-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Και τα 2 είναι καλά αυτοκίνητα. Ο αδαής παίρνει ΤΤ, και ο ψαγμένος RX-8.
Στην Ελλάδα οι πρώτοι αγόρασαν και το RX γιατί μυρίστηκαν φθηνά άλογα. Η συντήρηση είναι θέμα, καθώς θέλει χρόνο, ψάξιμο και μεράκι.
Το στήσιμο του RX είναι λίγο ότι και να πω. Μετάδοση εκεί που πρέπει να έχει κάθε coupe που σέβεται τον εαυτό του.
Το ΤΤ σε ανταμείβει με την ιδιότητα του everyday car, και του λογικότερου κόστους χρήσης. Το RX στο δρόμο είναι fun to drive. Απλά.Δύσκολη επιλογή. Εγώ πάντως είμαι με BMW Z4 Coupe 3.0si...
ο αδαης παιρνει slk
αλλα και τη καινουρια μαουνα τη Ζ4
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας , το RX8 γιατί δν το θεωρείται καθημερινό αυτοκίνητο έχει 4 πραγματικές θέσεις , το ξέρω υπάρχουν πολλά καγκούρικα αλλά δν σκέφτομαι να το καγκουρέψω και γώ .Εν τη γενέσει του κακγουρίζει κατά την άποψή μου.
Δεν είναι καθημερινό κυρίως λόγω ΠΟΛΥ υψηλής κατανάλωσης που είναι στα 17-20λτ. Επίσης θέλει ξεζούμισμα και να το δουλεύεις στις 5.000+. Επίσης τσιμπάει λαδάκι και θέλει πολύ προσοχή. Η κατανάλωση μπορεί κι εκεί να είναι υψηλή, ενώ είναι κάπως ταλαιπωρία γιατί αν θυμάμαι καλά ξεκουμπώνεις το καπάκι για να τσεκάρεις το λάδι και να συμπληρώσεις.
Γενικώς είναι ΠΟΛΥ ειδικό αυτοκίνητο και να ξέρεις ότι θα έχει μετά (ΠΟΛΥ) άσχημη μεταπώληση. Καλύτερα να το πάρεις μτχ τώρα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας , το RX8 γιατί δν το θεωρείται καθημερινό αυτοκίνητο έχει 4 πραγματικές θέσεις , το ξέρω υπάρχουν πολλά καγκούρικα αλλά δν σκέφτομαι να το καγκουρέψω και γώ .
δε θεωρειται καθημερινο γιατι θα καιει πιο πολυ απο tts
το 1.8 καιει λογικα πραγματα, αλλα και το 200αρι μπροστα του καιει λογικα πραγματα
Ναί με διαφορά 10κ όμως ;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας , το RX8 γιατί δν το θεωρείται καθημερινό αυτοκίνητο έχει 4 πραγματικές θέσεις , το ξέρω υπάρχουν πολλά καγκούρικα αλλά δν σκέφτομαι να το καγκουρέψω και γώ .
Εν τη γενέσει του κακγουρίζει κατά την άποψή μου.
Δεν είναι καθημερινό κυρίως λόγω ΠΟΛΥ υψηλής κατανάλωσης που είναι στα 17-20λτ. Επίσης θέλει ξεζούμισμα και να το δουλεύεις στις 5.000+. Επίσης τσιμπάει λαδάκι και θέλει πολύ προσοχή. Η κατανάλωση μπορεί κι εκεί να είναι υψηλή, ενώ είναι κάπως ταλαιπωρία γιατί αν θυμάμαι καλά ξεκουμπώνεις το καπάκι για να τσεκάρεις το λάδι και να συμπληρώσεις.
Γενικώς είναι ΠΟΛΥ ειδικό αυτοκίνητο και να ξέρεις ότι θα έχει μετά (ΠΟΛΥ) άσχημη μεταπώληση. Καλύτερα να το πάρεις μτχ τώρα.
Για καινούριο σκέφτομαι εντάξυ μαμά χωρίς τα παράξενα βοδυ κιτ που κυκλοφορούν δν το λές και καγκούρικο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Γενικώς είναι ΠΟΛΥ ειδικό αυτοκίνητο και να ξέρεις ότι θα έχει μετά (ΠΟΛΥ) άσχημη μεταπώληση. Καλύτερα να το πάρεις μτχ τώρα.Είναι ειδικό αμάξι, και η μεταπώληση είναι χαμηλή όχι λόγω πτώσης της αντικειμενικής του αξίας αλλά λόγω ξεπουλήματος από τους τυχάρπαστους αγοραστές που είχε.
Επίσης μτχ δεν θα τον συμβούλευα καθώς αυτά δεν βγάζουν πάνω από 100.000χλμ με τον ίδιο κινητήρα.
Περιπτώσεις πολλές που τα τίναξαν στις 60.000χλμ ίσως και με λιγότερα.
Καινούριο μόνο φίλε audipassion. Αν το γουστάρεις go for it. -
Αλλο το ενα αλλο το αλλο.Το rx8 ειναι αλητεια και γραψιδια και πλαγιασματα και πολλα αλλα αλλά το tt ειναι κυριλα!Αλητεια δε θα ελεγα....
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας , το RX8 γιατί δν το θεωρείται καθημερινό αυτοκίνητο έχει 4 πραγματικές θέσεις , το ξέρω υπάρχουν πολλά καγκούρικα αλλά δν σκέφτομαι να το καγκουρέψω και γώ .
δε θεωρειται καθημερινο γιατι θα καιει πιο πολυ απο tts
το 1.8 καιει λογικα πραγματα, αλλα και το 200αρι μπροστα του καιει λογικα πραγματα
Ναί με διαφορά 10κ όμως ;
δεν το ηξερα οτι ειναι τοσο μεγαλη
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ο αδαής παίρνει ΤΤ...
Δύσκολη επιλογή.Ούστ ρε...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γενικώς είναι ΠΟΛΥ ειδικό αυτοκίνητο και να ξέρεις ότι θα έχει μετά (ΠΟΛΥ) άσχημη μεταπώληση. Καλύτερα να το πάρεις μτχ τώρα.
Είναι ειδικό αμάξι, και η μεταπώληση είναι χαμηλή όχι λόγω πτώσης της αντικειμενικής του αξίας αλλά λόγω ξεπουλήματος από τους τυχάρπαστους αγοραστές που είχε.
Επίσης μτχ δεν θα τον συμβούλευα καθώς αυτά δεν βγάζουν πάνω από 100.000χλμ με τον ίδιο κινητήρα.
Περιπτώσεις πολλές που τα τίναξαν στις 60.000χλμ ίσως και με λιγότερα.
Καινούριο μόνο φίλε audipassion. Αν το γουστάρεις go for it.Σωστά.
-
εχεισ δικιο γνωστος μου που ψαχνει για rx8 challenge τρια που εει παει μεχρι τωρα σε συνεργειο για ελενχο εχουν 40.000 χλμ και ανω και ολα ειχαν πεσμενη πιεση
-
TT ψήφισα γιατί το RX8 είναι για πιο 'ειδικές' και συνειδητοποιημένες καταστάσεις. Καίει τον αγλέουρα ενώ σε ποιότητα είναι αρκετά σκαλιά κάτω από το Audi.
Η διαφορά στην τιμή βέβαια είναι σημαντική καθώς το ΤΤ με 1-2 πραγματάκια (πακετάκια λόγω πολιτικής Ναζί) εκτοξεύεται.
Εγώ θα λεγα καλύτερα και από τα δυο μεταχειρισμένη SLK... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
TT ψήφισα γιατί το RX8 είναι για πιο 'ειδικές' και συνειδητοποιημένες καταστάσεις. Καίει τον αγλέουρα ενώ σε ποιότητα είναι αρκετά σκαλιά κάτω από το Audi.
Η διαφορά στην τιμή βέβαια είναι σημαντική καθώς το ΤΤ με 1-2 πραγματάκια (πακετάκια λόγω πολιτικής Ναζί) εκτοξεύεται.
Εγώ θα λεγα καλύτερα και από τα δυο μεταχειρισμένη SLK...Δράττομαι της ευκαιρίας να σχολιάσω αυτό περί ποιότητα που τόσοι αναφέρατε. Πως την εννοείται; Μηχανολογικής ολοκλήρωσης ή στα πλαστικά, καουτσούκ, καπότες κλπ παράγωγα του πετρελαίου; Αν μιλάτε για το δεύτερο συμφωνώ. Στο πρώτο όμως... Για μένα η ποιότητα είναι στα μηχανικά μέρη (π.χ. ανοξείδωτη εξάτμιση! ). Τα πλαστικά είναι μόνο για μόστρα στις γκόμενες...
-
TT για καθημερινό και χαμηλότερη κατανάλωση.
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Ασε που το mazda θα το χεις συνεργειο συνεχεια για λαδακια.οκ!
Το rx8 εκτος του οτι αν θες μεταχειρο πρεπει να ψαξεις παρα πολυ γτ ολα σχεδον εχουν πεσμενη πιεση....
Μήπως εννοείς +πίεση=συμπίεση?
Επίσης μιλάμε για ΡΧ8 και όχι ΡΧ7!
-
Η απάντηση στο ερώτημα ήταν τόσο προφανής που από τη βιασύνη μου ψήφισα ΤΤ
Το RX-8 λοιπόν είναι η επιλογή μου ακόμα και αν έχουν περάσει 7 χρόνια από όταν τέτοια έποχη είχε πάει ο τεμπερίδης στη λαγκούνα σέκα να δοκιμάσει ένα από τα πρώτα για την αμερική. Καταρχάς έχει πραγματικά μοναδικό σχέδιο για τετράπορτο αμάξι και ακόμα και σήμερα χαίρομαι να το βλέπω αν και το φέισλιφτ όπως το είδα σε φώτο δεν μου πολυάρεσε σε σχέση με το πρώτο. Μετά είναι ότι είναι πισωκίνητο και με ένα μικροσκοπικό χαμηλά και προς το κέντρο τοποθετημένο μοτέρ. Αυτό του δίνει άριστη κατανομή βάρους σε συνδυασμό με το πλαίσιο του με το ψηλό τούνελ μετάδοσης που δύσκολα το βρίσκεις σε μπροστομήχανο προσθιοκίνητο αμάξι. Όχι για να κάνει χαζοκωλίδια (που τα κάνει και αυτά αν θέλεις) αλλά για να πατάει όπως πατάνε τα πισωκίνητα. Επιπλέον έχει χώρους και χώρο αποσκευών που δεν περίμενες από κουπε κάνοντας μερικούς να το χαρακτηρίζουν ως ένα χαμηλό πανέμορφο σπόρ σεντάν...
Έχει και φάουλ όμως. Το εσωτερικό του πλέον είναι μάλλον ξεπερασμένο και η κύρια πηγή του κακού είναι το μοτέρ του. Με μόνο αντάλλαγμά τις μικρές του διαστάσεις και την θετική του αντιμετώπιση από το ελληνικό κράτος καθώς έχει γίνει παράδειγμα της ηλιθιότητας του συστήματος τελών κυκλοφορίας, ο ιδιοκτήτης χάνει σε ροπή, κατανάλωση ίσως αξιοπιστία και έχει και τον βραχνά του ελέγχου των λαδιών κάθε λίγο και λιγάκι. Με ένα μικρό τούρμπο μοτέρ ή ...ένα μεγάλο (σκέφτεστε να χωράει ο mzr του mps ) θα είχαν λυθεί πολλά προβλήματα
Το ΤΤ μπορεί να μας κάνει περήφανους ότι το σχεδίασε έλληνικής καταγωγής σχεδιαστής αλλά είναι μία απλή εξέλιξη του σχεδίου του πρώτου ΤΤ. Μέσα βέβαια είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με το μάζντα και μάλλον αρέσει περισσότερο στις γυναίκες. Σίγουρα δεν είναι ένα βελτιωμένο γκόλφ όπως είχε τη στάμπα το προηγούμενο που χρησιμοποιούσε τμήματα του σασί του γκόλφ, αλλά και πάλι δεν παύει να είναι ένα προσθιοκίνητο αμάξι ή έστω 'ντεμί' τετρακίνητο χωρίς μάλιστα να έχει καλούς χώρους σε σχέση με το πισωκίνητο. Τα μοτέρ του είναι φωτιά βέβαια καθώς όλη η γκάμα είναι εξαιρετική.
Θα αγόραζες λοιπόν φίλε τράβελμαν κανένα εκ των 2? ροχί μόνο μτχ γιατί κάθε καινούργιο ροχι που παράγεται είναι μία αμαρτία της αυτοκίνησης με τους ρύπους που εκπέμπει και επιπλέον υπάρχουν πολλά κελεπούρια από απογοητευμένους κατόχους . ΤΤ σίγουρα όχι όμως, αν είναι να έπαιρνα γρήγορο αμάξι προσθιοκίνητο θα περίμενα τουλάχιστον να έχει χώρους ή να είναι φτηνό και το ΤΤ δεν τηρεί καμία από τις δύο προυποθέσεις
-
+καρκινος απο τις αναθυμιασεις των λαδιων στο εσωτερικο
-
Και 15κ να εκανε το ΤΤ αν ηταν να το συγκρινω με το RX8 θα επαιρνα το 8αρι...
Λιγο αν σε ενδιαφερει η οδηγικη ευχαριστηση το ΤΤ το βαριεσαι απο τις 3 εως τις 5 μερες -
Audipassion.....
Κανε οτι σου αρεσει.....Αγορασε οποιο σου αρεσει ποιο πολυ.Οδηγησε τα δες τα και μετα αποφασισε....Γιατι αν εδω περα κλεισει σε μια μερια η ζυγαρια και το αγορασεις εσυ οτι ειναι αυτο και δεν μεινεις ευχαριστημενος τοτε κλαφτα....
-
Αν και ειμαι γενικα υπερ του ιαπωνα στο συγκεκριμενο διλλημα με κλειστα ματια ΤΤ........και αυτο γιατι το rx8 εχει 15-18λ/100χλμ μεση καταναλωση,θελει ελεγχο του λιπαντικου με καθε 2ρο γεμισμα βενζινης,μην το βαλεις μπροστα και μετα απο 1λεπτο το σβησεις γιατι κατι ξεχασες στο σπιτι......μετα χλωμο να ξαναπαρει αφου εν ολιγης μπουκωνει!!!θες και αλλα;
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
μην το βαλεις μπροστα και μετα απο 1λεπτο το σβησεις γιατι κατι ξεχασες στο σπιτι......μετα χλωμο να ξαναπαρει αφου εν ολιγης μπουκωνει!!!θες και αλλα;ναι αυτό είναι πολύ σημαντικό και δεν το γνωρίζει ο κόσμος.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
μην το βαλεις μπροστα και μετα απο 1λεπτο το σβησεις γιατι κατι ξεχασες στο σπιτι......μετα χλωμο να ξαναπαρει αφου εν ολιγης μπουκωνει!!!θες και αλλα;
ναι αυτό είναι πολύ σημαντικό και δεν το γνωρίζει ο κόσμος.
α ναι ρε συ αυτο το ξεχασα....
Κοιτα οπποπς ειναι να διαλεξει το 8 πρεπει να τα γνωριζει αυτα...υπαρχουν παρα πολυ που το αγαπανε με τα ελαττωματα του, παντως δυσκολο για καθημερινη χρηση και πολυ λαδι ρε παιδι μου παρα πολυ
audi tt 1.8t vs mazda rx8 cosmo