-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Και να ηθελε να βγαλει πισωκινητο δεν θα μπορουσεMήπως ξέρεις να μας πεις γιατί;
-
Παίδες, μην αρχίσουμε για ακόμη μια φορά³ το τι ήταν-είναι-θα είναι ικανή η Alfa Romeo να κατασκευάσει. Η σημερινή Giulietta δεν προοριζόταν για πισωκίνητη, δε χρειάζεται να προστεθούν μερικές ακόμη σελίδες άσχετες με τον τίτλο του θέματος.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Και να ηθελε να βγαλει πισωκινητο δεν θα μπορουσε
Mήπως ξέρεις να μας πεις γιατί;
Φυσικα δεν το εννουσα απο αποψη τεχνογνωσιας(που μπορει ανετα) αλλα απο αποψη μαζικης παραγωγης.
Αν βγαλει ενα πισωκινητο πατωμα και το βαλει μονο σε ενα μοντελο της , αν δεν κανω λαθος, το κοστος θα εκτοξευθει.
Βεβαια με τοσους κοινους κινητηρες και εξαρτηματα ισως και να μην ηταν τοσο ακριβη.
Εσυ που γνωριζεις, πιστευεις θα ηταν πιο φτηνη απο μια BMW σειρα 3(η οποια βεβαια χρησιμοποιει κοινα πατωματα)? -
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Φυσικα δεν το εννουσα απο αποψη τεχνογνωσιας(που μπορει ανετα) αλλα απο αποψη μαζικης παραγωγης.
Αν βγαλει ενα πισωκινητο πατωμα και το βαλει μονο σε ενα μοντελο της , αν δεν κανω λαθος, το κοστος θα εκτοξευθει.
Βεβαια με τοσους κοινους κινητηρες και εξαρτηματα ισως και να μην ηταν τοσο ακριβη.
Εσυ που γνωριζεις, πιστευεις θα ηταν πιο φτηνη απο μια BMW σειρα 3(η οποια βεβαια χρησιμοποιει κοινα πατωματα)?Δεν χρειάζεται να δημιουργήσει ex novo πισωκίνητο δάπεδο.Η πλατφόρμα που χρησιμοποιείται τώρα από την Giulietta μπορεί να φιλοξενήσει τετρακίνητη έκδοση.Άρα μπορεί να μετατραπεί χωρίς ιδαίτερα μεγάλα έξοδα και σε πισωκίνητη.Το μεγαλύτερο πρόβλημα (αλλά όχι και αξεπέραστο) είναι η τοποθέτηση του κινητήρα στο διαμήκη άξονα.
Συνεπώς είναι λογιστικής φύσεως το πρόβλημα (όγκος παραγωγής) και όχι τεχνικής.Άρα η Fiat δεν θέλει.Όχι ότι δεν μπορούσε να κάνει πισωκίνητη την Giulietta.Eπιπροσθέτως δεν υπάρχει κανένας λόγος να καταφύγει σε μια τέτοια λύση,σε ένα μικρομεσαίο οικογενειακό,τη στιγμή που κανείς κατασκευατής,πλην ενός,δεν χρησιμοποιεί στην κατηγορία την πίσω κίνηση.
Και η BMW εξαιτίας οικονομιών κλίμακος χρησιμοποιεί πίσω κίνηση στην 1er.Η επόμενη γενιά της (όχι αυτή που θα παρουσιάσουν σε λίγους μήνες),είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι προσθιοκίνητη,ιδιαίτερα αν προχωρήσει η συμμαχία με την PSA.
Την 3er μην την μπλέκεις...γιατί έστι και αλλιώς είναι ένα D segment.
-
Δηλαδη στον μελλον υπαρχει πιθανοτητα να δουμε και τετρακινητη Giulietta?
-
Απο τις φωτο στην Γενευη, φαινεται πραγματικα πολυ εντυπωσιακη!
Ειδικα στην λευκη QV τονιζονται οι μυωδεις γραμμες της, απολυτα αρμονικες με την σχεδιαση του αμαξωματος σε καπω, εμπρος και πισω φτερα.
Ειναι μαλλον μετα απο πολλα χρονια η πρωτη AR που ξυπνα τις αισθησεις οπως
συνεβαινε αντικρυζοντας μοντελα +20 χρονια πριν...
Ευχομαι πραγματικα να πουλησει σε τετοιο βαθμο ωστε, να καταφερει (ως μαρκα)
να εχει τα απαραιτητα εφοδια για να επενδυσει και σε αλλα μοντελα-κατηγοριες,
οπου μεχρι στιγμης λειπουν απο την αγορα.
Παραλληλα εχω και μερικες παρατηρησεις.
Οι ζαντες παρομοιου σχηματος με αυτες της 159 ti αλλα σε ασημι χρωμα, που εμφανιζονται σε μια κοκκινη, παρολο που ειναι ομορφες, θεωρω οτι δεν ταιριαζουν σε ενα φρεσκο μοντελο, απο την στιγμη που φοριουνται ηδη σε αλλα μοντελα της γκαμας. Αυτες με τις πολλες ισιες ακτινες (οχι της Gulietta QV, που κανουν καμπυλη) που φαινονται σε μια αλλη κοκκινη αν και οχι φοβερες, ταιριαζουν καλυτερα, ειναι εξισου νεες οι ζαντες αυτες, οπως και η Gulietta.
Δευτερον, το τιμονι. Αν και εχει νεα ελαφρως παχυτερη 'χορταστικη' στεφανη με ομορφες κοκκινες ραφες και ενα μονο τυπο δερματος (οχι και αυτο με τις τρυπουλες που εχει η Mito πχ, στα σημεια '9:15' ), θα επρεπε εστω να εχει ενα διαφορετικης σχεδιασης καπακι που φιλοξενει το σημα και την λειτουργια -αν δεν κανω λαθος- της κορνας. Ειναι διαφορετικης , μεγαλυτερης κατηγοριας μοντελο απο την Mito, και δεν θα επρεπε να παραπεμπει σε αυτην, ειδικα το τιμονι.
Τα μπεζ καθισματα μιας κοκκινης Gulietta. Ισως ειναι και θεμα γουστου, προσωπικα ομως τα βρισκω παραφουσκωμενα στο πλαι και φαινονται λιγο τυπου 'πολυθρονες' χωρις να εχουν καποιες απαραιτητες 'γωνιες' και για το ματι αλλα και για την αναγκαια σωστη πλευρικη στηριξη. Δειχνουν σαν after market, και δεν θυμιζουν σε τιποτα τα πανεμορφα δερματινα της 159πχ αλλα και της Mito.
Τελος η κεραια. Απ' οσο γνωριζω και εχω δει, υπαρχουν κεραιες τυπου 'πτερυγιο καρχαρια'
και στην AR με συνολικο υψος 3-5ποντους. Αυτη με την στατικη μεγαλη πλαστικη κεραια των 15-20ποντων ειναι εκτος απο αντιαισθητικη (οταν οι περισσοτερες κατασκευες πλεον χρησιμοποιουν το 'μικρο πτερυγιο') και παραταιρη με την καλαισθητη και πρωτοποριακη σχεδιαση του αυτοκινητου.
Μικρες και ισως ασημαντες λεπτομερειες για καποιους, που θα μπορουσαν ομως πιστευω σχετικα ευκολα να εκλειπουν, ωστε να αναδειξουν στο επακρο τον νεο αερα που φαινεται να πνεει τα τελευταια 2-3χρονια στα μοντελα της AR... -
alfa και πάλι alfa!!!!
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Παντως οι ταρανδοι στο βιντεο φανηκε να εντυπωσιαστηκανΕδώ τα καγκουρό εντυπωσιάζονται με γιαπωνέζικα βαμμένα ασημί πλαστικά και με Αγγλοσαξονικά κουτιά!!!
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Δεν υπάρχει τόσο μεγάλη προκατάληψη σήμερα. Μόνο αυτοί που δεν παρακολουθούν τις εξελίξεις έχουν κάποιες αμφιβολίες. Η giulietta είναι πραγματικό αυτοκίνητο!
Ρίξτε μια ματιά στις ανακλήσεις άλλων εταιρειών!!!Μια χαρά προκατάληψη υπάρχει και σήμερα... ειδικά απο εκείνους που παρακολουθούν τις εξελίξεις...
Πως και πως περίμεναν οι alfisti να σταματήσει η παραγωγή της 147 και να πάρει πόδι απο τις γραμμές παραγωγής το ζημιάρικο εργοστάσιο στο Pomigliano...Επι του θέματος τώρα, πανέμορφη η Τζουλιέτα... ειδικά απο το πλάι και πίσω...
Οι μοναδικές ενστάσεις μου design-wise είναι τα εμπρός φωτιστικά σώματα (τα οποία δεν έχω χωνέψει ακομα) και το άσχημο κατ'εμε τιμόνι που χαλάει το πολύ ωραίο σύνολο στο εσωτερικό...
Για τα καθίσματα δεν ανησυχώ... λογικά όλο και κάποιο σπορ κάθισμα θα βγάλουν ως εξτρά επιλογή... χλωμό το βλέπω να το αφήσουν έτσι...Επίσης περιμένω να δω πραγματικές επιδόσεις απο τον 1.75 235ps, μιας και το 6.8' μου κάνει λίγο συγκρατημένο...
Όπως ο ειδικός τύπος π.χ. autoτσικνοπέμπτη
ή κάποιοι μισθοφόροι 'δημοσιογράφοι'?
Πράγματι για κάποια χρόνια η alfa είχε μία κάμψη, όμως τώρα πλέον επιστρέφει δυνατά!!! (πανέμορφα αυτοκίνητα, δυνατοί κινητήρες χαμηλού κυβισμού και νέα-σύγχρονη τεχνολογία π.χ. multiair, TCT, DNA, ....και κυρίως εξαιρετικό πάτημα στο δρόμο.)
Η giulietta είναι ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο. Θα πουλήσει τρελά! Αρκεί να ακολουθήσουν σωστή τιμολογιακή πολιτική. -
μπα μαλλον τους βοηθησε η κυβερνηση...
μπεμπα δεν αγοραζεις εχει φορο πολυτελειας αρα δεν μενει αλλη εταιρια...
αντε και τα Α3,Γκολφ... -
Θα την πιάνει την QV ο νέος φόρος?
-
oxi
-
-
-
Άκουσα καλά στο βιντεάκι?? Λέει ότι 235 o ΤΒΙ είναι bi-turbo????
-
Και εγώ αυτό άκουσα...Βρε λες;;
-
Ο 1,75 Tbi δεν είναι biturbo.
To Rosso competizione (η φθηνή εκδοχή του) θα είναι διαθέσιμη και μετά το λανσάρισμα,με χρέωση 2.000 ευρώ.
-
τωρα που ειδα και το videaki στο youtube απο γενευη ειναι αρκετα ομορφα αμαξι. νομιζω οτι σε πενταπορτο μεσαιο παιζει να ναι το πιο ομορφο.
Mε μια καλη τιμη σιγουρα θα ειναι μια πολυ καλη επιλογη. Δυστυχως ομως θα χει τσιμπημενες τιμες οποτε ειδωμεν....
Θα ναι πιο ακριβη σιγουρα απο τα 20000 του megane...
-
biturbo είναι η 235αρα QV το ειπε καθαρα και ξαστερα...
Alfa Romeo Giulietta