Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ;
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. ΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Μοτοσικλέτα
    24
    61
    894
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      temper last edited by

      Το μόνο που μπορώ να σας πω από φετινή μου μεταακρπολική εμπειρία, αφού ο press officer μας ήθελε σώους πριν… είναι το πώς στρίβει μια τετράτροχη γουρούνα!

      Απάντηση: MONO ME TO ΓΚΑΖΙ!

      Υ.Γ: Μην το δοκιμάσετε μόνοι σας στο σπίτι! Πάρτε μαζί σας τον temper… και προς Θεού όχι τον Γ.Χ. [/quote]

      Τι εννοείς για το 'Χάρπι'; Επειδή τούμπαρε το γουρούνι; Για τόλμα το εσύ αν μπορείς μικρούλη!!!

      (Στα ντόνατς καλός ήσουν. Βγήκες από τον κρόκο σου ε;)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Λυσσάξατε δηλαδή!! Με γουρούνα...αλλά και χωρίς!!

        Νίκο καλοκαίρι στην Κύμη με την γριούλα BMW και γύρω στους 40 υπό σκιάν (ας όψεται αυτό το φρέον) δεν λέει....
        Από την άλλη όλο γυροφέρνεις τον λαοπλάνο Τεμπερίδη, και πως αυτό πως εκείνο, πως στρίβει ΄πως πλαγιάζει....

        Μήπως ήλθε η ώρα? Λέω.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης manoliss έγραψε:
          Το μόνο που μπορώ να σας πω από φετινή μου μεταακρπολική εμπειρία, αφού ο press officer μας ήθελε σώους πριν… είναι το πώς στρίβει μια τετράτροχη γουρούνα!

          Απάντηση: MONO ME TO ΓΚΑΖΙ!

          Τις είδαμε τις ανωριμότητές σας Τώρα τα παιδάκια της Λαμίας θα παίζουν τένις με ροδιές πάνω στο γήπεδό τους

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Ο χρήστης kouk έγραψε:
            Λυσσάξατε δηλαδή!! Με γουρούνα...αλλά και χωρίς!!

            Νίκο καλοκαίρι στην Κύμη με την γριούλα BMW και γύρω στους 40 υπό σκιάν (ας όψεται αυτό το φρέον) δεν λέει....
            Από την άλλη όλο γυροφέρνεις τον λαοπλάνο Τεμπερίδη, και πως αυτό πως εκείνο, πως στρίβει ΄πως πλαγιάζει....

            Μήπως ήλθε η ώρα? Λέω.....

            ΄

            κυρ admin...βόλτα στην Κύμη όποτε θες!! Τώρα ποιά ώρα ήρθε δεν μπορώ να καταλάβω!!??...Για βόλτα με ΑΤ??!!...Ξέρεις κάτι??!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kouk last edited by

              Ο χρήστης kouk έγραψε:
              Λυσσάξατε δηλαδή!! Με γουρούνα...αλλά και χωρίς!!

              Νίκο καλοκαίρι στην Κύμη με την γριούλα BMW και γύρω στους 40 υπό σκιάν (ας όψεται αυτό το φρέον) δεν λέει....
              Από την άλλη όλο γυροφέρνεις τον λαοπλάνο Τεμπερίδη, και πως αυτό πως εκείνο, πως στρίβει ΄πως πλαγιάζει....

              Μήπως ήλθε η ώρα? Λέω.....

              ΄

              κυρ admin...βόλτα στην Κύμη όποτε θες!! Τώρα ποιά ώρα ήρθε δεν μπορώ να καταλάβω!!??...Για βόλτα με ΑΤ??!!...Ξέρεις κάτι??!!!

              ΥΓ Α....το φρέον κάνει κακό στο όζον της ατμόσφαιρας!!Είμαι οικολόγος!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ρε παιδιά έχει ηχώ εδώ μέσα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης kyan έγραψε:
                  Ρε παιδιά έχει ηχώ εδώ μέσα;

                  Λές?!!Μπααα!! Αλλος γράφει κι αυτός με κόκκινα γράμματα!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης temper έγραψε:

                    Μόνο γέρος δεν είσαι στα 20 αλλά τέλος πάντων.

                    Βλέποντας άλλους να οδηγάνε παπιά-scooterακια από τα τα 12-15 χρονών,ενώ η δική μου επαφή με πάσης φύσεως δίτροχα έχει σταματήσει από τα 10 μου χρόνια,αισθάνομαι κάπως 'γέρος' για να μάθω να οδηγώ μοτοσυκλέτα.Βέβαια,αν το κάνω σε τέτοια ηλικία,μάλλον θα το κάνω σωστότερα και πιο συνειδητοποιημένα από ότι άλλοι στα 15,οπότε ίσως να έχω ελπίδες ακόμα....

                    Επίσης θα ήθελα να πω ένα ευχαριστώ συνοδευόμενο από μεγάλη εκτίμηση στον Α.Τ. και σε όσους άλλους από τους 4Τ και το 0-300 για το ότι 'κάθονται και ασχολούνται' μαζί μας και μοιράζονται τις γνώσεις και το χρόνο τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexastrag last edited by

                      δεν νομιζω οτι εχω να προσθεσω τιποτα για το πως στριβει μια Μοτο.

                      αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν υπαρχει καλυτερη αισθηση απο το να ανακαλυπτεις τα ορια της προσφυσης μιας καλα στημενης μοτο σε στροφιλικια.........αυτη ηταν η τρελλα μου παλια και θυμαμαι οτι πηγαινα χαλαρα στις ευθειες ομως οταν εβλεπα μπροστα μου στροφη κατι με οδηγουσε στο να κατεβασω και να ανοιξω τερμα το γκαζι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        allou last edited by

                        Το γυροσκοπικό φαινόμενο λειτουργεί με όλες τις μοτοσικλέτες πάνω από τα 30-40 χλμ./ώρα. Με ποδήλατο σπάνια πιάνουμε τέτοιες ταχύτητες γι' αυτό και κυρίως στρίβουμε συμβατικά (στρίβοντας το τιμόνι δηλαδή).
                        Πιο εύκολο (και ωραίο) είναι με on-off μοτοσικλέτες ή γενικά με όσες έχουμε μεγαλύτερο τιμόνι (για καλύτερο μοχλό)._Α.Τ.[/quote]

                        Ωπ, Temper, σε τσάκωσα.
                        Το 'γυροσκοπικό' λειτουργεί από 0 χαω. Ακόμη και σταματημένος. Πες σε κάποιον να κρατήσει ανάμεσα στα πόδια του τον μπροστινό τροχό της μοτοσυκλέτας κι εσύ κάθησε επάνω της. Στρίψε το τιμόνι αριστερά, να δεις προς τα που θα πάρει κλίση η μοτοσυκλέτα... (δεξιά θα είναι)
                        Μόνο που τότε δεν έχει να κάνει με το γυροσκοπικό φαινόμενο καθώς δεν περιστρέφεται τίποτε, απλά σε χαμηλές ταχύτητες έχει να κάνει με τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας -σε γενικές γραμμές όπως σωστά περιέγραψε νωρίτερα ο φίλος για τα ποδήλατα.
                        Όσο για να κάνω λίγο πιό εύπυπτο το παράδοξο του να πιέζεις το τιμόνι αριστερά για να στρίψεις δεξιά, κράτα 2 πράγματα: 1ον: οποιοσδήποτε έχει κυλίσει πάνω σε οτιδήποτε έχει δύο ρόδες, από ποδήλατο ή πατίνι, μέχρι Hayabusa, κάνει ακριβώς αυτό το πράγμα, απλά δεν το συνειδητοποιεί. Και έχει τρομακτική διαφορά η οδήγησή σου όταν το συνειδητοποιήσεις.
                        2ον. Αυτό όλο λέγεται 'counter steering' (ας δώσει κάποιος μία καλή απόδοση στα ελληνικά) και είναι αυτό που κάνει οτιδήποτε κινείται σε αυτόν τον πλανήτη, οχήματα, ζώα, ακόμη και ο άνθρωπος. Όταν τρέχετε, για να ξεκινήσετε στροφή δεξιά προβάλλετε το αριστερό πόδι, το σώμα παίρνει κλίση δεξιά και στρίβετε. Ας μην βιαστούν οι 'αντιρησίες από χόμπι' γιατί υπάρχει συσχετισμός -είναι ο ίδος μηχανισμός, απλά έχω ήδη γεμίσει μια οθόνη.
                        Για να κλείσω με ερώτηση: Ακόμη και το αυτοκίνητο όταν στρίβετε δεξιά προς τα πού παίρνει κλίση; Οκ, αριστερά -συμφωνούμε. Τώρα αν το κόψουμε στη μέση το ίδιο δεν θα συμβεί; Μιλάμε πιά για μοτοσυκλέτα, η οποία για να μην 'πέσει', ΑΦΟΥ πάρει κλίση, στρέφει το τιμόνι (λόγω της γεωμετρίας της) προς το τόξο στροφής που διαγράφει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          panoscorfu last edited by

                          Επειδη ειμαι αρκετα εως πολυ ασχετως με τα δυκυκλα το σκριπ τι ειναι γιατι ειπεσ αν φοβομαστε μην κλειδωσει το τιμονι

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            n_olympios last edited by

                            Ο χρήστης panoscorfu έγραψε:
                            Επειδη ειμαι αρκετα εως πολυ ασχετως με τα δυκυκλα το σκριπ τι ειναι γιατι ειπεσ αν φοβομαστε μην κλειδωσει το τιμονι

                            Ευτυχώς κάποιος πρόλαβε να κάνει την ερώτηση πριν από μένα!

                            Κάτι για γκριπ (grip) ήξερα, ισχύει ή λέω πάλι βλακείες? (αλλά πάλι το σ απέχει 2 γράμματα από το γ, δύσκολο να κάνεις τυπογραφικό λάθος...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              chemic last edited by

                              πάντα όταν σκέφτομαι το γυροκοπικο φαινόμενο χαμογελάω αφού μου θυμίζει... υποβρύχιο(η λέξη και μόνο, όχι η οδήγηση μοτοσυκλέτας)
                              Αλλωστε, ότι όντως έτσι στρίβει η μηχανή αποδεικνύεται και στον πιο 'αντιρρησία' αν σκεφτεί τί γίνεται όταν αρχίζει και το πιο παραμικρό κοσκίνισμα του μπροστινού, ειδικά σε μηχανάκια με μαλακό μπροστινό.
                              Και μια και το έφερα η κουβέντα, τί κάνουμε όταν έχουμε κοσκίνισμα; Κρατάμε σφικτά το τιμόνι ή αφήνουμε να εκτονωθεί, κατά προτίμηση...πριν πέσουμε,η..ταλάντωση, οπότε ίσως μπορούμε να αρχίσουμε να κάνουμε το σταυρό μας (ή να μουντζωνόμαστε που δεν έχουμε βάλει σταμπιλιζατέρ).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                allou last edited by

                                Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                πάντα όταν σκέφτομαι το γυροκοπικο φαινόμενο χαμογελάω αφού μου θυμίζει... υποβρύχιο(η λέξη και μόνο, όχι η οδήγηση μοτοσυκλέτας)
                                Αλλωστε, ότι όντως έτσι στρίβει η μηχανή αποδεικνύεται και στον πιο 'αντιρρησία' αν σκεφτεί τί γίνεται όταν αρχίζει και το πιο παραμικρό κοσκίνισμα του μπροστινού, ειδικά σε μηχανάκια με μαλακό μπροστινό.
                                Και μια και το έφερα η κουβέντα, τί κάνουμε όταν έχουμε κοσκίνισμα; Κρατάμε σφικτά το τιμόνι ή αφήνουμε να εκτονωθεί, κατά προτίμηση...πριν πέσουμε,η..ταλάντωση, οπότε ίσως μπορούμε να αρχίσουμε να κάνουμε το σταυρό μας (ή να μουντζωνόμαστε που δεν έχουμε βάλει σταμπιλιζατέρ).

                                Για το κοσκίνισμα την ευθύνη φέρει και πάλι ο ...οδηγός. Το πρώτο κοσκίνισμα τον τρομάζει, σφίγγει το τιμόνι, πολλαπλασιάζει έτσι το κοσκίνισμα και -το χειρότερο- το μεταφέρει μέσω του σώματός του και στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Μέχρι που από το πολύ κοσκίνισμα, ο οδηγός εκτινάσσεται και η μοτοσυκλέτα ακαριαία επανέρχεται σε ηρεμία και κυλάει μόνη της μέχρι να βρεί τοίχο. Άρα συμπέρασμα: το σταμπιλιζατέρ είναι άχρηστο. Αρκεί να χαλαρώνουμε τα χέρια μόλις αισθανθούμε ταλάντωση και η μοτοσυκλέτα θα επανέλθει μια χαρά. Λόγω της γεωμετρίας της που λέγαμε και νωρίτερα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cmarin last edited by

                                  Μήπως τελικά στρίβουμε ενεργοποιώντας το γυροκοπικο φαινόμενο χωρίς να το καταλαβαίνουμε ή χρειάζεται προσπάθεια για να το κάνεις? Κι αν είναι το δεύτερο, στρίβουμε λάθος?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tifosaros last edited by

                                    Πείτε μας τώρα για το Λέφα και γιατί ήταν τόσο καλή η μοτοσικλέτα που έφτιαξε με το hub-steering στα μέσα της δεκαετίας του '90.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                      πάντα όταν σκέφτομαι το γυροκοπικο φαινόμενο χαμογελάω αφού μου θυμίζει... υποβρύχιο(η λέξη και μόνο, όχι η οδήγηση μοτοσυκλέτας).

                                      ΕΕΕΕΕ!!!!
                                      Αλλο είναι τό γυροσκόπιο,καί άλλο τό...ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης allou έγραψε:

                                        πάντα όταν σκέφτομαι το γυροκοπικο φαινόμενο χαμογελάω αφού μου θυμίζει... υποβρύχιο(η λέξη και μόνο, όχι η οδήγηση μοτοσυκλέτας)
                                        Αλλωστε, ότι όντως έτσι στρίβει η μηχανή αποδεικνύεται και στον πιο 'αντιρρησία' αν σκεφτεί τί γίνεται όταν αρχίζει και το πιο παραμικρό κοσκίνισμα του μπροστινού, ειδικά σε μηχανάκια με μαλακό μπροστινό.
                                        Και μια και το έφερα η κουβέντα, τί κάνουμε όταν έχουμε κοσκίνισμα; Κρατάμε σφικτά το τιμόνι ή αφήνουμε να εκτονωθεί, κατά προτίμηση...πριν πέσουμε,η..ταλάντωση, οπότε ίσως μπορούμε να αρχίσουμε να κάνουμε το σταυρό μας (ή να μουντζωνόμαστε που δεν έχουμε βάλει σταμπιλιζατέρ).

                                        Για το κοσκίνισμα την ευθύνη φέρει και πάλι ο ...οδηγός. Το πρώτο κοσκίνισμα τον τρομάζει, σφίγγει το τιμόνι, πολλαπλασιάζει έτσι το κοσκίνισμα και -το χειρότερο- το μεταφέρει μέσω του σώματός του και στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα. Μέχρι που από το πολύ κοσκίνισμα, ο οδηγός εκτινάσσεται και η μοτοσυκλέτα ακαριαία επανέρχεται σε ηρεμία και κυλάει μόνη της μέχρι να βρεί τοίχο. Άρα συμπέρασμα: το σταμπιλιζατέρ είναι άχρηστο. Αρκεί να χαλαρώνουμε τα χέρια μόλις αισθανθούμε ταλάντωση και η μοτοσυκλέτα θα επανέλθει μια χαρά. Λόγω της γεωμετρίας της που λέγαμε και νωρίτερα...

                                        ευχαριστώ! το είχα απορία πολλά χρόνια, με είχαν μπερδέψει και κατι άρθρα, και άρχιζα να πιστεύω πως μόνο από...καλιφόρνια μεριά θα μου λυνόταν η απορία
                                        Tελικά, για όλα εμείς φταίμε Αρχίζω να νιώθω τύψεις τελικά.
                                        Να ρωτήσω πάντως, και κάτι άλλο. Στις στροφές, υπό κλίση έχει νόημα να ημι-πετάμε τον ποπό μας από τη σέλα, γέρνουμε προς το εσωτερικό (το ημί αφού δεν βγαίνει όλος)να προσπαθούμε να πιέζουμε το κλιπ ον και το εσωτερικό(ή το εξωτερικό; )...πατάκι ; Γιατί από ότι κατάλαβα, όλο μαλ@κίες κάνουμε και χαλάμε τα μηχανάκια

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          temper last edited by

                                          Να ρωτήσω πάντως, και κάτι άλλο. Στις στροφές, υπό κλίση έχει νόημα να ημι-πετάμε τον ποπό μας από τη σέλα, γέρνουμε προς το εσωτερικό (το ημί αφού δεν βγαίνει όλος)να προσπαθούμε να πιέζουμε το κλιπ ον και το εσωτερικό(ή το εξωτερικό; )...πατάκι ; Γιατί από ότι κατάλαβα, όλο μαλ@κίες κάνουμε και χαλάμε τα μηχανάκια [/quote]

                                          Η θέση του σώματος είναι στο 3ο μάθημα της σχολής του Keith Code, το οποίο σημαίνει ότι είναι σημαντική αλλά όχι τόσο, όσο ο έλεγχος του γκαζιού (1ο μάθημα) και η όραση (2ο μάθημα). Περισσότερα μπορεί να πει ο allou που είναι και δάσκαλος (εγώ μόνο τα 2 μαθήματα έχω κάνει - το 3ο πότε Θανάση;) αλλά εν ολίγοις, τα εξής:

                                          1. Αρχίζουμε να βγάζουμε το 1/2 των οπισθίων και να γέρνουμε προς τα μέσα μόνο εφόσον μιλάμε για σοβαρές κλίσεις.
                                          2. Έτσι, μειώνουμε ουσιαστικά την κλίση της μοτοσικλέτας αφού μετατοπίζουμε το συνολικό κέντρο βάρους (αναβάτης/μοτό) προς το εσωτερικό της στροφής.
                                          3. Όταν η μοτοσικλέτα έχει πάρει την επιθυμητή κλίση και για όσο διάστημα θέλουμε διατήρηση της κλίσης τότε δεν χρειάζεται ΚΑΜΙΑ ΠΙΕΣΗ στο τιμόνι.
                                          4. Ασκούμε πίεση μόνο όταν θέλουμε να σηκώσουμε τη μοτοσικλέτα στην έξοδο και σε συνδυασμό με το άνοιγμα του γκαζιού.
                                          5. Πίεση στα μασπιέ: πολύ προχωρημένο μάθημα αλλά ας δώσουμε μια αρχή.
                                          6. Πιέζουμε το εξωτερικό περισσότερο για αύξηση της πρόσφυσης. Κυρίως δηλαδή στο εσωτερικό και στην έξοδο της στροφής.
                                          7. Πίεση στο εσωτερικό μαρσπιέ; Τελείως αγωνιστική -κατά τη γνώμη μου τεχνική, για ελαφριά αποσταθεροποίηση της ουράς, κατά κύριο λόγο στη φάση εισόδου. Θεωρώ την τεχνική τελείως ΑΧΡΗΣΤΗ έως επικίνδυνη στο δρόμο.

                                          Περιμένω τον allou να με διορθώσει, αν κάπου κάνω λάθος...

                                          'Άκης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            temper last edited by

                                            Τις είδαμε τις ανωριμότητές σας Τώρα τα παιδάκια της Λαμίας θα παίζουν τένις με ροδιές πάνω στο γήπεδό τους [/quote]

                                            Ουπς. I am sorry!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr