Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Δεν υπάρχει τόσο μεγάλη προκατάληψη σήμερα. Μόνο αυτοί που δεν παρακολουθούν τις εξελίξεις έχουν κάποιες αμφιβολίες. Η giulietta είναι πραγματικό αυτοκίνητο!
Ρίξτε μια ματιά στις ανακλήσεις άλλων εταιρειών!!!
Μια χαρά προκατάληψη υπάρχει και σήμερα... ειδικά απο εκείνους που παρακολουθούν τις εξελίξεις...
Πως και πως περίμεναν οι alfisti να σταματήσει η παραγωγή της 147 και να πάρει πόδι απο τις γραμμές παραγωγής το ζημιάρικο εργοστάσιο στο Pomigliano...
Επι του θέματος τώρα, πανέμορφη η Τζουλιέτα... ειδικά απο το πλάι και πίσω...
Οι μοναδικές ενστάσεις μου design-wise είναι τα εμπρός φωτιστικά σώματα (τα οποία δεν έχω χωνέψει ακομα) και το άσχημο κατ'εμε τιμόνι που χαλάει το πολύ ωραίο σύνολο στο εσωτερικό...
Για τα καθίσματα δεν ανησυχώ... λογικά όλο και κάποιο σπορ κάθισμα θα βγάλουν ως εξτρά επιλογή... χλωμό το βλέπω να το αφήσουν έτσι...
Επίσης περιμένω να δω πραγματικές επιδόσεις απο τον 1.75 235ps, μιας και το 6.8' μου κάνει λίγο συγκρατημένο...
Όπως ο ειδικός τύπος π.χ. autoτσικνοπέμπτη
ή κάποιοι μισθοφόροι 'δημοσιογράφοι'?
Πράγματι για κάποια χρόνια η alfa είχε μία κάμψη, όμως τώρα πλέον επιστρέφει δυνατά!!! (πανέμορφα αυτοκίνητα, δυνατοί κινητήρες χαμηλού κυβισμού και νέα-σύγχρονη τεχνολογία π.χ. multiair, TCT, DNA, ....και κυρίως εξαιρετικό πάτημα στο δρόμο.)
Η giulietta είναι ένα εντελώς καινούργιο αυτοκίνητο. Θα πουλήσει τρελά! Αρκεί να ακολουθήσουν σωστή τιμολογιακή πολιτική.