Ο χρήστης cson έγραψε:
@babisv
O υπολογογιστης ταξιδιου σου λειτουργει κανονικα οταν κινησε με υγραεριο?Δηλαδη δειχνει καταναλωση?
Επισης τα ESP, antispin τα οποια κοβουν δυναμη απο τον κινητητρα κοβοντας την παροχη βενζινης ηλεκτρονικα μεσω του εγκεφαλου, λειτουργουν κανονικα με το υγραεριο?
Η χρηση Α/C δημιουργει τιποτα ανωμαλιες στην λειτουργια του κινητηρα?
Αυτα για τον babisv.
Τωρα για οποιον γνωριζει,
Η αντλια βενζινης κατα την λειτουργια του υγραεριου βγαινει Off τελειως? Αν μπορει καποιος που ξερει να μας το αναλυσει λιγο τεχνικα θα του ημουν ευγνώμον...
Θα πρέπει να σε ενημερώσω ότι τα νέα jeep έχουν από τους ποιο πολύπλοκους εγκεφάλους και ηλεκτρονικά για αυτό και δεν επιτρέπει η αντιπροσωπία να μπουν ούτε xenon ούτε και συναγερμούς διότι προκαλούν προβλήματα στα ηλεκτρονικά του.
Όσοι από το forum jeep patriot δοκίμασαν να βάλουν τα έβγαλαν τις επόμενες ήμερες.
Παρόλα αυτά στο δικό μου patriot μιας και είμαι ο πρώτος που τοποθέτησα υγραέριο δεν έχω μέχρι στιγμής καταλάβει να μην λειτουργεί κάτι σωστά. (στην αντιπροσωπία πάνε πολλά jeep με εγκατάσταση υγραερίου cherokee ,Wrangler, Grand cherokee κλπ. για service) Τo μόνο να πούμε αρνητικό λόγο του εγκέφαλου πήγα το αμάξι μου 4 φορές μέχρι να πιάσουν την τέλεια ρύθμιση ώστε να μην έχω πλούσιο μίγμα και να μην μου ανάβει το λαμπάκι του τσεκ.
Από την άλλη μου βγήκε σε καλό γιατί επέτυχα την καλύτερη δυνατή κατανάλωση που μπορούσα να έχω.
Επίσης ο υπολογιστής κατανάλωσης μου δείχνει κανονικά, η μόνη διάφορα είναι ότι και με βενζίνη και υγραέριο δεν μετρά σωστά . στο ταξίδι με βενζίνη κάνω τα εκατό χλμ με 9.5 έως 10 και εκείνο μου έλεγε 8,0 - 8,5 είναι δυνατόν 2400 κυβικά. Και στο υγραέριο τώρα μου λέει κάτι παραπάνω 8,8 – 9,2 ενώ μου πάει κανονικά 10 -10,5 τα εκατό χλμ.