Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 731
    • 732
    • 6 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    124984
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
      βρηκα ενα ωραιο επεξηγηματικο βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=wWn4Scv1N7I

      Το χω δει αυτο βιντεακι..πολυ καλο.
      Αλλα να ρωτησω τους πιο ψαγμενους και τους μηχανικους εδω μεσα....τι επιβαρυνση για τον κινητηρα εχει το υγραεριο? Κατι εχω ακουσει οτι δεν λιπαινονται καλα οι βαλβιδες και πας σε προωρη επισκευη σε αυτες...ισχυει? Θελει καποια σωστη χρηση ωστε να αποφευγεις αυτο αν ισχυει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης cson έγραψε:

        βρηκα ενα ωραιο επεξηγηματικο βιντεο http://www.youtube.com/watch?v=wWn4Scv1N7I

        Το χω δει αυτο βιντεακι..πολυ καλο.
        Αλλα να ρωτησω τους πιο ψαγμενους και τους μηχανικους εδω μεσα....τι επιβαρυνση για τον κινητηρα εχει το υγραεριο? Κατι εχω ακουσει οτι δεν λιπαινονται καλα οι βαλβιδες και πας σε προωρη επισκευη σε αυτες...ισχυει? Θελει καποια σωστη χρηση ωστε να αποφευγεις αυτο αν ισχυει?

        Θα σε παραπεμψω στις δυο προηγουμενες σελιδες! Αλλα αναφερονται κυριως στα παλαιοτερα συστηματα. Ο Μπαμπης νομιζω πως γνωριζει πιο πολλα μιας και εχει βαλει στο Jeep patriot που εχει, οποτε καταλαβαινεις πως ειναι πιο συγχρονο, σε σχεση με τα παλαιοτερα συτστηματα που αναφερονται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          markvag last edited by

          Δεν βγαίνουν τα νούμερα ρε γμτ... Χθες πήρα μία τιμή 1590 ευρώ για το 206!

          Θα κάνω απόσβεση σε καμμιά 3-4ετία...

          Έχω την εντύπωση ότι παρα-μαγκέψανε... Το κόστος μου φαίνεται υπερβολικό και για να βγει σε λογικό χρονικό διάστημα δεν υπάρχει περίπτωση... Με το 206 κάνω κάπου 20-25Κχλμ / έτος με τη Νίτσα κάπου 15...

          Ενδεικτικά τέτοιο περίπου κόστος είχα διαβάσει για Jeep 8κύλινδρο... πριν από 2 χρόνια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            famas last edited by

            Ο χρήστης markvag έγραψε:
            Δεν βγαίνουν τα νούμερα ρε γμτ... Χθες πήρα μία τιμή 1590 ευρώ για το 206!

            Θα κάνω απόσβεση σε καμμιά 3-4ετία...

            Έχω την εντύπωση ότι παρα-μαγκέψανε... Το κόστος μου φαίνεται υπερβολικό και για να βγει σε λογικό χρονικό διάστημα δεν υπάρχει περίπτωση... Με το 206 κάνω κάπου 20-25Κχλμ / έτος με τη Νίτσα κάπου 15...

            Ενδεικτικά τέτοιο περίπου κόστος είχα διαβάσει για Jeep 8κύλινδρο... πριν από 2 χρόνια...

            Μάρκο, το παληκάρι είναι φίλος από το club κι έβαλε κι αυτός τον Οκτώβριο υγραέριο στο 1600ρι φόκους, ακριβώς στην ίδια τιμή που σου είπαν στο βενζινάδικο κοντά στα ΚΤΕΛ. Βέβαια, έβαλε το μεγάλο τεπόζιτο κι όχι το μικρό που μπαίνει στη ρεζέρβα. πάντως ο χώρος που καταλαμβάνει είναι πολύς. Αυτός μου λέει ότι γεμίζει μια φορά τη βδομάδα κι ότι κάνει περίπου 80 χλμ τη μέρα.

            https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • F
              famas last edited by

              Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:

              Αυτός μου λέει ότι γεμίζει μια φορά τη βδομάδα κι ότι κάνει περίπου 80 χλμ τη μέρα.

              Και ποιο ντεποζιτο εχει? Το μικρο να φανταστω!

              Το έχω βάλει φωτό.

              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης famas έγραψε:

                Μάρκο, το παληκάρι είναι φίλος από το club κι έβαλε κι αυτός τον Οκτώβριο υγραέριο στο 1600ρι φόκους, ακριβώς στην ίδια τιμή που σου είπαν στο βενζινάδικο κοντά στα ΚΤΕΛ. Βέβαια, έβαλε το μεγάλο τεπόζιτο κι όχι το μικρό που μπαίνει στη ρεζέρβα. πάντως ο χώρος που καταλαμβάνει είναι πολύς. Αυτός μου λέει ότι γεμίζει μια φορά τη βδομάδα κι ότι κάνει περίπου 80 χλμ τη μέρα.

                Καλά... δεν βλέπω τις φωτό...

                Νομίζω ότι το τεπόζιτο στο χώρο της ρεζέρβας είναι κάπου στα 60 λίτρα... Δεν έχω πρόβλημα με τη χωρητικότητα, μιας και περνάω καθημερινά μπροστά από 'αεράδικο' (στο Δερβένι), ιδίως αν σκεφτείς ότι υπολογίζω μία κατανάλωση όχι πάνω από 8, αλλά με το κόστος... Πολύ υψηλό... Ιδίως αν σκεφτεί κανείς ότι το αμάξι μου τώρα πιάνει κάπου 4Κ...

                εντίτ: Focus 1.6 και βγάζει 400χλμ μ' ένα γέμισμα;;;; Καλά, ή έχει πολύ μικρό τεπόζιτο, ή το σκίζει, ή τελικά το αέριο καίει πολύ... Νομίζω η μεγαλύτερη φιάλη είναι στα 90 λίτρα, αν έβαλε αυτή και την αδειάζει σε 1 εβδομάδα (=400χλμ με 80χλμ / μέρα) καίει πάνω από 20!!!!!!

                Κάπου έχεις κάνει ένα λάθος, γιατί ακόμα και στην πίστα δύσκολο να καίει τόσο πολύ ο φίκος...

                Ή δεν αδειάζει κάτω από τη μέση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • F
                  famas last edited by

                  Καλά με δουλεύετε; Την φωτογραφία που δείχνει τον θερμοσίφωνα(πως αλλιώς να το πω) που πιάνει το μισό χώρο αποσκευών μόνο εγώ το βλέπω; Για την κατανάλωση γράψτε λάθος. Απλά ο άνθρωπος δεν είναι από την πόλη μας και κατεβαίνει μια φορά τη βδομάδα για να συμπληρώσει, ώστε να μην μείνει

                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης famas έγραψε:
                    :slap: Καλά με δουλεύετε; Την φωτογραφία που δείχνει τον θερμοσίφωνα(πως αλλιώς να το πω) που πιάνει το μισό χώρο αποσκευών μόνο εγώ το βλέπω; Για την κατανάλωση γράψτε λάθος. Απλά ο άνθρωπος δεν είναι από την πόλη μας και κατεβαίνει μια φορά τη βδομάδα για να συμπληρώσει, ώστε να μην μείνει

                    Αυτος το παρακανε με τη δεξαμενη στο πορτ παγκαζ, και τι φορτωνει εκει μεσα? Και μενα τον ιδιο παιρνει η μπουκαλα-θερμοσιφωνας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zorz last edited by

                      Ο χρήστης famas έγραψε:
                      :slap: Καλά με δουλεύετε; Την φωτογραφία που δείχνει τον θερμοσίφωνα(πως αλλιώς να το πω) που πιάνει το μισό χώρο αποσκευών μόνο εγώ το βλέπω;

                      Παρεμπιπτόντως, πριν μερικά χρόνια είχα διαβάσει (σε αφιέρωμα του Drive) ότι κατά τη μετατροπή σε υγραεριοκίνηση, επιτρέπεται η τοποθέτηση της δεξαμενής σε χωριστό σημείο από τη καμπίνα επιβατών (δηλαδή όχι σε hatchback). Βλέποντας το Focus, προφανώς θα έχει αλλάξει αυτό;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        Η αύξηση της τιμής της βενζίνης θα οδηγήσει πολλούς στη λύση του υγραερίου. Παρότι ιδιοκτήτης και χρήστης δυο υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου (σελ 3 του θέματος). Πρόσφατη έρευνα που έκανα δείχνει ότι δεν έχει αλλάξει κάτι , τα συνεργεία εξακολουθούν να λένε ανακρίβειες περί ίδιας κατανάλωσης σε λτ/100 χλμ, ότι δε θα χαθεί ιπποδύναμη κλπ και φυσικά καμιά γραπτή εγγύηση για τυχόν φθορές στον κινητήρα. Συνεπώς εξακολουθώ **να μη προτείνω **την υπόψη μετατροπή.

                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • F
                          famas last edited by

                          Λοιπόν ο φίλος με το φόκους μου είπε ότι με την μεγάλη δεξαμενή που έχει και πέρνει 75 λίτρα σε ανοικτό δρόμο(Θεσ/νίκη-Ορεστιάδα-περίχωρα-Θεσ/νίκη) του έβγαλε 1050 χιλιόμετρα. Για πιο κλειστές διαδρομές, μετρημένα 850 χλμ και όχι με φειδώ το γκάζι.

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης famas έγραψε:
                            Λοιπόν ο φίλος με το φόκους μου είπε ότι με την μεγάλη δεξαμενή που έχει και πέρνει 75 λίτρα σε ανοικτό δρόμο(Θεσ/νίκη-Ορεστιάδα-περίχωρα-Θεσ/νίκη) του έβγαλε 1050 χιλιόμετρα. Για πιο κλειστές διαδρομές, μετρημένα 850 χλμ και όχι με φειδώ το γκάζι.

                            75λίτρα => 1050χλμ, χοντρικά 7,5 /100 λογικό για εθνική...

                            Τις φωτό, όχι δεν μπορώ να τις δω...

                            Και πάλι όμως, πρέπει να κάνεις πολλά χλμ για να βγούνε τα λεφτά σε λογικό διάστημα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Δεν διαφωνώ μ' αυτά που έγραψες αλλά μια διευκρίνηση. Τα αμάξια καίνε υγραέριο, τα λεωφορεία φυσικό αέριο όπως και οι καυστήρες των σπιτιών.

                              Εκτός από αρκετές διαφορές, η διαφορά στην ασφάλεια του σπιτιού στο υγραέριο και στο φυσικό αέριο είναι ότι το ΦΑ είναι πιο ελαφρύ από τον αέρα ενώ το LPG είναι πιο βαρύ. Δηλαδή σε ένα υπόγειο με ΣΩΣΤΟ αερισμό που υπάρχει καυστήρας φυσικού αερίου και υπάρξει διαρροή, το ΦΑ θα ανέβει και θα φύγει έξω. Αν χρησιμοποιούσες υγραέριο, θα γέμιζε σιγά-σιγά το υπόγειο (όπως το γεμίζεις με νερό) και θα ήταν πολύ επικίνδυνο - ποτέ υγραέριο σε υπόγεια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dstou last edited by

                                H εικόνα για το υγραέριο στα ΙΧ είναι η εξής :
                                Αν δεν κάνω λάθος καμμιά αντιπροσωπεία δεν εισάγει και δεν καλύπτει τεχνικώς τέτοια αυτοκίνητα, παρά το γεγονός ότι οι κατασκευαστές βγάζουν τέτοια μοντέλα. Άρα αγοράζεις ένα αυτοκίνητο και μετά το πας σε άλλο συνεργείο για τη μετατροπή, με ότι αυτό συνεπάγεται. Ορισμένοι π.χ. δεν θέλουν άλλους να βάζουν χέρι στο αμάξι τους και να κάνουν μετατροπές. Τα εξωτερικά συνεργεία αυτού του είδους είναι πολύ λίγα. Υπάρχουν θέματα που άπτονται των εγγυήσεων του ΙΧ, αυτών που δίνει ο κατασκευαστής τουλάχιστον.

                                Το δοχείο αποθήκευσης του υγραερίου πιάνει χώρο στο πορτμπαγκάζ, μειώνοντας την χωρητικότητα και το μέγεθος των αντικειμένων που μπορείς να φορτώσεις. Αν βάλεις δεξαμενή στη ρεζέρβα, δεν έχεις ρεζέρβα.
                                Τα γκαζάδικα είναι πολύ λίγα. Για τον ανεφοδιασμό αναγκάζεσαι να κάνεις έξτρα διαδρομές, άρα χάσιμο χρόνου και χρήματος, εκτός αν είναι δίπλα σου. Σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υπάρχει διαθέσιμο αέριο, π.χ. στην Πελοπόνννησο σταματάει στην Τρίπολη, μετά γιοκ. Επίσης σε πολλά νησιά το αέριο είναι ανύπαρκτο. Επίσης τι γίνεται με τα γκαζάδικα αυτά, διανυκτερεύουν ή όχι ?

                                Βάζοντας αέριο δεν απαλλάσεσαι από την βενζίνα. Το όχημα ξεκινάει με βενζίνα, και όταν ζεσταθεί πρέπει να περάσει στο αέριο, άρα δεν είναι ότι καλύτερο άμα κάνεις μικρές διαδρομές. Επίσης αυτό που λένε ότι αν π.χ. καις 8 λίτρα με βενζίνα, 8 θα καις με το υγραέριο, είναι αναληθές. Καις παραπάνω. Σημειωτέον ότι κανείς δεν σου εγγυάται ότι η διάθεση του υγραερίου σε προνομιακή τιμή θα συνεχίζεται για πάντα.
                                Μετά υπάρχει το ψυχολογικό, πρέπει να είσαι πολύ πειθαρχημένος ή πολύ αναίσθητος για να μην σε απασχολεί η παρουσία του γκαζιού στο αυτοκίνητό σου, ή να μην σε αγχώνει η μυρωδιά του από την εξάτμιση.

                                Τελικά πρέπει να κάνεις πολλά χλμ. το χρόνο και να μην σε νοιάζει για τίποτα από όλα αυτά για να βάλεις υγραέριο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • B
                                  babisv last edited by

                                  Εγώ πάντως ξεκίνησα με το αυτοκινητάκι μου jeep 2400cc για Θεσσαλονίκη ξανά φούλαρα στην Μενεμένη στον Θεοδώρου με 39 ευρώ 59 L (παράκαμψη 1300 μετρά ) έκανα τις βόλτες μου το τριήμερο σε Πέλλα Έδεσσα και Καιμακτσαλαν και τα ξημερώματα σήμερα ξεκίνησα για Αθήνα αφού ξαναφουλαρα στο ΣΕΑ Κορινου πάνω στην εθνική με 31 ευρώ και έφτασα στο σπίτι, και αύριο θα πάω να δω πόσο θα πάρει το ρεζερβουάρ.
                                  Τα δε πρατήρια υγραερίου δεν κλείνουν την νύχτα και δεν έχουν πρόβλημα στης απεργίες με τροφοδοσία .
                                  ΤΙΜΕΣ
                                  ΣΕΑ ΚΟΡΙΝΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗ 0,70
                                  ΘΕΩΔΟΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 0,65

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    0.67 στο ΔΑΑ στην ΑΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                      0.67 στο ΔΑΑ στην ΑΟ

                                      Η άχρηστη πληροφορία της μέρας;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                        0.67 στο ΔΑΑ στην ΑΟ

                                        Η άχρηστη πληροφορία της μέρας;

                                        Ναι

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fadasmataki last edited by

                                          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                          Λοιπόν ο φίλος με το φόκους μου είπε ότι με την μεγάλη δεξαμενή που έχει και πέρνει 75 λίτρα σε ανοικτό δρόμο(Θεσ/νίκη-Ορεστιάδα-περίχωρα-Θεσ/νίκη) του έβγαλε 1050 χιλιόμετρα. Για πιο κλειστές διαδρομές, μετρημένα 850 χλμ και όχι με φειδώ το γκάζι.

                                          75λίτρα => 1050χλμ, χοντρικά 7,5 /100 λογικό για εθνική...

                                          Τις φωτό, όχι δεν μπορώ να τις δω...

                                          Και πάλι όμως, πρέπει να κάνεις πολλά χλμ για να βγούνε τα λεφτά σε λογικό διάστημα...


                                          «λογικό», λόγος μετασχηματισμού ενέργειας!. Για να πάει μια στάνταρ απόσταση, θέλει Α θερμίδες, είτε αυτό είναι βενζίνη, είτε γκάζι, απαράβατος κανόνας.
                                          Όταν τα έβαζα κατά κόρον σε ΤΑΧΙ, η διάφορα αυτής της ενέργειας, από πλευράς αγοράς ήταν 50%! 1975.
                                          Σήμερα και όσο διαφημίζουν την οικολογικοτιτα του αεριού, οι έμποροι αεριού τείνουν να εξισώσουν την τιμή του με την βενζίνη.
                                          Όσο θα τοποθετούνται λέβητες με αέριο, τόσο πιο ανάγκη θα τους έχουν τους ‘γκαζαδες’, και τόσο πιο βαθιά αυτοί θα μας βάζουν το χέρι στην τσέπη. (απαράβατος δυστυχώς νόμος του εμπορίου).
                                          Για λόγους ασφάλειας τα γκαζάδικα μαγαζιά για τα αυτοκίνητα, πάνε περιμετρικά στης πόλης. (ο νόμος υπάρχει, η επιβολή του καθυστερεί, λόγο λαδώματος των εχόντων το γενικό πρόσταγμα).
                                          Έτσι δεν θα το βρίσκεις, μα θα το ψάχνεις με χιλιομετρικό κόστος.

                                          Δεν μπορείς καλέ μου φίλε να δεις την Φώτο. ‘τικαρισε’ επάνω της, και τότε θα διαπιστώσεις ότι το χάσαμε το πορτ μπαγκαζ πατριώτη!!. Και θα δεις και δυο σωλήνες που είναι βιδωμένες επάνω στην ‘μπόμπα’!. Και έστω ότι είσαι υδραυλικός, και ‘πετάς’ της εργαλειοθήκες σου στο πορτ μπαγκαζ από σπίτι σε σπίτι, και τα εργαλεία στους λάκκους χτυπιόνται μετάξι τους και βγάζουν σπινθήρες. Μετά από λίγο, θα αισθανθείς την πρόωση της ζωής σου, και εσύ σίγουρα θα ταξιδέψεις ‘στας αιωνίους μονάς’ το δε αυτοκίνητο στην ανακύκλωση, εάν μήνη κομμάτι. 75liter υγραέριο, είναι περίπου 375 γαζάκια, μπρρρρρρρρρ.
                                          Και θα μου πείτε ότι υπάρχουν συστήματα ασφάλειας, μην μου πείτε γιατί εγώ έχω τοποθετήσει πάμπολλα, μάλιστα με άδεια του υπουργείου, διότι το 99% των συναδέλφων δεν έχουν!!. Τα συστήματα αφορούν κατακόρυφη αύξηση των καταναλώσεων, (διαμπερές κόψιμο σωλήνα εκροής), η με ‘μυρουδιά’ σε περίπτωση διαρροής από ιδικούς σενσορες, που και αυτό είναι ανέφικτο το καλοκαίρι με ανοικτά παράθυρα, και εν πορεία. Επίσης υπάρχει και θερμική προστασία, η οποία θα αυξήσει επικίνδυνα την πίεση της ‘μπόμπας’ και αυτή θα παροχέτευση στον αέρα την επί πλέον πίεση.
                                          Μα έστω ότι εγώ κινδυνολογώ, και δεν έχω δει και 3 αυτοκίνητα όχι καμένα, μα λειωμένα, όταν θα ήθελα να βάλω δεν θα ζητούσα επίσημη άδεια του υπουργείου εμπορίου, καθώς και του υπουργείου συγκοινωνιών, για τον συγκεκριμένο μηχανισμό?. Επίσης δεν θα ζητούσα από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου μου, την άδεια να τοποθετήσω, και αν αυτός θα συνέχιζε να εγγυάται για το προϊόν του?.
                                          Και μην μου πείτε ότι τα λεωφορεία με υγραεριοκίνηση τη κάνουν, γιατί αυτά είναι φτιαγμένα για αέριο εξ αρχής.
                                          ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΑΕΡΙΟΥ!, είμαι αντίθετος με την βλακώδη πιθηκίζουσα όσο και αμελέτητη εφαρμογή του.
                                          Στον καυστήρα μου θα βάλω, και μόνον η καθαριότητα μου φτάνει. Οι σωλήνες θα πάνε από εξωτερικά στο πεζοδρόμιο στην ταράτσα, όπου υπάρχει ο καυστήρας!. Μα τον παλαίω 3 ετών καυστήρα, δεν θα τον ξεσυνδέσω, θα τον τυλίξω και θα τον βάλω δίπλα στον λέβητα!!. «Των φρόνιμων τα παιδία πριν πεινάσουν μαγειρεύουν»!!. Θυμόσασθε πέρση που τα τέως ‘κουμουνια’, και νυν νέο καπιταλίστες που έκλιναν της στρόφιγγες?. Σιγά μην εξαρτάμε από ερμαφρόδιτες νέο δημοκρατίες.
                                          Και κάτι τελευταίο, λένε ότι κερδίζεις 25%. Το δέχομαι. Άρα ένα αυτοκίνητο που καίει 7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα θα χρειαστεί 55300κμ για να αποσβεσθεί η δαπάνη!. Και η έξτρα φθορά?. Και η δαμόκλειος σπάθα του φόβου?. Και κάτι άλλο, και πολλή βασικό. Ξεχάστε το συνεργείο σας!!!. Μόνον το 1% έχουν δικαίωμα να φτιάχνουν τα ‘γκαζοζέν’ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ. αναζητείστε την άδεια τους, πρέπει να είναι σε καντρακη υποχρεωτικά!!. Αλλιώς είναι παράνομοι.
                                          Antonis-team.

                                          Μπορειτε να μου στείλετε το Ον/μο σας με μήνυμα, σας παρακαλώ?Γιατί άμα είστε εσείς τεχνικός Υγραερίου οχημάτων η τεχνικός φυσικού αερίου εγκαταστάσεων εγώ είμαι πυρηνικός επιστήμονας.Δεν ξέρετε τι λέτε ,ειστε παντελώς άσχετος και επικίνδυνος και πρέπει (άμα έχετε που δεν το νομίζω) να σας αφαιρεσουν την αδεια.Που εχετε δει 3 αυτοκίνητα ΛΙΩΜΕΝΑ??Επίσης πρέπει να μαθεται να ξεχωρίζεται πρώτα από ολα οτι ΑΛΛΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ -ΑΛΛΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            avel last edited by

                                            Ο χρήστης FADASMATAKI έγραψε:
                                            Γιατί άμα είστε εσείς τεχνικός Υγραερίου οχημάτων η τεχνικός φυσικού αερίου εγκαταστάσεων εγώ είμαι πυρηνικός επιστήμονας.

                                            Έι! 'Αλλος είναι ο πυρηνικός επιστήμονας!

                                            viewtopic.php?p=1547764#p1547764

                                            είναι η πρώτη φορά που μπορούμε να στοιχειοθετήσουμε και να κατασκευάσουμε μηχανές με συντελεστή απόδοσης μεγαλύτερο της μονάδας, χωρίς να παραβιάζουμε το 2ο νόμο της θερμοδυναμικής.

                                            viewtopic.php?p=1552392#p1552392

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 6 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr