Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 183
    • 490
    • 491
    • 181 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    102192
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alba-parietti last edited by

      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
      Και να ηθελε να βγαλει πισωκινητο δεν θα μπορουσε

      Mήπως ξέρεις να μας πεις γιατί;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavlos23 last edited by

        Παίδες, μην αρχίσουμε για ακόμη μια φορά³ το τι ήταν-είναι-θα είναι ικανή η Alfa Romeo να κατασκευάσει. Η σημερινή Giulietta δεν προοριζόταν για πισωκίνητη, δε χρειάζεται να προστεθούν μερικές ακόμη σελίδες άσχετες με τον τίτλο του θέματος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

          Και να ηθελε να βγαλει πισωκινητο δεν θα μπορουσε

          Mήπως ξέρεις να μας πεις γιατί;

          Φυσικα δεν το εννουσα απο αποψη τεχνογνωσιας(που μπορει ανετα) αλλα απο αποψη μαζικης παραγωγης.
          Αν βγαλει ενα πισωκινητο πατωμα και το βαλει μονο σε ενα μοντελο της , αν δεν κανω λαθος, το κοστος θα εκτοξευθει.
          Βεβαια με τοσους κοινους κινητηρες και εξαρτηματα ισως και να μην ηταν τοσο ακριβη.
          Εσυ που γνωριζεις, πιστευεις θα ηταν πιο φτηνη απο μια BMW σειρα 3(η οποια βεβαια χρησιμοποιει κοινα πατωματα)?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pik last edited by


            ετσι να δουμε τα μαρσπιε και την πορτα...

            για τον Πασχο για να συμπασχω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alba-parietti last edited by

              Ο χρήστης Evgenios έγραψε:

              Φυσικα δεν το εννουσα απο αποψη τεχνογνωσιας(που μπορει ανετα) αλλα απο αποψη μαζικης παραγωγης.
              Αν βγαλει ενα πισωκινητο πατωμα και το βαλει μονο σε ενα μοντελο της , αν δεν κανω λαθος, το κοστος θα εκτοξευθει.
              Βεβαια με τοσους κοινους κινητηρες και εξαρτηματα ισως και να μην ηταν τοσο ακριβη.
              Εσυ που γνωριζεις, πιστευεις θα ηταν πιο φτηνη απο μια BMW σειρα 3(η οποια βεβαια χρησιμοποιει κοινα πατωματα)?

              Δεν χρειάζεται να δημιουργήσει ex novo πισωκίνητο δάπεδο.Η πλατφόρμα που χρησιμοποιείται τώρα από την Giulietta μπορεί να φιλοξενήσει τετρακίνητη έκδοση.Άρα μπορεί να μετατραπεί χωρίς ιδαίτερα μεγάλα έξοδα και σε πισωκίνητη.Το μεγαλύτερο πρόβλημα (αλλά όχι και αξεπέραστο) είναι η τοποθέτηση του κινητήρα στο διαμήκη άξονα.

              Συνεπώς είναι λογιστικής φύσεως το πρόβλημα (όγκος παραγωγής) και όχι τεχνικής.Άρα η Fiat δεν θέλει.Όχι ότι δεν μπορούσε να κάνει πισωκίνητη την Giulietta.Eπιπροσθέτως δεν υπάρχει κανένας λόγος να καταφύγει σε μια τέτοια λύση,σε ένα μικρομεσαίο οικογενειακό,τη στιγμή που κανείς κατασκευατής,πλην ενός,δεν χρησιμοποιεί στην κατηγορία την πίσω κίνηση.

              Και η BMW εξαιτίας οικονομιών κλίμακος χρησιμοποιεί πίσω κίνηση στην 1er.Η επόμενη γενιά της (όχι αυτή που θα παρουσιάσουν σε λίγους μήνες),είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι προσθιοκίνητη,ιδιαίτερα αν προχωρήσει η συμμαχία με την PSA.

              Την 3er μην την μπλέκεις...γιατί έστι και αλλιώς είναι ένα D segment.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evgenios last edited by

                Δηλαδη στον μελλον υπαρχει πιθανοτητα να δουμε και τετρακινητη Giulietta?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Απο τις φωτο στην Γενευη, φαινεται πραγματικα πολυ εντυπωσιακη!
                  Ειδικα στην λευκη QV τονιζονται οι μυωδεις γραμμες της, απολυτα αρμονικες με την σχεδιαση του αμαξωματος σε καπω, εμπρος και πισω φτερα.
                  Ειναι μαλλον μετα απο πολλα χρονια η πρωτη AR που ξυπνα τις αισθησεις οπως
                  συνεβαινε αντικρυζοντας μοντελα +20 χρονια πριν...
                  Ευχομαι πραγματικα να πουλησει σε τετοιο βαθμο ωστε, να καταφερει (ως μαρκα)
                  να εχει τα απαραιτητα εφοδια για να επενδυσει και σε αλλα μοντελα-κατηγοριες,
                  οπου μεχρι στιγμης λειπουν απο την αγορα.
                  Παραλληλα εχω και μερικες παρατηρησεις.
                  Οι ζαντες παρομοιου σχηματος με αυτες της 159 ti αλλα σε ασημι χρωμα, που εμφανιζονται σε μια κοκκινη, παρολο που ειναι ομορφες, θεωρω οτι δεν ταιριαζουν σε ενα φρεσκο μοντελο, απο την στιγμη που φοριουνται ηδη σε αλλα μοντελα της γκαμας. Αυτες με τις πολλες ισιες ακτινες (οχι της Gulietta QV, που κανουν καμπυλη) που φαινονται σε μια αλλη κοκκινη αν και οχι φοβερες, ταιριαζουν καλυτερα, ειναι εξισου νεες οι ζαντες αυτες, οπως και η Gulietta.
                  Δευτερον, το τιμονι. Αν και εχει νεα ελαφρως παχυτερη 'χορταστικη' στεφανη με ομορφες κοκκινες ραφες και ενα μονο τυπο δερματος (οχι και αυτο με τις τρυπουλες που εχει η Mito πχ, στα σημεια '9:15' ), θα επρεπε εστω να εχει ενα διαφορετικης σχεδιασης καπακι που φιλοξενει το σημα και την λειτουργια -αν δεν κανω λαθος- της κορνας. Ειναι διαφορετικης , μεγαλυτερης κατηγοριας μοντελο απο την Mito, και δεν θα επρεπε να παραπεμπει σε αυτην, ειδικα το τιμονι.
                  Τα μπεζ καθισματα μιας κοκκινης Gulietta. Ισως ειναι και θεμα γουστου, προσωπικα ομως τα βρισκω παραφουσκωμενα στο πλαι και φαινονται λιγο τυπου 'πολυθρονες' χωρις να εχουν καποιες απαραιτητες 'γωνιες' και για το ματι αλλα και για την αναγκαια σωστη πλευρικη στηριξη. Δειχνουν σαν after market, και δεν θυμιζουν σε τιποτα τα πανεμορφα δερματινα της 159πχ αλλα και της Mito.
                  Τελος η κεραια. Απ' οσο γνωριζω και εχω δει, υπαρχουν κεραιες τυπου 'πτερυγιο καρχαρια'
                  και στην AR με συνολικο υψος 3-5ποντους. Αυτη με την στατικη μεγαλη πλαστικη κεραια των 15-20ποντων ειναι εκτος απο αντιαισθητικη (οταν οι περισσοτερες κατασκευες πλεον χρησιμοποιουν το 'μικρο πτερυγιο') και παραταιρη με την καλαισθητη και πρωτοποριακη σχεδιαση του αυτοκινητου.
                  Μικρες και ισως ασημαντες λεπτομερειες για καποιους, που θα μπορουσαν ομως πιστευω σχετικα ευκολα να εκλειπουν, ωστε να αναδειξουν στο επακρο τον νεο αερα που φαινεται να πνεει τα τελευταια 2-3χρονια στα μοντελα της AR...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alfa8c last edited by

                    alfa και πάλι alfa!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alfa8c last edited by

                      Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                      Παντως οι ταρανδοι στο βιντεο φανηκε να εντυπωσιαστηκαν

                      Εδώ τα καγκουρό εντυπωσιάζονται με γιαπωνέζικα βαμμένα ασημί πλαστικά και με Αγγλοσαξονικά κουτιά!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alfa8c last edited by

                        Ο χρήστης morpheus έγραψε:

                        Δεν υπάρχει τόσο μεγάλη προκατάληψη σήμερα. Μόνο αυτοί που δεν παρακολουθούν τις εξελίξεις έχουν κάποιες αμφιβολίες. Η giulietta είναι πραγματικό αυτοκίνητο!
                        Ρίξτε μια ματιά στις ανακλήσεις άλλων εταιρειών!!!

                        Μια χαρά προκατάληψη υπάρχει και σήμερα... ειδικά απο εκείνους που παρακολουθούν τις εξελίξεις...
                        Πως και πως περίμεναν οι alfisti να σταματήσει η παραγωγή της 147 και να πάρει πόδι απο τις γραμμές παραγωγής το ζημιάρικο εργοστάσιο στο Pomigliano...

                        Επι του θέματος τώρα, πανέμορφη η Τζουλιέτα... ειδικά απο το πλάι και πίσω...
                        Οι μοναδικές ενστάσεις μου design-wise είναι τα εμπρός φωτιστικά σώματα (τα οποία δεν έχω χωνέψει ακομα) και το άσχημο κατ'εμε τιμόνι που χαλάει το πολύ ωραίο σύνολο στο εσωτερικό...
                        Για τα καθίσματα δεν ανησυχώ... λογικά όλο και κάποιο σπορ κάθισμα θα βγάλουν ως εξτρά επιλογή... χλωμό το βλέπω να το αφήσουν έτσι...

                        Επίσης περιμένω να δω πραγματικές επιδόσεις απο τον 1.75 235ps, μιας και το 6.8' μου κάνει λίγο συγκρατημένο...

                        Όπως ο ειδικός τύπος π.χ. autoτσικνοπέμπτη
                        ή κάποιοι μισθοφόροι 'δημοσιογράφοι'?
                        Πράγματι για κάποια χρόνια η alfa είχε μία κάμψη, όμως τώρα πλέον επιστρέφει δυνατά!!! (πανέμορφα αυτοκίνητα, δυνατοί κινητήρες χαμηλού κυβισμού και νέα-σύγχρονη τεχνολογία π.χ. multiair, TCT, DNA, ....και κυρίως εξαιρετικό πάτημα στο δρόμο.)
                        Η giulietta είναι ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο. Θα πουλήσει τρελά! Αρκεί να ακολουθήσουν σωστή τιμολογιακή πολιτική.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pik last edited by

                          μπα μαλλον τους βοηθησε η κυβερνηση...

                          μπεμπα δεν αγοραζεις εχει φορο πολυτελειας αρα δεν μενει αλλη εταιρια...
                          αντε και τα Α3,Γκολφ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            luke-dreamwalker last edited by

                            Θα την πιάνει την QV ο νέος φόρος?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              oxi

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drunkard last edited by

                                ΒΙΝΤΕΟ
                                **Geneva motor show: Alfa Romeo Giulietta **

                                Youtube Video

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1794323#p1794323

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    luke-dreamwalker last edited by

                                    Άκουσα καλά στο βιντεάκι?? Λέει ότι 235 o ΤΒΙ είναι bi-turbo????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gusgus last edited by

                                      Και εγώ αυτό άκουσα...Βρε λες;;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alba-parietti last edited by

                                        Ο 1,75 Tbi δεν είναι biturbo.

                                        To Rosso competizione (η φθηνή εκδοχή του) θα είναι διαθέσιμη και μετά το λανσάρισμα,με χρέωση 2.000 ευρώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bibendum last edited by

                                          τωρα που ειδα και το videaki στο youtube απο γενευη ειναι αρκετα ομορφα αμαξι. νομιζω οτι σε πενταπορτο μεσαιο παιζει να ναι το πιο ομορφο.

                                          Mε μια καλη τιμη σιγουρα θα ειναι μια πολυ καλη επιλογη. Δυστυχως ομως θα χει τσιμπημενες τιμες οποτε ειδωμεν....

                                          Θα ναι πιο ακριβη σιγουρα απο τα 20000 του megane...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            astanapan last edited by

                                            biturbo είναι η 235αρα QV το ειπε καθαρα και ξαστερα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 181 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr