανεφοδιασμών (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί) εμένουν στην άποψή τους;
Πολύ φοβάμαι ότι μετά τον πρώτο γύρο θα περιμένουμε μόνο, μη τυχόν και αντιμετωπίσει κάποιος κάποιο πρόβλημα.
Με τους ανεφοδιασμούς τουλάχιστον αγωνιουσαμε για τις στρατηγικές και για τα πιτ στοπ.
Τώρα όλοι κάνουν 1 στοπ και όλοι στον ίδιο γύρο +-1.
Όλοι οι παρομοίου pace είναι στο ίδιο σημείο και όλοι με ίδια καύσιμα.
Τσαφ τσουφ το τρενάκι τσαφ τσουφ. Γυρω γυρώ όλοι.....Στα του αγώνος:
Ότι είδαμε και χθες με εξαίρεση το πολύ καλό race pace του Hamilton, εφάμιλλο των Ferrari.
H Mercedes είναι πιο πίσω από τους άλλους τρεις.Εκτός από εμάς τους φανατικούς, καλούς ύπνους σε όλους τους υπόλοιπους. Μακάρι να διαψευστώ.
-
Ο χρήστης ladaman11 έγραψε:
Απλα η καλυψη του BBC . Τι να πρωτο-πω. Απο τα τρια διαφορετικα καναλια ? (κανονικο - highlights -Onboard) Απο τα 3 διαφορετικα feed στον ηχο? (κανονικο - απο το BBC Radio - καθολου μονο κινητηρες να ακουγονται) Απλα διαλεγες οτι τραβαει η ψυχη σου.
Απο τους δημοσιογραφους (μπρανλτ -κουλθαρντ - τζορνταν - βιλνεβ+ παρουσιαστες του BBC) Απο τις συνεντευξεις που πηρανε απο ολο το grid (απο οδηγους μεχρι VIP), απο τις βολτες στα γκαραζ διπλα στη δραση ? ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ .Ενα ακομα θα πω, ακομα και αυτην την στιγμη δειχνει δρωμενα απο την πιστα και κανουν αναλυση του αγωνα βημα βημα με πολλα replay και εξηγησεις απο τους ιδιους τους πρωταγωνιστες τους οδηγους.
Αφωνος...ΕΤΣΙ! Ακριβώς!! Γίνομαι κουραστικός...αλλά παιδιά...αν σας αρέσει η F1 βάλτε BBCi! Είναι απλά άλλο επίπεδο μετάδοσης. Μέχρι τώρα οι άνθρωποι είναι εκεί και συνεχίζουν τη μετάδοση με συνεντεύξεις κλπ μια ώρα μετά τον αγώνα! Απλά άλλο επίπεδο...άλλη κλάση, άλλος κόσμος!
==================================
Στα του αγώνα:
Ferrari 1-2
Μπράβο στην ομάδα! Μπράβο στα παιδιά! Μπράβο σε όλους! Φαίνεται να ξεπέρασε τα προβλήματα που είχε μετά την 'παραίτηση' του Σούμι.
Η RedBull επιβεβαίωσε την ανησυχία μου περί αξιοπιστίας και δε ξέρω αν το design και η τοποθέτηση της εξάτμισης τελικά φταίει...άρα θα έχουν σοβαρό θέμα.
O Button απογοήτευση, πίσω από τον γερό-Σούμι κατά 1 δευτερόλεπτο ενώ ο Χάμιλτον ήταν φανερά καλύτερος και ανώτερος!!
Σε γενικές γραμμές...ξεχώρισαν οι RedBull & Ferrari με τη τελευταία να έχει σταθερό pace αλλά και οι δύο με ερωτηματικά στην αξιοπιστία.
Πάμε για σούπερ σεζόν!
Well done boyz!
2010 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX