-
Ηρθε ο ξάδερφος απο αμερική και με ρώταγε που έχουμε κρύψει τα honda
Του είπα ότι εμεις οι ελληνες κινούμαστε μόνο με toyota και porsche cayenne , όλα τα άλλα είναι ημίμετρα -
Εγω συμφωνω με την αποψη να γινει παραπονο ειτε γραπτα, ειτα τηλεφωνικα, ειτε με mail.
Μπορει ο Σαρακακης να ειναι για τα μπαζα αλλα δεν μπορω να διανοηθω οτι εταιρειες οπως οι Honda, Mitsubishi δεν θα τις ενοιαζε εαν τα παραπονα επεφταν βροχη απο μια συγκεκριμανη αγορα, οσο μικρη και να ειναι.
Αυτο θα εδειχνε οτι ουτε αυτες ειναι σοβαρες εταιρειες, και μπορει καποιοι εδω στην Ελλαδα να μην τις εχουν και τρομερη εμπιστοσυνη, αλλα οπως και να το κανουμε ειναι αναγνωρισμενες και καταξιωμενες εταιρειες.
Μια σοβαρη εταιρεια παντα παιρνει στα σοβαρα τα παραπονα.
Ο Σαρακακης σιγουρα θα αλαζε τακτικη εαν του τραβουσε λιγο το αυτακι ο Γιαπωνεζος. -
Ένα είναι σίγουρο: ο Σαρακάκης έχει το πιο κακοοργανωμένο δίκτυο και μακράν το χειρότερο και ακριβότερο σερβις... αναρωτιέμαι πως καταφέρνει και πουλάει...
-
είναι από τις περιπτώσεις που το προιόν πουλάει από μόνο του..ισχυρό brandname (και λόγω αγώνων), τσιμπημένη τιμή που προσελκύει τους 'επιδειξίες' (γιαπωνέζικο χρυσή μου αλλά δεν είναι και Datsun), τεχνολογικές εφαρμογές και αξιοπιστία άνω του μέσου όρου
με αυτά ως δεδομένα για μια εταιρία σαν τη Honda, τα οχήματα που πουλιούνται στην Ελλάδα είναι ελάχιστα αλλά η εταιρία παραδοσιακά ως τώρα είχε σαν βασικό στόχο την αμερικανική αγορά..αν αυτό αλλάξει θα υπάρχουν εξελίξεις..πάντως αντιπροσωπεία της Honda είχε έρθει να ελέγξει κάποιες καταγγελίες το καλοκαίρι του 2002..αυτό από εγγυρότατη πηγή
-
φανταστειτε να παει να ζητησει καποιος s2000 για test drive...
δεν θα με χαλαγε βεβαια να υπηρχε αντιπροσωπος να το δωσει και μαλιστα ενας ευγενικος υπαλληλος στο διπλα καθισμα να με τσιγκλα να το παω πιο γρηγορα... ετσι και αν γυρναγε (σιγουρα πραγματα...) θα ειχα μια καλη δικαιολογια...
anyway ο σαρακακης κανει τα ιδια και στα after sales του? -
Ο χρήστης Kimi Raikkonen έγραψε:
anyway ο σαρακακης κανει τα ιδια και στα after sales του?Στα ποια;;;;; άγνωστες λέξεις!
-
Ο Σαρακακης είναι αντιπροσωπος της XONTA σε ολη την ελλάδα?
έχω διαβασει τοσα και τοσα...
έλεος... αγοράζουμε δε ζητιανευουμε!!! -
Δυστυχώς είναι σε ολη την Ελλάδα ο Σαρακάκης αντιπρόσωπος των Honda....
Kαι το κακό είναι ότι μετά απο επίσκεψη κάποιου υψηλά ιστάμενου ιάπωνα της Honda Japan τον Νοέμβριο μάλλον η αντιπροσώπευση των Honda στην Ελλάδα θα συνεχιστεί απο τον ίδιο απαράδεκτο αντιπρόσωπο.
Μακάρι να συνέβαινε ότι και με τα Volvo και BMW όπου ήρθε η μαμα εταιρεία να πάρει τον νόμο στα χέρια της....
-
Ο χρήστης lpat2001 έγραψε:
Δυστυχώς είναι σε ολη την Ελλάδα ο Σαρακάκης αντιπρόσωπος των Honda....Kαι το κακό είναι ότι μετά απο επίσκεψη κάποιου υψηλά ιστάμενου ιάπωνα της Honda Japan τον Νοέμβριο μάλλον η αντιπροσώπευση των Honda στην Ελλάδα θα συνεχιστεί απο τον ίδιο απαράδεκτο αντιπρόσωπο.
Μακάρι να συνέβαινε ότι και με τα Volvo και BMW όπου ήρθε η μαμα εταιρεία να πάρει τον νόμο στα χέρια της....
Eίναι άξιοι της μοίρας τους...
-
Πρόβλημά τους. Αφού, εμπιστευόμενοι τον Σακαράκη, δεν σέβονται οι ίδιοι το προϊόν τους, δεν έχω εγώ κανένα λόγο να τους συμπαθήσω ως εταιρεία και ως πολιτική απέναντι στον πελάτη.
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
-
Ο χρήστης Kimi Raikkonen έγραψε:
φανταστειτε να παει να ζητησει καποιος s2000 για test drive...
δεν θα με χαλαγε βεβαια να υπηρχε αντιπροσωπος να το δωσει και μαλιστα ενας ευγενικος υπαλληλος στο διπλα καθισμα να με τσιγκλα να το παω πιο γρηγορα... ετσι και αν γυρναγε (σιγουρα πραγματα...) θα ειχα μια καλη δικαιολογια...
anyway ο σαρακακης κανει τα ιδια και στα after sales του?Παίδες ο Σαρακάκης έχασε δυο S2000 σε test drive
επίσης δεν μπορώ να ξέρω τι ρόλο παίζει το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει δυο εταιρείες Mitsubishi και Honda που δίνουν νομίζω 7 και 6 χρόνια αντίστοιχα εγγύηση.
-
Ίσως να σημαίνει πως θα πάρει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6-7 χρόνια να σου βρει ανταλλακτικό θερμοστάτη για αυτόν που χάλασε (αν και ΔΕΝ θα χαλάσει στα αμάξια αυτά...), οπότε έχει αφθονία χρόνου να δώσει εγγύηση και στο τέλος να μην χρειαστεί και να πληρώσει!
-
...ή ότι θα έχει δεμένο τον 'γαιδαρό του' για 6-7 χρονάκια..
-
Τους είδαμε κι άλλες φορές που παρουσιάστηκαν αστοχίες εντός εγγυήσεως και πήγαν τα μαστόρια ('άτιμη μαστοράντζα', που λένε κι οι παλιοί) και είπαν 'φυσιολογική φθορά', κάνοντας τελικά το ΚΟΡΟΪΔΟ που έδωσε λεφτά στον Σακαράκη να πληρώσει τη ζημιά απ'την τσέπη του.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
φανταστειτε να παει να ζητησει καποιος s2000 για test drive...
δεν θα με χαλαγε βεβαια να υπηρχε αντιπροσωπος να το δωσει και μαλιστα ενας ευγενικος υπαλληλος στο διπλα καθισμα να με τσιγκλα να το παω πιο γρηγορα... ετσι και αν γυρναγε (σιγουρα πραγματα...) θα ειχα μια καλη δικαιολογια...
anyway ο σαρακακης κανει τα ιδια και στα after sales του?Παίδες ο Σαρακάκης έχασε δυο S2000 σε test drive
επίσης δεν μπορώ να ξέρω τι ρόλο παίζει το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει δυο εταιρείες Mitsubishi και Honda που δίνουν νομίζω 7 και 6 χρόνια αντίστοιχα εγγύηση.
Και δημοσιογραφικά S2000 έχει χάσει -και πολλές άλλες μάρκες, ρωτήστε Subaru και VW-Audi -. Τι σημαίνει αυτό; ότι δεν θα ξαναδώσει δημοσιογραφικό;
-
Τώρα τι τους βάζεις ιδέες;
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Παίδες ο Σαρακάκης έχασε δυο S2000 σε test drive
Όταν λέμε τα έχασε;
Δεν ήταν ασφαλισμένα δηλαδή;
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Παίδες ο Σαρακάκης έχασε δυο S2000 σε test drive
Θεία δίκη..
Μα καλά τι είναι να το χάσει...κουβαδάκι.. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Και δημοσιογραφικά S2000 έχει χάσει -και πολλές άλλες μάρκες, ρωτήστε Subaru και VW-Audi -. Τι σημαίνει αυτό; ότι δεν θα ξαναδώσει δημοσιογραφικό;
Έχουμε τίποτα γαργαλιστικές ιστορίες-ευτράπελα να μάθουμε;Μ'αρέσουν πολύ κάτι τέτοια.Θυμάμαι ένα άρθρο του evo με τρελές δημοσιογραφικές ιστορίες0είχα πεθάνει απ' το γέλιο.
Sorry για το off-topic,που λέμε στο χωριό μου...
Test Drive στον Σαρακάκη και άλλα ανέκδοτα με τον Τοτό.....