-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ενα συντομο review (επιτελους!) με **Mito QV **(ku-fau στα Γερμανικα... ), με τον δοκιμαστη να αναδεικνυει αρκετες πτυχες ( ) της μικρης Ιταλιδας...
(Καταπληκτικη παντως, η GT Veloce του Γερμανου Alfisti ... )
Οποιος Γερμανομαθης, ας μας διαφωτισει περαιτερω.γρηγορη ο γερμανος που με μεγαλη μου εκπληξη οπως ειδα δεν φορουσε καλτσα και σανδαλι
την εκανε φυλλο και φτερο την μικρη ιταλιδα
δεν ξερω αν το ιδιο εκανε και σε αλλα γερμανικα πχ αυτοκινητα
το δικο μου σιροκο και απο οτι διαπιστωσα στο σιροκοκλαμπ και αλλων παιδιων, εμφανιζε ακριβως την ιδια υγρασια στο μπροστινο φαναρι του και επισης το καπω δεν παταει το ιδιο απο τις δυο πλευρες
αλλα γερμανικα αυτοκινητα με χιλια δυο προβληματα συναρμολογησης και απτης ποιοτητας καθημερινα ταλαιπωρουν τους ιδιοκτητες τους
τετοια προβληματα ακομα και σημερα δυστυχως εμφανιζονται στις κατηγοριες αυτες παρολο που τα αυτοκινητα τα πληρωνουμε ακριβα
πρεπει να βαλεις βαθια το χερι στη τσεπη για να παρεις ποιοτητα που θα κρατησει μια ζωη
γιατι ομως τοση αγωνια απο τον γερμαναρα για την ποιοτητα της μιτο? -
Οντως...Ηταν αυστηρος ο Μattias. Eκει που ξεκινησε με κατι ωραια σλαλομ, με εσωτερικο τροχο στον αερα , ξαφνικα 'την ειδε' TUV και ADAC μαζι...
Ηθελα να την δω σε δρομο με στροφες, και γενικα να ειναι πιο αναλυτικος στο ζουμι της υποθεσης, την οδικη συμπεριφορα, και την αποδοση του κινητηρα...P.S Οσο για το rocco, μην ανησυχεις, ειδικα το θεματακι με το καπω το διαπιστωσα
εδω και πολυ καιρο, το ελεγα και στον jntaras που εχει το πρασινο, και δεν το πιστευε οταν του το εδειχνα. Το τραγελαφικο της υποθεσης ειναι οτι τουλαχιστον στα πρωτα που βγηκαν, η διαφορα στο 'δοντι' (οτι προεξεχει δηλαδη μερικα χιλιοστα...) μεταξυ καπω και φτερου ειναι λιγο μεγαλυτερη στην αριστερη αντι δεξια πλευρα, ουτε καν συμμετρικα δηλαδη δεν εχει γινει το λαθος στην κατασκευη, ωστε να υπαρχει ενα ενδεχομενο δικαιολογιας(?)
Η υγρασια στο σωμα του προβολεα παντως, για εμενα ειναι κατι εντελως απαραδεκτο, ειτε
εμφανιζεται στο Video στην Mito, ειτε εχει διαπιστωθει σε rocco. -
βρηκε 2 χιλιοστα αποκλιση στην πισω θυρα.... δλδ wow.... Ποιο αμαξι δλδ του σωρου εμφανιζει τελειους αρμους?
Απο εκει και περα δεν του αρεσε το τελειωμα της επενδυσης σε σημειο που δεν φαινεται καν! Νταξει ρε βλαχοdeutch... δεν ειναι δα και bentley ουτε και το πληρωνεις τα μαλιοκεφαλα σου. Αμα ειναι... να στο χρεωσουμε 40κ και ελα να μας τα πρηξεις...
Σχετικα με την υγρασια... το αναφερουν και μεσα στο μανιουαλ... σε συνθηκες εντονης εξωτερικης υγρασιας μπορει να εμφανιστει και εντος φωτιστικου σωματος. Αναβεις τις λαμπες και φευγει.
-
φοβερος ο Γερμαναρας!!!!
σκαει μυτη με τη σημαια για να κανει το κλασικο τεστ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ποιοτητας
κερασακι στην τουρτα, η τσαπατσουλια των Ιταλών, το ενα φαναρι απεχει 4mm απο το αμαξωμα ενω το άλλο 6mm, δηλαδη περα απο τα φυσιολογικα ορια
τους πηρε χαμπαρι ο Ματιας
-
τον ρωταει ο Ματιας στο τελος..
ποσες φορες εμεινες με αυτο το χρεπι?(δεν το ειπε χρεπι, αλλα πολύ θατοθελε)
και τουα απανταει ο αλλος, καμια
και ο Ματιας εμεινε μ^&%&%$ς και δεν τον πιστευε
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Οσο για το rocco, μην ανησυχεις, ειδικα το θεματακι με το καπω το διαπιστωσα
εδω και πολυ καιρο, το ελεγα και στον jntaras που εχει το πρασινο, και δεν το πιστευε οταν του το εδειχνα. Το τραγελαφικο της υποθεσης ειναι οτι τουλαχιστον στα πρωτα που βγηκαν, η διαφορα στο 'δοντι' (οτι προεξεχει δηλαδη μερικα χιλιοστα...) μεταξυ καπω και φτερου ειναι λιγο μεγαλυτερη στην αριστερη αντι δεξια πλευρα, ουτε καν συμμετρικα δηλαδη δεν εχει γινει το λαθος στην κατασκευη, ωστε να υπαρχει ενα ενδεχομενο δικαιολογιας(?)Θέμα ρεγουλαρίσματος είναι, καθαρά, και όχι κοπής. Καθόλου σπάνιο στα περισσότερα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, ένας φαναρτζής μπορεί να το φέρει με λίγη ενασχόληση.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
P.S Οσο για το rocco, μην ανησυχεις, ειδικα το θεματακι με το καπω το διαπιστωσα
εδω και πολυ καιρο, το ελεγα και στον jntaras που εχει το πρασινο, και δεν το πιστευε οταν του το εδειχνα. Το τραγελαφικο της υποθεσης ειναι οτι τουλαχιστον στα πρωτα που βγηκαν, η διαφορα στο 'δοντι' (οτι προεξεχει δηλαδη μερικα χιλιοστα...) μεταξυ καπω και φτερου ειναι λιγο μεγαλυτερη στην αριστερη αντι δεξια πλευρα, ουτε καν συμμετρικα δηλαδη δεν εχει γινει το λαθος στην κατασκευη, ωστε να υπαρχει ενα ενδεχομενο δικαιολογιας(?)Θέμα ρεγουλαρίσματος είναι, καθαρά, και όχι κοπής. Καθόλου σπάνιο στα περισσότερα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, ένας φαναρτζής μπορεί να το φέρει με λίγη ενασχόληση.
Tην ασυμμετρια μπορει, την διαφορα ομως του καπω (που 'βγαινει' μερικα χιλιοστα πανω απο τα φτερα) ομως οχι...Εκαναν λαθος υπολογισμο στην μητρα(?), τους βγηκε η αποσταση των μπροστα φτερων μικροτερη(?) δεν ξερω αλλα ειναι σχεδιαστικο ατοπημα και κατασκευαστικο λαθος.
-
Έτσι απλά,
-
Μου ακούγεται λίγο αμφίβολο Γρηγόρη Κίκιζα να έχει γίνει λάθος στην κοπή των φύλλων, ειδικά από την vw, εν έτει 2010... εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι θέμα ρεγουλαρίσματος (το καπό εξέχει πάνω από το φτερό; στο άλλο φτερό πώς είναι;).
-
Είναι σίγουρος ο Γρηγόρης ότι έχει εξαντληθεί η ρύθμιση των ρεγουλατόρων;
Αλλιώς ας μην σκάσει, απλά θα πάει σε μεθοδολογία συναρμολόγησης ανατολικογερμανού (=χαίτη και ανοιχτό πουκάμισο) τραμπαντ με το σχετικό βίντεο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Είναι σίγουρος ο Γρηγόρης ότι έχει εξαντληθεί η ρύθμιση των ρεγουλατόρων;Αλλιώς ας μην σκάσει, απλά θα πάει σε μεθοδολογία συναρμολόγησης ανατολικογερμανού (=χαίτη και ανοιχτό πουκάμισο) τραμπαντ με το σχετικό βίντεο.
-
Στο δικο μου παντως Γρηγορη εξακολουθω να μην το βλεπω,δεν ξερω γιατι.Ισως εχει μικροτερη αποκλιση,ακουσα οτι καποιοι το ρυθμισαν οπως ειπε ενας συμφορουμιτης παραπανω στο φαναρτζη,ρεγουλαρεται δηλαδη...παντως πολλες φορες εκπλησσομαι με το τι μπορει να προσεξει κανεις...και μεγαλη διαφορα να ειχε στο δικο μου ΠΟΤΕ δεν θα το ειχα προσεξει
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Μου ακούγεται λίγο αμφίβολο Γρηγόρη Κίκιζα να έχει γίνει λάθος στην κοπή των φύλλων, ειδικά από την vw, εν έτει 2010... εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι θέμα ρεγουλαρίσματος (το καπό εξέχει πάνω από το φτερό; στο άλλο φτερό πώς είναι;).Το καπω εξεχει και απο τις ΔΥΟ πλευρες. Προσωπικα δεν εχω δει ΠΟΤΕ να συμβαινει κατι τετοιο σε εργοστασιακο κατασκευασμα. Να εγινε επιτηδες για αεροδυναμικους λογους? ( ) Δεν νομιζω. Μπορεις καλλιστα να το διαπιστωσεις με γυμνο ματι, ειδικα αν τοποθετησεις το δαχτυλο σου και το συρεις κατα μηκος του κενου, καπω-φτερου και απο τις δυο πλευρες θα το καταλαβεις. Αν θες συνεχεια ας το μεταφερουμε στο αντιστοιχο τοπικο, οχι εδω...
-
viewtopic.php?f=15&t=14944&start=6390#p1790633
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Είναι σίγουρος ο Γρηγόρης ότι έχει εξαντληθεί η ρύθμιση των ρεγουλατόρων;
Αλλιώς ας μην σκάσει, απλά θα πάει σε μεθοδολογία συναρμολόγησης ανατολικογερμανού (=χαίτη και ανοιχτό πουκάμισο) τραμπαντ με το σχετικό βίντεο.
Aμα το παρω,( ) και εγω ετσι θα κανω.
Ενταξει τωρα σιγα, λιγο τραβηγμα τα φτερα προς τα εξω, λιγο θα σφυρηλατησω
το καπω εκει που 'δενει' με τα φτερα κατα μηκος, και λυθηκε το προβλημα! -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=14944&start=6390#p1790633εσύ τωρα κατι πας να αποδείξεις αλλά δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αν σε πιάνω...
κατα τ'άλλα
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=14944&start=6390#p1790633
εσύ τωρα κατι πας να αποδείξεις αλλά δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αν σε πιάνω...
κατα τ'άλλα
Δεν σε πιανω...προς τι το ?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
http://www.monster-sport.com/product/parts/inlet/mito_airintake/index.htmlΤσούζει η τιμούλα, αλλά και η Ιταλίδα θέλει τον Ιάπωνά της!
περνει απευθείας κρυο αέρα ε? οντως μονο οι ιαπωνες τετοια λεπτομερια..! οραία ας πούμε οτι δίνω και το πέρνω..πως θα έιναι ο ηχος του περίπου, θα ακουγετε το τούρμπο?! 700 ειναι αυτα...!
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
http://www.monster-sport.com/product/parts/inlet/mito_airintake/index.html
Τσούζει η τιμούλα, αλλά και η Ιταλίδα θέλει τον Ιάπωνά της!
περνει απευθείας κρυο αέρα ε? οντως μονο οι ιαπωνες τετοια λεπτομερια..! οραία ας πούμε οτι δίνω και το πέρνω..πως θα έιναι ο ηχος του περίπου, θα ακουγετε το τούρμπο?! 700 ειναι αυτα...!
το βασικό που θα πάρεις είναι κανά λίτρο νερό κατευθείαν στιε μπιελες...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ενα συντομο review (επιτελους!) με **Mito QV **(ku-fau στα Γερμανικα... ), με τον δοκιμαστη να αναδεικνυει αρκετες πτυχες ( ) της μικρης Ιταλιδας...
(Καταπληκτικη παντως, η GT Veloce του Γερμανου Alfisti ... )
Οποιος Γερμανομαθης, ας μας διαφωτισει περαιτερω.. Είμαι σίγουρος πια... Είναι μεγάλοι μλς οι Γερμανοί...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008